Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K98a49r59e84l 11N49e26d25o18p15i71l 7288966529934

Fajn, tak to bych zavedl drakonicke pokuty za dovoz potravin, ktere byly vypestovany s vetsimy dotacemi, nez v maji nasi zemedelci.

Nejak se nam ten volny trh zadrhava.

+386/−3
doporučit
11.10.2016 1:24

T44o72n59í26k 30K14u68t79t25m14a10n41n 6153388282

Francie. Jediná země, kde vám seberou peníze za to, že nemáte dost peněz.

+377/−3
doporučit
11.10.2016 1:04

R96o20b88e38r94t 57M11á37s66l58o 1651691347487

Pokud v tom chtějí pokračovat tak adekvátní opatření by bylo zakázat dovoz Fr. potravin. Jejich farmáři mají mnohem vyšší dotace - je to úplně stejně nekalá konkurence.

+327/−2
doporučit
11.10.2016 1:53

R19a78d58o37m18í14r 98J34a71h94n 6370774440902

Pro Francii je typické, že to potvrzení nesmí být česky nebo anglicky, ale francouzsky. Tak tedy můžeme my zase po nich chtít všechna potvrzení a smlouvy pěkně v češtině

+277/−1
doporučit
11.10.2016 1:50

V15l84a45d26i83m12í76r 52F30i85b62i65g48e24r 5574881631554

Jo na poctivě pracujícího si dovolí. Dokonce ho zadrží když okamžitě nezaplatí, ale pro hajzlíky co u Calais lezou na dálnici, skáčou před projíždějící vozidla a házejí do cesty bordel to neplatí.;-€

+277/−4
doporučit
11.10.2016 5:13

P12e20t90r 64N89o62v55á11k 8205929210

za každou pokutu recipročně několikanásobnou pokutu francouzské firmě u nás

co využívá nižší mzdy ...

.

a pokud nepřestanou tak budou všechny "západní" firmy u nás platit jejich min. mzdu a bude klid! 8-o

+149/0
doporučit
11.10.2016 1:51

J63a65n 10S30l33a91d75k53ý 3801332183

V tomto případě celá slavná EU postrádá jakýkoliv smysl.8-o

+233/−5
doporučit
11.10.2016 1:23

K64a16m11i16l 16D31o50l42e84z56e46l 6482246884872

Francie, zeme na pokraji rozkladu neni schopna v ulicich udelat poradek, ale vymyslela pokutu. Kdyz mel ridic tedy mzdu 500 Euro a dostal pokutu 100 Euro, mel tudiz mzdu jeste nizsi o tuto pokutu :)

Nejak to postrada smysl

+206/−4
doporučit
11.10.2016 1:13

M93a92r79t35i31n 56K75o42ž37í74n 1975986481930

On si ten Svaz evropských socialistických republik bude muset rozmyslet, jestli se bude chovat jako federace, kde všichni budou mít stejná práva, povinnosti a požitky v rozdílech maximálně takových, jako je rozdíl v platu mezi Ostravou a Prahou, a nebo jestli to bude jen zóna volného obchodu, bez centrálně řízené byrokracie a organizování života všech členů.

+131/−1
doporučit
11.10.2016 1:58

H34o95a87n11g 30A85n82h 10B82i60n49h 8945880512779

Má sociální inženýrství nějaké meze ve své zhovadělosti?

+106/0
doporučit
11.10.2016 5:59
Foto

D78a19n63i80e18l 12H86a58b86ě52t81í43n59e35k 1720776563512

A co takhle pokutovat při průjezdu naší zemí francouzské řidiče za to, že mají vyšší mzdy než čeští řidiči?

+102/0
doporučit
11.10.2016 6:47

F42i46l61i21p 51N36e87s66p18o20r 6797527708162

Odpovedel bych asi takto. Vsechny ridici z Francie, kteri chteji projet pres CR, musi mit maximalne mzdu 9tis coz je min. mzda v CR.

+142/−3
doporučit
11.10.2016 1:43

J80a52n84a 95B29o89u83l23o25v92á 7100516431421

Většina lidí nechápe jednu zásadní věc. Proč mají za západ od nás vysoké platy? Že by jejich ekonomika byla nějak extra výkonná? Že by se majitelé firem víc dělili o zisky se zaměstnanci? Ale kdepak. Oni si mohou dovolit mít vyšší platy proto, že velké firmy realizují své zisky částečně ve svých koloniích, kam spadáme i my, východní část EU. Ty peníze přečerpávají do svých ekonomik a to stačí na to, že část lidí bere tak vysoké mzdy, že to ovlivní i mzdy i ceny služeb - ty jsou totiž také vyšší. Proto u nás, jakožto v kolonii, západní majitelé nikdy nemůžou zvednout, byli by sami proti sobě. A pak je tu další aspekt - produktivita práce. Ta se opět měří jen penězi. Takže když firma nechá levně vyrobit polotovary v koloniiích, v mateřské fabrice je jen zkompletuje a nalepí na to cedulku například Made in Germany, má mnohem vyšší produktivitu práce, než subdodavatelé z kolonií.

+122/−2
doporučit
11.10.2016 6:32

V10o65j33t34ě75c26h 42T98o45r42á57č 2516381816242

Tak ceska vlada vam urcite pomuze... Napise dopis :-)

+79/0
doporučit
11.10.2016 2:50
Foto

A29n50n75a 71V38e71s52e54l30á 2920598326

Podle téhle logiky by měly západoevropské země začít bránit na svém území prodeji zboží, které bylo vyrobeno v zahraničí dělníky s příliš nízkou mzdou, aby ochránily své pracovní trhy, své dělníky a své zaměstnance před příliš nízkou cenou práce, které nemohou konkurovat.

Západoevropské země by měly na každé zboží vyrobené ve východní Evropě a v Asii uvalit takovou pokutu případně clo, aby zboží stálo stejně, jako by bylo vyrobeno v zemi, kde se prodává. Chránit pouze řidiče a přepravce nedává smysl...

+76/0
doporučit
11.10.2016 6:52

E52v61a 48R94o57č35e45ň33o74v19á 7238293451405

. Spaní v kamionu. Kabina je vybavena jako malý pokojíček. Řidiči zde mají mikrovlnku, ledničku, dvě nad sebou umístěná lůžka , malé skříňky na potraviny a ošacení. Většina těch slušných chlapů v nich chodí v bílých ponožkách, celou kabinu si piglujou. Nedovedu si představit, že by zde nespali, oni de facto musí v rámci svých pauz. Než zaparkují, seženou hotel, ubytují se, tak si dají šlovíčka na 2-3 hodiny a z těch 9 -11 hodin pauzy toho moc nenaspí. A tady může nastat bezpečnostní problém. Takže spaní na hotelu je blbost a nedomyšlenost někoho, kdo tomu nerozumí. A navíc, kde bude shánět hotel v pustině, jako jsou průmyslové zóny? A tam se mnohdy čeká na vykládku třeba celou noc. Itálie je toho názorným příkladem. Lenoši líní, v 17 hod. to zabalí a vůbec je nezajímá, že přijel řidič na vykládku. O hlídání nákladu ani nemluvím. Spíš bych se zaměřila na zajištění solidního zázemí pro řidiče. Sprchy na každé benzínové pumpě, solidní záchody a teplé bufety. Například v Itálii mít možnost jít na slušný záchod nebo se oprchovat, je problém.

+73/0
doporučit
11.10.2016 7:11

J63o20s84e60f 85Č42i42h83á42k 7781809110666

Pro EU budeme vždy jen ti z východu a budeme jedni z prvních, které hodí přes palubu až jim poteče do bot.

+85/−1
doporučit
11.10.2016 5:27

H69o71n92z79a 79N55o32v81á76k 7914807181557

Já bych to udělal takhle - pokud Český dopravce vozí náklad mezi dvěma Francouzskými firmami tak uznávám že přímo konkurují místíní dopravě a celkem bych jejich argumenty ohledně platu i chápal.

Ale pokud je odesílatel nebo příjemce toho nákladu v Česku, a řidič je zaměstnán u Českého přepravce, a bydlí v Česku, a platí v Česku daně, tak je do toho Framcouzům prd kolik si ten řidič vydělává protože prostě není ve Francii zaměstnán. ;-O

+84/−2
doporučit
11.10.2016 2:16

M80i56c78h95a75e66l 58T19a36n22á89č 8198170981468

Není snad měsíce, kdy bychom nečetli článek vyjadřující marnost nefunkčního "celku" jménem EU.

A tento není výjimkou!

+108/−5
doporučit
11.10.2016 5:56

P20e29t64r 61E78b54r 2432660143470

Idiotské opatření omezující konkurenci. Jde přímo proti principu volného pohybu práce v EU.

Naši představitelé by měli Francouzům jemně připomenout nerovnost dotací v zemědělství.

Znám důchodce z FR dlouhodobě žijící v ČR, neměla by jim podle této zvrácené logiky snížena penze na 400 Euro a zbytek vrácen do Francie?

+68/−2
doporučit
11.10.2016 6:49

M30i48c65h84a40l 37D18z67m15u33r85a13n 2855102836357

EU a volný pohyb v praxi.

+42/0
doporučit
11.10.2016 6:49

S10t21a61n66i67s88l45a25v 82K40u81l61h53á92n11e12k 8447394708284

EU v praxi..

RVHP byli amatéři :-D

+70/−5
doporučit
11.10.2016 1:03

T37o69m70á37š 58K81r98e41j40č85í 1425611750781

No a u nás by se to mělo zavést také, ale obráceně. Když naši řidiči mají jezdit za jejich mzdu, ať jejich řidiči u nás jezdí za naši mzdu. Když bude brát víc, než je plat u nás, šup mu pokutu. Bylo by to fér, konečně řidiči dělají jednu a tu samou práci ať jsou odkudkoliv a žvásty o rozdílu v produktivitě práce tady neobstojí. Tudíž, každý dostane plat té země, kudy veze náklad a je po starostech.

+41/−1
doporučit
11.10.2016 2:19

J69a18n 65P91r84i62c80h75y48s25t54a77l 8851538793

"Někteří autodopravci proto už teď přemýšlejí, že by do Francie přestali jezdit. „Jsme ve fázi, kdy řešíme, zda má smysl podstupovat riziko, že tam budeme platit pokuty. Zákazníci je za nás určitě nezaplatí,“ říká Pavel Bürger, jednatel firmy Bürger Transport."

Skoda, ze je nenapadlo premyslet o tom, ze by misto placeni pokut svym ridicim zaplatili vic - aspon za tu cast cesty ve Francii.

+44/−6
doporučit
11.10.2016 1:38

P91e11t83r 64M54a63r80e82č91e94k 1403401639258

Není nic jednoduššího než v reakci zavést dovozní clo na dotované francouzské potraviny. A z výnosu doplacet řidičům mzdy kdykoliv pojedou přes Žabožroutov.

+17/0
doporučit
11.10.2016 16:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.