- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co se týče dopravy a dodržování Loi Macron, tak bych souhlasil s minimální mzdou při kabotáži. Ale pakliže tam pouze nakládám do jiné země nebo naopak skládám zboží z jiné země, tak nevidím důvod proč dodržovat. Druhá věc je taková, že polovina řidičů je v exekuci a nemají ani zájem mít vysokou hrubou mzdu. To je ale hlavně náš problém, státu který jde exekutorům na ruku.
Ať žije Evropká unie, ale bez nás.
Navrhuji - na našich silnicích zavedeme pro francouské řidiče povinnost prokázat, že berou méně, než je naše minimální mzda
Tak ať jim to potvrzení napíší, v čem je problém? Ve Francii mu těžko budou kontrolovat účet, kolik mu reálně chodí.
A změnit systém mýtného pro kamiony - aby se přepočítávalo procentuelně k jejich platu. Pak by ti ze západu jezdili s násobně vysokým mýtem.
Musím tedy konstatovat, že ta buzerace nám patří. Kdyby jsme si po roce 89 nenechali od Zlojedů rozkrást ekonomiku, přestali krást a utáhli si pořádně opasky a dělali za málo od rána do večera, jak to umí třeba Asiati, tak jsme dnes již na jiné životní úrovní a platy máme také jiné.
Měli jsme sice zaostalé a neekologické fabriky, v nich ale spousty schopných a šikovných lidí. Všichni se ale chtěli mít hned jako na Západě a svou budoucnost prožrali v nových plechovkách na 4 kolech, barevných jogurtech, opulentních kancelářích a bankách, místo aby investovali do nových technologií a především sami do sebe, tedy zvýšení kvalifikace, umu a vzdělání.
Nu což, je to váš problém ovčané, mne se netýká, dopil jsem kafičko a jdu zase pracovat, abych se měl jako francouzký plebejec.
Ještě štěstí, že naší europoslanci se bát nemusí.
Ti určitě, se svým měsíčním platem by uživili nejméně deset řidičů kamionu.
To bol vyborny tah francuzskej policie. Ak ma sofer malo treba mu este zobrat. No ne?
Radsej keby si urobili poriadok s agresivnou bandou, ktora utoci na soferov v Calais, ale tam uplne v pohode tuto bandu necha odist, ak utocia na kaminy, alebo im tajne vlezu do navesov.
Co takto davat pokuty soferom z Francuzska a Nemecka pre prilis vysoke mzdy oproti obyvatelom strednej Europy?
Milulý víkend jsem míjel na D1 bilboard "Přijmeme řidiče, plat 32 - 40 tisic". Kdyby řidiči měli takové platy, asi by neměli s Francouzi problémy.
Oni je mají, ale bokem. Na smlouvě je mzda minimální.
Není to úžasné, jak ti skvělí Francouzi dbají na zákonnost? Že by ti utečenci v Calais byli jejich spolupracovníci sa zastavovali náklaďáky z tohoto důvodu?