Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D39u89s15a86n 89K58r66i18v38s22k47y 7984285297783

Fandim tomuto panovi, je super, ze zachranuje tradicni ceske znackyR^.

+50/−2
doporučit
12.10.2016 5:22

M68i73c52h41a96l 55Ř35e15z39n89í40č28e27k 3122204426872

Držím palce, mě to přijde velmi logické a chytré. Někdo, kdo pro český stát dělá něco doopravdy dobrého. "Lumpové" staré české firmy zprivatizovali, vytunelovali, rozprodali a tento člověk to lepí všechno zpět. Smekám.R^

+30/0
doporučit
12.10.2016 7:12
Foto

V87l17a18d85a 38V30a83n87e50k 9863136144658

Mám poslední typ Avie, a je zcela konkurence schopná s ostatními výrobci! Pokračování ve výrobě je dobrá zpráva ... R^

+26/0
doporučit
12.10.2016 6:03

O95n25d24r70e93j 91P32a53t88e54k 5410440799801

Nesmíme zapomínat, že o peníze jde až na prvním místě. Pan podnikatel to jistě nedělá jen tak že sentimentu. Na druhou stranu pokud umí a to je evidentní, má u mně jednoznačně palec nahoru. Záchrana skvělých českých značek často stoletých je velice záslužná a díky tomu má zase národ být nač hrdý. A to se dnes počítá dvakrát. Držím palce ať se daří dál a lépe! :-)

+23/0
doporučit
12.10.2016 7:54

M59i68c35h89a20l 20F36i65n39s41t71e60r87l23e 7209220663838

Tatra má za sebou mnoho krušných chvil. Ať už za vlád KSČ, kdy z naší všestranné automobilové jedničky udělali (jen!)specializovaného výrobce těžkých terénních náklaďáků a (pouze)vládních speciálů v osobním segmentu (i přesto, zaplať pánbůh za to), tak hlavně díky devadesátým letům a privatizační party kolem V. Klause. Jistě, Škodovku odkoupil koncern VW, ale daleko logičtější by byl v té době odkup Tatry. Proč, protože VW povstal právě díky Tatře. Před 2. SV F. Porsche doslova okopíroval tatrováckou koncepci pro svůj lidový automobil později nazývaný "Brouk". V průběhu války kdy byla fabrika zabrána Němci, pak byla na jeho popud vyvezena veškerá výrobní dokumentace. To, že by VW postavil Tatru opět "na kola" by byl nejlepší způsob odčinění těchto hříchů. Nestalo se - asi mají páni ve Wolfsburgu s touto částí historie své firmy pořád velký problém a vyřešili to alespoň zařazením jiné tradiční české automobilové značky - Škody, do svého portfólia. Je tedy po letech velmi příjemné sledovat někoho - obvzlášt ještě našince, který má snahu tuto druhou nejstarší automobilku (Tatru) povznést z popela a vidět, že se mu to i daří. To samé samozřejmě platí i pro Avii..., takže za mne ...R^R^R^

+17/0
doporučit
12.10.2016 8:37

M28a35r85e73k 31B12e86n48d48a 4940640629

Je to borec!

Avii si sice nekoupím, protože je mi platná jak ten obrněnec, ale na hodinky se podívám.

+14/0
doporučit
12.10.2016 7:37

D28a41v95i84d 14R16y89c28h77e23t55s84k87ý 9576411610300

Panu Strnadovi fandím a přeji úspěch.

+12/0
doporučit
12.10.2016 11:52

M71i65l74a43n 28K77r94á62l 8343818611671

̈Pánové by mohli koupit Jawu

+14/−1
doporučit
12.10.2016 8:50

P18e33t87r 27M44a76r18š42á55l27e34k 9185592924989

To skoro vypadá, že mezi českými úspěšnými podnikateli je i jeden romantik a vlastenec.

+10/0
doporučit
12.10.2016 9:54

L57i71b28o46r 23M38a17c85h73a92l95e52k 1974765175188

Kdysi se rikalo: " Vite, ktere auto je nejrychlejsi? - Avie, vzdycky tahle peloton!"

+3/0
doporučit
12.10.2016 7:13

P53a65v46e25l 55K47u61c10h40t95a 4846211397194

Správně odhadl význam vojenské výroby, kterou chtěl naivní Havel po převratu prakticky zlikvidovat. Sice jsem za mlada (1970) v Transportě chvíli pracoval, ale asi z ní nic životaschopného moc nezbylo (pasovky na doly, výtahy, podvalníky pro armádu), že začal se šrotem. Přeji hodně úspěchů. Už proto, že nezačal jako synek slovenského papaláša v zahraničním obchodě ale jako dělník. Asi tam budou ruské peníze, ale všechny peníze smrdí. Jen víc či méně.

+6/−7
doporučit
12.10.2016 7:49

J57i18ř20í 27K12a63č76í20r42e31k 5930936796

A neni to doufam dotovane, tak jako Jawa? Protoze ta je podle vseho uz jen tunel na penize.

+2/0
doporučit
12.10.2016 7:43

R41i69c83h21a88r57d 49T27r10e16f37i62l 4411265809830

Do téže řeky dvakrát nevstoupíš. Pochybuji že najde skulinu na trhu, kde ty Avie prodá.

+2/−5
doporučit
12.10.2016 9:25

J22a97n 20P10í62c62h86a 3942888664887

Doufam ze tento pan nepujde do politiky, aby zacal ziskavat zakazky pro svuj koncern a informace k potirani konkurence.

+2/−5
doporučit
12.10.2016 7:19
Foto

D16a88v87i35d 82P34e52n66k 4300978369115

nojo, tak ekonomika šlape, horší to bude až přijde vlna dolu, což bejvá po vlně nahoru, to pak asi bude po značkách...

+1/−6
doporučit
12.10.2016 10:12
Foto

J10i49ř60í 18D90v20o21ř73á11k 5455939610468

Ještě najít 200 lidí , co koupí zastaralý šrot .

+2/−24
doporučit
12.10.2016 5:49

M80a95r68t40i17n 30P34l93a68t81i37l 9921263481368

200 brzdičů provozu, resp. nejrychlejších aut na silnici....

0/−17
doporučit
12.10.2016 6:23
Foto

M57i90c37h26a91l 98N83a98j62m23a35n 7859973566770

Snazit se prosadit v segmentu malych nakladnich aut kde je obrovska konkurence se zastaralym autem jako je avie je utopie. Bohuzel.

0/−18
doporučit
12.10.2016 6:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.