Diskuze

Denně 9 025 kamionů. Provoz na D1 houstne, kolonám navzdory

Rozsáhlé uzavírky kvůli modernizaci a časté kolony neodrazují řidiče kamionů od cesty po dálnici D1. Naopak. Za pět let počty kamionů na nejfrekventovanější české dálnici narostly o pětinu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aut je čím dál více (letos to bude opět rekord ve výrobě)

A D1 je spojnice východ/západ.. Je to prostě tak.

0 0
možnosti
Foto

Na školení bylo,že když se tranzituje,tak se musí po dálnici jelikož jsou tam rychlostní váhy a pokud by bylo zjevné,že jede někudy jinudy at z důvodu ucpané D1,tak z důvodů objetí vah,vystavuje se pokutování.Proto si kamiony musí vyžrat ten marazmus na D1 a ještě za to dopravce platí mýto.Burdel na burdel.

0 0
možnosti

Poslední týden hodinové kolony v obou směrech každý den, docela masakr

0 0
možnosti

Je to přesně tak, jak autor v článku píše. V posledních měsících počet kamiónů na D1 roste doslova pred očima.

A přibývá valem těch, kteří neumějí moc řídit (PL, LV, RO, BG, H). Viz včera odpoledne D1 západním směrem, na třípruhovém úseku ve stoupání vedle sebe zprava kamión s přívěsem, PL, kamión s návěsem, PL, a cosi tvarem a počtem míst k sezení připomínající autobus z druhé poloviny minulého století, taky PL. A všichni takto svorně celé stoupání úspěšně zdolali konstantní rychlostí okolo 80 km/h.

1 0
možnosti

Tranzitující náklad pokud možno na vagoně. A proto je potřeba postavit Brněnský železniční uzel tak, aby se trasy nákladních vlaků křížily s hustou osobní dopravou

a) úroňově na osobním nádraží

b) jely mimo osobní nádraží, křížení bylo přesmykem

0 4
možnosti
Foto

Nemyslím si,že kdyby jste měl firmu a chtěl zboží do druhého dne někde na druhé straně Evropy,že by jste zadal přepravu dopravci který používá RO-RO(kombinovaná přeprava vlakem a kamionem )Váš zákazník by asi nebyl nadšen,že by mu cestovalo zboží po Evropě i 7dní než by se mu dostalo do skladu

1 0
možnosti

čím dál víc je vidět, že lidi myslí jen na sebe a svůj život...hlavně teď aŤ mají prachy a teď ať je vše podle nich...tím jsme prakticky připraveni k záhubě....protože nikdo nepřemýšlí a nekoná cokoliv tak, aby tato planeta a země byla úrodná a životaschopná třeba ještě za 200 let....proč by se o to měli zajímat když žijí teď že? děti? na ty kašleme...my se chceme mít dobře...kdyby přemýšleli, tak by se nevozilo zboží přes půl světa jen proto, že tady bude o korunu levnější než to co je u nás vyrobené...já bych byl pro, aby cokoliv si můžeme u nás vypěstovat nebo vyrobit tak ať se to zakáže dovážet....dyť už jsme proboha jeden velkej supermarket a naše soběstačnost je dávno pryč...

5 0
možnosti

Takže opět budeme honit pašeráky klobás v batohu z Czieszyna do Těšína. Ale dovoz Moravského vína do Prahy bude OK.

0 1
možnosti

Zajímal by mne počet kamionů v křižovatce dálnic D1 x D2, která leží jen 5 km od Náměstí Svobody v Brně, tedy absolutního centra města. Křižovatku dálnic ve městě, to muselo vymyslet naprosté hovado. Rv

1 1
možnosti

P29e57t58r 81K86o92r87b73e54l

12. 10. 2016 21:45

Za komoušů na ní byl provoz nesrovnatelně menší. Asi předpokládali, že to tak bude vždycky.

2 0
možnosti

Jednoznačně zdražit mýtné. Pokud to neomezí provoz, tak na tom alespoň stát vydělá.

4 0
možnosti

M25a21r80e38k 45G97a28j36d29a

12. 10. 2016 22:59

A slevnit poplatky na dráze ...

0 0
možnosti

Koukám, že je to tady takový paradox. Řidiči budou nadávat na kolony, na věčně rozkopané silnice a dálnice, ale z toho auta se prostě nehnou a náklad se po kolejích vozit nebude. ;-D

6 1
možnosti
Foto

Náklad se na kolejích vozit nebude do té doby pokud nebude stejně pružný jako je kamion(jeden den naložit a do druhého dne skládat) a to si myslím že dnes zatím nehrozí.;-)

0 0
možnosti

Při každoročním nárůstu automobilů je D1 dnes už zastaralá i kdyby byla plně průjezdná. Když je polovina dálnice rozdrbaná , tak už se má rovnou rozšiřovat. Do 10 roků se slavnostně opraví a začne se znovu kopat.

5 0
možnosti

Jenže ty chytré hlavy na MD a ŘSD měli jen asi 25 let na to, aby zajistily pozemky, projekty a patřičné papíry na rozšíření dálnice na o více pruhů, ale asi to bylo málo a budou potřebovat dalších 25 let. Ta současná slavná rekonstrukce je výsměch.

4 0
možnosti