Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J31i43ř79í 48H72o69r71á94k 6847737653265

mě hlava nebere celkově ty režijní výhody i pro rodinné příslušníky !

+27/0
doporučit
13.10.2016 6:56

J72i53ř24í 31M20a48c64e71k 3895425744771

Dostávají snad ostatní zaměstnanci stravenky, indispoziční volno nebo služební mobily i pro své rodinné příslušníky?

+35/−2
doporučit
13.10.2016 6:53

M63a53r37t46i95n 72M76u37s86i13l 4380441813381

Rodinní příslušníci SŽDC? ;-D A to se neptám na Min.Dopravy atd. Tedy na lidi, kteří s ČD mají společného co?

Když si vezmu, kolik dopravních podniků (vlastnictví měst) dávno osekalo režijní výhody. A zlevněnou jízdenku u nich nemají ani brigádníci, natož jejich rodina. O bývalých zaměstnancích nemluvě. Je třeba režijky výrazně přiškrtit. Zvláště lidem mimo ČD.

V minulém článku přitom bylo psáno, že na režijky dosáhne 219 000 lidí a používá je 131 000. http://ekonomika.idnes.cz/odborari-odmitaji-konec-rezijnich-jizdenek-fk5-/eko-doprava.aspx?c=A151106_214232_eko-doprava_suj

+22/−1
doporučit
13.10.2016 6:20

P68e33t28r 97V34o56n53d52r27a26c41e65k 7875341153640

Režijky jsou dány historicky, ale rozrostlo se to prostě moc .... prostě v tomto případě by odboráři měli dostat rozum a ustoupit od nesmyslů ....... například nechápu proč se režijka vztahuje i na rodinné příslušníky a také zneužívání režijky .........

+27/−3
doporučit
13.10.2016 5:05

M32o87j67m11í83r 29P42ř35í97v21a95r37a 1382686256

1. třída má být pro režijkáře absolutní tabu...to fakt nepochopím

+12/0
doporučit
13.10.2016 7:39
Foto

J78a49n 81D78o41č52e91k17a27l 1344216351205

Je naprosto v pořádku, když jakákoliv soukromá firma poskytne svým zaměstnancům benefity dle vlastního uvážení. Ale není v pořádku, když tyto benefity poskytuje ztrátový podnik dotovaný z daní.

+40/−12
doporučit
13.10.2016 1:11

V15í40t 83K52o31u31b79a 6496750794538

To mě přijde stejné, jako kdyby zaměstnanci soudů nemuseli platit soudní poplatky, nebo kdyby si v pekárnách mohli lidé vzít tolik pečiva, kolik poberou.

Režijní jízdenky jsou nesmysl.

Režijka (ať už drážní, nebo autobusová) by měla umožnit zaměstnanci ve stejnokroji umožnit cestu do práce a z práce. Večer při cestě do kina, si má každý koupit jízdenku.

+20/−8
doporučit
13.10.2016 7:46

M48i90r92e98k 22Z59á25v23o57d11n61ý 7262167540728

Největší hloupost je to, že ČD musí nějaké režijky poskytovat ze zákona a to ještě konkrétním lidem. Ať si ČD dávají režijky, komu uznají za vhodné (a s kým se domluví), pokud na to budou finančně mít. Ale tyto zákonné režijky jsou přežitek socialismu.

+11/−3
doporučit
13.10.2016 7:37
Foto

P22e40t79e50r 76J72a92b31l30o67n37o53v16s17k88y 1749126681371

Pán Jiří Bilík to v 5.bodoch zhrnul a celkom správne.R^

K 5.bodu: Niekdo sa má lepšie-pozrite sa na hokejistov,futbalistov,nevstávajú ráno o 3:30,nehrajú cez Vianoce a koľko miliónov si zarobia ?

Nezáviďte železničiarom,nemusí to byť práca na ceĺý život.Stačí,ak neprejdete na zdravotných prehliadkach,a je problém.

Každý rok musia zamestnanci úspešne absolvovať testy,na Slovensku každé 3 roky skúšky z 3 učebníc

Monika Konečná 13.10. 8:45

fakt zaujímavý komentár,představujete si to jako Hurvínek válku ;-D;-D

Pracovníci bánk majú zaujímavé benefity,v bankách pracujú moji spolužiaci,ale o tom budeme diskutovať až bude taká téma

+6/0
doporučit
14.10.2016 7:26

R39a50d59i92m 94S66l18á97d77e18k 3521242763969

Ta firma je unikát. Jsou tak jaksi sami pro sebe. Ale proč by se museli chovat tržně,když se ztráty zaplatí z našich daní ;-D;-D

+7/−1
doporučit
13.10.2016 8:02

M57i19r49o68s35l12a80v 55G68r72o41s84s15m19a15n68n 8362589564

Jak to souvisí s tím, že firma prodělává, nebo zda dostává veřejné prostředky? Nabídnout železničářům, jejichž služba začíná a končí mnohdy daleko od bydliště, možnost cestovat do práce na režijku, je zcela logické. Otázka je, proč rodinní příslušníci, nebo cizí organizace.

+7/−1
doporučit
13.10.2016 7:53

J78i24ř32í 61B46í84l82i68k 6749251221763

1) Rezijka je standardni zamestnanecky benefit zeleznice a to v mnoha evropskych zemich. Pokud mate dobreho zamestnavatele take se Vam muze postestit sluzebni vuz ci stoprocentni nahrady za cesty do prace.

2) Kazda osoba rocne prolonguje ... (1000 kc na rok)..takze uplne zdarma to opravdu neni.

3.) Souhlasim s nazorem, ze rodini prislusnici by cerpat jizdni vyhody nemuseli...Nejsou to jednoduse zamestnanci a minimalne by se dalo diskutovat o redukci vyhody na pripadnou slevu na jizdnem. Podle me by mel mit narok primarne zamestnanec zeleznicni spolecnosti .

4.) Nebyl bych proti zdrazeni prukazky klidne na 5000 CZK, coz si myslim je adekvatni pomer cena/vykon/benefit

5.) Stale me udivuje kolik lidi si nemuze za 25 let od revoluce zvyknout na fakt, ze nekdo se ma proste lip a nekdo hur. Sama primitivni zavist tady.

+8/−2
doporučit
13.10.2016 22:19

R53a59d56i57m 96S48l15á76d65e56k 3831802863619

Dokázal bych pochopit slevu 50% pro zaměstnance,ale zdarma a pro celou rodinu? To si v reálném světě může dovolit jen hodně prosperující firma,nebo dotovat stát s přebytkovým rozpočtem. Ale jak mohou chtít,aby tak nadstandardní výhody platili všichni obyvatelé ze svých daní???

+11/−5
doporučit
13.10.2016 8:15
Foto

A19l60a97n 91Ř18e80p92k66a 4975816

tu je zase závistivců, že oni režijku nemají (případně nemají žádný benefit), tak to nebude mít ani nikdo jiný :D

+11/−10
doporučit
13.10.2016 9:19

J35a56n 13J82e51m43e16l39k55a 1945860

Tak režíjky jsou jistě vděčné téma. Já nemám nic proti jejich omezení na in 50.

Ale nelíbí se mi, jak tady je manipulováno s veřejností, že ČD je jen "neefektivní, nefunkční, černá díra". Masáž, která na lidi, kteří vlakem nejezdí, může zabrat.

Třeba pokud je fotka s nádražím, vytáhne se nějaká na pohled z 70. Přitom ve skutečnosti odhadem jsou 3/4 dneska opravených a i krásných.

Za posledních 10 let se to posunulo opravdu hodně.

Proč nepíšeme taky o problémech liberalipritizovaných.

Že na Komárno jezdí Regiojet ve špičce na stojáka.

a systém na 15 let to neumí a nechce řešit. Že se do toho někdy pokazí klimatizace nebo je neúčinná. Že soudruzi ve smlouvě zapomněli zapojení do IDS. A teď se hádají.

O svrabu vyšel normalizační článek týden po, že všechno je pod kontrolou a ok a nic se nestalo.

Proč nebyl třeba od 2011 článek o nějakém inflačním až 6% ročním zvýšením jízdného jízdného v Anglii.

O tom, že dojíždějící platí nejvíc v Evropě. Že vlaky jsou přecpané. A některé notoricky zpožděné.

+7/−6
doporučit
13.10.2016 8:26

O35l58d61ř18i30c31h 81J89a32n39e50č74e84k 8759316693811

Popravdě tohle nějak nechápu. 1. třídu má "vyšší management" automaticky a "řadoví zaměstnanci" si ji mohou připlatit, nebo ma "vyšší management" nárok jen za tučný příplatek a "řadoví zaměstnanci" vůbec?

Platící cestující si 1. třídu na rok může koupit za 4990, takže pokud režijkáři za to platí stejnou cenu, žádná výhoda to pro ně není a zdražení na 7990 nechápu. Nebo se snad chystá zdražení na 7990 i pro běžné cestující?

Mimochodem ČD by si měly ujasnit, co vlastně s 1. třídou chtějí dělat. Ještě před pár lety tím téměř nikdo nejezdil, protože za 50% příplatek zjevně neměl důvod, tak si do railjetů objednaly jen jeden vůz 1. třídy. Pak se rozhodly 1. třídu lépe zaplnit, snížily příplatek na 30% - v railjetech je nyní často plná, ale v panterech nebo 'starých rychlících' je stejně prázdná, v pendolinu nebo EC taky nic moc, ačkoliv je to jen jeden vagon, protože proti 2. třídě takřka nic nenabízí. Přijde teď nový pokus - opětovné zdražení? (Pokud ano, tak bych se vsadil, že zatímco prve zlevnilo kilometrické jízdné, ale ne časový doplatek, když se bude zdražovat, tak obojí...)

+3/0
doporučit
13.10.2016 10:18

J17i41ř83i85n61a 74S31a50v44o31v34a 1321495546353

a nebude kvůli tomu zase stávka? už jednou tím vyhrožovali, když se jim před pár lety kdosi pokusil sáhnout na režijky; ;-)

+3/0
doporučit
13.10.2016 6:52

M90i73r83o12s46l83a87v 59F21r76i75d51r84i80c28h 1175296730339

Za 100tis. režijek vybere ČD 100mil.Kč, když je zruší, tak tolik peněz za jízdné nevybere.

+6/−6
doporučit
13.10.2016 7:34

M32i24c21h11a72l 83J39a66r84o10š 7564670812845

Přijde mi, že firma, která má trvale tak obrovské provozní ztráty, by vůbec nějaké režijní výhody poskytovat neměla.

+5/−5
doporučit
13.10.2016 8:07

P25ř82e20m91y29s33l 96Č29e80r71n19í85k 9327464689268

Zrušit tu komunistickou výhodu režijek a potom možná zavést jiný benefit. Jinak je to okrádání všech ostatních lidí, co platí daně a dotují dráhu.

+5/−8
doporučit
13.10.2016 7:53

K23r15y58š26t32o20f 79L72a20n28í16k 1269120595635

moc jsem to nepobral: "Změna se týká jen těch, kteří mají nárokjezdit zdarma i první třídou. Od prosince se doplatek za první tříduzvýší ze 4 990 korun na 7 990."

pokud jezdi zdarma, tak zadny doplatek neplati, ne?

takze by me zajímalo, zda se to bude tykat opravdu jen rezijkaru, nebo i třeba majitelu IN100, kteří v soucasne době onen doplatek 4990,- rocne do první tridy plati.

+2/−1
doporučit
13.10.2016 6:30

J19a92n 66K68l97i17m25a 7100493350122

někde tady byla tabulka kolik najede km po železnici "režijkář"a v průměru to bylo 1200 km za rok. takže těch 1000kč za rok co zaplatí za průkazku se mi zdá docela přiměřené i když mě by nevadilo režijky úplně zrušit.

+2/−1
doporučit
13.10.2016 6:27

K42r48y90š86t60o91f 97L67a85n51í18k 1659610145135

priplatek za 1.tridu v Pendolinu by měli zcela zrusit, platit jen za červenou sedacku a mozna za klidnejsi prostředí je nesmysl v pripade, kdy uz je to rozliseno cenou místenky.

+3/−4
doporučit
13.10.2016 8:58

M46i80c11h26a80l 26S31t17e10b91l65o 5769701184977

Je na čase tento komunistický přežitek a hloupost zcela zrušit!!

Ta ztráta peněz a ta práce za tím..evidence, výdej atd...šílený.

To určitě dělá zbytečný oddělení o 150 lidech:-(Rv

+4/−8
doporučit
13.10.2016 7:55

P14e18t89r 29N77e41c81h33a66n23i28c44k73ý 7223106378140

Ten článek je chaotický? Mám pocit, že to reálně bude jinak a doplatek se zvedne i řadovým cestujícím. A ta místenka do railjetu? Je to u business/1. třídy nebo i u 2. třídy? U 2. třídy by to moc smysl nedávalo, zas takový nadvlak to není a navíc tvoří základní páteř taktu i s přípoji, není tam "navíc" jako pendolino.

+2/−2
doporučit
13.10.2016 15:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.