Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V83í61t 94K57o39u43b55a 6226940204498

To jak je auto staré, je zcela nevypovídající údaj. 5 let stará Octavia s 350-ti tisíci může být v podstatně horším stavu než 15 let stará Fabie, kterou si důchodci mazlí, aby jim vydržela do smrti.

O technickém stavu vozidel rozhoduje jen a pouze regulérnost STK a databáze o najetých km. Dokud stát nezajistí vyřazování vraků při technických prohlídkách a výměnu informací o najetých km se zeměmi EU, tak budou naše silnice vypadat jak vypadají

+10/0
doporučit
13.10.2016 17:30

K89a74r58e70l 82F18l70o24r49i70a73n 6131367137982

Já jsem teď koupil 17 let staré auto. Rozdíl je v tom, že jde o vozidlo, po kterém jsem prahnul dlouhá léta, abych ho hýčkal pro další generace, protože takové stroje už nebudou :-).

+9/0
doporučit
13.10.2016 16:46

Z39d76e64n62ě18k 17W42e38r34n91h43a78r21t 6737435152468

Podle mě to ale taky znamená, že celá polovina aut je mladší deseti let. Což není vcelku špatný výsledek. Navíc ty novější auta jsou v provozu více, v té statistice figurují i veteráni a všechny ty stopětky, co děda vytáhne jen na dušičky. Na běžných silnicích je věkový průměr ještě mnohem nižší...

+8/0
doporučit
13.10.2016 16:57

P51e53t78r 62V68o41n58d88r57a65c17e96k 7205571683540

To je zase článek !!! ...... autor se nám snaží podsunout myšlenku, že Češi si nechtějí kupovat nová auta a raději si koupí starou káru ....... pane redaktore - zkuste jít makat do montovny za 15 hrubého a uvidíme, kolik si nakoupíte nových aut ...........

+8/−1
doporučit
14.10.2016 5:46

D40a13v77i56d 41R11i42e57s45z 8344770

Mno a?Mám 8 let staré auto, v perfektním stavu s poměrně nízkým nájezdem. Mám nějaký důvod kupovat nové? A není to otázka peněz, na nové bych měl, ale proč?

+6/0
doporučit
13.10.2016 17:29

T49o39m59á49š 16Z65e36m61a82n 3335458704455

Mám auto už 8. rokem.. a nějak si nemyslím, že bych ho za 2 roky musel sešrotovat kvůli technickému stavu.

+4/0
doporučit
13.10.2016 19:29

L16u73d60ě50k 35J41e24l43í74n33e79k 5707647589150

A diví se někdo při "kupní síle" obyvatel v tomhle státě? V Anglii bych neměl problém za dva roky na slušné nové auto za cca 400-450k našetřit, v Čechách za práci v tom samém oboru ani náhodou. Ale chtěli jsme děti vychovávat tady, tak se nedá nic dělat. :-)

+4/−1
doporučit
13.10.2016 19:45

S49t21a31n26d44a 62C18h59v96o25s11t 1402828

Prumerny vek auta je nicnerikajici cislo. Mam auto 4 roky stare a moje zena ma auto 16 let stare. Co mi rekne cislo 10, jakozto prumerny vek auta v rodine? Prakticky nic. Urcite by bylo zajimevejsi vedet, ze tim 4letym najedu 30000 rocne a zena najede 6000 rocne. Kdyz jako vahu vezmu najezd uvedenych aut, jsem razem z prumernych 10 let na diametralne jinych 6 letech.

A kdyz se podivame do provozu, vidime z drtive vetsiny relativne nova auta.

+3/0
doporučit
13.10.2016 17:25

D95a84n31a 93K42o42c49i67á50n90o32v14á 2203438739158

Podle statistiky se moje auto ojeté neprodává, protože není důvod, šlape jako hodinky, STK bez problémů a tachometr nelže, protože jsem 1. majitelka.:-)

+2/0
doporučit
13.10.2016 16:51

J78a78n 51P17e30l21e71c12h 2292354815966

no, ne každý má půl mega na nový auto

+2/0
doporučit
13.10.2016 16:49

J24o62s34e33f 10L40o47n88g12a85u37e31r 5188474980298

Dášo, Dášo ty jsi úplně mimo mísu

+1/0
doporučit
14.10.2016 23:49

P98e22t34r 29B44á53č28a 8455586335625

Zas Octavia a Fabia, to je fakt diagnoza pulka tohohle naroda ;-D

+1/0
doporučit
13.10.2016 19:33
Foto

D84a23v29i74d 16P60e51n52k 4860658979145

tak 2-3 roky staré auta jsou velmi výhodné a chytrý člověk si to dokáže spočítat třeba já, koupil jsem loni 2014 audi a6 v plné výbavě za 950 táců, nové ovšem stálo 1 490 000kč, takže to se určitě vyplatí, staré ojetiny více než 5 let bych už nebral a 10 leté ojetiny bych já osobně zakázal provozovat, po 10 letech rovnou na šroták

0/−8
doporučit
13.10.2016 19:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.