Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J64a47r63o31s39l80a63v 33B90e88d39r21n88a 3566771801697

Tak já bych to klidně vzal 8-o

+12/0
doporučit
16.10.2016 8:31

A62l56e37š 45M59e71t70l88i27c23k14ý 4292224504199

Stačí do životopisu napsat, že hraji MSTS, Gordikon, Multikon a pod, nebo maj ještě nějaké speciální požadavky 

+11/−1
doporučit
16.10.2016 9:46
Foto

J15a86k61u29b 25S87o90b92o73t22k16a 6394288927326

Zdenda Škromachů je volný. Včera si celkem nepokrytě řekl o teplé, solidně placené místo ve státní správě.

+9/0
doporučit
16.10.2016 12:15

V24i82k93t49o47r 88N97á96r14o75ž91n41ý 3229672588

On o tu pozici nemá nikdo zájem ? Bylo vypsáno výběrové řízení ? Já tedy bych to trochu poupravil. O tuto pozici nikdo z kámošů nemá zájem. Žádné výběrové řízení vypsáno nebylo. Odborníků na železnici , kteří nepůsobí u žádného osobního dopravce a vhodných adeptů pro tuto funkci je dost...

+12/−3
doporučit
16.10.2016 8:49

Z13d77e47n30ě15k 12J94o57n64á80š 9701639636330

To je opravdu lákavá nabídka, představa, že neustálého tlaku ze všech stran, při jakémkoliv rozhodnutí okamžité planýrování v médiích.... super představa

+5/0
doporučit
16.10.2016 17:12

J53i42ř51í 95S93t97e31h34l72í12k 9297176885562

Navrhuji,pana Sůru.Rozumí železnici.

+3/0
doporučit
16.10.2016 12:05
Foto

A53l33a55n 78Ř34e24p18k38a 4905976

No když se rozhodne proti žlutým, tak Jančura stejně bude remcat i když to rozhodl onen hlídač české železnice :-P;-D

+3/0
doporučit
16.10.2016 8:15

J86a30n 29J34e39m67e76l34k44a 1725600

Otázka, zda zase nejsme papežštější než papež. Jako ve všem. V Rakousku prý ani nebudou rozdělovat OBB od infrastruktury, natož tedy od nějakých nádraží.

V Polsku nevidím, že by někdo plánoval nějaké divoké půjčovny. Přesto nakupovali Flirt, Pendolíno, Pesy.

A být pokusnou liberalizační ovcí EU 4. balíčku, který v normálních zemích narazil na odpor.

Pokud někdo dá časy Regiojetu na Brno, na úkor ČD (soukromí by chtěli peníze za zmaření investic podle mě), možná by se měl taky zamyslet nad tím, jak jim je třeba odebere, když to nebude fungovat. (opět bez náhrad škod)

+2/0
doporučit
16.10.2016 12:42

K43r50y45š27t69o37f 77L14a44n11í97k 1229470145415

proc se neprihlasi Jancura?

+1/0
doporučit
16.10.2016 21:16

J34o91s39e48f 24L25a50n53z 8185731774958

Vzal bych to , gáže bude jistě solidní a činnost snadná- buď si vytáhnou sirku a nebo budou jedni jezdit v sudé a druzí v liché dny. A běda jestli budou držkovat o přestupným roce;-D

+1/0
doporučit
16.10.2016 14:14
Foto

P94a14v35e93l 71Č25e95r20n81í20k 1608645860400

Ve skutecnosti jde o skryty plan jak podporit zamestnanost. Kdyz budeme zakladat urady jak na bezicim pase, zamestna to tolik lidi ze na nejake poflakovani a brani davek nebude cas.

+1/−2
doporučit
16.10.2016 10:50

T33o55m96á87š 17M80a30c96e43j83k94a 6941582457917

Když jsou tratě již vytížene na maximum tak proč se místo omezování dopravy nezačnou stavět další koleje? Protože je to moc práce?

+1/−3
doporučit
16.10.2016 9:10

J95a37n 53Z90a40h82r10a19d16n35i95k 3514920587241

Zestátněte Jančuru a od nového roku ušetříme na opravách 30 let starých vagonu které nakoupili české dráhy od rakušáku ,vydrželi jsem jezdit v dobytčácích 50 let tak to ještě dalších 40 let vydržíme 8-o8-o8-o

0/−2
doporučit
16.10.2016 13:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.