Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hledá se hlídač české železnice. O post nového úředníka však není zájem

Česká železnice bude mít nového strážného. Šéf Úřadu pro přístup k dopravní infrastruktuře bude řešit spory při rozdělování kolejí mezi jednotlivými dopravci. Ačkoli má nově jmenovaný dozorce začít úřadovat už příští rok, o místo zatím nikdo moc nestojí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M93i24l79o52s76l48a31v 39Z51í45t80k45a 8810344887570

Já se hlásím

0/0
18.10.2016 12:21

K50r78y86š94t24o71f 39L64a51n21í45k 1959310945895

proc se neprihlasi Jancura?

+1/0
16.10.2016 21:16

M75a33r56e43k 21M81a71r17t34i45n 8419534676910

;-DR^

0/0
17.10.2016 8:40

Z47d15e96n20ě58k 64J53o21n61á33š 9311849256110

To je opravdu lákavá nabídka, představa, že neustálého tlaku ze všech stran, při jakémkoliv rozhodnutí okamžité planýrování v médiích.... super představa

+5/0
16.10.2016 17:12

V64i13k35t17o55r 54N15á22r35o89ž77n75ý 3789712628

Hlavní problém je , že tento stát nemá vytvořenu žádnou dopravní koncepci. A do toho má nastoupit úředník , který toho v podstatě ani moc dělat nemůže...

Je to asi podobné , jako kdybyste chtěl zaměstnat soudce , ale nedal mu do ruky žádné zákony , dle kterých má rozhodovat spory...

+1/0
16.10.2016 17:31

R58i81c27h70a71r14d 16B47a85r72t40o46š 4639705329211

Beru. Budu to dávat současným soukromým dopravcům a aktivně vyhledávat další a nabízet jim to.

0/0
16.10.2016 17:02

M36a66r70i51a31n 20K34e97c22h86l34i79b16a41r 3820853819

Další úřad?

Proč případné spory neřeší třeba Rozhodčí soud při Hospodářské komoře České republiky?

0/0
16.10.2016 15:32

J58a12n 50S13ů23r52a 4955583643492

ten se už na železnici velmi osvědčil v případě arbitráže Škoda Transportation - České dráhy:-)

0/0
16.10.2016 22:44

J43o25s17e50f 50L12a77n51z 8195171294408

Vzal bych to , gáže bude jistě solidní a činnost snadná- buď si vytáhnou sirku a nebo budou jedni jezdit v sudé a druzí v liché dny. A běda jestli budou držkovat o přestupným roce;-D

+1/0
16.10.2016 14:14

J48a57n 29Z57a83h78r35a41d53n88i53k 3644150677811

Zestátněte Jančuru a od nového roku ušetříme na opravách 30 let starých vagonu které nakoupili české dráhy od rakušáku ,vydrželi jsem jezdit v dobytčácích 50 let tak to ještě dalších 40 let vydržíme 8-o8-o8-o

0/−2
16.10.2016 13:09

J17a22n 23J74e92m66e69l89k81a 1145460

Otázka, zda zase nejsme papežštější než papež. Jako ve všem. V Rakousku prý ani nebudou rozdělovat OBB od infrastruktury, natož tedy od nějakých nádraží.

V Polsku nevidím, že by někdo plánoval nějaké divoké půjčovny. Přesto nakupovali Flirt, Pendolíno, Pesy.

A být pokusnou liberalizační ovcí EU 4. balíčku, který v normálních zemích narazil na odpor.

Pokud někdo dá časy Regiojetu na Brno, na úkor ČD (soukromí by chtěli peníze za zmaření investic podle mě), možná by se měl taky zamyslet nad tím, jak jim je třeba odebere, když to nebude fungovat. (opět bez náhrad škod)

+2/0
16.10.2016 12:42

P83a77v37e88l 73S78o61v27i63č91k83a 4646678275322

Nejen Rakousko, Německo se taky nechystá rozdělit holding DB. A co se týče Poláků, tam to rozdělování dotáhli mnohem dále, jak u nás.

0/0
16.10.2016 15:15
Foto

J32a94k54u70b 52S45o81b30o70t39k94a 6424368737776

Zdenda Škromachů je volný. Včera si celkem nepokrytě řekl o teplé, solidně placené místo ve státní správě.

+9/0
16.10.2016 12:15

J66i46ř53í 47S94t57e14h64l25í74k 9127866145882

Navrhuji,pana Sůru.Rozumí železnici.

+3/0
16.10.2016 12:05

R33a57d55e57k 69N43e74u45m21a61n10n 5112562668595

nemá za sebou vedoucí funkci

0/0
16.10.2016 13:02

J78i46ř35í 52H84o34d47a21n 6294317743280

Nevadí. Andrej to nějak zařídí

0/0
16.10.2016 14:19

J40a38n 95S49ů57r77a 4405463803482

Nikdy:)))

+2/0
16.10.2016 14:29
Foto

P84a65v40e13l 31Č35e90r46n92í10k 1468145460380

Ve skutecnosti jde o skryty plan jak podporit zamestnanost. Kdyz budeme zakladat urady jak na bezicim pase, zamestna to tolik lidi ze na nejake poflakovani a brani davek nebude cas.

+1/−2
16.10.2016 10:50

A76l44e28š 63M85e45t35l35i94c25k43ý 4162244214529

Stačí do životopisu napsat, že hraji MSTS, Gordikon, Multikon a pod, nebo maj ještě nějaké speciální požadavky 

+11/−1
16.10.2016 9:46

J33i26ř29í 77H39o61d68a22n 6814137213290

Ještě musíte hrát letecky simulátor

0/0
16.10.2016 14:20

N82i38k73o80l35a91j 67M72a23l58í75k 5604443230581

Jsem přesvědčený, že jsou to lepší zkušenosti, než které tam nakonec bude někdo mít ;)

Bral bych to hned, ale hrál jsem jen TRS 2004 :D vedoucí funkci jsem v té době měl jako předseda studentské rady na gymnáziu ;-D za to je železnice můj koníček a na výběr dopravce můžu naprogramovat klidně aplikaci, protože buď můžou jet oba v různý čas, nebo si klidně můžou hodit mincí... a kancelář prosím přesunout do Brna, do Prahy nejdu.

+1/0
16.10.2016 18:32

T70o24m68á24š 20M79a93c69e83j27k36a 6171752177317

Když jsou tratě již vytížene na maximum tak proč se místo omezování dopravy nezačnou stavět další koleje? Protože je to moc práce?

+1/−3
16.10.2016 9:10

R46o60m73a26n 51P96o30l44á18č24e55k 5476389735

Postavit v ČR jakoukolli liniovou stavbu je obrovský problém díky všemožným sdružením, ekologům atd...

+8/0
16.10.2016 9:22

M49i68r42e25k 12Z97á96v22o87d11n49ý 7882677890628

No, postavit vedle současné koleje jinou si myslím zase tak velký problém nebyl. Jen se to nechce nikomu platit. Není to dost dobrý tunel, aby se někomu vyplatilo s lobbováním...

0/−5
16.10.2016 10:22

P98e84t90r 65P91e22t25r 6863282708613

No tak to opravdu problem je.

+3/−1
16.10.2016 10:24

M50i79r59e10k 63Z41á64v94o43d58n92ý 7902737190338

Proč?

+2/0
16.10.2016 10:26

J33i71ř72í 75E62r38b39e80n 1193384646817

Například? Stovky kilometrů, na kterých musíš sjednat tisíce smluv s vlastníky okolních pozemků.

... stejný důvod vedl i k rozšíření D1 jen o 3/4 metru, aby se nezasahovalo do okolí.

+4/0
16.10.2016 10:53

M46i61r34e81k 23Z53á50v56o27d61n87ý 7462187330728

A to si myslíte, že to budete potřebovat o ekologů či sdružení? :))

0/0
16.10.2016 12:37

M56i14r15e92k 27Z56á67v87o52d23n52ý 7172337200988

A myslíte si, že to je složitější, než vybudovat železnici novou?

0/0
16.10.2016 16:31

M50i70r98e59k 28Z42á18v76o78d46n33ý 7612167700828

Respektive, v čem by to měl být větší problém, než postvit trať zcela novou. I vhledem k tomu, že zvícekolejování tratí je poměrně běžná operace.

0/0
16.10.2016 10:26

P36a67v39e65l 82S75o13v44i46č34k77a 4736808675702

Je to "běžná operace" tam, kde je na to prostor. Třeba trať Přerov - Brno by potřebovala druhou kolej, ale v původní trase tam na mnoha místech prostě nevleze a musely by se bourat domy. Ale i tak to chce plánování a projekci srovnatelnou se stavbou nové tratě.

0/0
16.10.2016 15:18

M46i26r46e27k 20Z27á46v58o15d39n47ý 7372367560928

Tak to máte pravdu, samozřejmě někdo to nejde a co se týče Přerov - Brno, tam by ani druhá kolej nepomohla.

0/0
16.10.2016 16:32

V94i60k26t69o86r 83N77á66r37o33ž47n35ý 3619342498

Jak vy víte , jak budou tratě vytížené za 10 let ? Přijde krize , která donutí objednavatele škrtat , soukromí dopravci zjistí , že podnikat v nedotované dopravě není pro ně to nejlepší ( ekonomicky se motají kolem nuly) a hned budete mít mraky volné kapacity.

Apropo , to , že Jančura chce jet jedním vlakem ve stejné době jako ČD ještě neznamená to , že kapacita trati Česká Třebová-Brno je vyčerpaná...

+1/0
16.10.2016 10:26

M68i37c18h17a10l 16J24u87r59s65a 7887194348353

A dalsi urad a dalsi urad a dalsi urad a dalsi urad a dalsi urad a dalsi urad...... :-/

0/0
16.10.2016 9:07
Foto

L44a47d75i87s52l39a26v 56A21n79t85o67š 7588193938724

Dopravni nacelnik :-P

0/0
16.10.2016 9:02

V90i84k33t64o69r 20N29á28r55o86ž79n71ý 3669132978

On o tu pozici nemá nikdo zájem ? Bylo vypsáno výběrové řízení ? Já tedy bych to trochu poupravil. O tuto pozici nikdo z kámošů nemá zájem. Žádné výběrové řízení vypsáno nebylo. Odborníků na železnici , kteří nepůsobí u žádného osobního dopravce a vhodných adeptů pro tuto funkci je dost...

+12/−3
16.10.2016 8:49

J74a53n 41S91ů84r71a 4465183943322

Vypsáno je

+6/0
16.10.2016 9:02

M22a25r38t30i41n 56H15a93n86z73a13l 8848689659335

Která organizace ho vypasala? Prošel jsem letmo MDČR, DIČR i DUČR (od kterých bych čekal, že dojde k vypsání), ale nenašel jsem ani čárku...

0/−1
16.10.2016 9:25

J28a56n 41S65ů58r53a 4895173813212

http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-poradit/Uredni-deska/Oznameni_o_vyhlaseni_vyberoveho_rizeni_na_pozici_Predseda_Predsedkyne_UPDI.htm

+4/0
16.10.2016 9:28

M27a26r18t11i54n 75H38a41n56z94a90l 8978239399745

Děkuji, procházel jsem pouze volná místa... výběrka mě nenapadal. Dobře mi tak. Už z té horečky vážně blbnu. Ještě jednou díky.

+2/−2
16.10.2016 9:50

V77i78k39t93o89r 83N74á68r66o24ž15n52ý 3459772328

Ani se nedivím , že nemohou nikoho sehnat. Požadavek na praxi 7 let ... v oboru působnosti úřadu pro přístup k infrastruktuře a 3 roky na vedoucí pozici může mít maximálně pár jednotlivců...Taková výběrová řízení nemá ani cenu zveřejňovat na stránkách typu www.jobs.cz

Je to takové klasické výběrové řízení alá ministerstvo dopravy.Nereálné požadavky a pak se divím , že nikdo nemá zájem...Je to něco podobného , jako když jsem četl , že ministerstvo dopravy nemá dostatek lidí , kteří by byli schopni komunikovat s velkými stavebními firmami a pak jsem viděl inzerát typu , že MD hledá pro tyto pozice VŠ vzdělané lidi , s praxí a se znalostí angličtiny. Přičemž znám spoustu středoškoláků (stavitelství není věda) , kteří anglicky neumí a odbornost těchto lidí je na tak vysoké úrovni , že by tyto pozice mohli z fleku zastávat...

+2/0
16.10.2016 10:20

J18a56r19o27s38l87a84v 85B29e37d56r36n18a 3386371581277

Tak já bych to klidně vzal 8-o

+12/0
16.10.2016 8:31
Foto

A35l82a75n 20Ř76e86p31k39a 4525566

No když se rozhodne proti žlutým, tak Jančura stejně bude remcat i když to rozhodl onen hlídač české železnice :-P;-D

+3/0
16.10.2016 8:15

M51i85r49e33k 91Z63á34v86o44d87n95ý 7112857910928

No v opačném případě přispěchá největší odborník na železnici Tomáš Jurečka a ten vysvětlí, že RJ je fuj fuj a že hlídač vůbec neví, co dělá. Takže spokojenost nebude nikdy :)

+1/−1
16.10.2016 8:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.