Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P40e39t69r 19B11r36o77ž 8302194586324

Vypráskat je bičem. Celá "oprava" nádraží v jejich pojetí byla jen vestavba obchodů, z nájemného za ně jistě vyinkasovali mnohem víc, než byla hodnota investice.

+34/0
doporučit
15.10.2016 17:39

M98i26r96e83k 20G59a44j68e28r 5761166509820

Je to spravny postup z ceske strany. Uz to, ze podil odkoupily od italskych drah infrastrukturální fondy Antin a ICAMAP a investorská skupina Borletti Group mne rika, ze nebudou mit zajem plnit smlouvu, ale spekuluji na vyhru u soudu a tedy na rychle penize.

+21/0
doporučit
15.10.2016 18:21

R74a11d89i36m 32S82i45m92u58n43e98k 2740860916284

já jsem psal v roce 2003 článek, který mi dokonce vytiskli o hlavním nádraží.. jeho katastrofální stav nebyl způsoben ani tak stářím, jakožto totálně zanedbanou základní údržbou a rezignací na stanovení pořádku... herny, zastavárny, homlesáci, šlapky, fetky... smrad by z toho, jak čínani vylévaly zbytky jídla do kanálu a to tam pak hnilo... vše hrozně triviální

+19/0
doporučit
15.10.2016 17:56

V56í11t 12P78r55č50í89k 9228640404790

Správný postup. Snad Italové půjdou definitivně k šípku a z nádraží se konečně stane důstojný dopravní uzel a brána do hlavního města. A to včetně historické budovy a blízkého okolí.

+18/0
doporučit
15.10.2016 18:34

P21a21v19e23l 80S33l88a86d43o98v46n50í97k 6367233397496

Jsem jednoznačně na straně SŽDC.R^

+18/0
doporučit
15.10.2016 17:48

J82i96n19d33ř66i25c22h 26Š74k37o94p41e84k 4875341940515

;-D V dlouhém seznamu výmluv figuruje i hospodářská krize nebo provoz na magistrále.

Parta trotlů fňuká, že přijde o nájem, když neplní to co má ;-D

+10/0
doporučit
15.10.2016 19:07

F70r33a82n44t61i75š85e98k 57V28a19n59ě13k 1527424217497

Když se za nájem místo peněz byla oprava nádraží a oprava se neuskutečnila, tak je to stejné jako, když někdo nezaplatí nájem, taky ho vyhodíte ze svého bytu. Ať se klidně Taliáni soudí. Hlavně si po fiasku v Praze jinde se svými rekonstrukcemi asi neškrtnou. To není pro ně dobrá reference pro tuto firmu.

+12/−1
doporučit
15.10.2016 18:43

F39r67a31n56t53i94š96e95k 16S95o92b55o58t21k22a 1557563644880

Já pořád nechápu zde diskutující, kteří se zastávají Italů!! Tak tito "podnikatelé" rejžovali ročně stamiliony, opravili jen komerčně využitelné části nádraží, protože je potřebovali k pronajímání. Na historickou část, komerčně nevyužitelnou a náročnou na restaurátorské opravy ani nemákli a měli na to 10 let. Čekali jen na prodloužení pronájmu celé budovy na dalších 35 let a věřili, že si na ně nikdo netroufne - to by se pak na celou rekonstrukci zřejmě vys...li úplně - no jako mnozí jiní "taky podnikatelé". A když konečně jednou jedinkrát správně zasáhne státní podnik - tak vy jste proti? Ať si chlapci tady rejžují dále a nám se posmívají?

+9/0
doporučit
16.10.2016 5:29

L55u15c30i31a32n 33P19a95p12a65z70i83a62n 5304447571655

IItalové nikdy tuto zakázku dostat neměli, projekty PPP se v praxi obvykle neosvědčují, jen pravice nás stále přesvědčuje o opaku a pak to končí jako zde.

+7/0
doporučit
15.10.2016 22:36
Foto

I72m94r26i37c85h 47S54u78c91h53a98r17s96k14ý 8566863535641

SŽDC doporučuji zaplatit článek do všech evropských novin o tom jak Italská Grandi uskutečnila opravu hlavního nádraží v Praze za 12 let.

Udělat ji takovou velkou referenci po zákaznicích..........;-)

Italie :-PRvRvRv

+6/0
doporučit
16.10.2016 10:06

M44i19l46a98n 33Š44v98a93g39r45o21v40s35k23ý 9622559815608

Makarónům nic neplatit. To vysoutěžení a nic nerobení je asi nový sport. Ať vám řeknou Bratislaváci, jak to chodí. ;-D

+5/0
doporučit
15.10.2016 19:15

P47e60t69r 66N74o51v39o78t19n88y 1151610231

145 M za rok, měli to přes deset let, investovali 1.2 mld. Jsou v plusu, tak ať táhnou.

+4/0
doporučit
16.10.2016 2:49

J95o19s64e10f 48V29y73s71k81o38č91i17l 3192677614286

Už před lety jsem někde četl, že jsou italové salámisti. Na vše mají dost času a nepospíchají.

+4/0
doporučit
15.10.2016 18:59

K85a53r50e32l 94P49o91k93o76r44n93ý 7689537343192

a co když taliáni ajnboňáky u toho předávání nikam nepustí? Převezmou to taky, jako tu tu díru jménem Klinika?

+4/0
doporučit
15.10.2016 17:42
Foto

P87e77t31r 24P31a69v22l24í36č18e88k 5659313775580

Samozřejmě bych jim nedal ani korunu !!! Vyždímali za ty roky dost . . . .8-o8-o!!

+3/0
doporučit
16.10.2016 8:14

J64a83k77u60b 33Š44e64n39k 5280564264707

Čekal někdo něco jiného? Praha je plná nestandardních řešení, černoty a nelogiky a je jedno, zda se jedná např. o stavbu radnice pro Prahu 8, Opencard nebo právě této budovy, která by měla být výkladní skříní Prahy. Velmi časté zásahy do MHD jsou taky na palici. Kde si jeden kraj vystačí s max. 1 změnou během roční platnosti jízdního řádu, Praha stihne změnit jízdní řády tak 8* a to nepočítám změny vlivem státních svátků, ačkoli kolonku na státní svátky jízdní řády obsahují a změna není potřeba.

Tahle kauza mě tak nepřekvapuje, nýbrž utvrzuje v mém názoru na politickou prohnilost a nekompetentnost Prahy...

+3/0
doporučit
15.10.2016 19:40

K32a13t35e14ř27i56n28a 13V39ý86b52o39r58n72á 6380249239

Jakožto občané třetí kategorie jsme prodali či pronajali našim spojencům za pár kaček vodovody, nádraží, televize, lukrativní nemovitosti či továrny. Pokud je budeme chtít někdy zpátky, tak budeme muset solit.

+5/−6
doporučit
15.10.2016 18:54

K15a83r70e26l 28N78e20d90o91p10i74l 7338486139664

Grandi stazioni chteji miliardu, hodinky s vodotryskem a dvoje povleceni... Zlaty voci.

+2/0
doporučit
15.10.2016 20:18

J15i98r88i 20D11o13m70i18n12i74k 1291768401470

To zase bude stát peněz, když to budou mít v rukách správu i soudy státní úředníci. Ale proč ne, daňoví poplatníci jsou v česku už zvyklí na větší úlety . ;-D

+1/0
doporučit
15.10.2016 22:27

S12e60i15d49l 25P22e72t54r 1541141345244

Byl bych velmi opatrný v rychlém odsudku GS jako toho "špatného" v této věci ..:-P

Novou část HN dali do pořádku, že to tam vypadá konečně jako na standardních bahnhofech jinde po Evropě.

Historická budova zůstala pravda netknutá ale kdo ví jaké "peklo" jim kolem toho dělali památkáři a jiní magorátní termiti a na ně přisáté pijavičky ..

Ti se teď jistě těší na rekonstrukci za x-miiard v režii státní firmy .. :-)

+1/−10
doporučit
15.10.2016 22:42

J22a34n 56N53o79v89á83k 7855344598837

To bude ještě průser :-/. Tu miliardu do toho italové vložii, takže mají právo na to ji dostat zpět. Nevím proč ještě nemohli češi pár let počkat a nechat si udělat několik nezávislých studií, že jsou skutečně na 100% v právu.

+1/−14
doporučit
15.10.2016 20:58
Foto

T28o23m19á43š 74J67á51r97a11i 7797536899492

To je na blití, když už to SŽDC nevyhovuje tak prostě končí, alespoň takto vypadá. To jako že práce co se dělají se zastaví? Nedopadne to tak, že to bude dřív než jak by to dokončila ta společnost Grandi Stazioni.

0/−11
doporučit
16.10.2016 0:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.