Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

I81v47o 89Š11i54m38e83k 9533749770

Ta fotogalerie je tak trochu mimo mísu. Podle titulku by tam měly být fotky k plánovanému podchodu a ne ukázky neschopnosti firmy Grandi Stazioni - to je úplně jiné téma a tudíž i článek.

+22/0
doporučit
17.10.2016 7:57

O11t85a40k10a44r 43V31a43l86e83k 6966102115332

Nikde nemuzu najit nejake informace o kyperske spolecnost WDHL. Kdo za ni asi stoji? ;-)

+19/0
doporučit
17.10.2016 5:07

M57a82r61t82i96n 26H92a87n62z88a92l 8908739539745

Super nápad. Jen pevně doufám, že vznikne i "odbočka" k terminálu autovlaků, odkud v podstatě není legální přímá cesta, když naložíte auto...

+12/0
doporučit
17.10.2016 5:07

J52i10ř28í 44M15a45c54e38k 3935445344781

No to to trvalo, než na to přišli. A doufám, že se někdo zamyslí i nad dalšími nádražími, kde se musí nesmyslně obcházet nebo riskovat – např. nádraží v Pardubicích (směr Dukla).

+9/0
doporučit
17.10.2016 6:50

K38r23y77š31t80o46f 66L52a71n75í11k 1569580835235

konečně.. ještě tramvaj přes Sherwood a bude to kompletní.

+10/−1
doporučit
17.10.2016 5:36

M32a51r17e53k 68D77e68m43č83á78k 9645944876125

O tom podchodu se mluví už nejméně 10 let (pamatuju si to kvůli tomu, že jsem ho potřeboval už jako student VŠE) a pořád je to tak rok dva před realizací. Ať mi nikdo neříká, že naplánovat prodloužení podchodu o JEDNY koleje trvá 2 roky. Spíš to vypadá, že se čeká na to, až bude mít developer hotovo...Rv

+8/0
doporučit
17.10.2016 10:10

P53a67v47e71l 47H64l74a84v66s21a 4539174109128

Do 2 let se začne stavět nebo do 2 let bude průchozí a Pražané nebudou muset cestu? Asi tan první varianta, že:-( Jak dlouho bude trvat stavba se neví?

+8/0
doporučit
17.10.2016 6:51

D75a98v71i85d 31Z32a32j85d85á90k 8645102680781

Kyperska group. To nebude podchod, to bude zase nekonecny tunel.

+7/0
doporučit
17.10.2016 7:26

O92t52a 26S50u78k 5494278188624

Ten projekt/myšlenka už existuje mnoho let. Podle původních plánů měla být na druhé straně stanice metra linky D a v podchodu se uvažovalo dokonce o pohyblivém chodníku. Ale pokud to bude hotovo v horizontu jednotek let, tak to bude dobré.

+4/0
doporučit
17.10.2016 9:14

J83i20ř29í 48J47u84n95e98k 6611765668673

Já jim teda fandím, ale známe lidi, že... dva metry vedle prdele vchod do podchodu, ale stejně polezou přes koleje...

+4/−1
doporučit
17.10.2016 9:57

K84a17r78e73l 64D79r66d80a 6554162467

Jestli tomu rozumím dobře, SŽDC vychází vstříc všem developerům, co se tady mihnou a na potřeby cestujících z vysoka kašle. Chybí tady zmínka o stanici metra D. Ale je tady nesmyslná prohlídka zanedbaného Hlaváče, co jako Italové nedodělali. Jak to souvisí s tématem? Jak to souvisí s tou ptákovinou, co je zde navrhována?

Podchod měl mířit do Italské před VŠE. V cestě stojí developerský projekt s novými byty, kde si patrně nikdo žádné cestující z MHD a místní bezdomovce nepřeje. Tedy, SŽDC přes smeťák a parkoviště v zázemí Hlaváče vybuduje stezku do Seifertovi. A časem zde vznikne komerční budova.

Směrem na Vinohrady to vypadá, že kdesi u tunelu vznikne schodiště do Mánesovy. Tedy za kolejištěm v zóně "vražd bezdomovců" a místního smetiště a drogového zátiší protáhne SŽDC chodníček, co bude končit na Vinohradské. Ano, zdejší ambasády by se asi zvencly, kdyby cestující z MHD, zdejší feťáci a bezdomovci vycházeli přímo ve Španělské.

A aby toho nebylo málo, tak se ten 50 cm asfalt pro chodce sebevrahy v Legerovce promění na skutečný chodník.

Samotnou studentku VŠE ve večerních hodinách bych na SŽDC navrhované feťácké stezky rozhodně nepustil. Rv

+4/−7
doporučit
17.10.2016 6:35

P94a94v90e23l 93M13a38t59o83u66š45e86k 5740127828844

Řekl bych, že v tomto místě je podchod potřeba skoro nejméně, protože z tohoto směru je nádraží poměrně slušně přístupné i bez něj. Myslím, že tady by v pohodě stačila lávka. Na rozdíl od směru od Vinohradské ulice, odkud je jediný použitelný regulérní přístup metrem ze stanice Muzeum, přičemž cesta metrem jednu zastávku (mimochodem navíc nejkratší v celé pražské síti metra) je dost neefektivní. Právě z tohoto směru pěší přístup zcela chybí (pokud se za něj nepočítá zakázaná, nebezpečná a nepříjemná, ale přesto dost hojně využívaná cesta po úzkém obrubníku podél SJ magistrály). Pokud by něco mělo smysl, pak by to bylo právě vybudování kapacitního chodníku v tomto úseku. Podchod ani nadchod přes koleje by snad ani nebyl zapotřebí. Další dobrá věc by byl nadchod mezi hlavním a Masarykovým nádražím, ideálně s pojízdnými chodníky a vyúsťující na jednotlivá nástupiště Masarykova nádraží. Tím spíše, pokud tam mají končit vlaky od letiště a nové a kvalitativně vyšší spoje od Kladna (pokud ovšem k modernizaci této tratě vůbec někdy dojde!).

+2/−3
doporučit
17.10.2016 9:37

P11e89t91r 13P33o12s21p18í45c47h76a23l 7698604377172

no huráááááá

+1/0
doporučit
18.10.2016 14:20

M77i72r33e52k 55H70a11s95e32k 4264811101499

Hodnotil bych bez emoci. 1) to jak se o nadrazi umi postarat stat vime... viz masarycka 2) otazkou zustava co je ve smlouve a jak je ta postavena. Muze to byt i tak, ze prokazou zdrzeni na uradech cr pri vydavani povoleni a pak by samozrejme krok szdc mohl byt ilegalni. Nikde jsem totiz zatim necetl co v te smlouve je a k cemu se stat zavazal 3) vse co vidime a cteme je jen palebna priprava ze strany statu, prekvapuje me jak intenzivni..

+1/0
doporučit
17.10.2016 8:40

A30l13e71x81a93n64d89e63r 13P23r91o83c82h77a56z36k25a 2891336396383

Rekl bych, kdyz uz pominu titulek, ze presne takovy byl a stale je zamer vsech investoru v Cesku. Dulezite pro vsechny je dojit dojit, az pak mozna trochu investovat. Taliani dojili asi presprilis, dosla trpelivost i tem poslednim v rade. Skoda ze jsme pred 25-ti lety nespravovali dal nase podniky sami, ze zde byla takova hromada hladovych parchantu, kteri by prodali ci pronajmuli pro nas nevyhodne cokoliv pro svuj mrzky osobni prospech ... a proto se mame tak jak mame a nedohnali jsem ten zapad, jsem prodaní jak lehke devy :)

+2/−5
doporučit
17.10.2016 8:16

J19a12n 77S40k38ř40i88v94á80n16e30k 3206676256

Proč to dělat jednoduše, když to de jde komplikovaně? :-/

+1/−6
doporučit
17.10.2016 7:12

P44a14t41r74i94k 46E52g73e59r 2408670729921

Bylo by to určitě fajn mít průchozí hlavní nádraží až na Žižkov pak by mi to připomínalo jako je to v Olomouci na hlavní nádraží. Věřím, že až povedou tramvaje přes Vrchlického sady, bude podchod vybudován i zde nebo bude lepší přestup. Podchodem se má spojit hlavní nádraží s Masaryčkou tak to bude složitý labyrint jako v centru Brna. A ještě zde máme Václavák. Pod zem to chce garáže a rozumné rozmístění chodeb (pasáží).

0/−1
doporučit
17.10.2016 7:45
Foto

D53a68v16i36d 57P69e21n20k 4110928509645

lidi se podchodů bojí, hlavně večer to bude pro mnoho lidí noční můra a můžou se tam také stahovat šlapky a bedomovci

0/−7
doporučit
17.10.2016 14:25

A34d10a67m 32P16o71c72h24e 9622220317832

No to to trvalo. Hlavně, že policajta na hlídání tam kvůli jedné ne moc využívané koleji dát nikdy nezapomněli. Navíc podchod už existuje, jenže je služební a že by ho třeba pro tisíce lidí, kteří se jinak nachodí kilometry navíc ČD otevřely, to jejich byrokracii ani nenapadne. Šikana musí být.

0/−2
doporučit
17.10.2016 11:06

P24e38t91r 84V44o51n47d71r65a47c45e36k 7735781723500

Jen aby ten podchod nedopadl jak Blanka - tunel se vším všudy !

0/−2
doporučit
17.10.2016 5:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.