Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J51a82n54a 71N18ě17m35e33č89k96o20v91á 3173104431836

Tak pozor, co mě na pražském hlaváku, kde přestupuju už dobře 12 let, pobavilo nejvíc, je týden staré zjištění, že ve všední den jsou toalety otevřeny od 10 hodin ráno!!!

Jojo, tohle obří tržiště, které je omylem prodejnou jízdenek a ještě větším omylem historickou kavárnou, je prostě přírodní úkaz...

+14/0
doporučit
17.10.2016 20:52

J69a63n 11B61l24a35ž46í84č31e87k 4340968457684

Grande šnecioni :-)

+12/0
doporučit
17.10.2016 21:04

R49i48c76h85a64r74d 55B75a11r70t92o11š 4519955129301

Je to takové diskutabilní. Rekonstrukce interiéru nové haly se povedla, na druhou stranu např. zůstaly ty otřesné, smradlavé a prochcané schodiště vedoucí na střechu nové haly (a parkoviště).

Asi není dobře, že ta italská firma pojala rekonstrukci Hlavního nádraží jako práci na jedno celé století ;-D a tak je správné, že dostala padáka ;-).

+12/0
doporučit
17.10.2016 20:26

J32i17ř83í 28P41r95ů53š70a 7595372575189

Ale rekonstrukce nástupišť stejně jako nyní rekonstrukce zastřešení není investiční akcí GS (italů) nýbrž akcí SŽDC.

+10/0
doporučit
17.10.2016 20:00

J85o85s28e10f 36Z53a37h70á52l39k23a 4773199238866

Nejlepší jsou vždy hloučky cestujících postávajících před infopanely a čekající "až jim padne". A potom úprk s bagáží k vlaku obsadit místa. Kolečka kufrů jen zběsile rachotí podchodem ...

+12/−1
doporučit
17.10.2016 21:19

L98u89b30o33š 93V87o29j67t12ě88c61h 5501173526333

...vlakem vubec nejezdim, ale na zadny fotce nevidim lavicku...to tam vazne nejsou? na nadrazi, kde se ceka na vlak? :)

+6/0
doporučit
17.10.2016 20:14

J24a15k46u97b 66F24e84i74f11a25r 7519739596789

Na kompletní rekonstrukci bylo času až až. Jen GS se nechtělo moc investovat, spíš si myslím, že rekonstrukci financovali z výnosů odbavovací haly a proto to šlo tak pomalu.

+4/0
doporučit
18.10.2016 9:08

A76n69t49o32n81í65n 70D68o16u34b23e96k 3660599969

jsou to podvodnici kteri opravili jen to z ceho maji penize a na ostatni se vykaslali. nechapu stat ze jim povolil bez sankci dalsi tri roky! sankce by meli platit jak oni tak zamestnanci co to prodlouzili

+4/0
doporučit
18.10.2016 8:30
Foto

J46a91n 86Č62e10r16m97á72k 4719258305837

a nádraží přestalo sloužit lidem... Z nádraží se stala nákupní zóna... Zmizely čekárny i tzv. kulturní místnosti, zmizely úschovny zavazadel, prodejny jízdenek se přesunuly téměř do podzemí, kde se v nich navíc nikdo nevyzná a všechny prostory obsadily drahé butiky a restaurace... A místo párku v rohlíku za 15 si můžeš koupit burgra za 129... 8-o;-€

+13/−13
doporučit
17.10.2016 19:52

J15o55s31e78f 45Š54o18l33t21e90s 8104838690663

Vynikající jsou ty sloupy, u kterých sedí na zemi lidé. Nebylo by tedy logické tam dát nějaké lavičky, aby lidé nemuseli sedět na zemi?

+3/0
doporučit
17.10.2016 22:11

P53e45t40r 73N52o26v28o24t13n77y 1591860951

Nástupiště byly a jsou SŽDC. Na to asi Taliáni nesáhli.

+2/0
doporučit
17.10.2016 23:25

F77i70l70i76p 60V66a45l85d63e60r 1128448614214

Dobrým srovnáním je Ostrava-Svinov.

Tam došlo k rekonstrukci nádražní budovy, nástupišť, ale hlavně (!!) celého okolí, které bylo otřesné. Hlavně tehdy ten dojem při pěším přechodu nahoru na tramvaj na mostech. Ještě teď se při vzpomínce na to musím otřepat. Ale naštěstí je to již minulostí.

A takhle by to mělo vypadat, zvlášť v hlavním městě v centru na nejfrekventovanějším dopravním uzlu.

+2/0
doporučit
17.10.2016 23:16

L51u73k34á11š 85H78l40o49u54c36a41l 6502760661854

možná se mýlím, ale není náhodou rekonstrukce nástupišť i historických oblouků+střechy v režii státu? Italové měli pronajatu budovu, od 1. nástupiště dal je to (nyní) SŽDC, ne?

+2/0
doporučit
17.10.2016 22:43

I41v28a11n85a 66N22e55j50e29d33l33í12k30o66v81á 6798714183643

K popisku fotky č. 4

Jak můžou napsat tohle:

Vyměnily se také listová zobrazovací zařízení

Snad "vyměnila se" když už.... ale správně by tam asi mělo být "byla vyměněna"

+1/0
doporučit
18.10.2016 10:26

R16u72d39o53l57f 11R27u46b31e25š 3499285261674

Já se znova ptám "Jak se změnilo Hlavní nádraží"?

Vždyť tam jsou jen nový fotky - takže se těžko dozvím, jak se změnilo hlavní nádraží, když se nedozvím, z jakého stavu se změnilo do tohoto stavu...

No nic, já se nezlobím, trochu jsem se těšil na nějaké staré fortky, bylo by lepší, kdyby se článek jmenoval "Jak vypadá Hlavní nádraží", ušetřilo by mi to čas abych sem neklikal.

+1/0
doporučit
18.10.2016 3:06

P28e76t28r 82N42o74v54o38t27n82ý 9801619540385

GS maji proste smulu. Maji zpozdeni, a to CD netoleruji a hlavne neznaji.

0/−1
doporučit
18.10.2016 7:16
Foto

T28o87m54a61s 78C68a12b79a68k 8875565384659

Nevidel jsem smlouvy, ale mam za to, ze kdyby pamatkari nehazeli italum klacky pod nohy a neustale nehledali duvody, proc NEUDELIT patricna povoleni, vse by se stihlo vcas. Otazkou je, zdalipak to nebylo zadani z jinych mist, natahovat ty lhuty na razitka tak dlouho, az bude po terminech. To je jina vec, to samozrejme nikdo neprozradi. Nicmene se ale pak nedivim investorovi, ze se mu to nelibi. A paklize dolozi, ze vule z jeho strany byla, ale muselo se cekat kvuli (rekněme) liknavosti CESKYCH uradu, pak at se ceska strana pripravi na to, ze arbitraz PROHRAJE. A ja rikam - dobre nam tak.

0/−5
doporučit
17.10.2016 23:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.