Diskuze

OBRAZEM: Nová hala, ale i vlhká omítka. Jak se změnilo Hlavní nádraží

Italská firma Grandi Stazioni má po 13 letech vyklidit Hlavní nádraží v Praze. Stihla zrekonstruovat novou odbavovací halu s desítkami obchodů a restaurací, proměnila čtyři nástupiště, kde přibyly výtahy a eskalátory. To hlavní však nestihla: rekonstrukci památkově chráněné Fantovy budovy. Podívejte se, jak se nádraží proměnilo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J64a87n 67Č92e52r76m62á62k

18. 10. 2016 20:05

Tomáš Cabak, chápu, že beze zbytku plníte slogan "koho chleba jíš, toho píseň zpívej!", ovšem tu demagogii ve srovnávání nesrovnatelného byste si mohl odpustit!!!!!! Naprosto stejné argumenty užívala bolševická média a čkoly když pokrokovost socialismu dokazovali srovnáváním hospodářství z dob 30 leté války se soudobým socialistickým...;-€!!

0 0
možnosti

K popisku fotky č. 4

Jak můžou napsat tohle:

Vyměnily se také listová zobrazovací zařízení

Snad "vyměnila se" když už.... ale správně by tam asi mělo být "byla vyměněna"

1 0
možnosti

"Vyměnila se" je v češtině naprosto správně.

0 0
možnosti

Na kompletní rekonstrukci bylo času až až. Jen GS se nechtělo moc investovat, spíš si myslím, že rekonstrukci financovali z výnosů odbavovací haly a proto to šlo tak pomalu.

4 0
možnosti

jsou to podvodnici kteri opravili jen to z ceho maji penize a na ostatni se vykaslali. nechapu stat ze jim povolil bez sankci dalsi tri roky! sankce by meli platit jak oni tak zamestnanci co to prodlouzili

4 0
možnosti

GS maji proste smulu. Maji zpozdeni, a to CD netoleruji a hlavne neznaji.

0 1
možnosti

ČD to tolerovali, netoleruje to SŽDC;-)

2 0
možnosti

Tak zrovna kombinace s obchody mi nevadí. Taková Billa je tam výborná, stejně jako na letišti a za peníze jako jinde ve městě. To v Drážďanech a myslím ani slavném Frankfurtu nemají. Radši řešte Masaryčku až tam za 100 let bude vozit vlak z letiště turisty.:-(

0 0
možnosti

F13i21l94i37p 20S60o76k77o57l

18. 10. 2016 6:55

Děláte si srandu ?

Že by v německých městech, na hlavních nádražích, nebyl jediný obchod s potravinami ?

A za druhé, proč tam musí být zrovna Billa, která je nejdražší ?

0 0
možnosti

Já se znova ptám "Jak se změnilo Hlavní nádraží"?

Vždyť tam jsou jen nový fotky - takže se těžko dozvím, jak se změnilo hlavní nádraží, když se nedozvím, z jakého stavu se změnilo do tohoto stavu...

No nic, já se nezlobím, trochu jsem se těšil na nějaké staré fortky, bylo by lepší, kdyby se článek jmenoval "Jak vypadá Hlavní nádraží", ušetřilo by mi to čas abych sem neklikal.

1 0
možnosti

upřímně si myslím že moc ne ...po spíš renovaci než rekonstrukci nasekali do vstupní haly obchodů co to šlo a z výtěžku (spíš jen části) jejich nájmů začali renovovat zbytek. Zajímalo by mě jestli ten nájem měli mít 30 let odteď nebo už od roku 2003, tedy ještě 17 let..

3 0
možnosti

Teď ještě SŽDC dokázaly převzít kliniku, ale to bude asi těžší ;-D

0 0
možnosti
Foto

Nevidel jsem smlouvy, ale mam za to, ze kdyby pamatkari nehazeli italum klacky pod nohy a neustale nehledali duvody, proc NEUDELIT patricna povoleni, vse by se stihlo vcas. Otazkou je, zdalipak to nebylo zadani z jinych mist, natahovat ty lhuty na razitka tak dlouho, az bude po terminech. To je jina vec, to samozrejme nikdo neprozradi. Nicmene se ale pak nedivim investorovi, ze se mu to nelibi. A paklize dolozi, ze vule z jeho strany byla, ale muselo se cekat kvuli (rekněme) liknavosti CESKYCH uradu, pak at se ceska strana pripravi na to, ze arbitraz PROHRAJE. A ja rikam - dobre nam tak.

0 5
možnosti

Tomas Cabak

Zajedte se podívat do Kyselky, jak se Italové "umejí" starat o památy. V Itálii by si nic takového nedovolili!

2 0
možnosti

Nástupiště byly a jsou SŽDC. Na to asi Taliáni nesáhli.

2 0
možnosti