Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Političtí zmetci musí odejít, řekl podnikatel Jančura v pořadu Rozstřel

Radim Jančura, podnikatel v dopravě, se nedávno zviditelnil kontroverzními billboardy, namířenými proti hejtmanům ČSSD. Z byznysovými spory v krajích to nijak nesouvisí, uvedl v živém pořadu iDNES.tv Rozstřel. Podnikatel si myslí, že ministerstvo dopravy neřídí Babišovo ANO, ale skrytě sociální demokraté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26a45n 64S31k19á81c78e82l 6628829519419

Jančura je dementní babišovec. Bojkotujte ho< je to obyčjný oportunista, který podporuje Babiše.

0/0
28.10.2016 22:15

P25a70v34e52l 72S75o70b71o16t83k70a 5980674

TOP09 už odchází.

Bylo na čase.

0/0
19.10.2016 15:33

J68o87s44e94f 19H34á40j68e42k 4139588197791

Jančura se od "politických" zmetků liší "nepolitickým zmetkovstvím"...

+3/−4
19.10.2016 6:51

M85i91l94o23š 82D60v75o15ř82á66k 8395977976431

a ze za nejvetsiho zmetka vseobecne tak strasne kopes?

+5/0
19.10.2016 2:27

A35n17t67o73n72í88n 60S47c74h94i22n63d25l81e52r 8803757245279

a co kdyby odešli podnikatelští zmetci...

+1/−2
19.10.2016 0:13

M42a16r37t68i57n 73F89r23a74n72t73i60š43e42k 7285560113135

jak může být tak úspěšný v podnikání a přitom tak naivní?

0/−1
19.10.2016 0:09

M14i59l74o53š 78D34v31o50ř92á10k 8385397866541

naivni je - necha se utahnout na vizi privatizace dopravy v cechach. Mysli si, ze to u burese ceka jen na nej

+1/0
19.10.2016 2:28

R75o82m25a90n 54U41r52b55a39n 6827329787264

Jak je videt tak na neho nemas;-D;-D;-D

0/0
19.10.2016 17:13

P30a31v50e50l 19M77o29r41a80v98e84c 3142349632978

"Političtí zmetci musí odejít," - to se jeho kamarádovi Andrejkovi líbit nebude, že jej chce vystrnadit z politiky..:-P

+3/−1
18.10.2016 23:11

J97i45r43i 49D51o33m66i43n14i87k 1681568371310

Už nejsou kamarádi. Otevřel oči

+1/0
19.10.2016 0:03

M43i83l98o46š 80D74v20o20ř77á59k 8235667336351

v tomhle pripade samozrejme bures politik neni. to je, jen kdyz se muz to hodi.

0/0
19.10.2016 2:29

J42a16n 23V34r10a71b56e54c 4772970246284

Tak tady to vypadá na jako na srazu zaměstnanců ČD a jiných socialistických podniků!

Jezdí prosím někdo z Vás opravdu pravidelně vlakem na trase Pha-Ostrava?

Dokud se neobjevili Jančura a Novotný na Pha-Ostrava, bylo cestování, čistota a služby absolutní peklo!

A pak zde dne na den najednou vše šlo v té socialistické ČD partě! A ceny šly na třetinu!

Jezdím pravidelně do Brna, nyní musím jen ČD - a již 36měsíců ČD například slibují WIFI!

Funguje- ale jen ve vlacích provozovaných ŽSR a Maďarskými dráhami...;-D

+7/−3
18.10.2016 22:01
Foto

J31a84n 16V10a66l54a62l96í76k 6206259570956

funguje i v railjetu

+1/0
18.10.2016 22:17
Foto

B42r63o24n46i96s68l76a22v 55G65a53b74r12y32š 2122879361

To, že se ČD polepšily, není jen Jančurova zásluha. Vlakem jezdím už asi 18 let, takže dokážu posoudit. Nové vozy byly nasazovány už dřív a prakticky to začalo Pendolinem. Podle mě na obnově vozového parku pracovaly už dřív. Jenže zkuste si vyměnit několik tisíc vozidel v miliononových částkách (lokomotiva stojí asi 100 mil. Kč, osobní vůz 30 - 50 mil. Kč) během krátké doby. Dokud Jančura jezdil s několika vozy, údržba se dělá snadno.

Mezi Prahou a Brnem za poslední léta jezdím velmi často, s ČD nemám problém. Wi-fi ve vlaku nepotřebuju, internet mám doma. Až mě bude jízdenka stát tolik jako u ČD, budu si ji moci koupit krátce před odjezdem a bude-li vydán jeden doklad pro libovolného dopravce, pak si do Jančury sednu. Do té doby nemám zájem vyhledávat na trase vlaky, kterými jet můžu a kterými ne.

+8/−1
18.10.2016 23:17

J70a74n 45J19e27m65e42l79k44a 1935440

A v tom je ten problém, protože politici nechtějí platit víc za dotované trati. Proto jejich vozový park vypadá jak vypadá. Je to spíše politický problém, že jezdí 45 let staré vagony nakoupené v 70 letech. Tedy 45 let bez investic.

K tomu nikdo až na poslední EU peníze 40 let neinvestoval do tratí mimo koridory. Proto tam není růst cestujících. Bych chtěl vidět, jak by vypadal asvalt na cestě po 40 letech opravovaný jen lepením.

0/−1
19.10.2016 8:21
Foto

B48r29o42n49i68s71l12a93v 46G39a29b11r81y64š 2172479181

Železnice se staví trochu jinak, ta má obrovskou výdrž.

Politický problém to jistě je, ale někde jej řešit umí, někde ne. Třeba v Jihlavě a v Hradci Králové mají obnovený vozový park, průměr stáří vozidel nepřekračuje 6 let. Takže to jde i bez konkurence.

+1/0
19.10.2016 9:04

J41a89n 41K16o41b32ě44r22s34k92ý 1530366531713

Tady se žádný sraz zaměstnanců nekoná jen sraz lidí co neskáčou Jančurovi na špek a nežerou mu některé jeho pololži. Ale chápu na žlutého boha se nesmí nic říct nic negativního.

+3/−1
18.10.2016 23:36

J60a58n 58J56e23m84e18l80k67a 1835820

Ale taky jezdil nějaký vlak do Ostravy ráno. A prý i z Prahy ve 24:00. Šlo to tedy bez hotelu. Ušetřite jste sice možná stovku. Ale 1000 dáte za hotel.

Služby v Pendolínu byly slušné. Možná někdo bude vzpomínat, jak jezdil s časem 2:57 ve špičce za 430, S Eliškou kdysi vlastně za 260?. Pokud ČD odpadnou a začne opravdu tržní jízdé, uvidíme kam dojde. (přes konkurenci) U Leoše už je i za cca 500 za jeho dvojku.

Ano služby jsou lepší.

Co nebylo tak ok bylo IC a EX před nástupem konkurence. Ale to se zlepšuje i jinde. Praha -Brno, P-Budějovice, P- Plzeň, Cheb. P-Hradec. Ostrava Břeclav. R.Olomouc-Břeclav-Brno. Příměstská - Elephanty Atd. Je to o penězích.

+1/0
19.10.2016 8:12

M55i86r12e12k 42Z24á80v36o22d77n62ý 7392377100208

Promiň, ale jde vidět, že ty jsi v životě (nebo minimálně za posledních několik let) nejel vlakem. A jestli jezdíš pravidelně do Brna (což pochybuji), tak zjevně nejezdíš pravidelně na trase Praha - Ostrava. Pokud můžeme ČD za něco pochválit, tak jsou to právě nasazované vozy na těchto dvou relacích (Berlín - ) Praha - Brno ( - Budepešť / - Vídeň) a Praha - Ostrava ( - Žiliny). Na ostatních to stálo (a na mnoha tratích stále stojí) za prd, ale tady byly využívány kvalitní vozy.

0/0
19.10.2016 8:23

J11a58r36o65s70l70a11v 26K93r18a37t37o62c75h56v81í41l 7846917554247

Kéž by se tato možnost naplnila!!! ;-)

0/0
18.10.2016 20:57

R63i54c50h20a96r48d 51B68a27r43t76o29š 4109175549511

Safra, ten Jančura to snad myslí upřímně. Politicky je to tedy neskutečně naivní člověk nebo ne politicky, ale spíše ekonomicky - národohospodářsky. Ale jako podnikatel - ok, v tomto ohledu to má v hlavě velmi dobře srovnané R^.

+3/−2
18.10.2016 20:25

J39a83n 72J54e38m74e46l71k52a 1795200

27:37. Soutěže a možnost snížení dotací :-) Pan Jančura nezmínil nebo nepřipustil možnos c) zvýšení jízdného. To je taky cesta u monopolního postavení.:-P

( Po a) snížení nákladů, b) zvýšení počtu cestujících kvalitou)

+1/−1
18.10.2016 19:17

R27i69c35h11a73r33d 63B28a27r50t72o24š 4569465709531

Nesmysl. Vlaky nebo kterýkoliv jiný jeden druh dopravy dnes nemá žádný monopol na cestování, takže si tam nemůže nikdo jen tak vrzat cenu, jak potřebuje.

0/0
18.10.2016 20:28

P96a39u88l 21J17a38r47o63s 2643908480

Kdyz CD nejsou schopne tak at jdou od toho.Jednou jsem s nimi jel a jiz nikdy vice.Hrozne.!

+2/−5
18.10.2016 18:35
Foto

J68a22n 24V65a47l51a20l75í31k 6556899950196

asi před 30ti lety že...

+3/0
18.10.2016 19:06

P65a60u18l 36J20a34r73o57s 2953428480

Letos Z Uh.Hradiste do Hranic na Mor.Vagon jako za komousu.

0/0
18.10.2016 20:50
Foto

J72a71n 94V22a61l25a34l79í62k 6856809750876

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_ABmz346.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bmz235.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Beer.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_B.php

tak jsem juknul co tam je za vagony tudíž vám nevěřím že to je jak za komoušů... vůz 1 třídy jsem vám tam nedal tím jste asi nejel...

+2/0
18.10.2016 22:35

P34a56u87l 59J86a77r45o84s 2823568670

Jan

Prave naopak .omylem jsem vlezl do 1 tridy.V Napajedlich prisla prijemna pruvodci ,smala se a rika.Pane nevypada to tak ale toto je vuz 1 tridy musite se prestehovat,do 2 tridy...Ja si to nevymyslel,co bych z toho mel.Od te doby jsem jiz s CD nejel,tak se to asi zmenilo,jak vidim na foto od Vas.Bylo to ale letos na zacatku roku.;-)

+1/−1
19.10.2016 6:03

M54a18r10i48á71n 58B15é38r25e98š 1512572966934

Jančura - to je ten, co své zaměstnance špehuje a nedůvěřuje jim? Tak to bych ho klidně nazval - manažerským zmetkem.

+5/−4
18.10.2016 14:30

R62o70b19e74r33t 37J14a44n83í55k 2577486928816

A co je na tom, ze kontroluje kvalitu nabizeneho produktu? To se deje zcela bezne a firma ktera to nedela vetsinou neexistuje ;-)

+4/−2
18.10.2016 16:29

R17o17m91a84n 21S17t43o25n40e50k 1339943409711

výjimkou jsou ČD

0/0
19.10.2016 12:46

M48i62r97e81k 31Z71á78v93o37d85n61ý 7142837980348

No, je to hrozný tluč... Nicméně když si odmyslíme jeho velko... řeči, tak má v zásadě pravdu. Problém je, že tu pravdu ne vždy říká celou. Například nákladnosti pro stát. Ano, dříve stát dotoval ČD na trase Praha - Ostrava cca 2 miliony korun ročně. Tam bylo zahrnuto úplně vše. Nyní dává jen Regiojetu za rok na stejné lince cca 70 milionů korun jako kompenzace za nařizované slevy (pro děti a studenty). A to se vyplatí .... Ale jinam mu přeji, aby nadále expandoval, protože se docílí mnohem rychlejší obnově vozového parku všech dopravců. A zákazník vydělá.

+2/−5
18.10.2016 14:29

P32e62t17r 30N16i67v54n93i13c88k45ý 3642314125647

"dříve stát dotoval ČD na trase Praha - Ostrava cca 2 miliony korun ročně. Tam bylo zahrnuto úplně vše" Myslíš tím i špínu na odpudivých záchodech, otrávené průvodčí a koženku?

Ano dnes se platí víc. Jaké je však srovnání počtu vlaků, počtu cestujících a pohodlí cestování?

0/−7
18.10.2016 14:33

J90a55n 71K49o34b29ě53r21s77k11ý 1370906731693

To trochu přeháníš. Na Ostravu jezdilo vždycky to lepší co ČD měly a Pendolina tu už byla před Jančurou.

+5/0
18.10.2016 14:38

P74e58t15r 75N70i97v49n65i65c20k47ý 3882944425187

Osobně vzpomínám, Když jsem jsem PHA-OVA v kožence s otrávenou průvodčí a záchody, na které se ani nedalo vejít. Vzpomínám i na ta slavná, zpožděná a předražená Pendolina, kterým "u Polomi zamrzly CD Romy." Můžeme si o Jančurovi myslet cokoli, ale zejména ČD zvedl pérka, aby začaly něco dělat pro cestující nejen v těch Pendolinech.

No a jaké je to srovnání počtu cestujících, počtu vlaků a kvality cestování?

+1/−6
18.10.2016 14:46

J29a11n 84K30o73b79ě38r66s12k76ý 1610706611583

Já si osobně vzpominám, že to žádná hrůza nebyla. Koženka jezdila občas jako posila. Pendolino mělo ze začátku problémy dnes je to to nejspolehlivější co na České železnici jezdí.

Vy asi nechápete, že to že donutil ČD zlepšit služby nikdo nezpochybňuje. Jen opravdu není třeba dělat z Jančury Boha a z ČD zlo co musi být zničeno.

+5/0
18.10.2016 14:50

P35e49t90r 21N43i36v39n38i94c94k42ý 3502954775357

A kdo dělá z Jančury boha? Já rozhodně ne. Jeho zásluhy na probuzení ČD ze středověku jsou ale nesporné.

Na druhé straně vychvalovat zrovna Pendolina, která se NIKDY nezaplatí a budou jen černou dírou do rozpočtu ČD mi přijde úsměvné. Soukromník si prostě nemůže dovolit rozhazovat peníze jako ČD (ano byly tam politické vlivy). Argumenty o provozním zisku jsou slabé. Pořizovací cenu (odpisy) je prostě nutné započítat do ekonomické rozvahy, při posuzování výhdodnosti.

+1/−5
18.10.2016 15:00

A78l86a54n 66Ř63e48p95k40a 4615556

Jo jasně, bo ty stewardky a stewardi u Regiojetu jsou vždycky superpříjemní a ochotní ;-D a teď tu o Karkulce :)

0/0
19.10.2016 15:34

M36i73r81e65k 38Z20á61v87o18d55n62ý 7462547780878

Promiň, ale já píšu o tom, kolik platí, nikoliv za co platí ;-) ... A co se týče kvality vozů, nevšiml jsem si, že by v Pendolinu či vozech Bee/Bpee, které zde byly nasazovány přes příchodem Jančury byly odpudivé záchody, otravní průvočcí či koženka :)

+5/0
18.10.2016 14:43

M43i96r43e49k 84Z31á50v80o17d67n86ý 7892337770318

původčí :)

0/0
18.10.2016 14:44

M62i55r19e69k 80Z84á27v44o80d19n72ý 7892597290878

sakra ... průvodčí :)

0/0
18.10.2016 14:44

J32a32n 62K76o29b80ě90r17s67k23ý 1910756481253

Pan Nivnický asi pracuje pro PR RegioJetu :)

+4/0
18.10.2016 14:46

P53a88v21e16l 10M87a74r55e31k 3109665809516

Podle jeho zavilého úsilí srazit argumenty všech ostatních se tato myšlenka vyloženě nabízí.

Jenom být Jančurou bych vybral někoho méně agresívnějšího do diskuzního fóra - takhle spíš p.Nivnický působí kontraproduktivně.

+1/0
18.10.2016 15:04

P33e79t13r 45N33i46v36n58i24c98k72ý 3582424405337

Nemůžeš přece oddělit částku, kterou platíš od toho, za co platíš a co za to dostaneš. Je třeba to uvést do vzájemných relací.

0/0
18.10.2016 14:48

M55i91r61e13k 35Z37á23v94o79d24n20ý 7132437420208

Samozřejmě, že můžu. Předtím se platilo za obsluhu dané relace. Teď se sice za oblushu neplatí nic (což je super), zároveň ale stát vynakládá cca 50x tolik peněz na kompenzace za jízdené. A to už super není a mělo by se s tím něco dělat (i když přesně nevím, co :))

0/0
18.10.2016 14:51

P56e76t41r 16N44i85v66n55i21c33k25ý 3452504525877

Jistě, v internetové diskuzi mohou diskutéři vše. ;-D Říct A a neříct B je ovšem i na internetovou diskuzi hodně slabé.

Stát se prostě rozhodl, že některé jízdné bude dotovat (studenti, děti, důchodci). Řešení je snadné, zvolit politiky, kteří kompenzace stopnou. Pak bude každý jezdit za plné jízdné a problém pro tebe zmizí. Část z nich ale dost pravděpodobně nasedne do auta a ještě víc zahustí D1.

+1/0
18.10.2016 15:03

M69i73r38e60k 56Z57á51v33o49d28n76ý 7862517420968

Ano, proto Jančura zásadně říká jen to A, B nikdy. Je hodně slabý, že? :))) ... A kdyby jsi nebyl slepý, tak jsem ty výhody uvedl. Nicméně jsem již vyvrátil tvůj argument o nekvalitních vozech. To prostě na této relaci nebyla pravda ani před Jančurou :))

+1/0
18.10.2016 15:09

M19i23r62e44k 84Z61á54v98o96d22n98ý 7252297960898

Respektive nekvalitních vozech na této relaci, protože na jiných relacích jsou šunty i v současné době.

0/0
18.10.2016 15:11

M51i55r49e67k 89Z94á67v92o88d32n85ý 7132127540878

Pardon, neuvedl. Jen jsem uvedl, že se obecn zrychlila obnova vozového parku :) Ale to B jsem narozdíl od Jančury řekl :)

0/0
18.10.2016 15:14

J37a24n 31N71o15v47á58k 7975204898607

Tu slevu na studenty a důchodce platil stát prostě jinou cestou v jiných miliardách co tečou do českých drah. Otázkou je, jestli celý objem peněz co jdou na železniční dopravu klesnul nebo vzrostl a pokud vzrostl, tak jestli kvůli tomu že jezdí více lidí a nebo ne.

+1/−1
18.10.2016 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.