Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Političtí zmetci musí odejít, řekl podnikatel Jančura v pořadu Rozstřel

Radim Jančura, podnikatel v dopravě, se nedávno zviditelnil kontroverzními billboardy, namířenými proti hejtmanům ČSSD. Z byznysovými spory v krajích to nijak nesouvisí, uvedl v živém pořadu iDNES.tv Rozstřel. Podnikatel si myslí, že ministerstvo dopravy neřídí Babišovo ANO, ale skrytě sociální demokraté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45a94n 95S76k95á44c55e74l 6248649289409

Jančura je dementní babišovec. Bojkotujte ho< je to obyčjný oportunista, který podporuje Babiše.

0/0
28.10.2016 22:15

P37a81v70e93l 72S58o50b94o42t53k63a 5820534

TOP09 už odchází.

Bylo na čase.

0/0
19.10.2016 15:33

J11o36s20e40f 92H23á61j70e29k 4199888507751

Jančura se od "politických" zmetků liší "nepolitickým zmetkovstvím"...

+3/−4
19.10.2016 6:51

M88i82l30o67š 90D68v66o74ř74á22k 8665897566811

a ze za nejvetsiho zmetka vseobecne tak strasne kopes?

+5/0
19.10.2016 2:27

A28n58t11o91n40í23n 32S93c17h45i43n31d51l66e68r 8183717805529

a co kdyby odešli podnikatelští zmetci...

+1/−2
19.10.2016 0:13

M95a69r67t74i73n 62F94r25a78n35t24i52š49e46k 7415420213275

jak může být tak úspěšný v podnikání a přitom tak naivní?

0/−1
19.10.2016 0:09

M27i57l37o52š 93D74v84o33ř69á26k 8105157656501

naivni je - necha se utahnout na vizi privatizace dopravy v cechach. Mysli si, ze to u burese ceka jen na nej

+1/0
19.10.2016 2:28

R84o46m59a22n 60U83r36b39a45n 6967539677924

Jak je videt tak na neho nemas;-D;-D;-D

0/0
19.10.2016 17:13

P92a93v83e20l 34M56o89r54a33v25e53c 3742919892508

"Političtí zmetci musí odejít," - to se jeho kamarádovi Andrejkovi líbit nebude, že jej chce vystrnadit z politiky..:-P

+3/−1
18.10.2016 23:11

J91i77r25i 72D68o73m66i12n86i28k 1801378901860

Už nejsou kamarádi. Otevřel oči

+1/0
19.10.2016 0:03

M22i39l97o36š 80D91v39o84ř16á74k 8585757946611

v tomhle pripade samozrejme bures politik neni. to je, jen kdyz se muz to hodi.

0/0
19.10.2016 2:29

J31a16n 46V68r93a84b46e67c 4812800976294

Tak tady to vypadá na jako na srazu zaměstnanců ČD a jiných socialistických podniků!

Jezdí prosím někdo z Vás opravdu pravidelně vlakem na trase Pha-Ostrava?

Dokud se neobjevili Jančura a Novotný na Pha-Ostrava, bylo cestování, čistota a služby absolutní peklo!

A pak zde dne na den najednou vše šlo v té socialistické ČD partě! A ceny šly na třetinu!

Jezdím pravidelně do Brna, nyní musím jen ČD - a již 36měsíců ČD například slibují WIFI!

Funguje- ale jen ve vlacích provozovaných ŽSR a Maďarskými dráhami...;-D

+7/−3
18.10.2016 22:01
Foto

J35a90n 96V90a52l29a98l66í20k 6856549480206

funguje i v railjetu

+1/0
18.10.2016 22:17
Foto

B97r21o17n70i49s24l92a77v 14G80a79b80r22y43š 2152509541

To, že se ČD polepšily, není jen Jančurova zásluha. Vlakem jezdím už asi 18 let, takže dokážu posoudit. Nové vozy byly nasazovány už dřív a prakticky to začalo Pendolinem. Podle mě na obnově vozového parku pracovaly už dřív. Jenže zkuste si vyměnit několik tisíc vozidel v miliononových částkách (lokomotiva stojí asi 100 mil. Kč, osobní vůz 30 - 50 mil. Kč) během krátké doby. Dokud Jančura jezdil s několika vozy, údržba se dělá snadno.

Mezi Prahou a Brnem za poslední léta jezdím velmi často, s ČD nemám problém. Wi-fi ve vlaku nepotřebuju, internet mám doma. Až mě bude jízdenka stát tolik jako u ČD, budu si ji moci koupit krátce před odjezdem a bude-li vydán jeden doklad pro libovolného dopravce, pak si do Jančury sednu. Do té doby nemám zájem vyhledávat na trase vlaky, kterými jet můžu a kterými ne.

+8/−1
18.10.2016 23:17

J56a27n 37J61e65m47e87l25k31a 1385750

A v tom je ten problém, protože politici nechtějí platit víc za dotované trati. Proto jejich vozový park vypadá jak vypadá. Je to spíše politický problém, že jezdí 45 let staré vagony nakoupené v 70 letech. Tedy 45 let bez investic.

K tomu nikdo až na poslední EU peníze 40 let neinvestoval do tratí mimo koridory. Proto tam není růst cestujících. Bych chtěl vidět, jak by vypadal asvalt na cestě po 40 letech opravovaný jen lepením.

0/−1
19.10.2016 8:21
Foto

B37r50o44n61i97s57l95a73v 39G95a41b66r14y51š 2312199261

Železnice se staví trochu jinak, ta má obrovskou výdrž.

Politický problém to jistě je, ale někde jej řešit umí, někde ne. Třeba v Jihlavě a v Hradci Králové mají obnovený vozový park, průměr stáří vozidel nepřekračuje 6 let. Takže to jde i bez konkurence.

+1/0
19.10.2016 9:04

J19a40n 85K92o26b65ě38r36s21k58ý 1410726281553

Tady se žádný sraz zaměstnanců nekoná jen sraz lidí co neskáčou Jančurovi na špek a nežerou mu některé jeho pololži. Ale chápu na žlutého boha se nesmí nic říct nic negativního.

+3/−1
18.10.2016 23:36

J28a84n 26J49e63m46e28l82k63a 1465410

Ale taky jezdil nějaký vlak do Ostravy ráno. A prý i z Prahy ve 24:00. Šlo to tedy bez hotelu. Ušetřite jste sice možná stovku. Ale 1000 dáte za hotel.

Služby v Pendolínu byly slušné. Možná někdo bude vzpomínat, jak jezdil s časem 2:57 ve špičce za 430, S Eliškou kdysi vlastně za 260?. Pokud ČD odpadnou a začne opravdu tržní jízdé, uvidíme kam dojde. (přes konkurenci) U Leoše už je i za cca 500 za jeho dvojku.

Ano služby jsou lepší.

Co nebylo tak ok bylo IC a EX před nástupem konkurence. Ale to se zlepšuje i jinde. Praha -Brno, P-Budějovice, P- Plzeň, Cheb. P-Hradec. Ostrava Břeclav. R.Olomouc-Břeclav-Brno. Příměstská - Elephanty Atd. Je to o penězích.

+1/0
19.10.2016 8:12

M20i57r25e59k 32Z19á44v37o70d15n90ý 7512827200838

Promiň, ale jde vidět, že ty jsi v životě (nebo minimálně za posledních několik let) nejel vlakem. A jestli jezdíš pravidelně do Brna (což pochybuji), tak zjevně nejezdíš pravidelně na trase Praha - Ostrava. Pokud můžeme ČD za něco pochválit, tak jsou to právě nasazované vozy na těchto dvou relacích (Berlín - ) Praha - Brno ( - Budepešť / - Vídeň) a Praha - Ostrava ( - Žiliny). Na ostatních to stálo (a na mnoha tratích stále stojí) za prd, ale tady byly využívány kvalitní vozy.

0/0
19.10.2016 8:23

J15a34r86o98s63l11a20v 50K23r81a87t11o66c72h97v36í76l 7486617154177

Kéž by se tato možnost naplnila!!! ;-)

0/0
18.10.2016 20:57

R23i75c87h48a96r44d 57B50a37r42t43o39š 4789405929941

Safra, ten Jančura to snad myslí upřímně. Politicky je to tedy neskutečně naivní člověk nebo ne politicky, ale spíše ekonomicky - národohospodářsky. Ale jako podnikatel - ok, v tomto ohledu to má v hlavě velmi dobře srovnané R^.

+3/−2
18.10.2016 20:25

J63a82n 40J10e17m11e77l44k18a 1765630

27:37. Soutěže a možnost snížení dotací :-) Pan Jančura nezmínil nebo nepřipustil možnos c) zvýšení jízdného. To je taky cesta u monopolního postavení.:-P

( Po a) snížení nákladů, b) zvýšení počtu cestujících kvalitou)

+1/−1
18.10.2016 19:17

R72i77c23h13a31r14d 75B90a57r97t60o65š 4659615109851

Nesmysl. Vlaky nebo kterýkoliv jiný jeden druh dopravy dnes nemá žádný monopol na cestování, takže si tam nemůže nikdo jen tak vrzat cenu, jak potřebuje.

0/0
18.10.2016 20:28

P48a53u71l 87J41a14r41o22s 2653318150

Kdyz CD nejsou schopne tak at jdou od toho.Jednou jsem s nimi jel a jiz nikdy vice.Hrozne.!

+2/−5
18.10.2016 18:35
Foto

J10a21n 97V53a39l30a80l84í71k 6236399220346

asi před 30ti lety že...

+3/0
18.10.2016 19:06

P12a49u44l 95J13a26r74o47s 2173258390

Letos Z Uh.Hradiste do Hranic na Mor.Vagon jako za komousu.

0/0
18.10.2016 20:50
Foto

J89a46n 87V32a67l46a11l46í10k 6986759790596

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_ABmz346.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bmz235.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Beer.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_B.php

tak jsem juknul co tam je za vagony tudíž vám nevěřím že to je jak za komoušů... vůz 1 třídy jsem vám tam nedal tím jste asi nejel...

+2/0
18.10.2016 22:35

P54a30u45l 84J76a37r72o18s 2413478850

Jan

Prave naopak .omylem jsem vlezl do 1 tridy.V Napajedlich prisla prijemna pruvodci ,smala se a rika.Pane nevypada to tak ale toto je vuz 1 tridy musite se prestehovat,do 2 tridy...Ja si to nevymyslel,co bych z toho mel.Od te doby jsem jiz s CD nejel,tak se to asi zmenilo,jak vidim na foto od Vas.Bylo to ale letos na zacatku roku.;-)

+1/−1
19.10.2016 6:03

M91a69r44i18á48n 56B67é91r95e67š 1622922416574

Jančura - to je ten, co své zaměstnance špehuje a nedůvěřuje jim? Tak to bych ho klidně nazval - manažerským zmetkem.

+5/−4
18.10.2016 14:30

R35o21b92e22r34t 35J69a84n50í82k 2807896698796

A co je na tom, ze kontroluje kvalitu nabizeneho produktu? To se deje zcela bezne a firma ktera to nedela vetsinou neexistuje ;-)

+4/−2
18.10.2016 16:29

R52o30m58a98n 12S39t97o11n92e96k 1529413829831

výjimkou jsou ČD

0/0
19.10.2016 12:46

M90i91r36e13k 36Z59á11v60o25d29n22ý 7592327830928

No, je to hrozný tluč... Nicméně když si odmyslíme jeho velko... řeči, tak má v zásadě pravdu. Problém je, že tu pravdu ne vždy říká celou. Například nákladnosti pro stát. Ano, dříve stát dotoval ČD na trase Praha - Ostrava cca 2 miliony korun ročně. Tam bylo zahrnuto úplně vše. Nyní dává jen Regiojetu za rok na stejné lince cca 70 milionů korun jako kompenzace za nařizované slevy (pro děti a studenty). A to se vyplatí .... Ale jinam mu přeji, aby nadále expandoval, protože se docílí mnohem rychlejší obnově vozového parku všech dopravců. A zákazník vydělá.

+2/−5
18.10.2016 14:29

P34e67t66r 96N22i52v47n14i93c39k28ý 3292344285947

"dříve stát dotoval ČD na trase Praha - Ostrava cca 2 miliony korun ročně. Tam bylo zahrnuto úplně vše" Myslíš tím i špínu na odpudivých záchodech, otrávené průvodčí a koženku?

Ano dnes se platí víc. Jaké je však srovnání počtu vlaků, počtu cestujících a pohodlí cestování?

0/−7
18.10.2016 14:33

J68a92n 51K85o92b58ě55r76s62k20ý 1770916151383

To trochu přeháníš. Na Ostravu jezdilo vždycky to lepší co ČD měly a Pendolina tu už byla před Jančurou.

+5/0
18.10.2016 14:38

P85e51t17r 23N17i67v38n85i43c70k40ý 3532864425727

Osobně vzpomínám, Když jsem jsem PHA-OVA v kožence s otrávenou průvodčí a záchody, na které se ani nedalo vejít. Vzpomínám i na ta slavná, zpožděná a předražená Pendolina, kterým "u Polomi zamrzly CD Romy." Můžeme si o Jančurovi myslet cokoli, ale zejména ČD zvedl pérka, aby začaly něco dělat pro cestující nejen v těch Pendolinech.

No a jaké je to srovnání počtu cestujících, počtu vlaků a kvality cestování?

+1/−6
18.10.2016 14:46

J18a40n 76K41o30b60ě28r18s46k90ý 1440786901133

Já si osobně vzpominám, že to žádná hrůza nebyla. Koženka jezdila občas jako posila. Pendolino mělo ze začátku problémy dnes je to to nejspolehlivější co na České železnici jezdí.

Vy asi nechápete, že to že donutil ČD zlepšit služby nikdo nezpochybňuje. Jen opravdu není třeba dělat z Jančury Boha a z ČD zlo co musi být zničeno.

+5/0
18.10.2016 14:50

P85e44t60r 41N74i17v87n20i15c26k60ý 3652814585807

A kdo dělá z Jančury boha? Já rozhodně ne. Jeho zásluhy na probuzení ČD ze středověku jsou ale nesporné.

Na druhé straně vychvalovat zrovna Pendolina, která se NIKDY nezaplatí a budou jen černou dírou do rozpočtu ČD mi přijde úsměvné. Soukromník si prostě nemůže dovolit rozhazovat peníze jako ČD (ano byly tam politické vlivy). Argumenty o provozním zisku jsou slabé. Pořizovací cenu (odpisy) je prostě nutné započítat do ekonomické rozvahy, při posuzování výhdodnosti.

+1/−5
18.10.2016 15:00

A54l48a71n 22Ř13e54p79k10a 4595836

Jo jasně, bo ty stewardky a stewardi u Regiojetu jsou vždycky superpříjemní a ochotní ;-D a teď tu o Karkulce :)

0/0
19.10.2016 15:34

M77i67r43e70k 31Z72á87v47o82d56n36ý 7782217210358

Promiň, ale já píšu o tom, kolik platí, nikoliv za co platí ;-) ... A co se týče kvality vozů, nevšiml jsem si, že by v Pendolinu či vozech Bee/Bpee, které zde byly nasazovány přes příchodem Jančury byly odpudivé záchody, otravní průvočcí či koženka :)

+5/0
18.10.2016 14:43

M84i96r34e60k 80Z63á77v68o36d90n51ý 7712657860578

původčí :)

0/0
18.10.2016 14:44

M16i43r11e57k 96Z48á54v49o82d52n71ý 7282987110548

sakra ... průvodčí :)

0/0
18.10.2016 14:44

J74a36n 59K86o28b57ě54r49s78k30ý 1980986161783

Pan Nivnický asi pracuje pro PR RegioJetu :)

+4/0
18.10.2016 14:46

P78a10v32e59l 34M50a92r77e63k 3249865399566

Podle jeho zavilého úsilí srazit argumenty všech ostatních se tato myšlenka vyloženě nabízí.

Jenom být Jančurou bych vybral někoho méně agresívnějšího do diskuzního fóra - takhle spíš p.Nivnický působí kontraproduktivně.

+1/0
18.10.2016 15:04

P50e17t18r 45N78i66v80n25i25c22k78ý 3682104615927

Nemůžeš přece oddělit částku, kterou platíš od toho, za co platíš a co za to dostaneš. Je třeba to uvést do vzájemných relací.

0/0
18.10.2016 14:48

M31i36r96e49k 47Z69á13v51o49d67n73ý 7602617950718

Samozřejmě, že můžu. Předtím se platilo za obsluhu dané relace. Teď se sice za oblushu neplatí nic (což je super), zároveň ale stát vynakládá cca 50x tolik peněz na kompenzace za jízdené. A to už super není a mělo by se s tím něco dělat (i když přesně nevím, co :))

0/0
18.10.2016 14:51

P45e98t87r 10N13i41v69n83i30c41k34ý 3632634875527

Jistě, v internetové diskuzi mohou diskutéři vše. ;-D Říct A a neříct B je ovšem i na internetovou diskuzi hodně slabé.

Stát se prostě rozhodl, že některé jízdné bude dotovat (studenti, děti, důchodci). Řešení je snadné, zvolit politiky, kteří kompenzace stopnou. Pak bude každý jezdit za plné jízdné a problém pro tebe zmizí. Část z nich ale dost pravděpodobně nasedne do auta a ještě víc zahustí D1.

+1/0
18.10.2016 15:03

M90i34r88e98k 55Z36á26v46o91d86n47ý 7642687770148

Ano, proto Jančura zásadně říká jen to A, B nikdy. Je hodně slabý, že? :))) ... A kdyby jsi nebyl slepý, tak jsem ty výhody uvedl. Nicméně jsem již vyvrátil tvůj argument o nekvalitních vozech. To prostě na této relaci nebyla pravda ani před Jančurou :))

+1/0
18.10.2016 15:09

M15i29r28e52k 76Z78á79v98o57d60n61ý 7512767180228

Respektive nekvalitních vozech na této relaci, protože na jiných relacích jsou šunty i v současné době.

0/0
18.10.2016 15:11

M16i49r63e95k 75Z49á71v62o49d44n29ý 7622957220658

Pardon, neuvedl. Jen jsem uvedl, že se obecn zrychlila obnova vozového parku :) Ale to B jsem narozdíl od Jančury řekl :)

0/0
18.10.2016 15:14

J76a11n 16N25o35v15á44k 7205204728217

Tu slevu na studenty a důchodce platil stát prostě jinou cestou v jiných miliardách co tečou do českých drah. Otázkou je, jestli celý objem peněz co jdou na železniční dopravu klesnul nebo vzrostl a pokud vzrostl, tak jestli kvůli tomu že jezdí více lidí a nebo ne.

+1/−1
18.10.2016 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.