Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Političtí zmetci musí odejít, řekl podnikatel Jančura v pořadu Rozstřel

Radim Jančura, podnikatel v dopravě, se nedávno zviditelnil kontroverzními billboardy, namířenými proti hejtmanům ČSSD. Z byznysovými spory v krajích to nijak nesouvisí, uvedl v živém pořadu iDNES.tv Rozstřel. Podnikatel si myslí, že ministerstvo dopravy neřídí Babišovo ANO, ale skrytě sociální demokraté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J14a40n 20S60k26á84c66e85l 6468389629699

Jančura je dementní babišovec. Bojkotujte ho< je to obyčjný oportunista, který podporuje Babiše.

0/0
28.10.2016 22:15

P71a83v21e85l 50S15o96b87o66t31k21a 5820814

TOP09 už odchází.

Bylo na čase.

0/0
19.10.2016 15:33

J19o62s95e68f 66H59á69j22e59k 4749578807161

Jančura se od "politických" zmetků liší "nepolitickým zmetkovstvím"...

+3/−4
19.10.2016 6:51

M63i23l79o36š 47D41v29o48ř45á55k 8695597626521

a ze za nejvetsiho zmetka vseobecne tak strasne kopes?

+5/0
19.10.2016 2:27

A66n87t80o51n43í51n 92S65c25h54i35n70d79l80e63r 8183697405589

a co kdyby odešli podnikatelští zmetci...

+1/−2
19.10.2016 0:13

M13a73r77t48i31n 74F51r33a28n65t95i17š87e25k 7265280283925

jak může být tak úspěšný v podnikání a přitom tak naivní?

0/−1
19.10.2016 0:09

M59i13l54o44š 83D41v25o28ř76á10k 8705457706771

naivni je - necha se utahnout na vizi privatizace dopravy v cechach. Mysli si, ze to u burese ceka jen na nej

+1/0
19.10.2016 2:28

R31o38m87a11n 42U69r24b54a35n 6627779497954

Jak je videt tak na neho nemas;-D;-D;-D

0/0
19.10.2016 17:13

P35a42v21e75l 36M29o33r37a24v39e35c 3722179132598

"Političtí zmetci musí odejít," - to se jeho kamarádovi Andrejkovi líbit nebude, že jej chce vystrnadit z politiky..:-P

+3/−1
18.10.2016 23:11

J96i29r94i 40D63o62m47i72n69i89k 1641498521620

Už nejsou kamarádi. Otevřel oči

+1/0
19.10.2016 0:03

M76i22l33o17š 15D95v93o49ř84á40k 8195977696271

v tomhle pripade samozrejme bures politik neni. to je, jen kdyz se muz to hodi.

0/0
19.10.2016 2:29

J78a89n 80V47r38a60b91e86c 4892180596414

Tak tady to vypadá na jako na srazu zaměstnanců ČD a jiných socialistických podniků!

Jezdí prosím někdo z Vás opravdu pravidelně vlakem na trase Pha-Ostrava?

Dokud se neobjevili Jančura a Novotný na Pha-Ostrava, bylo cestování, čistota a služby absolutní peklo!

A pak zde dne na den najednou vše šlo v té socialistické ČD partě! A ceny šly na třetinu!

Jezdím pravidelně do Brna, nyní musím jen ČD - a již 36měsíců ČD například slibují WIFI!

Funguje- ale jen ve vlacích provozovaných ŽSR a Maďarskými dráhami...;-D

+7/−3
18.10.2016 22:01
Foto

J24a95n 26V32a28l44a85l86í76k 6936609370126

funguje i v railjetu

+1/0
18.10.2016 22:17
Foto

B26r49o81n25i18s22l77a12v 74G41a92b31r90y33š 2742189891

To, že se ČD polepšily, není jen Jančurova zásluha. Vlakem jezdím už asi 18 let, takže dokážu posoudit. Nové vozy byly nasazovány už dřív a prakticky to začalo Pendolinem. Podle mě na obnově vozového parku pracovaly už dřív. Jenže zkuste si vyměnit několik tisíc vozidel v miliononových částkách (lokomotiva stojí asi 100 mil. Kč, osobní vůz 30 - 50 mil. Kč) během krátké doby. Dokud Jančura jezdil s několika vozy, údržba se dělá snadno.

Mezi Prahou a Brnem za poslední léta jezdím velmi často, s ČD nemám problém. Wi-fi ve vlaku nepotřebuju, internet mám doma. Až mě bude jízdenka stát tolik jako u ČD, budu si ji moci koupit krátce před odjezdem a bude-li vydán jeden doklad pro libovolného dopravce, pak si do Jančury sednu. Do té doby nemám zájem vyhledávat na trase vlaky, kterými jet můžu a kterými ne.

+8/−1
18.10.2016 23:17

J10a77n 26J66e94m32e20l92k33a 1275620

A v tom je ten problém, protože politici nechtějí platit víc za dotované trati. Proto jejich vozový park vypadá jak vypadá. Je to spíše politický problém, že jezdí 45 let staré vagony nakoupené v 70 letech. Tedy 45 let bez investic.

K tomu nikdo až na poslední EU peníze 40 let neinvestoval do tratí mimo koridory. Proto tam není růst cestujících. Bych chtěl vidět, jak by vypadal asvalt na cestě po 40 letech opravovaný jen lepením.

0/−1
19.10.2016 8:21
Foto

B78r31o88n77i76s78l76a40v 56G65a53b94r36y17š 2902309171

Železnice se staví trochu jinak, ta má obrovskou výdrž.

Politický problém to jistě je, ale někde jej řešit umí, někde ne. Třeba v Jihlavě a v Hradci Králové mají obnovený vozový park, průměr stáří vozidel nepřekračuje 6 let. Takže to jde i bez konkurence.

+1/0
19.10.2016 9:04

J41a28n 66K69o30b80ě70r50s44k77ý 1980856131923

Tady se žádný sraz zaměstnanců nekoná jen sraz lidí co neskáčou Jančurovi na špek a nežerou mu některé jeho pololži. Ale chápu na žlutého boha se nesmí nic říct nic negativního.

+3/−1
18.10.2016 23:36

J29a43n 11J33e96m11e45l64k47a 1375470

Ale taky jezdil nějaký vlak do Ostravy ráno. A prý i z Prahy ve 24:00. Šlo to tedy bez hotelu. Ušetřite jste sice možná stovku. Ale 1000 dáte za hotel.

Služby v Pendolínu byly slušné. Možná někdo bude vzpomínat, jak jezdil s časem 2:57 ve špičce za 430, S Eliškou kdysi vlastně za 260?. Pokud ČD odpadnou a začne opravdu tržní jízdé, uvidíme kam dojde. (přes konkurenci) U Leoše už je i za cca 500 za jeho dvojku.

Ano služby jsou lepší.

Co nebylo tak ok bylo IC a EX před nástupem konkurence. Ale to se zlepšuje i jinde. Praha -Brno, P-Budějovice, P- Plzeň, Cheb. P-Hradec. Ostrava Břeclav. R.Olomouc-Břeclav-Brno. Příměstská - Elephanty Atd. Je to o penězích.

+1/0
19.10.2016 8:12

M11i98r78e70k 84Z48á38v62o88d21n61ý 7752287100328

Promiň, ale jde vidět, že ty jsi v životě (nebo minimálně za posledních několik let) nejel vlakem. A jestli jezdíš pravidelně do Brna (což pochybuji), tak zjevně nejezdíš pravidelně na trase Praha - Ostrava. Pokud můžeme ČD za něco pochválit, tak jsou to právě nasazované vozy na těchto dvou relacích (Berlín - ) Praha - Brno ( - Budepešť / - Vídeň) a Praha - Ostrava ( - Žiliny). Na ostatních to stálo (a na mnoha tratích stále stojí) za prd, ale tady byly využívány kvalitní vozy.

0/0
19.10.2016 8:23

J12a74r82o58s43l39a33v 68K52r59a71t68o63c81h15v42í49l 7946847814517

Kéž by se tato možnost naplnila!!! ;-)

0/0
18.10.2016 20:57

R18i60c32h25a32r67d 12B70a27r68t27o74š 4639705229951

Safra, ten Jančura to snad myslí upřímně. Politicky je to tedy neskutečně naivní člověk nebo ne politicky, ale spíše ekonomicky - národohospodářsky. Ale jako podnikatel - ok, v tomto ohledu to má v hlavě velmi dobře srovnané R^.

+3/−2
18.10.2016 20:25

J93a77n 75J41e45m95e64l52k98a 1435770

27:37. Soutěže a možnost snížení dotací :-) Pan Jančura nezmínil nebo nepřipustil možnos c) zvýšení jízdného. To je taky cesta u monopolního postavení.:-P

( Po a) snížení nákladů, b) zvýšení počtu cestujících kvalitou)

+1/−1
18.10.2016 19:17

R17i69c53h25a94r83d 10B43a71r21t41o74š 4219585149801

Nesmysl. Vlaky nebo kterýkoliv jiný jeden druh dopravy dnes nemá žádný monopol na cestování, takže si tam nemůže nikdo jen tak vrzat cenu, jak potřebuje.

0/0
18.10.2016 20:28

P47a75u74l 84J16a72r95o52s 2403418820

Kdyz CD nejsou schopne tak at jdou od toho.Jednou jsem s nimi jel a jiz nikdy vice.Hrozne.!

+2/−5
18.10.2016 18:35
Foto

J18a40n 52V61a71l16a71l28í70k 6826959160436

asi před 30ti lety že...

+3/0
18.10.2016 19:06

P87a59u62l 90J23a39r10o66s 2593888900

Letos Z Uh.Hradiste do Hranic na Mor.Vagon jako za komousu.

0/0
18.10.2016 20:50
Foto

J55a55n 12V45a34l61a23l71í42k 6226929710536

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_ABmz346.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bmz235.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Beer.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_B.php

tak jsem juknul co tam je za vagony tudíž vám nevěřím že to je jak za komoušů... vůz 1 třídy jsem vám tam nedal tím jste asi nejel...

+2/0
18.10.2016 22:35

P49a57u78l 14J25a26r30o83s 2843618540

Jan

Prave naopak .omylem jsem vlezl do 1 tridy.V Napajedlich prisla prijemna pruvodci ,smala se a rika.Pane nevypada to tak ale toto je vuz 1 tridy musite se prestehovat,do 2 tridy...Ja si to nevymyslel,co bych z toho mel.Od te doby jsem jiz s CD nejel,tak se to asi zmenilo,jak vidim na foto od Vas.Bylo to ale letos na zacatku roku.;-)

+1/−1
19.10.2016 6:03

M15a16r46i62á48n 85B36é15r93e28š 1102572436384

Jančura - to je ten, co své zaměstnance špehuje a nedůvěřuje jim? Tak to bych ho klidně nazval - manažerským zmetkem.

+5/−4
18.10.2016 14:30

R15o77b21e51r66t 84J19a54n47í73k 2917556258156

A co je na tom, ze kontroluje kvalitu nabizeneho produktu? To se deje zcela bezne a firma ktera to nedela vetsinou neexistuje ;-)

+4/−2
18.10.2016 16:29

R14o83m84a19n 91S63t58o96n55e28k 1539423639581

výjimkou jsou ČD

0/0
19.10.2016 12:46

M42i47r71e46k 36Z47á39v16o75d45n20ý 7692987890108

No, je to hrozný tluč... Nicméně když si odmyslíme jeho velko... řeči, tak má v zásadě pravdu. Problém je, že tu pravdu ne vždy říká celou. Například nákladnosti pro stát. Ano, dříve stát dotoval ČD na trase Praha - Ostrava cca 2 miliony korun ročně. Tam bylo zahrnuto úplně vše. Nyní dává jen Regiojetu za rok na stejné lince cca 70 milionů korun jako kompenzace za nařizované slevy (pro děti a studenty). A to se vyplatí .... Ale jinam mu přeji, aby nadále expandoval, protože se docílí mnohem rychlejší obnově vozového parku všech dopravců. A zákazník vydělá.

+2/−5
18.10.2016 14:29

P41e78t62r 75N44i50v45n30i54c39k89ý 3952514285787

"dříve stát dotoval ČD na trase Praha - Ostrava cca 2 miliony korun ročně. Tam bylo zahrnuto úplně vše" Myslíš tím i špínu na odpudivých záchodech, otrávené průvodčí a koženku?

Ano dnes se platí víc. Jaké je však srovnání počtu vlaků, počtu cestujících a pohodlí cestování?

0/−7
18.10.2016 14:33

J13a93n 48K82o17b18ě67r25s20k15ý 1450156921843

To trochu přeháníš. Na Ostravu jezdilo vždycky to lepší co ČD měly a Pendolina tu už byla před Jančurou.

+5/0
18.10.2016 14:38

P77e22t11r 81N62i14v82n33i87c33k68ý 3452954525677

Osobně vzpomínám, Když jsem jsem PHA-OVA v kožence s otrávenou průvodčí a záchody, na které se ani nedalo vejít. Vzpomínám i na ta slavná, zpožděná a předražená Pendolina, kterým "u Polomi zamrzly CD Romy." Můžeme si o Jančurovi myslet cokoli, ale zejména ČD zvedl pérka, aby začaly něco dělat pro cestující nejen v těch Pendolinech.

No a jaké je to srovnání počtu cestujících, počtu vlaků a kvality cestování?

+1/−6
18.10.2016 14:46

J32a52n 90K33o67b37ě51r53s87k84ý 1640366851773

Já si osobně vzpominám, že to žádná hrůza nebyla. Koženka jezdila občas jako posila. Pendolino mělo ze začátku problémy dnes je to to nejspolehlivější co na České železnici jezdí.

Vy asi nechápete, že to že donutil ČD zlepšit služby nikdo nezpochybňuje. Jen opravdu není třeba dělat z Jančury Boha a z ČD zlo co musi být zničeno.

+5/0
18.10.2016 14:50

P97e31t49r 62N66i49v56n66i18c27k58ý 3422164515807

A kdo dělá z Jančury boha? Já rozhodně ne. Jeho zásluhy na probuzení ČD ze středověku jsou ale nesporné.

Na druhé straně vychvalovat zrovna Pendolina, která se NIKDY nezaplatí a budou jen černou dírou do rozpočtu ČD mi přijde úsměvné. Soukromník si prostě nemůže dovolit rozhazovat peníze jako ČD (ano byly tam politické vlivy). Argumenty o provozním zisku jsou slabé. Pořizovací cenu (odpisy) je prostě nutné započítat do ekonomické rozvahy, při posuzování výhdodnosti.

+1/−5
18.10.2016 15:00
Foto

A59l63a26n 44Ř57e81p62k91a 4265186

Jo jasně, bo ty stewardky a stewardi u Regiojetu jsou vždycky superpříjemní a ochotní ;-D a teď tu o Karkulce :)

0/0
19.10.2016 15:34

M29i51r35e32k 83Z40á63v30o65d47n76ý 7122377780938

Promiň, ale já píšu o tom, kolik platí, nikoliv za co platí ;-) ... A co se týče kvality vozů, nevšiml jsem si, že by v Pendolinu či vozech Bee/Bpee, které zde byly nasazovány přes příchodem Jančury byly odpudivé záchody, otravní průvočcí či koženka :)

+5/0
18.10.2016 14:43

M34i25r11e19k 73Z14á20v17o95d15n31ý 7722197770578

původčí :)

0/0
18.10.2016 14:44

M56i94r27e78k 36Z84á36v10o69d49n56ý 7142377570558

sakra ... průvodčí :)

0/0
18.10.2016 14:44

J43a61n 16K69o52b71ě54r95s20k85ý 1550416571733

Pan Nivnický asi pracuje pro PR RegioJetu :)

+4/0
18.10.2016 14:46

P36a44v46e50l 39M62a50r11e66k 3389465299876

Podle jeho zavilého úsilí srazit argumenty všech ostatních se tato myšlenka vyloženě nabízí.

Jenom být Jančurou bych vybral někoho méně agresívnějšího do diskuzního fóra - takhle spíš p.Nivnický působí kontraproduktivně.

+1/0
18.10.2016 15:04

P53e63t39r 51N13i46v52n43i76c76k97ý 3902124255477

Nemůžeš přece oddělit částku, kterou platíš od toho, za co platíš a co za to dostaneš. Je třeba to uvést do vzájemných relací.

0/0
18.10.2016 14:48

M52i51r90e47k 84Z70á17v98o54d46n98ý 7202357550188

Samozřejmě, že můžu. Předtím se platilo za obsluhu dané relace. Teď se sice za oblushu neplatí nic (což je super), zároveň ale stát vynakládá cca 50x tolik peněz na kompenzace za jízdené. A to už super není a mělo by se s tím něco dělat (i když přesně nevím, co :))

0/0
18.10.2016 14:51

P52e40t10r 67N17i52v75n18i78c42k65ý 3712204965937

Jistě, v internetové diskuzi mohou diskutéři vše. ;-D Říct A a neříct B je ovšem i na internetovou diskuzi hodně slabé.

Stát se prostě rozhodl, že některé jízdné bude dotovat (studenti, děti, důchodci). Řešení je snadné, zvolit politiky, kteří kompenzace stopnou. Pak bude každý jezdit za plné jízdné a problém pro tebe zmizí. Část z nich ale dost pravděpodobně nasedne do auta a ještě víc zahustí D1.

+1/0
18.10.2016 15:03

M97i47r24e65k 40Z59á39v91o82d88n43ý 7372837430608

Ano, proto Jančura zásadně říká jen to A, B nikdy. Je hodně slabý, že? :))) ... A kdyby jsi nebyl slepý, tak jsem ty výhody uvedl. Nicméně jsem již vyvrátil tvůj argument o nekvalitních vozech. To prostě na této relaci nebyla pravda ani před Jančurou :))

+1/0
18.10.2016 15:09

M16i52r75e68k 34Z31á82v32o81d80n79ý 7412927530858

Respektive nekvalitních vozech na této relaci, protože na jiných relacích jsou šunty i v současné době.

0/0
18.10.2016 15:11

M32i91r42e24k 85Z68á28v52o65d73n24ý 7562657170118

Pardon, neuvedl. Jen jsem uvedl, že se obecn zrychlila obnova vozového parku :) Ale to B jsem narozdíl od Jančury řekl :)

0/0
18.10.2016 15:14

J10a10n 49N54o20v82á48k 7385254238667

Tu slevu na studenty a důchodce platil stát prostě jinou cestou v jiných miliardách co tečou do českých drah. Otázkou je, jestli celý objem peněz co jdou na železniční dopravu klesnul nebo vzrostl a pokud vzrostl, tak jestli kvůli tomu že jezdí více lidí a nebo ne.

+1/−1
18.10.2016 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.