Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Političtí zmetci musí odejít, řekl podnikatel Jančura v pořadu Rozstřel

Radim Jančura, podnikatel v dopravě, se nedávno zviditelnil kontroverzními billboardy, namířenými proti hejtmanům ČSSD. Z byznysovými spory v krajích to nijak nesouvisí, uvedl v živém pořadu iDNES.tv Rozstřel. Podnikatel si myslí, že ministerstvo dopravy neřídí Babišovo ANO, ale skrytě sociální demokraté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J24a49n 46S44k64á12c50e87l 6148889439919

Jančura je dementní babišovec. Bojkotujte ho< je to obyčjný oportunista, který podporuje Babiše.

0/0
28.10.2016 22:15

P88a88v59e56l 97S53o49b81o90t58k42a 5250114

TOP09 už odchází.

Bylo na čase.

0/0
19.10.2016 15:33

J80o66s74e52f 51H60á81j17e15k 4269698647821

Jančura se od "politických" zmetků liší "nepolitickým zmetkovstvím"...

+3/−4
19.10.2016 6:51

M32i55l22o67š 66D68v80o22ř18á46k 8685337966291

a ze za nejvetsiho zmetka vseobecne tak strasne kopes?

+5/0
19.10.2016 2:27

A47n61t28o65n17í31n 42S82c44h74i45n61d37l61e83r 8823717895919

a co kdyby odešli podnikatelští zmetci...

+1/−2
19.10.2016 0:13

M25a30r92t69i33n 90F72r43a88n72t30i15š28e53k 7415440543865

jak může být tak úspěšný v podnikání a přitom tak naivní?

0/−1
19.10.2016 0:09

M59i62l43o49š 49D20v46o31ř14á40k 8285377356731

naivni je - necha se utahnout na vizi privatizace dopravy v cechach. Mysli si, ze to u burese ceka jen na nej

+1/0
19.10.2016 2:28

R78o41m81a97n 53U91r94b74a43n 6867539207234

Jak je videt tak na neho nemas;-D;-D;-D

0/0
19.10.2016 17:13

P68a27v18e95l 27M39o94r21a36v57e74c 3802829322118

"Političtí zmetci musí odejít," - to se jeho kamarádovi Andrejkovi líbit nebude, že jej chce vystrnadit z politiky..:-P

+3/−1
18.10.2016 23:11

J86i42r24i 60D47o56m36i86n70i42k 1891628911840

Už nejsou kamarádi. Otevřel oči

+1/0
19.10.2016 0:03

M28i55l94o39š 95D77v14o95ř44á11k 8975397616511

v tomhle pripade samozrejme bures politik neni. to je, jen kdyz se muz to hodi.

0/0
19.10.2016 2:29

J82a17n 27V69r69a92b86e11c 4712910716664

Tak tady to vypadá na jako na srazu zaměstnanců ČD a jiných socialistických podniků!

Jezdí prosím někdo z Vás opravdu pravidelně vlakem na trase Pha-Ostrava?

Dokud se neobjevili Jančura a Novotný na Pha-Ostrava, bylo cestování, čistota a služby absolutní peklo!

A pak zde dne na den najednou vše šlo v té socialistické ČD partě! A ceny šly na třetinu!

Jezdím pravidelně do Brna, nyní musím jen ČD - a již 36měsíců ČD například slibují WIFI!

Funguje- ale jen ve vlacích provozovaných ŽSR a Maďarskými dráhami...;-D

+7/−3
18.10.2016 22:01

J42a40n 46V62a36l75a13l35í17k 6126799500856

funguje i v railjetu

+1/0
18.10.2016 22:17
Foto

B54r96o90n97i23s62l17a93v 83G13a63b24r29y91š 2982979271

To, že se ČD polepšily, není jen Jančurova zásluha. Vlakem jezdím už asi 18 let, takže dokážu posoudit. Nové vozy byly nasazovány už dřív a prakticky to začalo Pendolinem. Podle mě na obnově vozového parku pracovaly už dřív. Jenže zkuste si vyměnit několik tisíc vozidel v miliononových částkách (lokomotiva stojí asi 100 mil. Kč, osobní vůz 30 - 50 mil. Kč) během krátké doby. Dokud Jančura jezdil s několika vozy, údržba se dělá snadno.

Mezi Prahou a Brnem za poslední léta jezdím velmi často, s ČD nemám problém. Wi-fi ve vlaku nepotřebuju, internet mám doma. Až mě bude jízdenka stát tolik jako u ČD, budu si ji moci koupit krátce před odjezdem a bude-li vydán jeden doklad pro libovolného dopravce, pak si do Jančury sednu. Do té doby nemám zájem vyhledávat na trase vlaky, kterými jet můžu a kterými ne.

+8/−1
18.10.2016 23:17

J82a12n 66J39e44m73e58l80k74a 1315360

A v tom je ten problém, protože politici nechtějí platit víc za dotované trati. Proto jejich vozový park vypadá jak vypadá. Je to spíše politický problém, že jezdí 45 let staré vagony nakoupené v 70 letech. Tedy 45 let bez investic.

K tomu nikdo až na poslední EU peníze 40 let neinvestoval do tratí mimo koridory. Proto tam není růst cestujících. Bych chtěl vidět, jak by vypadal asvalt na cestě po 40 letech opravovaný jen lepením.

0/−1
19.10.2016 8:21
Foto

B35r43o79n36i76s83l25a94v 94G12a58b39r64y71š 2572369811

Železnice se staví trochu jinak, ta má obrovskou výdrž.

Politický problém to jistě je, ale někde jej řešit umí, někde ne. Třeba v Jihlavě a v Hradci Králové mají obnovený vozový park, průměr stáří vozidel nepřekračuje 6 let. Takže to jde i bez konkurence.

+1/0
19.10.2016 9:04

J48a16n 82K14o37b88ě29r76s83k55ý 1190336411273

Tady se žádný sraz zaměstnanců nekoná jen sraz lidí co neskáčou Jančurovi na špek a nežerou mu některé jeho pololži. Ale chápu na žlutého boha se nesmí nic říct nic negativního.

+3/−1
18.10.2016 23:36

J47a40n 80J68e49m32e36l47k45a 1765130

Ale taky jezdil nějaký vlak do Ostravy ráno. A prý i z Prahy ve 24:00. Šlo to tedy bez hotelu. Ušetřite jste sice možná stovku. Ale 1000 dáte za hotel.

Služby v Pendolínu byly slušné. Možná někdo bude vzpomínat, jak jezdil s časem 2:57 ve špičce za 430, S Eliškou kdysi vlastně za 260?. Pokud ČD odpadnou a začne opravdu tržní jízdé, uvidíme kam dojde. (přes konkurenci) U Leoše už je i za cca 500 za jeho dvojku.

Ano služby jsou lepší.

Co nebylo tak ok bylo IC a EX před nástupem konkurence. Ale to se zlepšuje i jinde. Praha -Brno, P-Budějovice, P- Plzeň, Cheb. P-Hradec. Ostrava Břeclav. R.Olomouc-Břeclav-Brno. Příměstská - Elephanty Atd. Je to o penězích.

+1/0
19.10.2016 8:12

M12i24r33e72k 12Z66á85v46o76d41n68ý 7472317970538

Promiň, ale jde vidět, že ty jsi v životě (nebo minimálně za posledních několik let) nejel vlakem. A jestli jezdíš pravidelně do Brna (což pochybuji), tak zjevně nejezdíš pravidelně na trase Praha - Ostrava. Pokud můžeme ČD za něco pochválit, tak jsou to právě nasazované vozy na těchto dvou relacích (Berlín - ) Praha - Brno ( - Budepešť / - Vídeň) a Praha - Ostrava ( - Žiliny). Na ostatních to stálo (a na mnoha tratích stále stojí) za prd, ale tady byly využívány kvalitní vozy.

0/0
19.10.2016 8:23

J60a59r91o37s15l71a63v 84K21r97a82t13o17c13h54v10í70l 7166117344747

Kéž by se tato možnost naplnila!!! ;-)

0/0
18.10.2016 20:57

R94i13c80h88a32r85d 64B84a78r92t58o69š 4949715769541

Safra, ten Jančura to snad myslí upřímně. Politicky je to tedy neskutečně naivní člověk nebo ne politicky, ale spíše ekonomicky - národohospodářsky. Ale jako podnikatel - ok, v tomto ohledu to má v hlavě velmi dobře srovnané R^.

+3/−2
18.10.2016 20:25

J17a70n 40J48e38m22e73l28k62a 1785430

27:37. Soutěže a možnost snížení dotací :-) Pan Jančura nezmínil nebo nepřipustil možnos c) zvýšení jízdného. To je taky cesta u monopolního postavení.:-P

( Po a) snížení nákladů, b) zvýšení počtu cestujících kvalitou)

+1/−1
18.10.2016 19:17

R32i40c96h41a30r72d 78B64a55r21t48o82š 4849975109411

Nesmysl. Vlaky nebo kterýkoliv jiný jeden druh dopravy dnes nemá žádný monopol na cestování, takže si tam nemůže nikdo jen tak vrzat cenu, jak potřebuje.

0/0
18.10.2016 20:28

P15a34u42l 21J40a77r55o62s 2443698850

Kdyz CD nejsou schopne tak at jdou od toho.Jednou jsem s nimi jel a jiz nikdy vice.Hrozne.!

+2/−5
18.10.2016 18:35

J45a82n 38V62a35l53a52l41í53k 6806619380966

asi před 30ti lety že...

+3/0
18.10.2016 19:06

P26a16u30l 43J67a87r55o49s 2383798680

Letos Z Uh.Hradiste do Hranic na Mor.Vagon jako za komousu.

0/0
18.10.2016 20:50

J93a30n 66V12a54l84a43l95í60k 6866439810266

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_ABmz346.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bmz235.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Beer.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_B.php

tak jsem juknul co tam je za vagony tudíž vám nevěřím že to je jak za komoušů... vůz 1 třídy jsem vám tam nedal tím jste asi nejel...

+2/0
18.10.2016 22:35

P57a23u39l 42J66a56r59o52s 2943458940

Jan

Prave naopak .omylem jsem vlezl do 1 tridy.V Napajedlich prisla prijemna pruvodci ,smala se a rika.Pane nevypada to tak ale toto je vuz 1 tridy musite se prestehovat,do 2 tridy...Ja si to nevymyslel,co bych z toho mel.Od te doby jsem jiz s CD nejel,tak se to asi zmenilo,jak vidim na foto od Vas.Bylo to ale letos na zacatku roku.;-)

+1/−1
19.10.2016 6:03

M34a56r21i94á56n 24B45é17r12e69š 1672152856504

Jančura - to je ten, co své zaměstnance špehuje a nedůvěřuje jim? Tak to bych ho klidně nazval - manažerským zmetkem.

+5/−4
18.10.2016 14:30

R86o67b46e64r76t 19J81a34n13í84k 2547586228826

A co je na tom, ze kontroluje kvalitu nabizeneho produktu? To se deje zcela bezne a firma ktera to nedela vetsinou neexistuje ;-)

+4/−2
18.10.2016 16:29

R80o30m26a97n 83S70t77o96n72e48k 1489453509361

výjimkou jsou ČD

0/0
19.10.2016 12:46

M78i56r88e18k 52Z91á78v87o23d86n28ý 7352227980538

No, je to hrozný tluč... Nicméně když si odmyslíme jeho velko... řeči, tak má v zásadě pravdu. Problém je, že tu pravdu ne vždy říká celou. Například nákladnosti pro stát. Ano, dříve stát dotoval ČD na trase Praha - Ostrava cca 2 miliony korun ročně. Tam bylo zahrnuto úplně vše. Nyní dává jen Regiojetu za rok na stejné lince cca 70 milionů korun jako kompenzace za nařizované slevy (pro děti a studenty). A to se vyplatí .... Ale jinam mu přeji, aby nadále expandoval, protože se docílí mnohem rychlejší obnově vozového parku všech dopravců. A zákazník vydělá.

+2/−5
18.10.2016 14:29

P35e49t97r 11N62i35v81n52i69c30k25ý 3712894935977

"dříve stát dotoval ČD na trase Praha - Ostrava cca 2 miliony korun ročně. Tam bylo zahrnuto úplně vše" Myslíš tím i špínu na odpudivých záchodech, otrávené průvodčí a koženku?

Ano dnes se platí víc. Jaké je však srovnání počtu vlaků, počtu cestujících a pohodlí cestování?

0/−7
18.10.2016 14:33

J25a41n 68K55o54b55ě95r46s16k30ý 1130916171383

To trochu přeháníš. Na Ostravu jezdilo vždycky to lepší co ČD měly a Pendolina tu už byla před Jančurou.

+5/0
18.10.2016 14:38

P79e58t57r 77N53i47v97n50i44c87k10ý 3962134295877

Osobně vzpomínám, Když jsem jsem PHA-OVA v kožence s otrávenou průvodčí a záchody, na které se ani nedalo vejít. Vzpomínám i na ta slavná, zpožděná a předražená Pendolina, kterým "u Polomi zamrzly CD Romy." Můžeme si o Jančurovi myslet cokoli, ale zejména ČD zvedl pérka, aby začaly něco dělat pro cestující nejen v těch Pendolinech.

No a jaké je to srovnání počtu cestujících, počtu vlaků a kvality cestování?

+1/−6
18.10.2016 14:46

J37a29n 88K93o24b70ě85r66s66k53ý 1960396131913

Já si osobně vzpominám, že to žádná hrůza nebyla. Koženka jezdila občas jako posila. Pendolino mělo ze začátku problémy dnes je to to nejspolehlivější co na České železnici jezdí.

Vy asi nechápete, že to že donutil ČD zlepšit služby nikdo nezpochybňuje. Jen opravdu není třeba dělat z Jančury Boha a z ČD zlo co musi být zničeno.

+5/0
18.10.2016 14:50

P79e58t42r 74N24i88v70n66i93c45k56ý 3982744955797

A kdo dělá z Jančury boha? Já rozhodně ne. Jeho zásluhy na probuzení ČD ze středověku jsou ale nesporné.

Na druhé straně vychvalovat zrovna Pendolina, která se NIKDY nezaplatí a budou jen černou dírou do rozpočtu ČD mi přijde úsměvné. Soukromník si prostě nemůže dovolit rozhazovat peníze jako ČD (ano byly tam politické vlivy). Argumenty o provozním zisku jsou slabé. Pořizovací cenu (odpisy) je prostě nutné započítat do ekonomické rozvahy, při posuzování výhdodnosti.

+1/−5
18.10.2016 15:00
Foto

A54l57a51n 75Ř58e77p11k24a 4975916

Jo jasně, bo ty stewardky a stewardi u Regiojetu jsou vždycky superpříjemní a ochotní ;-D a teď tu o Karkulce :)

0/0
19.10.2016 15:34

M66i92r90e90k 33Z55á17v94o58d63n39ý 7672317880398

Promiň, ale já píšu o tom, kolik platí, nikoliv za co platí ;-) ... A co se týče kvality vozů, nevšiml jsem si, že by v Pendolinu či vozech Bee/Bpee, které zde byly nasazovány přes příchodem Jančury byly odpudivé záchody, otravní průvočcí či koženka :)

+5/0
18.10.2016 14:43

M26i69r34e52k 46Z25á95v89o85d22n95ý 7552637540238

původčí :)

0/0
18.10.2016 14:44

M77i43r44e82k 57Z95á78v75o69d88n48ý 7142257420508

sakra ... průvodčí :)

0/0
18.10.2016 14:44

J86a35n 62K45o42b18ě76r70s60k75ý 1690136151773

Pan Nivnický asi pracuje pro PR RegioJetu :)

+4/0
18.10.2016 14:46

P37a10v53e49l 45M84a94r32e48k 3409435469936

Podle jeho zavilého úsilí srazit argumenty všech ostatních se tato myšlenka vyloženě nabízí.

Jenom být Jančurou bych vybral někoho méně agresívnějšího do diskuzního fóra - takhle spíš p.Nivnický působí kontraproduktivně.

+1/0
18.10.2016 15:04

P64e62t97r 21N80i56v44n35i69c91k27ý 3222154115727

Nemůžeš přece oddělit částku, kterou platíš od toho, za co platíš a co za to dostaneš. Je třeba to uvést do vzájemných relací.

0/0
18.10.2016 14:48

M83i16r86e91k 73Z96á41v88o94d63n78ý 7562557630868

Samozřejmě, že můžu. Předtím se platilo za obsluhu dané relace. Teď se sice za oblushu neplatí nic (což je super), zároveň ale stát vynakládá cca 50x tolik peněz na kompenzace za jízdené. A to už super není a mělo by se s tím něco dělat (i když přesně nevím, co :))

0/0
18.10.2016 14:51

P31e11t95r 23N21i17v62n63i87c55k69ý 3522674175367

Jistě, v internetové diskuzi mohou diskutéři vše. ;-D Říct A a neříct B je ovšem i na internetovou diskuzi hodně slabé.

Stát se prostě rozhodl, že některé jízdné bude dotovat (studenti, děti, důchodci). Řešení je snadné, zvolit politiky, kteří kompenzace stopnou. Pak bude každý jezdit za plné jízdné a problém pro tebe zmizí. Část z nich ale dost pravděpodobně nasedne do auta a ještě víc zahustí D1.

+1/0
18.10.2016 15:03

M37i40r83e31k 48Z41á52v51o71d95n32ý 7732137560118

Ano, proto Jančura zásadně říká jen to A, B nikdy. Je hodně slabý, že? :))) ... A kdyby jsi nebyl slepý, tak jsem ty výhody uvedl. Nicméně jsem již vyvrátil tvůj argument o nekvalitních vozech. To prostě na této relaci nebyla pravda ani před Jančurou :))

+1/0
18.10.2016 15:09

M10i87r70e82k 69Z25á26v90o89d64n30ý 7522977450138

Respektive nekvalitních vozech na této relaci, protože na jiných relacích jsou šunty i v současné době.

0/0
18.10.2016 15:11

M54i73r80e67k 36Z48á71v33o24d54n77ý 7592337260878

Pardon, neuvedl. Jen jsem uvedl, že se obecn zrychlila obnova vozového parku :) Ale to B jsem narozdíl od Jančury řekl :)

0/0
18.10.2016 15:14

J43a58n 17N86o54v80á80k 7835474208207

Tu slevu na studenty a důchodce platil stát prostě jinou cestou v jiných miliardách co tečou do českých drah. Otázkou je, jestli celý objem peněz co jdou na železniční dopravu klesnul nebo vzrostl a pokud vzrostl, tak jestli kvůli tomu že jezdí více lidí a nebo ne.

+1/−1
18.10.2016 15:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.