Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americký start-up nabízí každý den drink. Za deset dolarů měsíčně

Americký startup Hooch se snaží prorazit s obchodním modelem podobným poskytovatelům on-line videa nebo hudby ve světě alkoholu. Za měsíční poplatek nabízí v partnerských podnicích každý den jeden drink.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98a45n 49K89r34á12t30k27ý 9577543305855

Alkohol zabíjí.

Ale kolik lidí se díky alkoholu narodilo!

+1/0
18.10.2016 11:47

V34a39c64l29a36v 87M13e69d36e13k 5471342265435

taková malá výchova k alkoholismu ;-D

0/0
18.10.2016 11:02

D98a22v23i40d 41P31e58n80k 4560308759165

pane bože, to bych okamžitě zakázal, jako by nebylo všude dost opilců a jakoby alkohol nezničil miliony životů ročně....

0/0
18.10.2016 10:35

V88á76c71l28a38v 33Š25u17b88r76t 9597243418787

A jak to vydela, kdyz za to ty restaurace pry neplati. Nechapu.

+1/−2
18.10.2016 8:07

P59e55t79r 94D97l24o72u89h13ý 5177139274234

Bude to jednoduché. Hooch na druhou stranu nejspíš neplatí těm restauracím. Tudíž si nechává těch 9,99 USD měsíčně za každého předplatitele. Restaurace a bary zase z toho mají to, že přijde víc zákazníků, kteří sice první drink dostanou z určitého omezeného výběru zdarma, ale obvykle dál pokračují už za své.

+12/0
18.10.2016 8:13
Foto

H97a37n53a 82A43n53t30o98n35o97v17á 6747249194184

No protože když už se oblíknu a dojdu do hospody tak neskončím u jedné skleničky, že jo.

+1/0
18.10.2016 13:12

P54e31t62r 98D97l61o71u12h10ý 5607329604424

Divím se, že snowboardová legenda podporuje něco takového. Ale jeho věc. Samozřejmě je cílem vylákat předplatitele na drink pokud možno každý den, přece si jej nenechá propadnout, no a když si dá jeden, tak si jich pak dá obvykle ještě několik (jinak by se to ostatně těm podnikům hrubě nevyplatilo). To už je slušný alkoholismus a to píšu jako člověk, který není zrovna odpůrcem občasné pařby.

+5/0
18.10.2016 7:39

P98e72t63r 25Š21i19m27e79k 2449937256708

K čemu je taková blbost dobrá? Ještě podpora alkoholismu

+3/−1
18.10.2016 7:06

Z21d79e33n57ě72k 30W83e15r63n45h81a54r14t 6287615352358

Normální reklama, přitáhne to lidi. Jeden drink zadarmo, za další už zaplatí. Hospodskému se to vyplatí, pokud není úplně pitomý. Na stejném principu fungují všechny možné slevové kupóny, večeře 2+1 a podobně. Nic zvláštního.

+5/0
18.10.2016 7:13

P53e32t20r 91Š86i98m61e43k 2919637146918

Takže obyčejný slevomat?

0/−1
18.10.2016 7:18

Z38d19e37n46ě37k 86W80e48r53n36h39a48r55t 6777625902198

Ano, trochu v jiné obálce, ale princip velmi podobný.

0/0
18.10.2016 7:23

T21o91m57á90š 54H89r70u15b78ý 4339790704246

Moc podobné to není, mě naopak přijde koncept poměrně odlišný. Slevové servery jsou o jednorázových akcích, které navíc často mohou dávat ekonomický smysl samy o sobě (přitáhnu si zákazníka na jedno konkrétní zboží/jídlo, kde díky většímu objemu srazím cenu, u hotelů vyprodám mrtvé termíny atd.). Tady se to naopak ekonomicky nerentuje ani náhodou, takhle levně si hostinský alkohol nesežene ani svého času z likérky Drak, natož v NY, jde o vyloženou reklamu s cílem získat peníze z dalších věcí a docela originální je ta forma předplatného...

+1/0
18.10.2016 8:22

V80a66c78l23a35v 35M53e17d75e41k 5791852805265

tady jde o to, že když už někdo jde do baru, obvykle si nedá jen jeden drink. A vzhledem k tomu, že na tvrdém alkoholu a míchaných nápojích je obvyklá marže přes 300%, tento zákazník se restauraci vyplatí už ve chvíli, kdy si ty drinky dá jen dva.

0/0
18.10.2016 11:06

P91a71v45e18l 46K70u33c80h71t56a 4106831287654

Já si spojoval start-up s ušlechtilou ideou - třeba nový lék atd. Za chvíli to bude třeba na sex za 9,99 n měsíc, jednou denně zdarma;-D

+12/0
18.10.2016 6:10
Foto

T41o58m62á11š 76D38v55o72ř69á42k 7525376467111

Ale to není vůbec špatný nápad. ;-)

+9/0
18.10.2016 6:12

Z44d59e76n14ě72k 72W78e42r42n25h43a10r90t 6107935312228

Nojo. Vyjde to nekonečně levněji, než třeba manželství.

+3/0
18.10.2016 6:59
Foto

T50o16m87á75š 26D78v77o18ř51á70k 7285126137651

To jo. Dvojí útrata, poloviční zábava. ;-)

0/0
18.10.2016 8:40

K18a33r31e45l 21F79a94j20t 5548852971253

Ne, ne ... žádnej "sex" ... za předplatné musí být jeden "šťouch", ostatní se bude kasírovat ;-)

+2/0
18.10.2016 10:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.