Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Americký start-up nabízí každý den drink. Za deset dolarů měsíčně

Americký startup Hooch se snaží prorazit s obchodním modelem podobným poskytovatelům on-line videa nebo hudby ve světě alkoholu. Za měsíční poplatek nabízí v partnerských podnicích každý den jeden drink.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a46n 74K79r50á14t41k52ý 9317443615465

Alkohol zabíjí.

Ale kolik lidí se díky alkoholu narodilo!

+1/0
18.10.2016 11:47

V23a18c44l61a25v 57M68e29d74e69k 5861452735495

taková malá výchova k alkoholismu ;-D

0/0
18.10.2016 11:02
Foto

D83a64v28i72d 71P42e30n64k 4730188629115

pane bože, to bych okamžitě zakázal, jako by nebylo všude dost opilců a jakoby alkohol nezničil miliony životů ročně....

0/0
18.10.2016 10:35

V61á45c72l21a62v 33Š33u86b64r29t 9357693608257

A jak to vydela, kdyz za to ty restaurace pry neplati. Nechapu.

+1/−2
18.10.2016 8:07

P13e12t91r 29D27l10o19u63h67ý 5677139474794

Bude to jednoduché. Hooch na druhou stranu nejspíš neplatí těm restauracím. Tudíž si nechává těch 9,99 USD měsíčně za každého předplatitele. Restaurace a bary zase z toho mají to, že přijde víc zákazníků, kteří sice první drink dostanou z určitého omezeného výběru zdarma, ale obvykle dál pokračují už za své.

+12/0
18.10.2016 8:13
Foto

H42a73n51a 74A24n96t50o49n16o27v23á 6347239344214

No protože když už se oblíknu a dojdu do hospody tak neskončím u jedné skleničky, že jo.

+1/0
18.10.2016 13:12

P25e59t76r 63D52l46o71u68h49ý 5707159694814

Divím se, že snowboardová legenda podporuje něco takového. Ale jeho věc. Samozřejmě je cílem vylákat předplatitele na drink pokud možno každý den, přece si jej nenechá propadnout, no a když si dá jeden, tak si jich pak dá obvykle ještě několik (jinak by se to ostatně těm podnikům hrubě nevyplatilo). To už je slušný alkoholismus a to píšu jako člověk, který není zrovna odpůrcem občasné pařby.

+5/0
18.10.2016 7:39

P43e44t63r 56Š93i64m30e48k 2839867606288

K čemu je taková blbost dobrá? Ještě podpora alkoholismu

+3/−1
18.10.2016 7:06

Z84d10e15n60ě52k 22W98e86r83n50h42a55r86t 6867125772318

Normální reklama, přitáhne to lidi. Jeden drink zadarmo, za další už zaplatí. Hospodskému se to vyplatí, pokud není úplně pitomý. Na stejném principu fungují všechny možné slevové kupóny, večeře 2+1 a podobně. Nic zvláštního.

+5/0
18.10.2016 7:13

P15e12t54r 57Š79i44m46e44k 2789887586778

Takže obyčejný slevomat?

0/−1
18.10.2016 7:18

Z26d59e39n38ě78k 65W84e53r82n48h64a53r26t 6697445572798

Ano, trochu v jiné obálce, ale princip velmi podobný.

0/0
18.10.2016 7:23

T15o60m19á43š 60H81r18u39b23ý 4829540574796

Moc podobné to není, mě naopak přijde koncept poměrně odlišný. Slevové servery jsou o jednorázových akcích, které navíc často mohou dávat ekonomický smysl samy o sobě (přitáhnu si zákazníka na jedno konkrétní zboží/jídlo, kde díky většímu objemu srazím cenu, u hotelů vyprodám mrtvé termíny atd.). Tady se to naopak ekonomicky nerentuje ani náhodou, takhle levně si hostinský alkohol nesežene ani svého času z likérky Drak, natož v NY, jde o vyloženou reklamu s cílem získat peníze z dalších věcí a docela originální je ta forma předplatného...

+1/0
18.10.2016 8:22

V18a75c64l17a93v 91M64e39d36e57k 5721982655305

tady jde o to, že když už někdo jde do baru, obvykle si nedá jen jeden drink. A vzhledem k tomu, že na tvrdém alkoholu a míchaných nápojích je obvyklá marže přes 300%, tento zákazník se restauraci vyplatí už ve chvíli, kdy si ty drinky dá jen dva.

0/0
18.10.2016 11:06

P58a70v18e25l 89K29u74c44h41t78a 4716641507944

Já si spojoval start-up s ušlechtilou ideou - třeba nový lék atd. Za chvíli to bude třeba na sex za 9,99 n měsíc, jednou denně zdarma;-D

+12/0
18.10.2016 6:10
Foto

T76o95m56á54š 39D10v93o17ř72á18k 7925786497841

Ale to není vůbec špatný nápad. ;-)

+9/0
18.10.2016 6:12

Z23d95e78n17ě13k 18W19e73r92n33h82a48r64t 6277565882728

Nojo. Vyjde to nekonečně levněji, než třeba manželství.

+3/0
18.10.2016 6:59
Foto

T62o22m92á73š 84D62v95o12ř18á75k 7295706247181

To jo. Dvojí útrata, poloviční zábava. ;-)

0/0
18.10.2016 8:40

K27a20r80e64l 90F92a57j68t 5708872731873

Ne, ne ... žádnej "sex" ... za předplatné musí být jeden "šťouch", ostatní se bude kasírovat ;-)

+2/0
18.10.2016 10:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.