Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americký start-up nabízí každý den drink. Za deset dolarů měsíčně

Americký startup Hooch se snaží prorazit s obchodním modelem podobným poskytovatelům on-line videa nebo hudby ve světě alkoholu. Za měsíční poplatek nabízí v partnerských podnicích každý den jeden drink.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28a79n 82K27r50á85t31k83ý 9277513155485

Alkohol zabíjí.

Ale kolik lidí se díky alkoholu narodilo!

+1/0
18.10.2016 11:47

V86a21c86l20a21v 70M53e93d80e47k 5561492845565

taková malá výchova k alkoholismu ;-D

0/0
18.10.2016 11:02
Foto

D71a44v81i44d 44P43e54n31k 4960798539365

pane bože, to bych okamžitě zakázal, jako by nebylo všude dost opilců a jakoby alkohol nezničil miliony životů ročně....

0/0
18.10.2016 10:35

V70á29c29l25a79v 88Š78u54b50r23t 9867533668647

A jak to vydela, kdyz za to ty restaurace pry neplati. Nechapu.

+1/−2
18.10.2016 8:07

P42e80t34r 46D41l36o76u65h39ý 5587489454164

Bude to jednoduché. Hooch na druhou stranu nejspíš neplatí těm restauracím. Tudíž si nechává těch 9,99 USD měsíčně za každého předplatitele. Restaurace a bary zase z toho mají to, že přijde víc zákazníků, kteří sice první drink dostanou z určitého omezeného výběru zdarma, ale obvykle dál pokračují už za své.

+12/0
18.10.2016 8:13
Foto

H69a15n42a 89A88n40t67o43n81o74v61á 6317759594154

No protože když už se oblíknu a dojdu do hospody tak neskončím u jedné skleničky, že jo.

+1/0
18.10.2016 13:12

P12e30t31r 93D90l77o77u21h49ý 5717429214104

Divím se, že snowboardová legenda podporuje něco takového. Ale jeho věc. Samozřejmě je cílem vylákat předplatitele na drink pokud možno každý den, přece si jej nenechá propadnout, no a když si dá jeden, tak si jich pak dá obvykle ještě několik (jinak by se to ostatně těm podnikům hrubě nevyplatilo). To už je slušný alkoholismus a to píšu jako člověk, který není zrovna odpůrcem občasné pařby.

+5/0
18.10.2016 7:39

P92e62t88r 65Š41i53m71e83k 2459807956638

K čemu je taková blbost dobrá? Ještě podpora alkoholismu

+3/−1
18.10.2016 7:06

Z36d96e98n97ě59k 84W19e59r26n59h37a38r27t 6507255912368

Normální reklama, přitáhne to lidi. Jeden drink zadarmo, za další už zaplatí. Hospodskému se to vyplatí, pokud není úplně pitomý. Na stejném principu fungují všechny možné slevové kupóny, večeře 2+1 a podobně. Nic zvláštního.

+5/0
18.10.2016 7:13

P30e49t27r 96Š55i43m87e21k 2729657446168

Takže obyčejný slevomat?

0/−1
18.10.2016 7:18

Z43d27e84n49ě97k 36W51e80r21n51h21a57r12t 6497765132618

Ano, trochu v jiné obálce, ale princip velmi podobný.

0/0
18.10.2016 7:23

T37o24m12á56š 91H18r59u56b46ý 4389500644196

Moc podobné to není, mě naopak přijde koncept poměrně odlišný. Slevové servery jsou o jednorázových akcích, které navíc často mohou dávat ekonomický smysl samy o sobě (přitáhnu si zákazníka na jedno konkrétní zboží/jídlo, kde díky většímu objemu srazím cenu, u hotelů vyprodám mrtvé termíny atd.). Tady se to naopak ekonomicky nerentuje ani náhodou, takhle levně si hostinský alkohol nesežene ani svého času z likérky Drak, natož v NY, jde o vyloženou reklamu s cílem získat peníze z dalších věcí a docela originální je ta forma předplatného...

+1/0
18.10.2016 8:22

V48a22c53l25a20v 26M20e52d76e52k 5871502555195

tady jde o to, že když už někdo jde do baru, obvykle si nedá jen jeden drink. A vzhledem k tomu, že na tvrdém alkoholu a míchaných nápojích je obvyklá marže přes 300%, tento zákazník se restauraci vyplatí už ve chvíli, kdy si ty drinky dá jen dva.

0/0
18.10.2016 11:06

P97a15v49e52l 92K21u17c20h37t29a 4146861347764

Já si spojoval start-up s ušlechtilou ideou - třeba nový lék atd. Za chvíli to bude třeba na sex za 9,99 n měsíc, jednou denně zdarma;-D

+12/0
18.10.2016 6:10
Foto

T89o51m89á22š 40D56v41o72ř45á57k 7345666867511

Ale to není vůbec špatný nápad. ;-)

+9/0
18.10.2016 6:12

Z84d47e59n67ě51k 62W50e57r40n88h96a71r97t 6407115252948

Nojo. Vyjde to nekonečně levněji, než třeba manželství.

+3/0
18.10.2016 6:59
Foto

T15o39m84á75š 85D10v97o37ř25á62k 7665426137931

To jo. Dvojí útrata, poloviční zábava. ;-)

0/0
18.10.2016 8:40

K68a54r30e68l 52F81a53j28t 5828232491923

Ne, ne ... žádnej "sex" ... za předplatné musí být jeden "šťouch", ostatní se bude kasírovat ;-)

+2/0
18.10.2016 10:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.