Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pád zastaven. Českým aerolinkám letos začali po letech přibývat cestující

České aerolinie hlásí po mnoha letech úbytku cestujících i letadel nárůst počtu pasažérů. Na pravidelných linkách jich letos přibylo čtrnáct procent, ještě větší nárůst má firma se započtením cestujících ve svých letadlech v Saudské Arábii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P11e52t64r 33P39r74o26k97o10p 8272333143192

Přichází jen ti, kteři jeste nemají zkušenost se zpětnou změnou podmínek a kradenim nalétaných mílí...

+1/0
19.10.2016 15:33

A29n13t73o64n43i67n 52B66l90a31z57e10k 4598642267101

Kdyby nebyli tak drazi oproti konkurenci, tak bych je taky nekdy pouzival.

0/0
19.10.2016 11:24

B37a57r83b86o89r78a 54U45r64b80á91n62k68o94v28á 2322109670117

Letadla jsou porad ve vzduchu, s minimalnimi odstupy mezi jednotlivymi linkami. Pro cestujici (nejen pro ty, co casto cestuji jako ja) to pak znamena, ze vas prilet ze Schengenu pristavi na ne-schengensky terminal a vy pak musite pekne po silene vysokych schodech s kufrem, notebookem, kabelkou a pripadne DF nakupem pekne do autobusu. A nebo take, ze kdyz se z jakehokoli duvodu zpozdi prvni let, pak na vas, v tom treba tretim ci ctvrtem uz vychazi zpozdeni treba 3 hodiny proti letovemu radu. No neni to znamka uspesneho podnikani? Nastvani cestujici kam se podivas. Kolik uz letos CSA celkem vyplatilo svym cestujicim na kompenzaci zpozdeni dle Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 261/2004 ?

0/0
19.10.2016 11:22

M58a18r86e97k 58J42a27n 2203302174332

Máte pravdu. Mimo vrtuláčku, taky jedna mírně řečeno ubohostí ČSA přistavení letadla k terminálu T1 ze Schengenu. Jen pro pobavení. Při nočním letě naprosté tmě venku kolem letadla se najednou rozsvítila kabina a ozvalo se hlášení. Právě prolítáme nad Frankfurtem. Samozřejmě nás všechny asi 55 letitá vedoucí kabiny vzbudila.

0/0
19.10.2016 11:37
Foto

P78a20v10e97l 71M68a48k26o28v50e57c 8378985611

Tak do těch 5,5 milionů cestujících (před faktickou likvidací ČSA) mají ještě daleko...:-(. Asi dnes létá více lidí tím horkovzdušným balónem (v současnosti jediný létající prostředek ve vlastnictví ČSA):-).

+3/−1
19.10.2016 9:56

M75a88r97e94k 13J35a98n 2913622664902

Dovoluji si. Nejhorší letadlo leteckého klubu ČSA je ATR, které nelze přistavit k chobotu a další jejich služby např. pro invalidy.:-)

+2/0
19.10.2016 10:05

R50o59m34a54n 72K67r34a38t40o12c80h62v69í33l 6586827826484

A co ostatní malá letadla ostatních aerolinií?, ty také není možno přistavit k chobotům?

0/0
19.10.2016 10:27

M60a11r80e86k 46J82a52n 2293252264812

Nechápete o čem píši. Tak znova. Koupíte si letenku od ČSA někam. Očekáváte středně velké letadlo přistavené k chobotu. Místo toho gate 52 letiště Ruzyně autobus a letištní plocha zkrápěná deštěm. Tam zřízenec, který vám sebere kabinové zavazadlo a hurá do vrtuláčku. Místo jedné hodiny například letíte 1,30 za stejné peníze. Několikrát když změnili letadlo tak jsem se nechal z vrtuláčku přebukovat na normální letadlo u chobotu. Samozřejmě pokud jiná letecká společnost používá vrtuláčky tak je to obdobné jen s tím, že předem vás na to upozorní. Dobroš?

+3/0
19.10.2016 10:48

R34o85m56a43n 16K30r19a24t71o55c81h32v97í67l 6586937366374

Vy jste nevěděl že letíte vrtulákem?

0/0
19.10.2016 11:13

B71a54r51b25o52r12a 64U20r62b22á51n11k52o52v18á 2552169250347

ne, pokud dopravce zmeni typ letadla, nemusite to vedet. Maximalne vam zmeni dobu odletu ci priletu a mozna vam to daji vedet mailem ci sms.

+1/0
19.10.2016 11:33

M29a62r12e48k 68J21a92n 2773782814292

To se dozvíte když se "odčekováváte" na internetu a vybíráte si sedadlo.Tam hned vidíte obrázek kabiny a při počtu typů letadel v aeroklubu ČSA hned víte která bije. Blbý je jak píše jak píše paní Barbora to přistání ze Schengenu do exitů mimo EU. Bezva den.:-)

+1/0
19.10.2016 11:43

J86i87ř26í 91J52i70r39s18a 9431534778951

Ne, toto byla největší praxe ve chvílí, kdy vyhráli charter na produktová školení Škodovky někam do Španělska a sváželi tam dealery z celé Evropy. Na tento charter nasadili vše, co připomíná letadlo. A normální linky létali tak, že místo jednoho normálního letadla létali vrtule.

0/0
19.10.2016 12:12

B66a95r71b70o12r39a 23U52r60b43á69n16k73o69v16á 2822149590347

ano, a nejlepsi je, kdyz si do normalniho letadla na pravidelnem letu koupite business class letenku, a pak pro vas do Kieva ve ctyri rano poslou ATR... takze je tam zima, hluk, malo mista a to jidlo, co mi za rozdil 6000 Kc v letence pridali oproti tomu, co meli vschni ostatni, mi dodnes zveda tlak... jeden mini muffin a dve lzice nakrajeneho ovoce v UH kelimku.... A na reklamace mi CSA odpovedelo, ze je to v poradku, protoze jsem dostala super business class sluzby.

ATR je pomsta

+5/0
19.10.2016 11:14

M85a37r43e35k 62J84a60n 2103462254972

Tak to muslel být jeden z "maistrštyků" aeroklubu. Nejhorší je na tom je když prší. Mokrý oblek, mokré šaty manželky. Bezva den.

+1/0
19.10.2016 11:40

P81a79v50e66l 44S51e95n50f89t 1488642396675

ATR, těžká nostalgie, to je hučák, do uší tampony a letíme. A ten retro tébich.

0/0
19.10.2016 12:05

J53a27r19o27m81i64r 56F13a82r29e91k 4672333707

Ja mam ATR rad, clovek is pripada jako ve skutecnem letadle a ne ve vysavaci :)

Nicmene ATR pouze pro kratke lety, rekneme do hodiny letu.

0/0
19.10.2016 13:59

R18o84m51a38n 75K36r62a60t89o64c17h34v63í85l 6636687856304

To bylo kdy - před 20-ti lety?

0/0
19.10.2016 10:09
Foto

P97a75v80e44l 75M42a27k81o68v93e97c 8598585971

Před deseti...Ještě před pěti lety měli více cestujících než letos...

+3/0
19.10.2016 10:40

B21a79r86b64o48r19a 87U12r14b91á37n53k20o57v10á 2692499240437

to bylo napriklad letos v dubnu :(

0/0
19.10.2016 11:34

R70o68m56a89n 72K19r18a21t93o66c68h62v39í16l 6186227826984

Letos v dubnu měli 5,5 miliónů cestujících a celý letošní rok přes 2 mil?

0/0
19.10.2016 11:36

B97a30r75b41o95r70a 87U17r31b32á68n80k98o54v83á 2252869380647

sorry, to byla reakce k jinemu vlaknu

0/0
19.10.2016 12:51

R89o24m55a39n 96K93r44a45t38o96c47h11v45í27l 6706507926664

ok, v pohodě

0/0
19.10.2016 13:08

J39a72n 84C11e65p87e85k 1514226670

Nepřičítal bych to žádným manažerským zázračným rozhodnutím, ale spíše celkovému oživení a růstu v Evropě nebo ve světě. Vezou se stejně jako ostatní aerolinky.

+5/0
19.10.2016 9:45

R23o78m24a28n 79K57r92a83t52o89c77h47v60í35l 6586197836304

Nebo také spíš přestaly dělat chybné rozhodnutí.

Další taková věc, která pomohla je to dálkové letadlo, kterému se teď také zlepšily výsledky.

+1/0
19.10.2016 10:10

M33a63r37t13i89n 57S57e64d78o87n57a 2675536556809

Nerozumim proc tu je tato zprava. CSA neni zadny vyznamny dopravce, navic jde o soukromou firmu. Kvalita jejich sluzeb je nizka, jedinym duvodem vyuziti CSA je to, ze neexistuje jiny prepravce pro primy let. Spolu s BA a Deltou je povazuji za nejslabsi klasicne aerolinie.

+5/−2
19.10.2016 9:07

M76a31r59t82i28n 31H86a33n85z96a13l 8888909229595

22% stále ve státních rukou. Jinak souhlas...

+1/0
19.10.2016 9:12

R51o55m13a64n 28K58r39a20t88o65c70h24v78í14l 6356847456324

To jsou ty služby opravdu tak slabé?

0/0
19.10.2016 9:43

L14a98d35i64s97l46a39v 51T16r86i68s66k52a 4285467120

Ale tak slabé bych to úplně nenazval, ale v porovnání s konkurencí jim trochu ujel vlak.

0/0
19.10.2016 9:55

V63o88j37t32ě46c21h 70H27o57r17s18k28ý 7597217661652

Zas tak sileny to neni. Neco mezi low-costem a klasickou aerolinkou (na skocich po evrope)

0/0
19.10.2016 10:09

B34a38r55b51o29r47a 65U81r28b87á14n11k95o14v70á 2592679330317

je to drahy lowcost... akorat ze zatim v destinacich, do kterych jeste nezrusili lety, porad litaji na hlavni letiste a ne nekam do poli.

0/0
19.10.2016 11:35

M56a94r43e46k 91J38a18n 2173902374212

Například. Poklud jste invalida, přestože vám napálí letištní poplatky tak doprovod si zacálujete. Nebo při přebukování vám napálí dražší cenu letenky než když si tu samou letenku od nich koupíte online. Ředitel Tóth by se měl zamyslet.

+1/0
19.10.2016 10:09

R90o93m29a13n 41K24r72a93t81o25c33h55v13í57l 6176687306534

Hm, to jsou závady, které mohou častým cestujícím vadit.

+1/0
19.10.2016 10:11

M45a57r59e35k 89J20a69n 2893902624232

Pane Romane. Věřte tomu vadí mi to. Zrovna teď přišel aeroklub s tou obchodní politikou u mě o cca 12 letenek v hodnotě nějakých 55 000. Pravda pro aeroklub nic moc částka. Bezva den.

0/0
19.10.2016 10:51

P21a40v74e53l 17S95e20n81f92t 1718562866735

Já to nebyl. Pro hladolety létám Lufthansou.

+2/−1
19.10.2016 8:38

M51a15r32t49i39n 88H84a69n87z63a54l 8788609659135

No jo, ale s Lufthansou se hotl nedá všude. A ne všichni mají obchodní partnery jen v Německu...

0/0
19.10.2016 9:06

L19a42d50i32s19l79a69v 84T58r11i95s61k95a 4865377800

No, zrovna třeba do Říma (zmíněný v článku) se s Lufthansou a Star Aliance dostanete. Pravda s meziřistáním, ale funguje to.

0/0
19.10.2016 9:57

M88a70r85t83i83n 86H30a59n12z76a53l 8338759299735

Ok, minulý týden jsem potřeboval do Bologni (z Prahy). Nabízely se mi i takové kraviny, jako přestup v Istanbulu, nebo v Londýně. No a nebo přímo s ČSA (byť v blanokřídlém ATRu). Předminulý týden Varšava. Buď s vrtulí (ATR) a ČSA, nebo s vrtulí (Bombardier) a LOT. Cena podobná, nulový servis u obou...

0/0
19.10.2016 21:58

M55a40r16c71e59l 30B33í76l92ý 2803292732479

Jj, napravit Tvrdíkovo působení je běh na dlouhou trať...Chudáci Čínani, ještě zapláčou.

+5/−2
19.10.2016 8:32

M43a36r87t82i59n 81S65e18d73o80n28a 2315226896309

Jaci cinani? Korejci maji 44%, Travel Service 34% a zbytek Cesky aeroholding (tj. stat).

+1/0
19.10.2016 9:04

M41a36r46t18i38n 37H49a30n89z24a76l 8598649929915

On asi myslí Tvrdíkovy námlvy s Číňany a čísnké invetice zde. Taky se trochu obávám, aby díky MiliJardovi nezkrachovala i ta Čína :-)

+2/0
19.10.2016 9:05
Foto

V12l64a22d81i26m74í87r 69V72a93ň63u65r81a 8585870497478

To by mne zajímalo, kde dělal soudruh Tvrdík chybu...:-P

+2/0
19.10.2016 7:59
Foto

P40a12v44e65l 43M20a45k20o92v16e97c 8678825311

K faktické likvidaci ČSA došlo až po odchodu Tvrdíka...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885

+2/0
19.10.2016 9:58

J10i24ř80í 78K63o19c39u73r55e53k 6655734245748

To je sice možné, že až po jeho odchodu, ale v dluzích se topili ještě předtím. Neodešel nakonec z úsporných důvodů = nebylo na jeho výplatu?

0/0
19.10.2016 11:09
Foto

P70a67v70e11l 73M39a29k62o58v35e67c 8538765701

V žádných dluzích se ČSA po odchodu Tvrdíka netopily. Na výplaty všech cca 5 000 zaměstnanců ČSA, včetně dobře placených managerů a posádek peníze samozřejmě nechyběly. Na účtech se udržovala rezerva cca 1,5 miliardy korun (pro případ mimořádné události). Měl jsem v té době na starosti dlouhodobé financování a cash flow ČSA...

0/0
19.10.2016 12:17

J33i67ř89í 12E88r71b62e50n 1103794336407

V tom, že investoval do technického rozvoje, rozšiřování kapacit a nákupu nových strojů ve snaze zvýšit obrat, zisky a význam ČSA.

No a ono to nedopadlo...

+1/0
19.10.2016 12:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.