- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celkem fajn, jen kdyby ten vlak nezabalili do alobalu.
Velkoprostory jsou tragedie,zlaty kupecka kde mel clovek aspon nejake soukromi
Kozenka je super, da se v pohode vycistit a clovek vi, na cem sedi. Kdezto ta proprdena latka ...... skoda slov.
Tak a teď můžou ČD začít zase s modernizací "moderních" souprav InterPanter, konkrétně s modernizací 1. třídy, která byla u těchto vlaků "vyšší kvality" nesmyslně umístěna mezi jediné vstupní dveře do vagónu a druhou třídu, takže tam permanentně někdo prochází a spíše než 1. třídu to připomíná sezení někde na chodbě. Nehledě na hluk od neustálého pohybu dveří, bouchání druhých dveří, které lidi neumí zavřít a občasné ubohé poznámky směrem k cestujícím v 1. třídě. Tohle se prostě opravdu nepovedlo a pokud má mít 1. třída v InterPanteru nějaký smysl, tak by bylo vhodné to předělat. Na náklady toho, kdo to takhle vymyslel, schválil a převzal.
Naprostý souhlas, ale bohužel to není ten největší problém. Každý, kdo jel InterPanterem musel zaznament tuhost a "házení" resp. "mlácení" podvozku. Souprava je nesrovnatelná s Leošovým Flirtem. Tato souprava na kolejích doslova plave. InterPanter je to nejhorší, co ČD v rámci modernizace pořídili.
Koženky do 21. století, to je zase nadpis.. Zaprvé nevidím, že by to bylo dotováno z EU. Tedy ČD to dotují zase na svůj dluh.
Podívejme se do Polska. Díval jsem se a dotace na PKP flirt má být 70%!
Bez nesmyslných půjčoven. Takže pokud tady někomu chybí moderní vlaky..
Interpanter, který na Brno Olomouc funguje dobře. Jasně dotovaná linka. A to tady zase někdo řval..
Takže opět jsme papežštější a blbější.
V této naprosté politické antikoncepci nevěřím, že budou ČD do 2019 investovat do dotovaných linek.
boihuzel opet maji vlaky nesmyslne resena sedadla po ctyrech naproti sobe. nechapu kdo to vymyslel. v kazdem vagonu by stacily 4 stoly pro 4 osoby a zbytek mohl byt jako v letadle za sebou. lepe se pak sedi i vyuzije kapacita
jestli takto vypadá vlak pro 21. století, tak to je opravdu k smíchu pro takové Japonce by to byla tak třetí třída
Zas tak moc se to neliší: http://1url.cz/XtHup
Báro proč si nekupujete místenku do tichého oddílu?
Všem těm, kteří by měli problém i s tím, kdyby ČD podávaly od zítřka ve svých vlacích modré z nebe a to zadarmo, kterým zde suverénně dominuje Bára Tučková, kterou jak sama píše, málem vynášely z moderní soupravy railjetu po cestě z Prahy do Brna, ven na nosítkách, bych přál, aby se alespoň na dva roky, vrátila životní úroveň např. roku 1986. Včetně i věku, kterého se tehdy lidé se v průměru dožívali, nebo toho, aby mandarinky byly jen okolo Mikuláše a Vánoc a to jen ve spojení s frontami. A místo na Jadran, aby mohli tito lidé vyrazit jen v kožence, v kupé po 8 lidech, na mnoha a mnoha hodinovou cestu, např. na Zemplínskou Šíravu. Současně lituji i cestující v sousedním Rakousku. To musí být neskutečné peklo a utrpení tam cestovat vlakem, když sami Rakouské dráhy nasazují právě tyto railjety v mnohonásobně větším počtu, než ČD u nás.
Na novej expresnej linke Praha-Č.Budějovice by mali ČD zaradiť minimálne 1 vozeň s WIFI. T.č.ani v 1.triede medzištátneho rýchliku Praha-Linz nie je WIFI.