- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Žlutý fanklub tu zase řádí.
Lukrativní časy, lukrativní trasy. Tohle je jen jeho "vymočenost". Doufám, že mu FlixBus zamotá hlavu.
Co tam čtu,jsou krásné pohádky na spaní.Jen já jsem nej,ale že zaměstanci mají svrab,tím se nechlubí.
A vy máte režijku, kterou se nepřímo chlubíte.
Jaký je v tom rozdíl?
Jak, že vstupujete do železniční dopravy na vaše vlastní riziko.
Pokud způsobíte problémy, odnesem to my, co vlaky jezdíme. Zejména , poškodí li to ČD, ale i když zkrachujete vy.
Tady je zase zaměstnanců čekej dlouho, co se bojí o své teploučké fleky.
Je to podvodnik ktery vyzobava velmi ziskove spoje a vsechny ostatni nechava na statu. Pokud by dopravu ovladl Jancura tak by jezdily jen autobusy Praha Brno Ostrava a sem tam spoje mezi krajskymi mesty. Zlute autobusy jezdi nebezpecne a ridi je i recividiste!!!
Blbost. Kraj a potažmo obce zajišťují lokální dopravu. České dráhy by ani neštěkly po lokálkách a méně lukrativních dráhách, kdyby nebyly velmi zajímavě dotované kraji. Pokud stát vypíše rozumná výběrová řízení, není se čeho obávat.
Praha Brno.
Podle mě si zákazník/volič musí vybrat. Buď budou dotace, které navíc u Prahy Brno a unitární státní železnice klesají. A zákazník bude jezdit za 179 Kč, plynule celý den. A ještě Railjetem a spol. Dostane se do Brna na 7:22, 8:22. Poslední vlak z Prahy 24:00. Nebo dotace nebudou a myslím, že to se vším zmíněným dopadne jinak.
Takže za mě, kdyby bylo referendum. Já bych nutně konkurenci Praha Brno nepotřeboval. Dostatečná je na Praha Ostrava, což se přenáší i tady. Ovšem jeden pár spojů Bratislava Praha přidat navíc. Proč ne. V mezinárodní dopravě je třeba konkurence.
Jo aby se pak nedivili, že to na devátou do Brna nejde a poslední spoj pojede v sedm
Praha Brno.�
Podle m� si z�kazn�k/voli� mus� vybrat. Bu� budou dotace, kter� nav�c u Prahy Brno a unit�rn� st�tn� �eleznice klesaj�. A z�kazn�k bude jezdit za 179 K�, plynule cel� den. A je�t� Railjetem a spol. Dostane se do Brna na 7:22, 8:22. Posledn� vlak z Prahy 24:00. Nebo dotace nebudou a mysl�m, �e to se v��m zm�n�n�m dopadne jinak.
Tak�e za m�, kdyby bylo referendum. J� bych nutn� konkurenci Praha Brno nepot�eboval. Dostate�n� je na Praha Ostrava, co� se p�en�� i tady. Ov�em jeden p�r spoj� Bratislava Praha p�idat nav�c. Pro� ne. V mezin�rodn� doprav� je t�eba konkurence.
Jančura jezdí komerčně jen tam kde to je 100%, ale když někdo potřebuje do jiného města, tak má smůlu. třeba jezdí Praha-Liberec, ale ten kdo by chtěl jet do Prahy z Turnova má u RJ smůlu.
no to je snad princip komerce - vydělat.. ztrátové trati bude z tohoto pohledu těžko nabízet, pokud by nebyly ve hře jiné zájmy
Zase se chvástá!
Vlaky s 5 třídama, kinem, masážema a nevím čím vším sliboval i na linku Praha-Ostrava a pak nasadil rychlíky z Rakouska. Ano, bylo to lepší jak Bčka ale k tomu, co sliboval, to má na míle daleko.
To stejné ty dotace. ČD dřív na trase Pha-Ova dostávaly ročně řádově méně než kolik teď dostávají jako kompenzace za nařízené slevy. Jenže to už Jančura neřekne. Takže ve výsledku dává stát za méně spojů mnohem více peněz. To je panečku pokrok
Další, kterej nepochopil systém kompenzací slev...