Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leo Express omezí spoje na Slovensko, zastaví nově v Libni

Leo Express je prvním železničním dopravcem, který začal prodávat lístky na nový jízdní řád platný od 11. prosince. Cestující v něm čeká řada změn: od mírného zrychlení po nové zastávky i škrty některých spojů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76a26t55r95i81k 79E56g13e75r 2858560419171

Zamíří vlaky LE třeba až do Varšavy? Bylo by jistě zajímavé mít linku Varšava - Ostrava - Olomouc - Pardubice - Praha - Ústí nad Labem - Děčín - Drážďany. RJ chce mít vlaky na trase Praha - Brno i zde mě mrzí, že LE nejezdí. Na úseku Praha - Brno jezdím a RJ a Brno - Hodonín řeším s ČD za to RJ nebo LEO bych rád využil v celé trase, ale muselo by to být za 250 korun.

0/−5
22.10.2016 15:50

K42r60y88š79t50o69f 72L86a22n30í56k 1349320585805

uz by mohli aktualizovat IDOS, když je novy jizdni rad schvaleny

+3/0
22.10.2016 12:13

A95l97a50n 54Ř12e34p72k30a 4755866

Zdá se mi to, nebo ten tramvaják pořád neví co by a pořád zkouší něco nového.. zákazník aby byl stále ve střehu kam ty tramvaje jezdí a kam už ne ;-D

Určitě si rve vlasy, že nekoupil vícesystémové jednotky, mohl je poslat třeba do Plzně, Budějic.. nebo na začátku se myslím říkalo něco o prodloužení linky do Mostu nebo kam.

+4/−1
22.10.2016 6:59

P62e23t40e68r 65N87e27š17v84a69r42a 8138636382417

Jezdím Žilinu z Prahy cfo 14 dnů. Moje zkušenost - RegioJet je po všech stránkách mnohonásobně lepší. Jenomže bohužel nejezdí večer, tak někdy, když chci být déle s rodinou, musím Leem v 19:10.

+2/−2
22.10.2016 5:54
Foto

P59e48t63r 95P97a70v59l30í75č16e77k 5459123395810

Také si myslím, že na tak dlouhé trasy jako je Praha - Košice nejsou jednotky Leo určeny a ani přizpůsobeny. Ale pokud se jim to vyplatí a i cestující poněkud méně příjemné cestování přetrpí, pak nechť Leo do Košic jezdí. Naštěstí mají pak návazné alternativy pro cestování na Ukrajinu, která je pro turisty čím dál více atraktivní. Já osobně preferuji raději RegioJet a pak z Košic raději ukrajinské či michalovské autobusové spoje /tedy myšleno na tu západní Ukrajinu/. ;-);-)!!

+4/−4
21.10.2016 17:47

T68o39m22á91š 87M56o41r28a55v41č39í27k 3467886473915

Leoexpres je na dálky přizpůsobený. Je v modifikaci Intercity a v zahraničí jezdí dálky relativně běžně. Můžete to srovnat se zahraničními Flirty v modifikaci 3+2, v tom bych 300 km nechtěl jet. Je to levné, pohodlné, tiché, vynikající zrychlení, podle mě skvělá volba.

+1/−3
22.10.2016 1:40
Foto

P43e21t23r 51P84a19v34l76í26č13e91k 5649613875510

Přizpůsobený? Vždyť ty jednotky fungovaly a fungují v příměstské dopravě! K tomu jsou určeny. Na tak dlouhou trasu jako je Praha - Košice jsou z důvodu malého /myšleno ztísněného/ místa zcela nevyhovující . . . !!

+4/0
22.10.2016 8:13

T25o76m13á10š 12M90o71r50a83v27č30í17k 3637686533225

IC Flirt funguje v zahraničí na delších tratích, je to modifikace ideální pro 1,5 - 4 hodiny jízdy. Na delších tratích s tím jezdí Švédové, Norové, Bělorusové, Poláci, Maďaři atd.....proto to má maximálku až 200 km/h. Švédové s tím například jezdí 400 km dlouhou trasu.

0/−1
22.10.2016 10:13
Foto

J41i38ř23í 43I34n87c86z95é59d15y 2454755831639

No maji to tezky. Nedokazu si predstavit jet tou tramvaji 8,5 hodiny z Prahy do Kosic8-o. Ty soupravy jsou tiche, ale jen pro lidi, kteri stoji na perone, uvnitr je hluku az az. Sedacky jsou nepohodlne a na dlouhe trasy nevhodne, otevreny prostor taky problem, jizdenky jsou drahe, jidlo na palube je drahe, kava neni zadarmo. Vsechno spatne.;-O

+4/−16
21.10.2016 16:50

J76a65n 67K89o23b50ě43r87s44k11ý 1710696381343

Ano, kafe zdarma a občerstvení pokud možno zdarma je to nejdůležitější ;-D V Economy bych asi do Košic fakt nejel, ale v Business nebo v Premium už je to mnohem pohodlnější a při nákupu v předstihu to lze koupit i za dobrou cenu. Souprava mi extra hlučná nepřijde. Občerstvení má Leo Express za přiměřené ceny nic drahého na tom nevidím navíc nabízí i teplá jídla.

Za mě R^ za zastavení v Libni.

+23/0
21.10.2016 17:39

R64o11m70a18n 71S89t59o36n47e53k 1279363899161

ani economy není nejhorší

+7/0
21.10.2016 17:45

D50a96n55i95e65l 29D50r64n49e72c 6541139786532

Souhlas, Premium se dá sehnat od 859 Kč, přičemž součástí jízdného je 1x teplé menü, 1x snack (např. bageta) a několik nápojů. Sedačky jsou tam od sebe 160 cm a dají se skoro úplně položit.

+8/0
21.10.2016 17:48
Foto

P92e22t70r 63P58a62v41l58í43č36e13k 5939143495270

Od 859 Kč, no to je teda cena! Za to máte u RegioJetu minimálně lehátko a nebo i přímo lůžko, podle dne a obsazenosti spoje . . . .;-);-)

+1/−4
21.10.2016 17:53

R23a72d86e59k 36J47a46n55a75t13a 9185836984612

Mám dojem, že Regiojet lůžkové vozy nemá. "Vyrobili" je tak, že do lehátkového vozu dávají max 3 cestující.

Za cenu 580 nebo 745 seženete místo ke spaní i u ČD ...

+7/0
21.10.2016 19:37
Foto

P96e62t68r 20P16a42v35l81í62č76e37k 5739913635280

Máte pravdu, klasické lůžkové vozy to samozřejmě nejsou. Ale u RJ je to konečná cena, tedy včetně jízdenky. Nevím jak u ČD, ale tam se vždy za lehátko či lůžko připlácí a jízdenka se musí ještě kupovat zvlášť . . . .

0/−2
22.10.2016 8:20

R91a71d25e10k 47J35a10n67a52t52a 9155556654942

Co jsem napsal, je konečná cena. Akční jízdenka plus příplatek.

+1/0
23.10.2016 20:25

J60a49n 77L42a95k45o73m43ý 7831965165904

Od 859 s funkčním topením v zimě a funkční klimatizací v létě po celou dobu.... To je mnohdy k nezaplacení zejména pro cestující právě u RegioJetu

0/0
25.10.2016 21:24

P41e20t19r 32J62u55r82č37e83k 4419924820

Tak proč neletíte. ;-D

0/0
22.10.2016 0:21

A61l35a96n 93Ř26e67p10k86a 4685866

No ježiš, káva není zadarmo a dortík za 9.. to je teda fakt tragédie! ;-D;-D

+7/0
22.10.2016 7:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.