- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To nikdo nerozporuje, ale za to, že jste to 13 let neopravili, za to můžete vy.
Že by zase Jančura se Student Agency? Dlouhodobě kritizuje protěžování národního dopravce ČD. Po slavných volbách mlčící české bolševické většiny, se k moci dohrabal Babiš a snaha zlikvidovat postavení národního dopravce ČD se stalo vládním programem. Profitovat z toho budou soukromí dopravci.
Proti se postavila třeba Kovalčíková z ČD, v únoru 2016 jí zlikvidovali a mafiánskému převodu českých nádraží na SŽDC už nic nebránilo.
Ve stejnou dobu probíhalo 40 jednání s Grandi Stazioni o prodloužení smlouvy. Mělo se jednat o formalitu. O deklaraci dobrých česko-italských vztahů. Zrekonstruované nádraží kdysi otevíral Klaus s italským prezidentem. Šlo o dohody na nejvyšší úrovni. Zeman při své orientaci na Putina, očividně na nějaké dobré vztahy s Itálií kašle. ČD pak záměrně tahaly Italy za nos a vedly jednání tak, aby k uzavření smlouvy nedošlo. Jednání skončila snahou smlouvu neprodloužit, ale přejít na jinou formu spolupráce. Třeba Italům ponechat obchodní centrum na Hlavním nádraží na 5 let a nechtít rekonstrukci historické budovy.
Italové to vidí jako podvod na české straně a nedodržení původních dohod.
Nedokončená rekonstrukce je v podstatě průhledná lež. Protože Italové fakticky zastavili práce na rekonstrukci pro dlouhodobý nezájem na české straně, kdy Češi již chystali ukončení spolupráce.
Grandi Stazioni stanovila vynaložené náklady na 850 mil. Přitom obchody na Hlavním nádraží vydělávaly cca 50 mil. ročně. Nyní budeme Italům odvádět zisk z Hlavního nádraží po dobu 17-20 let, aniž z toho budeme mít v Česku přínos. Naopak stát sem bude muset nalít peníze daňových poplatníků.
Tak snad, budou zde více jezdit žluté vlaky a diskuse budou plné fandů, jak Jančura a Babiš umí skvěle podnikat za své.
Rozdělení ČD na dva dopravce a převod majetku na SŽDČ inicioval Babiš? - vždyť to je záležitost roky stará a započala ještě za doby, kdy většina národa nevěděla kdo nějaký Babiš je. Mimochodem, rozdělení ČD je veskrze dobrý nápad, jak z hlediska organizace, tak financování, problém je, že rozdělení bylo započato velmi špatně, dlouhou dobu se táhne a celá tahle tahanice má jen ten důvod, nalít do ČD peníze, které by jinak ČD nemohly získat.
Co se týká hlavního nádraží, tak je tu směrodatné, zda smluvní strany dodržely podmínky smlouvy - pokud nedodržely, tak nejenže není důvod pokračovat ve spolupráci, ale ČD, respektive SŽDČ by byly hlupáci, aby v takové spolupráci pokračovali. Ovšem pokud Italové podmínky dodrželi, jistě uspějí u případného soudu. A opravdu nevím co jste mínil tím hloupým zatahováním prezidentů a nějakých italsko-českých vztahů, co to má společného s tím, zda byla či nebyla dodržena smlouva?
jak lze změnit nádraží v jeden velkej market!!! Není kam sednout, není se kde najíst za normální cenu, není si kde odpočinout... Zato si tam můžete koupit luxusní boty, oblek či zlatý šperk... Františku Josefe, ty to vidíš!...
Bufáče 4. cenové naštěstí pro většinu společnosti skončily tak před dvaceti lety. To co je dnes na Hlavním nádraží jsou normální nízké ceny odpovídající současné době. Že Vy jste zaspal někde v mléčném baru, je Váš problém.
Dejte si příště do torny chlebovou pochoutku. (Slabý plátek chleba mezi dvěma chleby.) Tu si snadno připravíte doma a budete na své cenové úrovni.
Kde jsou tady luxusní boty? CCC? Cože? Chápu, Vy máte boty za 110 Kč od Vietnamců z plastu a notně páchnoucí.
A když tady byla kdysi dávno hala plná laviček, tak na nich bydleli bezdomovci a asociálové Vašeho ražení. Normální člověk si neměl kam sednout, dnes má.
(Chce to modlitbičku, aby katolíci lhali o něco méně.)
my nemáme vlastní stavební firmy ?? proč zrovna Itálové?
tedy sorry, ale vy si snad myslíte, že to dělají italští stavební dělníci?...
Já jsem rád, že se u nás Svinovské nádraží podařilo dát do pořádku a po modernizaci vypadá docela dobře. Přeji Praze, aby se jím to taky povedlo, protože je to na trati, kde Pendolino má hlavní zastávku, stejně jako je pro Ostravu důležité nádraží Ostrava Svinov.
Ty jo, to jsou krasne prostory. Doufam ze se je za par let az budou zrekonstruovany podari vyuzit smysluplne. Na jednu stranu, aby tam nebyl nejaky cirkus s hromadou obchodu, na druhou stranu nejaka galerie, kam by nikdo nechodil by taky nebyla stasne reseni. Skoda, ze neni potreba rozsirovat nadrazi jako takove. Nejvic by se mne tam libil prodej listku a cekarna. Tedy to k cemu to bylo kdysi vybudovano.
Jak dlouho ještě budeme západním firmám naivními přispěvovateli zisku? Grande Stazioni, Veolia, JCDecaux, Erste, Societe Generale... všichni námi pohrdají, dělají tady věci, které by jim doma nikdy nepovolili, vyvádějí z Česka desítky miliard a my je necháme a neumíme se bránit.
Jasně taloši budou házet špínu na ostatní jen ne na sebe..Asi jako v politice..My jako ODS nic, za to můžou ostatní, kdo zadlužil ČR...Trocha sebereflexe by neškodila..
Nevtahujte politiku kde není a nevnucujte při tom svůj politický názor jiným.
A jinou pohádku nemají? Probudili se ze sna?
Jedine, v čem mají pravdu, ze čas schůzek se domlouvá, ne diktuje.
Na druhou stranu měli dost času na schůzku reagovat