Diskuze
Favorit míří do světa. Legendární značka kvůli zájmu nestíhala vyrábět
Děkujeme za pochopení.
A93d53a56m 23W64e15i40s20s
...pokud je to slovák,pak si nikdy nic o té firmy nekoupím...
V44l45a95d85i16m29í96r 51F29i71b33i27g81e82r
3 článek za 2 roky. Za 3/4 roku bude další. Na to že jde o firmu, která uspokojí cca 300 lidí jí je věnováno dost pozornosti.
K53a18r65e36l 92S66e64i70d18l
Dík za zajímavý článek, nevěděl jsem, že se Favorit položil a zase byl vzkříšen. Přeji jim, ať se jim daří.
A dotaz na redaktory: co je tohle za formulaci? "S novým vlastníkem to však nedopadlo a výroba kol se definitivně zastavila..." (Ono to možná nedopadlo dobře a spíš to "padlo". )
A málokdo má zdání o časování a skloňování (citát z písničky Čaroděj Koloděj z desky Bylo nebylo) - "Otevření showroom s koly..." Jednou by to byl překlep, ale když je to pod většinou fotek v galerii... Dokonce i Windows to podtrhávají jako chybu.
J88a24k92u78b 42K89n76e46c31h17t40o26v77s26k89ý
Je fajn, žeten pán oživil legendární značku i když jen pro hodních 10000....ale něco vytrhl z kontextu. Jsou mez itěmi 5% i ti, kteří samozřejmě prácovat za každou cenu nechcou. Ale...mnoho lidí třeba nezvládne pracovat v nepřetržitém provozu 12 hodinových směn. Dost lidí také má problém s nočními s měnami a ještě k tomu 12 hodinovýma. Já osobně bych v takové firmě pracoval. Práci se člověk zaučí poměrně rychle, s nabízenou mzdou bez výhrad souhlasím, ale chtlě bych pouze pracovat 3 směny při 8 hod. pracovní době. Týden ranní, pak odpo, pak noční s čímž mám zkušenosti. Ale opravdu ne každému 12 hodin pracovní doby sedne. Další věc je tak kolik je v okolí skutečná nezaměstnanost a nemůže se brát v úvahu jen ta celorepubliková.
M97a89r41t93i30n 17R81o75c70e73k
měl jsem kdysi také favorita, snil jsem ovšem o shimanu....kdo ne co?
M49a13r26i42a12n 73K36a16r70a22b50a
Nejak mi ten podnikatelský zámer nesedí. Povedzme ze predá 25/mesacne co je 300 rocne. To nie je na výrobu. To je na prepredaj Číny, a nalepenie stickeru s logom. Ak vezmete do úvahy prenájom priestorov v prahe, cenu za promo a marketing, tak to nevychádza. Pri 300 ks /podotykam roznych druhov a farebnych kombinacii/ je obrat 600.000 EUR ročne. Kde a kdo to vyraba? Kolko z toho je/moze byt zisk ak by to vyrabali kusovky? Nie nie, čína+marketing ...
M63a61r51e34k 11J19a51n66e74č90k74a
Poněkud úlet, ale jsem zvědav, jaký úspěch s tím bude mít, protože kola Favorit byla spíše pojmem pro Čechy a Slováky a tady zase tolik zájemců o tohle silně předražené retro kolo nebude. Chápu retro výrobky za rozumnou cenu, ale tady je to fakt úlet. Navíc za tuhle cenu si každý koupí mnohem lepší kolo.
M38a13r34t70i50n 11P17a47v31e15l72e43k
Jenže to kolo bude tuctové - a uniformita se většině lidí příčí.
M42i14c74h38a52l 51H19u28d84e49c
Tak jsem chvilku premyslel, jestli se sem nezatoulal (treba v ramci historickeho clanku) nadpis z doby totace. Ted si rikam, jestli autor nadpisu nepouzil schvlne nejaky historicky nadpis jako retro.
Takhle mohl klidne znit i nadpis v clanku v Rudem Pravu ci Mlade Fronte. Rozdil by snad byl jen v minulem vs. pritomnem case o nestihani. :-)
T42o77m81a79s 65V29a17r93g64a
Rád bych sem napsal nějaký hejt ale ani se mi ho nechce vymýšlet.
Jo,a lidi, kdo chcete kolo, nějaký si prostě kupte ;)
J73a73r23o17s40l32a34v 98R33i90e44s90s27n24e90r
Jen drobná jazyková poznámka k článku: říkat dílně se 6 zaměstnanci "závod", to je teda eufemismus jak sviňa...
A jen tak mimochodem to ukazuje, jak velmi se charakter ekonomiky (následně i společnosti) změnil; dříve mívaly závody/továrny běžně stovky až tisíce zaměstnanců, ty velké koncerny pak desetitisíce – to pak vznikala přímo verneovská "ocelová města". Dnes takovéto kapacity jsou v Evropě vzácné, většina výroby "šla" kvůli racionalizaci výroby (i prostému porevolučnímu rozkrádání) do Asie a nám tu z výroby zbyly, až na výjimky, jen firmičky; jinak se většina národa živí ve službách, na úřadech, v dočasných brigádách anebo je na pracáku...
P96e44t22r 23D33r80a55p53a63l
slyšel ste o Škodovce? to je taková firmička v Mladé Boleslavi, co tam na koleně vyrábí auta. A fakt to není vyjímka
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat
Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...
Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově
Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...
Zemřel nobelista a průkopník behaviorální ekonomie Daniel Kahneman
Ve věku 90 let zemřel izraelsko-americký psycholog Daniel Kahneman, který získal Nobelovu cenu za...
Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů
Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!