- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...pokud je to slovák,pak si nikdy nic o té firmy nekoupím...
3 článek za 2 roky. Za 3/4 roku bude další. Na to že jde o firmu, která uspokojí cca 300 lidí jí je věnováno dost pozornosti.
Dík za zajímavý článek, nevěděl jsem, že se Favorit položil a zase byl vzkříšen. Přeji jim, ať se jim daří.
A dotaz na redaktory: co je tohle za formulaci? "S novým vlastníkem to však nedopadlo a výroba kol se definitivně zastavila..." (Ono to možná nedopadlo dobře a spíš to "padlo". )
A málokdo má zdání o časování a skloňování (citát z písničky Čaroděj Koloděj z desky Bylo nebylo) - "Otevření showroom s koly..." Jednou by to byl překlep, ale když je to pod většinou fotek v galerii... Dokonce i Windows to podtrhávají jako chybu.
Je fajn, žeten pán oživil legendární značku i když jen pro hodních 10000....ale něco vytrhl z kontextu. Jsou mez itěmi 5% i ti, kteří samozřejmě prácovat za každou cenu nechcou. Ale...mnoho lidí třeba nezvládne pracovat v nepřetržitém provozu 12 hodinových směn. Dost lidí také má problém s nočními s měnami a ještě k tomu 12 hodinovýma. Já osobně bych v takové firmě pracoval. Práci se člověk zaučí poměrně rychle, s nabízenou mzdou bez výhrad souhlasím, ale chtlě bych pouze pracovat 3 směny při 8 hod. pracovní době. Týden ranní, pak odpo, pak noční s čímž mám zkušenosti. Ale opravdu ne každému 12 hodin pracovní doby sedne. Další věc je tak kolik je v okolí skutečná nezaměstnanost a nemůže se brát v úvahu jen ta celorepubliková.
měl jsem kdysi také favorita, snil jsem ovšem o shimanu....kdo ne co?
Nejak mi ten podnikatelský zámer nesedí. Povedzme ze predá 25/mesacne co je 300 rocne. To nie je na výrobu. To je na prepredaj Číny, a nalepenie stickeru s logom. Ak vezmete do úvahy prenájom priestorov v prahe, cenu za promo a marketing, tak to nevychádza. Pri 300 ks /podotykam roznych druhov a farebnych kombinacii/ je obrat 600.000 EUR ročne. Kde a kdo to vyraba? Kolko z toho je/moze byt zisk ak by to vyrabali kusovky? Nie nie, čína+marketing ...
Poněkud úlet, ale jsem zvědav, jaký úspěch s tím bude mít, protože kola Favorit byla spíše pojmem pro Čechy a Slováky a tady zase tolik zájemců o tohle silně předražené retro kolo nebude. Chápu retro výrobky za rozumnou cenu, ale tady je to fakt úlet. Navíc za tuhle cenu si každý koupí mnohem lepší kolo.
Jenže to kolo bude tuctové - a uniformita se většině lidí příčí.
Tak jsem chvilku premyslel, jestli se sem nezatoulal (treba v ramci historickeho clanku) nadpis z doby totace. Ted si rikam, jestli autor nadpisu nepouzil schvlne nejaky historicky nadpis jako retro.
Takhle mohl klidne znit i nadpis v clanku v Rudem Pravu ci Mlade Fronte. Rozdil by snad byl jen v minulem vs. pritomnem case o nestihani. :-)
Rád bych sem napsal nějaký hejt ale ani se mi ho nechce vymýšlet.
Jo,a lidi, kdo chcete kolo, nějaký si prostě kupte ;)
Jen drobná jazyková poznámka k článku: říkat dílně se 6 zaměstnanci "závod", to je teda eufemismus jak sviňa...
A jen tak mimochodem to ukazuje, jak velmi se charakter ekonomiky (následně i společnosti) změnil; dříve mívaly závody/továrny běžně stovky až tisíce zaměstnanců, ty velké koncerny pak desetitisíce – to pak vznikala přímo verneovská "ocelová města". Dnes takovéto kapacity jsou v Evropě vzácné, většina výroby "šla" kvůli racionalizaci výroby (i prostému porevolučnímu rozkrádání) do Asie a nám tu z výroby zbyly, až na výjimky, jen firmičky; jinak se většina národa živí ve službách, na úřadech, v dočasných brigádách anebo je na pracáku...
slyšel ste o Škodovce? to je taková firmička v Mladé Boleslavi, co tam na koleně vyrábí auta. A fakt to není vyjímka