- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byl jsem pracující a tedy vždy jen nové auto a každé 3-4 roky. Vždy americké a vždy to bylo SUV. Truck F-250 mám až teď. Diesel. Žena má Camaro ale z r. 2012 takže už potřebuje nové. Já uvažuji konečně o pohodlí a vyhrává zatím Buick LaCrosse. Custom. Jako důchodce si to snad mohu dovolit. Ya předešlá auta jsme si kupovali po vstupu do důchodu. + velký dům na FL.
Sakra jsem v Americe makal 25 let, ne? A kde jinde bych mohl vydělat když ne tady? A nebýt upřímně nenáviděny GastArbeiter ale pan Někdo?
S SUV jsme přišli v Americe a na světě jako první ve Fordu s typem Ford Expedition a Lincol Navigátor v r. 1998. Pak přicházeli další automobilky v USA a pak nakonec i svět. V r. 2016 bezmála po 20ti letech i Evropa.
Pokud nepovažujete za SUV všechny ty hračkoví Sidekicky, nebo Fordy vyráběmé v Evropě, tak slušná velikost byl Ford Explorer, Escape jako miniaturka,
Jezdíval jsem ve Ford Bronco II a pak ve velkém Broncu, a pak už každé 3-4 roky jsem kupoval jen nové SUV od Forda, Explorer, Escape, až mě omrzely všechny SUV a kupoval osobáky.
Teď si brousím zuby na Buick LaCrosse, přece nekoupím evropskou xxxxxx..
Na americkém trhu neexceluje počtem prodaných aut ani jedno jediné s evropskou značkou. Asi překvapení, že?
Nejprodávanějším vozidlem už přes dvacet let jsou vozy Ford řady F. Nikdo jiný nemá šanci.
Silverado od GM ovšem je také skvělý truck. Mohl by mě tak v Evropě jakkoliv vybrzdit, tak mu z toho udělám kus staniolu i s ním uvnitř. Ani by mě asi nenapadlo šlápnout na brzdu.
Zajimave je ze americti bohaci jezdi vyhradne v evropskych autech. Cim to asi bude? I patriot Donald Trump jezdil Mercedesem
Pokud budou u nás co do velikosti komunikace, jako pro americké vozy a stejně tak parkovací místa, pak ať si tihle jedinci toužící po obrovských vozech pořizují klidně SUV pro 15 osob, nebo ještě větší obludy na kolech, ale za současné situace jsou problém. Crossovery, tedy zmenšeniny SUV se tady hodí mnohem více a mají vše, čím si lidé toužící po SUV sami sobě zdůvodňují jeho "nutné" pořízení.
a copak? Mindrák?
No jo, u vás o bezpečnost jízdy moc nejde.. a když je nehoda tak rovnou do rakve..Tak to já si života vážím asi víc.
jestli ta oblibenost v SUV neni spis jen prosta reakce na stav nasich ulic/silnic?
Jestli to nebude tím, že na rozdíl od kritiků na to maj!
A někteří zároveň nemaj na další tři auta aby střídali podle účelu...
mě by spíš zajímalo, jaký by mě dali všichni odpůrci SUV tip na to to, co mám koupit, když jezdím autem sám, převážně na nákupy a denně se psem do lesa na výlety, 70% po městě, nechci za auto zbytečně utrácet, 600-700 tisíc na to moje ježdění stačí, jsem zvyklý na sofistikovaný pohon všech kol, 4x4, nechci bouchat hlavou do stropu, nejsem malý, nechci sedět na silnici s nohama před sebou a sedání si na zem mě už také dělá problémy, nesnáším slabé motory, takže tak alespoň 110 kW. Budu rád za každou radu, které neesúvé by moje požadavky mohlo splnit
Mno limitující požadavek je to "nechci sedět na silnici s nohama před sebou"... s tím se toho mnoho vymyslet nedá.
Ale teoreticky nějaký z lehce přizvednutých / oplastovaných vozítek / nebo malých MPV by to mohlo splnit...
Bavit se o síle motoru nemá smysl (to má relevanci pouze ve vztahu k hmotnosti auta). 110 kW v 850kg autě to bude overkill... v dvoutunovém autě to bude slabota.
Ta fotka Tiquana v tom sněhu, to by se už dalo klasifikovat jako klamavá reklama,že?
a přitom by tu byla takřka ideální cesta jak snížit spotřebu. Zastavit to nafukování aut, ubrat pár metráků na váze, 10-20% na aerodynamickém odporu (oproti SUV).... rázem by pominul extrémní tlak na downsizing....
a tato "normální" auta nějak ekonomicky zvýhodnit....protože by byla více "eko" oproti SUV....
20% na aerodynamice...to si fakt myslíte, že jsou moderní SUV na tom tak špatně?
Upřímně nevím, co na SUV lidi vidí. Rodiče si nedávno koupili Discovery a jako jo, jede to hezky, ale stejně bych si radši koupil něco praktičtějšího a s menšími provozními náklady.
někdo má mobil za 3tisíce a druhý za 15tisíc. každý pro to bude mít své argumenty. U aut je to obdobné
Jak by řekl Stropnický ml. „To není normální, aby na to všichni měli!.“