Diskuze
PŘEHLEDNĚ: Jak se změní jízdní řády vlaků na Slovensko či do Polska
Děkujeme za pochopení.
J53a55n 58J50e36m59e85l40k62a
EU CZ modernizace. 323, Ostrava Střed - Čeladná, po modernizaci za 1 miliardu, rok od dokončení opravy, nový jízdní řád - 57 min, rychlostní průměr 36 km/h. Před modernizací 54 minut. Tedy o 3 minuty déle, minutu ještě přidali. Auto 30 minut. Proč? Protože se tam jezdí 50 místo původních 60 a plánovaných 100. A evidentně pomalé jízdy nemají konce. Záruky zdá se nějak moc nefungují. Takže jediný výsledek - zavření turistického nádraží Kunčice p. o. A zrušení parkovacích míst novou kusou kolejí.
J26a60n 85K43o24b55ě56r38s22k51ý
Dostat se z Prahy do Olomouce před osmou (plus nějaká rezerva) místo přímého EC Hradčany nově bude vyžadovat jízdu Ex směr Brno do České Třebové a následně přestup do Rx. Super, z toho budou studenti jezdící z Pardubic, Třebové do Olomouce do školy na osmou nadšeni. Tak hlavně že Hradčany nově prostojí 6 minut v Července
J11a93n 51Č30e91k54a13l
Viděl jste ten JŘ vůbec? Ano, z Prahy musí na přestup, ale z Pardubic, Chocně, Ústí a Třebové se dostanou tím Rx Hradec-Luhačovice.
R48a83d72e85k 48K39o34h65u90t
Z Ostravska je první příjezd vlaku do Žiliny v 8:35. Po dvou letech kdy to bylo v 7:35. Předtím to bylo celá léta v 6:35 díky vlaku Excelsior. Poprvé tak nikdo ze severu Moravy nemůže cestovat na jednodenní výlet například na Fatru. Do Terchové odjíždí poslední smysluplný autobus ze Žiliny v 8:00. Takže například Janošíkové diery či i Súlovské skály již jen autem. Kombinace vlak-vlak či vlak-autobus tam i zpět nelze využít v jednom dni tak poprvé snad za posledních 40? let... Vlaků na tratích 320/127 přitom výrazně díky soukromým dopravcům přibylo. V okrajových raně večerních hodinách však nikoliv. S vlaky tak bohužel končíme na výlety. Jen obrazně řečeno na výlet jen do Žiliny nikdo nepotřebuje jet. Vlakem v kombinaci s busem tak lze navštívit v jeden den již jen termály v Rajeckých Teplicích. Dříve z Ostravska, Karvinský byly možné uskutečnit díky vlaku Excelsior i výlety do Tater. Nyní nic. Ani s přestupem v Mostech u Jablunkova. V podstatě pro nás celkem tragédie a hotová poprava. Jsem konkrétně z Havířova, tak si můžete možnosti nastudovat. Počet přestupů, délka cestování atd. Dostatečně jsem to snad popsal. Takže od prosince již jen autem. Bohužel...
J29a12n 35Č69e11k61a54l
Evidentně ty okrajové vlaky, s přípoji do všech těch lákavých končin, až tak využívané nebyly...
V49l50a95d19i91m85í43r 55Z51a14u75š59k48a
Kde se dá najít návrh časování? Na stránkách ČD je jen informace o spojích Ostrava- Žilina(Zvolen), ale o trati přes Púchov nic. Přitom tam už léta trvá neutěšený stav, kdy po 16.15 hod. se z Prahy do Púchova (a pak na Trenčín) nedostanete - další spoj jede až druhý den ráno. Stačí se trochu zdržet v práci a je zle. Kdysi tam byly aslepoň navazující osobáčky ze Vsetína nebo Lidče, ale už ani ty nenavazují...
F31r61a76n33t36i54š12e51k 50S48t48r12n78a94d
Naprosto špatná koncepce vlakového spojení se Slovenskem z oblasti východní Moravy. Od nás se nejezdí velkou oklikou přes Hranici na Moravě - Ostravu-Svinov - Bohumín - Čadcu - do Žiliny. Od nás se jezdí přes Valašské Meziříčí - Vsetín - Horní Lideč - Púchov - do Žiliny ! Pokud bude zkrácen čas na přestup v Púchově, potom většina rychlíků do Bratislavy i na druhou stranu přes Žilinu - Poprad - Margecany - do Košic ... zkrátka ujede !! Tak absurdně nesmyslný jízdní řád mohli sestavit pouze "ekšperti", kteří vlaky z Moravy na Slovensku ( a zpět ) vůbec nejezdí
L44e21o62š 50N27a43v44r63á73t27i89l
z presova do brna cez zvolen a Bratislavu? zo zvolena do brna cez ostravu?? to uz su len linky... chapem, zvolencan pojde do ostravy...do brna ale urcite nie.. rovnako presovcan do zvolena ale urcite nie do BA alebo Brna... davam tymto spojom jeden rok...
J93a45n 39Č46e89k59a87l
Prostě jen lůžko, co jezdilo na rychlíku Poľana Prešov-Košice-Zvolen-Bratislava, bude přivěšeno na EC do Brna, nic víc, nic míň. Dávat ho na noční vlak klasickou cestou přes Žilinu by znamenalo příjezd do Brna někdy ve 4:30. To by bylo podle Vás lepší?
P57e24t61e17r 11J49a61b34l20o98n98o55v69s60k21y
Písal som na Ministerstvo dopravy ČR už dávnejšie-ministerstvo súčasné vlaky kateg.EC Praha-Vsetín-Púchov-Žilina od nového gvd presunie do kateg.Expres a pridá im 3 zastávky navyše v "dierach" jako je Červenka alebo Mohelnice,ranný Ex 121 bude v Červenke stáť dokonca 4 min,kým v Olomouci 2 min.V žst.Púchov je v gvd 2016 čas na prestup z EC na R do Popradu a Košíc 13 minút,od nového gvd to bude iba 5 minHovorca MD ČR mi odpísal,že nemožu posunúť trasy Ex do Púchova ani o 5 min skor...
Stačí jedna výluka a vlak má hneď 10-15 min,podobne v opačnom smere prestup R-EX 5 min.Nežijeme vo Švajčiarsku alebo v Rakúsku,kde 5 min by stačilo v pohode.
T57o60m49á41š 43V67e86l59e43n41d18o72r15f
To je nějaký záměr s tím archaickým "ilustračním" snímkem? Snad aby jsme si více vážili toho, čím nyní jezdíme?
M59i88r60e38k 16Z30á86v95o10d42n25ý
Tak podle té tabule se jedná o klasický rychlík ČD :)) Ale je pravda, že v mezinárodní dopravě takové hrůzy už nebývají :)
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
Upozornili na výrobní vady letadel Boeing, oba během měsíce zemřeli
Po krátké nemoci zemřel bývalý auditor kvality u dodavatele společnosti Boeing, který vůči letecké...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší
Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...
Jak se peče uran. Reportáž z hlídané továrny, kde vzniká palivo do elektráren
Korejská republika vyrobí téměř třicet procent elektrické energie prostřednictvím domácích...
Pár kilometrů, poloviční ceny. Byty na severu Čech jsou dražší než v Německu
Premium Navzdory zpomalení ekonomiky a vysokým úrokovým sazbám cena nemovitostí na českém trhu za poslední...
Jak uspořit a zabránit impulzivnímu nákupu? Číňanky hledají rady na sítích
Čínské ženy na sociálních sítích hledají návody na to, jak ušetřit finance. Podporují se také v...
Jižní Korea bojuje se smrskflací. Výrobci i prodejci musí hlásit zmenšení zboží
Jihokorejský antimonopolní úřad se vydal do boje proti smrskflaci. Výrobci a dodavatelé potravin...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!