- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koupil jsem si 26.10.2016 lístek na ranní vlak "Jaroslav Hašek" z Prahy do Bratislavy - 1. třídu od ČD. Dlouho již jsem vlakem nejel a celkem jsem se těšil, že se vyhnu cestě po D1. To co bylo přistaveno a presentováno jako 1. třída byla hrůza a děs. Neměl jsem místenku a to se nakonec ukázalo jako výhra. Mohl jsem ten dobytčák s klidným svědomím opustit a zůstal jsem radši celou cestu sedět v jídelním voze. Z důvodu nedostupnosti připojení na internet jsem od průvodčí dostal kompenzační kupon na 30 Kč a snad mi časem vrátí také reklamovaný rozdíl mezi 1. a 2. třídou. To se fakt vyplatí. PS: Ten samý vlak na cestu zpět z Bratislavy do Prahy se jmenuje CARDASZ.V něm již připojení na internet není garantováno, pouze plánováno. Takže pokud České dráhy "plánují" zařazení vozu první třídy s bezdrátovým připojením na internet, tak spíše počítejte s tím, že to dopadne tak, že budete mít nejspíš smůlu, jako já. Plány se jaksi plnit nemusí a slibem neurazíš.
Podle řazní vlaků tam má být jako 1. třída tento vůz:
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Apee139.php
Byl tam, nebo jiný?
Kdysi jsem řekl " Více Jančurů ". Pravda je, že to pomohlo i ČD - více se snaží.
Co mne však mrzí přístup SŽDC. Pouští na koridor i pomalé vlaky s diesely pod dráty a blokují osobní dopravu.
Ani systém krajské dopravy nenavazuje na sebe. Kdo za to může ?
Proč nejezdí Jančura přes Havlíčkův Brod ? Tam je dnes volněji.
Tomas Havetta az na to ze, neprebere R, ale EX! takze si keci o prastarych vagonech (mimochodem zlata kupecka s otviracimi okny) nechte :-), ja ted onehda jela EX a byl to hezky novy railjeit.... Jo, kdyby RJ prebral R to by bylo neco, Jenze to neni lukrativni spoj, ty Jancura nechce!
Jel jste někdy některým z těch R, co přebere RegioJet? Já ano a ty vagony byly starší než já. A to tu jsem půl století.
Jste si jist, že víte o čem mluvíte?
Regiojet má jezdit v 6:08 a 7:08. To dnes jedou vlaky Ex576 a Ex572, tedy nikoliv R. Vozy jsou na nich Bee238 (výroba 70. léta, kompletní rekonstrukce 2010-2011) a Bdpee231 (výroba 90. léta, kompletní rekonstrukce 2015-2016).
Pokud jde o rychlíky R, tak na těch jezdí zcela nový InterPanter (výroba 2015-2016).
Pro Alena Vesela (na mobilu mi nejak nejde pripojit prispevek do vlakna) RJ me nevezme, protoze neprepravuje psy... tudiz s nim jezdit v 90% nemohu. A v tech 10% Nedam vydelat firme, ktera mi tak nevyhovuje.. mimochodem neprepravi ani kolo... cimz u me malickosti proste CD vede...
Aha... tomu rozumím. Díky za odpověď. :-)
No nadhera, ja s RegioJetem jet nemohu, Brnenskym drakem (ex v 6:08) jsem do Prahy jezdila nejcasteji... ted abych si poridila auto.. Dekuji!
za co minus? Za to, ze me nevezme RegioJet?
Já jsem jednoznačně rád. Jezdím RJ kde to jde a kde ne, využívám jiné dopravce.
Co má RJ obrovské plus je rezervační systém a aplikace, která mi dává obrovskou flexibilitu. Nestíhám vlak nebo autobus? Během půl minuty si změním spoj.
Myslím, že kdyby nebylo soukromých dopravců, tak bychom si o aplikaci od ČD (která má stále ještě hóóódně velké rezervy) mohli nechat jen zdát. Nejlepší fór je, že když si chce cestující ze zahraničí koupit jízdenku přes aplikaci ČD třeba na mezinárodní vlak Pendolino, tak má smůlu a nebo se musí naučit česky! V 21. století!!!
Plácáte blbosti. Eshop je ve třech jazycích. Aplikace se postupně rozšiřuje (od 1.11. se dají vybírat i místenky na pláncích. Mezinárodní jízdenky se dají zakoupit také v mobilní aplikaci do států, kde se dá elektronická jízdenka zobrazit na mobilu. Chtělo by se to jen probudit.
Komplikace pro pravidelné cestující!
Představte si, že by majitel "lítačky" nemohl v Praze některými tramvajemi nebo vlaky metra jezdit, protože by je provozoval jiný dopravce. Pražáci by řvali. Přitom ale fandí Jančurovi, který stejné komplikace způsobuje pravidelným uživatelům železnice, kteří v drtivé většině mají některou z IN karet. Když dojedu na nádraží a nemohu přijíždějícím vlakem odjet, protože je buď žlutý nebo černý, (Jančura a LEO), mám vztek - stejně jako by měl Pražák,kdyby si musel nechat odjet metro, protože na něj by jeho lítačka neplatila a musel by mít další jízdenku.
Už jsem se těšil, že Jančura vypadne, protože každý rok prodělával miliony. Jenže si našel penězovod na státní dotace přes studenty. Má zlomek vlaků co ČD, přitom na studentských dotacích dojí stát několikrát víc než poctiví troubové z ČD. Před časem stát zrušil dotace na důchodce a dopravci musejí dávat slevu ze svého. Proč se neomezí podvody i na studentské slevě??? Jančura m.j. prodá akční a ještě zlevněnou studentskou jízdenku, od státu pobere dotaci na "neakční" cenu.... daňoví poplatníci platí na své zbytečné čekání na dráze...
Vzhledem k výše uvedenému nikdy nejezdím s Jančurou. Nebudu podporovat podvody ..
"Pražáci by řvali. Přitom ale fandí Jančurovi, "
To je tím, že Pražáci málokdy vlakem pravidelně dojíždějí (narozdíl od ostatních, co dojíždějí do Prahy na časové jízdenky). Pro Pražáky je vlak na výlet nebo cestu k babičce. U jednorázových jízdenek se nevýhoda tarifní nejednodnosti tolik neprojevuje.
To,že možu jazdiť vlaky Regiojet z Bratislavy do Brna a Prahy najskor rozhodnul správca slovenskej žel.infraštruktúry,ŽSR.Potom už kroky SŽDC boli očakávané.
Bude zaujímavé sledovať,koľko vozňov zaradí Regiojet do týchto vlakov,pretože veľa vozňov v rezerve nemá
Tak Jancura zacina dostavat zakazky za svuj vztah k Ano nejen na Jizni Morave
SŽDC spravuje jihomoravský kraj nebo jak to mám chápat?