Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodeje aut dál rostou. Škoda začala ubírat, posiluje Hyundai

Trh s novými auty v Česku pokračuje dál v růstu, dochází však k mírnému přeskupení sil mezi jednotlivými značkami a typy aut. Za říjen registrace stouply o dvanáct procent a míří k novému rekordu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88a97r24o97s31l35a21v 48P44r50o84c69h24á93z19k13a 2723124738885

Nejprodávanější a do tablky vloží počet registrací. To jaksi s prodeji nesouvisí že jo:)

0/0
4.11.2016 9:15

P98e56t42r 36H50o91r48á48k 1559133619444

Myslel jsem, že tahle diskuse bude živá, jsem se na ni těšil. A tady diskutuje jenom starý známý hater báča se starými známými firmami, co chtějí, aby všichni jezdili na oslu. ;-D

0/0
3.11.2016 23:31

P27a61v36e66l 88Ř24a96p34e90k 7412476889125

My ten Detroit prostě vybudujeme. V ulicích už není k hnutí, jak jsou ucpané těmi popelnicemi, všude kravál a smrad, lidi už v těch plechovkách pomalu i bydlí, všechno se devastuje zaléváním novým asfaltem, lidé z oken domů koukají na nekonečné parkoviště, no a do toho pravidelná oznámení o dosažení dalších a dalších rekordů v prodeji aut. Ťuky ťuk na čelo. Tohle už je duševní nemoc, kterou je nakažena půlka národa. Rv

+2/−3
3.11.2016 19:08

J50i71ř50í 45S40m46a89z11a39l 2607412654872

Když čtu Vaše příspěvky u takřka všech článků na idnes, tak doporučuji návštěvu odborníka .... máte utkvělou představu, že všemu rozumíte.

+6/0
3.11.2016 21:23

P56a38v86e72l 92Ř40a88p49e52k 7622676519245

Právě že tomu šílenství, co kolem sebe vidím, už vůbec nerozumím. Rv

0/−1
3.11.2016 21:54
Foto

T58o15m49á96š 67D19v53o33ř10á30k 7965126247661

Tak Pavlík je místní dopravní expert...

Občas jsou to sice bláboly, ale občas i pobaví.

0/0
4.11.2016 7:50

J70i43n87d10ř93i11c10h 66Š67k46o27p47e16k 4105611970185

ekonomiku postavenou na výrobě především aut a jejich dílů máme již roky. Takže nevím, proč mluvíš o budoucnosti

+1/0
3.11.2016 22:06

P82e92t26r 86B83á61č41a 8925316225635

Možná, ale proč to píšete mně to netuším.

0/0
4.11.2016 5:49

J56i18n88d70ř78i73c27h 15Š63k61o72p50e23k 4905471120795

protože, cituji "My ten Detroit prostě vybudujeme"

0/0
4.11.2016 7:13

P29e12t53r 70B12á21č24a 8185966795865

Nekteri ovcane tohohle statu zrejme z nemecke skodovky nikdy neprestanou blaznit, neskutecne. Prvni 4 mista jsou ostuda a spatna vizitka naseho naroda.

+3/−7
3.11.2016 18:56

P81a55v16e72l 88Ř45a19p59e56k 7552676429815

Ostuda je především to, že úřady registrují nová a nová vozidla v lokalitách, kam už se žádné auto fyzicky nevejde. Tohle už nemá nic společného s dopravou. To je jedna obří Potěmkinova vesnice, ekonomika postavená na pokrývání planety zevlujícím plechem. Ty popelnice jsou technicky zastaralé, celý automobilismus je zastaralý, bez reálné vidiny nějakého budoucího rozvoje. Za celých 150 let se nepodařilo vyřešit negativní vlivy automobilismu, tyto naopak nadále narůstají. Individuální vlastnictví plechovek a jejich umisťování na veřejné pozemky je jedním z největších omylů v dějinách.

+1/−3
3.11.2016 19:15
Foto

T56o43m55á19š 52D12v94o46ř58á61k 7735296687911

Zapomněl jste zmínit, že automobil je primitivní dopravní přežitek.

+1/0
4.11.2016 7:52

A54n95t74o62n81í92n 40S33v18o55b10o61d77a 3814873549332

Prodej Škoda v Evropě 1.-9.2016 481 263 aut, Toyota 470 203, Nissan (francouský Japonec :-) ) 416 518 , Mazda 176 031, Suzuki 146 959, Honda 121 964, Mitsubishi 81 453, ti Evropani jsou nějak nakaženi a vůbec vás nechápou

+2/0
3.11.2016 19:19

J60i69n70d24ř67i64c14h 64Š93k83o49p33e92k 4425521300525

Jestli není horší vizitkou neumět psát aspoň trochu česky.

+1/0
3.11.2016 22:07

L64a62d81i92s85l48a51v 32Š35r10a19j90e34r 4233588130387

Škodovka má hlavně problém s termíny dodání. Na auta se čeká dlouho :-/

0/0
3.11.2016 17:36

A22n58t96o77n85í40n 69S96v87o19b89o10d24a 3224563409342

Před 5 roky jsem čekal víc než 3 měsíce na škodovku, stejně jsme čekali před 8 roky na VW, záleží na konfiguraci, skladovky jsou hned ( po první koupené skladovce jsem si u dalšího auta zase raději počkal), na Kia Soul bylo tenkrát 9 měsíců :-)

+1/0
3.11.2016 18:00

V26l34a72d40i74m30í28r 90F42i64b94i73g68e69r 5904291641294

Myslel jsem že dnešní linky jsou maximálně variabilní a dokáží aby každé auto v žadě mělo jinou výbavu. 9 měsíců to je drsně dlouhý doba. To bych si za tu dobu snad rozmyslel:-).

Abych s tím až budu pořizovat nové auto počítal.

0/0
3.11.2016 19:00

A93n32t74o77n31í21n 94S97v39o60b32o21d87a 3614593109962

na lince jedou v TPCA tři značky za sebou, to není problém, ale třeba 4x4 pro VW byl problém, protože nebyla kapacita dodavatele. Když si "postavíte" v autosalonu auto, musíte mít volno na lince, když je linka na 5 měsíců vyprodaná, tak čekáte na volné okno, to trvá těch 5 měsíců, nebo čekáte na motor, převodovku atd až je ten díl volný. Můžete koupit skladové auto, ale to nikdy nesplňuje vaše požadavky bez kompromisů, jednou jsem takové koupil a za necelé 3 roky jsem ho dal pryč, z té doby jsem čekal víc než 3 měsíce na jiné auto :-)

0/0
3.11.2016 19:09

R39u97d47o38l78f 85B53a75č74k33á28d49y 3985798583912

Před čtrnácti dny jsem koupil Fabii 1,2TSI 81kW a čekací doba byla 3 měsíce. Do té doby jsem jezdil dlouho Fabií 1,9TDI. Už byla dost jetá, ale neskutečný držák. Vše v motoru, vstřikovače, turbo, spojka, setrvačník, startér i výfuk původníR^:-).

www.youtube.com

0/0
3.11.2016 19:24
Foto

T62o18m58á48š 12D61v45o75ř90á66k 7675306767421

Tak VW je to samé. Na Caddy jsem čekal 5 měsíců.;-)

0/0
4.11.2016 7:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.