Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do Německa dál s přepřahem. DB se bojí, že jim Zátopek poničí mosty

České dráhy budou muset dál u vlaků z Prahy do Berlína a Hamburku ztrácet čas v Drážďanech přepřaháním lokomotivy. Lokomotiva Škody Transportation, která na trase měla jezdit, sice získala povolení pro provoz v Německu, ale jen samotná. S vagony jezdit nemůže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P20e47t69r 66S30e96d65i20v58y 6977118385137

Tak Skoda okopirovala lokomotivu Siemense. Proto ty problemy. Byt CD, vyradim je z vyberek.

0/0
8.11.2016 12:44

V61l58a98s53t42i82m31i41l 67K51o61c59u90r35e44k 4586573970814

Zátopek ničí jen německé mosty ??? Pokud doopravdy ničí mosty, tak i české, slovenské, rakouské ...... Vyznejte se v tom, pokud se jedná o obstrukci, tak je to krajně primitivní od firmy Siemens.

0/0
8.11.2016 2:37

J38a41n 95H34o24r76a 6277731196

...primitivní možná, ale účinný.

0/0
8.11.2016 9:38

M95i87l73o11š 89D21v87o82ř22á90k 8745467536191

Jak je tu psáno níže, tak spíš jestli není na vině ten původní název messerschmitt.

I když bych si spíš tipnul, že to v Plzni postavili na 160kmh, že se od toho stejne vic chtít nebude. A ono chce.

+1/0
8.11.2016 1:57

S78t79a27n14i70s16l40a74v 10H49e12r56m74a30n 9627749393653

Než se ji začalo řikat Zatopek měla jiny nazev a proto ji němci nechtěji

0/0
7.11.2016 23:13

V64a56c31l71a63v 87H58a10j23e55k 3756459169

to pochází s továrního označení 109E, a messerschmidt vymysleli šotouši. Nikdyto nebyl oficiání název.

0/0
8.11.2016 8:33

R16o91m86a86n 54J44e58s22c13h12k64e 9238735617875

109E je Messerschmitt řady E - Emil , to je staré více než 75 let

0/0
8.11.2016 17:28

R61o58m26a45n 79J87e61s56c18h63k26e 9218165277295

Pro mne je to stále Messerschmitt.

0/0
8.11.2016 17:27

M81a42r75t29i94n 16V51a52n29ě16k 6501233952219

Kdy už konečně přiznají, že o ten werk nikdo nestojí.

0/0
7.11.2016 21:43

J58a41r23e85k 89K70a21l98i34v97o35d94a 7956903951476

Jsem zvedavy, jak bude probihat schvalovaci proces podobne lokomotivy pro NIM. Ale treba po trase nejsou zadne mosty...

+1/0
7.11.2016 20:02

J92o49z57e91f 24Č40e29r82n96ý 3501739463181

to sú ale primitívne finty.

0/0
7.11.2016 19:19

J37a11r23o12s25l93a67v 86J20o26s15e77f 5702430500314

U nás mosty neponičí, v Německu ano.

Z toho mi vychází: Němci mají mosty v horším stavu, než u nás.

Závěr: Nejezdit do Německa!!

+2/−1
7.11.2016 17:34

A55n61t32o68n56í73n 47S29v43o10b93o13d91a 3304463629252

U nás je skoro všude omezená rychlost :-(, 200 km/h nehrozí

+2/0
7.11.2016 21:35

P69e34t80r 92O75t12ý78p16k38a 8412853458692

Je to jenom ze strany Německa o ochranu jejich trhu...prostě schválnost.....Měli bychom se chovat recipročně

+20/0
7.11.2016 16:18

S80t34a60n44i38s61l84a30v 89N50ý45v16l42t 2964405183

Nebojte, německo je v poslední dekádě před úpadkem a míří do stavu, ve kterém se nachází třeba pakistán.

0/−1
7.11.2016 18:54

O26l49d82ř71i68c64h 91J24a65n97e37č54e29k 8219286723871

"Se Zátopkem třeba do Vídně" - to už je dávno realita, tahá Ex a EC z Ostravska.

"Jinou vhodnou lokomotivu, která by mohla jet celý úsek, zatím České dráhy nemají" - a teď je prosím pane redaktore řeč o spojení "na jih" zmíněných v předchozím odstavci anebo do Německa, o čemž je článek?

+1/−1
7.11.2016 16:14

M45a14r16t24i45n 34K38ř70í83ž 9513252910707

Já myslím, že je to geniální - vydat povolení k provozu pro lokomotivu, ale bez vagonů. Je to asi tak užiteční jako automat na kondomy ve Vatikánu.

+14/0
7.11.2016 15:57

K41a36r55e17l 51K96o18š50ť19á65l 8957521230955

Opět cituji:

... jak by mohla Škodovka vyřizovat povolení pro jízdu s určitou soupravou vozů, když otázka řazení vlaku je snad čistě věcí dopravce. Jestli ono to není třeba součástí žádosti o přidělení dopravní cesty, kterou musí podat dopravce?! Pak by bylo otázkou, kdy a v jaké podobě tu žádost dopravce podal. (Protože ta formulace s lokomotivou a vozy "smrdí" problematikou "Brückenkompatibilität", která vyžaduje posouzení, které asi chvíli trvá.) A také by mi přišlo jako poněkud nepravděpodobné, že by Škodovka nedodala ČD pro tyto účely všechny potřebné podklady týkající se lokomotivy. Vždyť plnohodnotný provoz lokomotivy v Německu je přece hlavně referencí pro Škodovku...

http://www.k-report.net/discus/messages/28/3555.html

0/0
7.11.2016 16:27

L85u91k44á30š 33K87o68h19o94u14t 7638114132589

není to první lokomotiva Škodovky a pochybuju že tam jsou tací blbci že by něvěděli na co si mají dát pozor. Spíše jde o obstrukce z Německé strany kde se bojí o svůj vlastní kšeft a prostě nechtějí dopravu na svém území povolit českému subjektu.

0/0
7.11.2016 18:13

R42a96d79e49k 98Č72e37r94m28á73k 9138758750797

Teď si nejsem úplně jistý, ale nebylo to na začátku "kariéry" této lokomotivy tak, že byla někde v zahraničí (možná v Německu) na testování a oni ji tam zadrželi a pustili tam konkurenci, aby si všechno omrkla a okopírovala!!!! Od začátku je to prostě tak, že po německých železnicích budou jezdit pouze německé lokomotivy (a vagony).Rv

+8/0
7.11.2016 15:53

M93a94r50t28i92n 20H42a84n91z17a94l 8678819719275

To byli rakušáci...

0/0
9.11.2016 17:47

R60i13c86h94a14r91d 75M68i25c13h24a32l57o95w26s56k30i 1211919395106

Lokomotiva nemá žádnou morálku, má pouze ekomomickou a technickou životnost..

0/0
7.11.2016 15:45

R19a23d81e20k 48N10o22v87o42t13n15ý 5548322116235

Tak snad nebude ta vlastenecká česká firma Škoda zase chtít od ČD nějaký stamilionový doplatek...

+1/−2
7.11.2016 15:38

J10i88ř79í 74S12c28h81m12i88d94t 5190363944895

ČD tady doplácí na neschopnost dodavatele a ochranářské manýry DB.

+2/0
7.11.2016 15:25

D47a47v70i78d 86P59e93c73a 1225934521746

Jak by asi dopadla podobná investice u privátní firmy?

0/0
7.11.2016 15:34

J55a37n 69Č20e26k13a72l 7259435294324

Žalobou, a dodavatel by si u té firmy pravděpodobně už neškrtnul...

+3/0
7.11.2016 15:35

I21g64o97r 89S41v79a30t52o89s 8845918517655

Starosta kazde male vesnicky balancuje na zidli s opratkou na krku kvuli kdejake vyberovce...tady se nakupuji nepouzitelne lokomotivy a management "narodniho dopravce" se vesele usmiva a kyne na pozdrav z okenek 1. tridy....

+7/−3
7.11.2016 15:03

J67a83n 52J23e62m16e24l67k79a 1585520

Ony jsou použitelné.. A dost.

0/0
7.11.2016 17:49

M35i73k29u83l92á33š 31K73a13l27i48n67a 1322613135

Tak postavit managery z ČD před soud, protože koupí lokomotivu u níž si nezjistí jestli může jezdit i v jiné zemi. To je jako kdybych si koupil vrak a pak žaloval majitele protože s tím vrakem nemohu jezdit po silnici.

Smutné je, že hlavně v Německu chtějí dodržovat určitá pravidla ale pro určité lidi neplatí. Taky je divné, že si DB nechala dělat lokomotivu stejného typu když tam jezdit nemůže.

+5/−3
7.11.2016 14:49

J42a42n 73Č98e84k69a44l 7279545574284

Chápete rozdíl mezi Eisenbahn Bundesamt, DB a DB-Netz?

+2/0
7.11.2016 15:34

M29i12k79u23l17á53š 83K48a46l15i15n11a 1682963615

Chápu, a DB si koupilo lokomotivu kterou musel schválit DB-Netz. resp. ji musel udělit licenci...

0/0
7.11.2016 17:08

F70r76a61n50t44i84š89e11k 13P81l34á16š58e67k 1649392117387

Otazka je, zda pro provoz na linkach DB Regio nestaci prave tech zminenych 160 km/h. Pro dalkove linky do Hamburku je potreba 200.

0/0
7.11.2016 18:54

M44i14k11u71l33á14š 40K23a48l23i65n36a 1362723405

To bude tím :-)

0/0
8.11.2016 23:09

J87i18ř73í 50J91o17z82a 3438213780201

Holt si meli CD poridit lokomotivy od firmy Siemens a bylo by hned po problemu...

+3/0
7.11.2016 14:36

P34e28t77r 88J77a50r75o10š 2394611575687

Vsak to je take cilem natlaku.

+8/0
7.11.2016 15:07

P15e38t45r 14J71a51r87o46š 2554961435287

Nicmene to nepopira odflaklou praci Skodovky, ktera si toto mela zajistit, ale zejmena diletantkou praci CD, ktere tyto meli mit jako jednu s podminek.

+3/−2
7.11.2016 15:09

F79i56l64i60p 45H37e30r67c60í53k 9939162937695

Němcům se nedivím, nekvalitní výrobky tam nechtějí. Bohužel Škodovka toho moc kvalitního neumí.

0/−17
7.11.2016 14:25
Foto

J33a87n 85V60a71l10a35l60í15k 6456639700786

A že si DB teda nechala dělat u Škodovky lokomotivu

+11/0
7.11.2016 14:40

M71i68k90u72l78á31š 43K69a97l93i20n48a 1932333365

Tak ona to nebude špatná lokomotiva, jde o to že si Němci dohodly úpravy tak aby splňovala jejich podmínky.

+5/0
7.11.2016 14:57

L11u53k84á51š 97K77o80h63o58u68t 7468704282539

ani to ne... dělají dlouhé nosy aby na svůj trh nemuseli pustit ČD, strach z nízkých cen? asi jako kauza řidiči kamionů s nízkými platy

0/0
7.11.2016 18:15

M94i58l25o81š 65S50a94l90o61š30e36k 7724363621883

Němci byli vždycky in...................;-DRv

+1/0
7.11.2016 14:15

J91i49ř33í 16Z11ý33k14a 9909773291800

Němcům se jako levná montovna hodíme, ale jakmile něco vymyslíme sami a chceme to použít na jejich trhu, tak to ne Rv

+22/−4
7.11.2016 14:09

K92a86r37e24l 19N83a72s51t53o97u61p33i21l 3670841150611

to, že si k nám pustíme kdejaký shit neznamená, že to budou dělat i Němci...

+2/−3
7.11.2016 14:35

J32a31n 70Č14e54k10a68l 7769955474224

Tím "my" myslíte tu kyperskou firmu s (v nejlepším případě) průměrnými výrobky za nadpůrměrné ceny, zato však s více než nadstandardními vztahy na o nákupech rozhodující jedince na ČD?

+4/−1
7.11.2016 15:37

T51o70m54á33š 13T46a69t11í14č34e15k 5260872620218

V tom článku mně chybí jedno: alespoň odkaz nebo číslo normy, kterou vana porušuje, a vysvětlení v kterém parametru konkrétně. Nevíte to náhodou někdo?

+3/−1
7.11.2016 13:50

R45a92d87e98k 93N43o48v98o39t55n96ý 5198882416365

Proboha, toto je článek v denním tisku, ne v odborném technickém magazínu...

+5/0
7.11.2016 13:55

T55o41m86á35š 38T11a36t16í10č17e30k 5250132570968

Informace je to dost zásadní, aby si člověk mohl udělat obrázek o oprávněnosti toho zákazu jezdit 200 km/h, ne?

+1/−1
7.11.2016 14:00

R25a53d26e91k 87N33o83v18o48t27n18ý 5328552936575

Ne, pro 99% čtenářů je informace v článku naprosto postačující. Kolik lidí si tu normu asi vyhledá a porozumí jí?

+3/0
7.11.2016 14:02

T48o59m22á71š 97T59a84t10í37č81e43k 5660802970868

Třeba já. :-)

0/0
7.11.2016 15:57

R23a33d94e80k 57N81o65v71o49t47n32ý 5578782866215

Tak byste snad měl být schopen najít si tu normu sám, ne?

0/0
8.11.2016 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.