- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak Skoda okopirovala lokomotivu Siemense. Proto ty problemy. Byt CD, vyradim je z vyberek.
Zátopek ničí jen německé mosty ??? Pokud doopravdy ničí mosty, tak i české, slovenské, rakouské ...... Vyznejte se v tom, pokud se jedná o obstrukci, tak je to krajně primitivní od firmy Siemens.
Jak je tu psáno níže, tak spíš jestli není na vině ten původní název messerschmitt.
I když bych si spíš tipnul, že to v Plzni postavili na 160kmh, že se od toho stejne vic chtít nebude. A ono chce.
Než se ji začalo řikat Zatopek měla jiny nazev a proto ji němci nechtěji
to pochází s továrního označení 109E, a messerschmidt vymysleli šotouši. Nikdyto nebyl oficiání název.
Kdy už konečně přiznají, že o ten werk nikdo nestojí.
Jsem zvedavy, jak bude probihat schvalovaci proces podobne lokomotivy pro NIM. Ale treba po trase nejsou zadne mosty...
U nás mosty neponičí, v Německu ano.
Z toho mi vychází: Němci mají mosty v horším stavu, než u nás.
Závěr: Nejezdit do Německa!!
U nás je skoro všude omezená rychlost :-(, 200 km/h nehrozí
Je to jenom ze strany Německa o ochranu jejich trhu...prostě schválnost.....Měli bychom se chovat recipročně
Nebojte, německo je v poslední dekádě před úpadkem a míří do stavu, ve kterém se nachází třeba pakistán.
"Se Zátopkem třeba do Vídně" - to už je dávno realita, tahá Ex a EC z Ostravska.
"Jinou vhodnou lokomotivu, která by mohla jet celý úsek, zatím České dráhy nemají" - a teď je prosím pane redaktore řeč o spojení "na jih" zmíněných v předchozím odstavci anebo do Německa, o čemž je článek?