- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To zas bude paskvil !!!!
Nový návrh pokut za nehodu teď zvýší Mikeťok na půl mega, nebo ještě o kousek výš.
posunuti kontrolnich dni na pozdejsi dobu, proc? aby se stihlo navezt na stavbu nekvalitni material jak u eurovia?
Pane Kamenický v případě materiálu který byl použit na podsyp dálnice D47 v Ostravě si na hlavu sype popel ŘSD ale je vidět že soudíte podle toho co do vás buší média.Kdyby jste věděl co očividně nevíte tak by jste tomu stejně nevěřil.Jen se zamyslete nad tím kdyby to bylo jak říkáte vy a média tak jak je možné že ani soudy ani stát nedonutil Eurovii po tolika letech tento úsek opravit a že vyhrává další státní zakázky? Nevěřte všemu co říkají v televizi pane Kamenický.
Nevím. Na co Ťok sáhne to zkazí. Jen se ptám co (nebo kdo?) ho ještě drží na postu ministra dopravy?
Proč u nás musí silnice stavět portugalské firmy ? Je to k z blití ...
proč by ne? české firmy taky staví silnice v zahraničí
Je tak těžké vždy přidat mapu z googlu a zakreslit do ní info (licence snad nestojí tolik), aby čtenáři viděli kde ta stavba má být?
Tak Portugalci, které na stavbě nikdo neviděl - na stavbě byli Ukrajinci , Poláci a Češi ... v civilizované zemi by se někdo zamyslel - bohužel v ČR běžné !!
a kdy se dokonci Prodlouozena Rudna v Ostrave?
Portugalská firma spolu se Skanskou, Strabagem,... byla na Slovensku obviněná z kartelových dohod a tím pádem okrádání daňových poplatníķů, společně jmenované firmy dostali pokutu cca 1,35 miliard SK.....takže vše jenom potvrzuje, že penězovody a krmelce pro mafii v ČR nadále bezchybně funguje....další miliardy za stavby kde asi pravuje Randl a Hopkirk....
Tomu nerozumím, jaký partner? To uzavíráme smlouvy tak, aby na sebe mohli házet odpovědnost - to ne já, to on?
Velká firma bývá často jen slupka, která vyhraje zakázku a pak hledá někoho, kdo ji doopravdy udělá (viz Skanska a Krýzl u mostu ve Studénce)