- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tou jejich reorganizací úplně zabili závod v Českých Velenicích. Jejich zájmem nebylo ho nějak zpeněžit, ale totálně zlikvidovat. Teď už tu fabriku nikdo nekoupí - co šlo to odvezli a haly nechali rozpadat....
Normální postup. Bohatí takto dnes běžně fungují a zpravidla posílají své firmy do konkurzu, kde se zbaví nechtěných pohledávek a přes nastrčené jiné vlastní firmy a vytvořené pohledávky z toho vylezou vždy o pár desítek milionů bohatší.
Vůbec nevím z článku, kde je vagónka Legios. To pracuji na dráze a zabývám se železniční historiií. Odbyté články.
Pral bych si, by nase republika zase jednou byla pravnim statem se schopnosti vymahat zakony a zakonnou spravedlnost.
".. nemůžeme narušovat KURYRNIM DORUCENIM integritu cizího státu".. ?? Co to ten soudce hulí?? kde tohle probohat sebral? Co to je za neskutečný blábol? ON je snad "vstup kurýra na území cizího státu rovno vyhlášení války???"
navíc.. pokud doručují skrze Českou poštu, tak jim naprosto nic nebrání v tom, doručit dané sdělení skrze EMS (expresní mezinárodní poštu), kterou používáme při komunikace se slovenskými subjekty i my.. běžný dopis cca do 100 gr přijde asi na 230 Kč, je to doporučená zásilky oproti podpisu s možností za drobný příplatek i o dodejku. Garantovaná doba dodání ze strany ČP je 2-3 pracovní dny..
neschopného soudce bych okamžitě vyhodil - být předsedou daného soudu.
Dokázal bych si představit výklad, že podpis doručení je právní akt a ten by se v tom případě prováděl vůči zahraničnímu subjektu.
Jen dvě slova - hnus děs.