Diskuze

Šéf ČSA: Lidé placení jídla přijali. Letenky za pár set korun nechystáme

Dlouhodobě ztrátové ČSA začaly pod vedením Jozefa Sinčáka po velkých škrtech vydělávat. „Máme nádrže naplněné z poloviny a jsme na bezpečné letové hladině. Nemusíme se strachovat každý den, zda přežijeme,“ hodnotí v rozhovoru pro MF DNES stav aerolinek. Hájí zpoplatnění jídla v letadle i přestěhování společnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě bych zavedl hajzlík za 1-2 eura. Řekl bych, že to lidi taky přijmou, řediteli. Přinejmenším ti, kterým se bude moc chtít.

0 0
možnosti

Jak sdělil pan Snčák, prodávají více letenek, ale za nižší ceny. Ubývají jim korporátní klienti, kteří vždy platí více a kupují dražší letenky. Pracuji u společnosti, která bývala dlouhá léta pro ČSA druhým nejdůležitějším korporátním klientem. Letos si u nás stěžoval zástupce ČSA na 60% pokles prodeje, loni a předloni byl pokles ještě větší. Souvisí so s nespolehlivostí ČSA jako dopravce (jejich rušení destinací a frekvencí, obnovování a opětovné rušení), nasazováním ATR i do vzdálenějších destinací (let pak trvá mnohem déle než let konkurence) a neustálým omezováním servisu.

Já podezírám ČSA, že je již nějakou dobu jejich hlavním mottem toto: "Pay high, fly low".

0 0
možnosti

(Relativní) úbytek korporátních klientů je všeobecný jev posledních 15-20 let.

Kdysi byla letenka do Londýna tak drahá, že jinak než služebně tam letěl málokdo, dneska se tam lítá na víkend navštívít příbuzné ...

0 0
možnosti

Safra, 4 miliardy sekera, to se luftjarda opravdu činil :-/

2 0
možnosti

R94a24d22e55k 54H12o34l22í78k

11. 11. 2016 16:32

....jen pro připomenutí, hladolety s ČSA budou ještě chvíli trvat, neboť dortíky a šunčičku spapal Luft Jarda Tvrd a jeho ČSSD na několik let dopředu...

0 0
možnosti

J17a12n 93Č79e95k98a20l

11. 11. 2016 14:45

To u letů v délce hodina a půl vážně někdo řeší služby? Já tedy radši poletím pouze za cenu letenky, než si připlácet litr na osobu za sušenku a dvoudecku vody...

5 0
možnosti

J21a14n 86C41r67h89á63n

11. 11. 2016 12:55

Tento článek, je v špatné rubrice. Lépe by se vyjímal v rubrice Hobby. S ředitelem by se dalo úšpěšně polemizovat na téma ČSA jako aeroklub. Mizerně placení zaměstnanci létají na pár letadlech, na kterých se cvičí mladí piloti (létají prakticky zadarmo), jak přiznává sám ředitel. ČSA létá se sedmi velkými letadly. LEO Express jezdí do Ostravy s pěti vlaky. Přijal, bych stávající úroveň služeb, kdyby jim úměrně odpovídala cena. Ale bojím, se létat s ČSA, protože nevěřím, že se o mě postarají v kritických situacích. Nebo věřím, že se o mě lépe postarají lépe placení zaměstnanci jiných společností. Zaměstnanci v letadle nejsou kvůli krmení cestujících. Zaměstnanci v ledadlech jsou povinně, a to kvůli zajistění bezpečnosti.Občerstvení je služba navíc.

1 0
možnosti

J50i41ř45í 76H78o46r25á83k

11. 11. 2016 11:52

Já tedy už ČSA neletím, letěl jsem jednou a to mi stačilo...ve vyhledávačích co já vím, vždy vylezá jako ta skoro nejdražší a opravdu jsou horší jak nízkonákladovky Rv

1 1
možnosti

Přístup ČSA je naprosto arogantní. Jak může pan ředitel vůbec zmínit, že zákazníci placení jídla přijali??? Mně osobně jde hlavně o nápoje, je opravdu tak obrovským problémem pro ČSA podat zákazníkům vodu? Skutečnost, že roste počet přepravených osob je pouze důsledkem ekonomického vývoje, určitě ne zlepšením podmínek ČSA vůči cestujícím. Osobně létám s ČSA jen proto, že někdy prostě musím (vhodný čas). Kolikrát dezolátní stav ATR letadel raději nebudu zmiňovat. Reakce na mé připomínky trvaly ČSA i měsíc a nezměnilo se vůbec nic.

1 1
možnosti

Když jdete někam ven , tak si tu vodu všude také zaplatíte. Kde je problém?

1 0
možnosti

A k tomu hladoletu za ceny běžné společnosti je třeba ještě zohledniit ten jejich geniálně zpřísněný Frequent Flyer Program. Na bnusové letenky již běžný turista nedosáhne, jen ten, kdo létá několikrát měsíčně za plnou cenu.

1 0
možnosti

"Na bnusové letenky již běžný turista nedosáhne, jen ten, kdo létá několikrát měsíčně za plnou cenu."

-------

Však k tomu snad věrnostní systémy jsou. Získávat body na služebkách (tj. zadarmo). Ovšem utrácet je soukromě. Taková forma úplatku.

0 0
možnosti

A73d74a97m 47B88e83c67h26n45ý

11. 11. 2016 10:39

Já dřív s ČSA lítal a rád. Bohužel, jakmile začali osekávat servis a služby, tak lítam konkurencí, jmenovitě KLM a Air France. Je smutné, že jsou ve stejné alianci, ale služby jsou uplně někde jinde při stejné ceně letenky. Proč bych proboha měl ČSA létat když nic nenabízí? Nejde mi ani tak o občerstvení jako o nápoj. Na dvou hodinovém letu je příjemné dostat aspon vodu nebo kafe. ČSA jsou obohá aerolinka. Bohužel... Rv[>-]Rv

3 0
možnosti

R64o44m22a18n 30N64o19v96a77k

13. 11. 2016 13:22

nevím o tom, že by KLM/Air France byly lepší...na letech po Evropě neposkytují žádné služby "zdaram" a za kufr se také připlácí (nebo rovnou koupí vyšší tarif)

0 0
možnosti