Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Arriva ukázala modernizované motoráky pro české koleje. Jsou bezpečnější

Dopravce Arriva vlaky od nového jízdního řádu posílí svoji flotilu v Česku o další motorové jednotky řady 845. Od těch stávajících se budou mírně lišit. Namísto jednoho vlaku bude mít společnost v Česku příští rok už pět jednotek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J52a59r46o43m58í85r 30P39r61a91u89s 9147237140546

Z kulatýho udělali hranatý. Úžasná inovace! Kolik bude jedna souprava stát? Jako celé Pendolíno nebo snad dvě?

0/0
14.11.2016 16:40

F33i28l31i63p 82H47r54ů80z39a 6878465526438

Vsadím se, že 98 % diskutujících v tomto motorovém voze nikdy nesedělo, nevědí, co to je dopravní propustnost, jak probíhá výpočet ceny za užití dopravní cesty a jaké jsou technická specifika tohoto vozu, ale každý je tu nyní odborník na železniční dopravu a zvláště na to, jak to ARRIVA dělá špatně... Jasně, jen tak dál;-D

+6/−1
14.11.2016 10:12

D21o71m66i21n90i55k 52Ž96ď77á37n64s38k34ý 7360378947373

To je skvělé, namísto ekologizace hromadné dopravy, zase krok zpět s 30 let starým dieselem do centra Prahy?

+2/0
14.11.2016 9:17

M78a95r73t51i46n 36Š13u47l88c 2447159160125

I 30 let starý diesel může nahradit třeba 50 osobních automobilů. Navíc, narozdíl od těch aut, projede tou Prahou zpravidla plynuleji...

+1/0
14.11.2016 13:04

P31e85t29r 19B48á15č48a 8915366855485

Co to je za stary vykopavky?

0/0
14.11.2016 8:56

J25a98n 90B93r67a54b67e57n17e86c 6515206497959

To je jejich problém ze než aby CD či SZDC zaplatili za elektriku ze radši ekologicky plati jinym za naftu 

0/−2
13.11.2016 23:49

V37a60š14e87k 33P65l76u67s88k58a89l 2417108500551

Co s tím mají společného ČD a SŽDS?

0/0
14.11.2016 9:39

M22a78r14t78i82n 90Ž67e54l39i11n92s94k66ý 9168989589672

Nemecka firma pouziva pro zisk v kolonii sve 30 let stare, vyrazene vozy... tak to jsme teda dopadli... to by nase vlada nemela dovolit...

+1/0
13.11.2016 22:56

M14a59r81t81i24n 67Š96u88l35c 2677899520215

No, ono jednotky 854 jsou 45 let staré a přitom pokud jde o motorové vozy, patří u ČD mezi to lepší ve vozovém parku...

+1/0
14.11.2016 13:13

M42a88r53t37i14n 59Ž52e93l65i29n44s65k47ý 9818339179192

Nedavno jsem snad cetl, ze Ceske drahy dokoncily obnovu vozoveho parku, tak se mi tomu nechce nejak verit.

0/0
14.11.2016 19:36

J63a38n 76Č17e26k42a53l 7669855204244

Spíš se, pane Želinský, zamyslete, proč jsou ty "vyřazené" vozy pořád lepší, než polovina vozového parku ČD...

0/0
14.11.2016 14:18

P36a70v57e77l 11N11o96v42á51k 2715497782242

No, tak kabina strojvedoucího, přístrojovka, jak 30 let starého stroje, děs, běs...

+1/−1
13.11.2016 20:06
Foto

M12i65c77h57a74l 15N14a67j21m27a51n 7579983546550

On je to 30 let starý stroj.....

0/−2
13.11.2016 20:40

I77v39a11n 42M11a73r92e63k 6324118232

Nevím p.Nováku nakolik je "starý" stroj,ale rozhodně se "nehonosí" přístroji které ukazují teploty vodních okruhů,teplotu a tlak olejového okruhu ,tlak vzduchu turba které jsou tak "potřebné u našich "moderních" strojů. Podle fíry Arrivy jich tam není potřeba a údajně po přechodu z mot.vozů české provenience si na to též těžko zvykal . Jinak máte tip ,který náš mot.vůz má "modernější" stanoviště ? !

0/0
13.11.2016 21:27

M75a41r53t92i16n 96K59o29ž42í20n 1385856541670

Například Regionova?

+1/0
14.11.2016 0:00

D68o65m37i26n12i10k 71Ž10ď64á41n76s78k84ý 7560228877893

844

0/0
14.11.2016 9:19

F46a13b80i98o 16S18g91a84t41t29o23n98i 9871180727730

hm, no a ? ve spoustě měst jezdí tramvaje T3, které jsou staré třeba i 40 let, v Libeci jezdí i T2, která byla vyrobena před více jak 55 lety

+1/0
14.11.2016 10:18

J26o98s72e30f 63H67o69n46e96š 7551962790283

Jenom 2 vagonky,to nemůže mít ekonomicky rentabilní i když jsou plní

+1/−1
13.11.2016 19:23

Š17t23e26f60a20n 31F76r62i82č37a 7452248263246

RJ, myslíte RailJet?. To jo. S těmi se ty motoráčky opravdu rovnat nemohou. Ale Leo jezdí s tramvají a Jančury s vozy ještě staršími. S těmi hravě.

0/0
13.11.2016 19:16
Foto

M90i97c35h48a42l 13N57a31j88m52a51n 7929893166100

Na regionalni a pripadne primestske trate je to mozna pouzitelne. Ale jako dalkovy spoj? To ne. Navic to bude blokovat misto na koridoru....

+4/−2
13.11.2016 18:04

D98a94v74i34d 30T97e45r45i14n80g37l 9597984840

Proc ne na dalkový spoj?Povolenou rychlost dosahne,sedet mate kde.Tak nevim,jaky je rozdil proti soupravam CD.

+1/0
13.11.2016 18:14
Foto

M80i32c37h29a37l 42N49a34j17m37a75n 7249323196590

Podivejte se s cim na koridoru jezdi CD, RJ, Leo..... a uvidite rozdil.

+1/−3
13.11.2016 18:18

P39e32t81r 86M58a16r47š77o79u19n 5205708746486

Myslíte jeho povolenou.

Na koridoru je 160 a do toho tenhle motorovej courak celou délku trati... super nápad to tam pustit jako další brzdu... pod draty... a na to si přečteme článek, jak se pred Prahou stosuji vlaky a musí se zpomalit Esko...

+3/0
14.11.2016 4:09

P56a32v34e92l 69S25v19o52b65o97d72a 4147840712652

Takze podle Vas na koridoru zadne jine "couraky" nejezdi?

0/0
14.11.2016 12:47

D73o89m74i62n58i55k 73Ž88ď80á28n75s70k60ý 7610798797203

Ta tramvaj od LEOexpresu pořád lepší než tohle ...

0/−1
14.11.2016 9:20

I24v41a47n 22M66a70r66e21k 6854358472

I když mají poněkud krabicoidní tvar , díky za ně . Pro východní Moravu jsou požehnáním a plně postačující. Nevím jaký význam by měla jednotka o konstrukční rychlosti třeba 160 km/hod. když se po to trati ze St.Města až do T.Teplé musí plahočit sedmdesátkou . Jinak o její oblibě svědčí obsazenost , takže o čem je řeč ? 8-o

+7/0
13.11.2016 17:49

J19a31n 83R26y71s 4258319628463

Problém je, že většinu cesty jede po koridoru, kde se motá do cesty rychlejším vlakům, které mají násobnou obsazenost.

+4/0
13.11.2016 17:53

I80v93a30n 80M60a73r40e89k 6444988382

"Motají" se i jiní p.Rysi , a o té obsazenosti se dá celkem pochybovat. My na Východní Moravě a slov.Považí můžeme jen poděkovat za přímé a pohodlné spojení z Prahou .

Před pár týdny jsem jel s ČD do Prahy ,na příjezdu +50 min., . . . zpět RegioJet-em +20 min. ale Arriva nás nezasekala . R^

+1/0
13.11.2016 18:19

P33a59v60e46l 23R15y53b86á64ř 7372521369700

Také se mi nelíbí, že motorová souprava má jezdit dlouhou trasu Praha - Trenčín. Pochopil bych to, kdyby obsluhoval neelektrifikované tratě a projel část své linky po elektrifikované, ale toto je barbarství.

+8/−1
13.11.2016 17:29

J57a26k65u96b 22S34e78l67l58n97e58r 5503102577769

A do Trenčína podle Vás vede elektifikace? :D

+2/0
14.11.2016 14:49

P67e41t42r 60V35o87n33d14r76a95c60e44k 7715931913870

30 let starý šrot z Německa musí čecháčkům stačit ...... je to hnus !!

+8/−6
13.11.2016 17:20

O64n37d33r68a 36P93a71ř40í46z49e87k 7331129835782

Je zvláštní, že sem dotáhnou tohle "retro" a dělají, že se děje revoluce v dopravě.

+2/−1
13.11.2016 17:22

J81a72n 92R61y76s 4138489588743

Arriva zešílela. Ono stačí co předvádí s autobusy jezdících po Praze.

+4/−2
13.11.2016 17:30

P95e81t93r 12V30o45n24d40r35a39c32e55k 7385271403270

Alespoň je vidět za co nás mají .......

+2/−2
13.11.2016 17:34

J53a19r58o50m18í51r 40V83a44n83i40š32t45a 7267908822433

no tak hlavně, že vám nevadí přes 50 let staré - nikdy nemodernizované - pantografy, které ČD stále provozují.

+3/−7
13.11.2016 17:29

J31a48n 89R78y41s 4148169278413

;-D;-D;-D;-D

50 let starý pantograf jezdí maximálně jako záloha.

+4/−3
13.11.2016 17:30

J94a84r53o60m37í63r 44V20a67n61i17š73t39a 7227508702653

ano, jezdí jako záloha, to nepopírám. Ale i tak ho vídám na lince S1 častěji, než by bylo zdrávo. Pokud arriva bude jezdit modernizovanou jednotkou, která nebude uvnitř smrdět, bude mít pohodlná sedadla, bude mít přístup na internet - tedy vše, co žabotlam nikdy neměl, tak je to rozhodně krok kupředu. Určitě bych tomu neříkal šrot.

+2/−4
13.11.2016 17:42

J13a54n 41R96y14s 4898419758953

Když lžeš, tak musíš lhát důvěryhodně.

Na trase Praha/Brod/Kolín jezdí denně desítky tisíc lidí. A ty by si žabotlamu určitě všimly.

+3/−1
13.11.2016 17:45

J23a33r98o22m23í72r 96V56a24n76i49š33t25a 7787258702863

Je to pravda. Zrovna tento týden jel směrem z Masaryčky a v 7:15 stavěl na zastávce Běchovice - střed. Důkaz nemám, ale klidně ho příště vyfotím.

0/−1
13.11.2016 17:56

D77o41m71i64n45i45k 47Ž44ď98á25n85s64k97ý 7710298617243

S1 těžko. Jedině jako RETRO do Úval :-)

0/0
14.11.2016 9:23

M49a70r23t20i47n 40Š34u16l95c 2717559940255

Na S41 jezdí žabotlamy celkem normálně a o víkendu je vystřídá výkřik moderních vlakových vozidel, tedy 810.

0/0
14.11.2016 13:22

O75n98d34r49a 54P94a38ř61í23z17e23k 7571259115762

Že by to byla "hitovka", to bych neřekl.

+4/0
13.11.2016 17:13

J98a37n 78K19o15s 6408843463797

TAK UZ JSME JE ASI DOHNALI, KONECNE SE TU BUDOU PO KOLEJICH PROHANET NEMECKE VLAKY Z DOBY PLYSAKU. :-P

+2/−1
13.11.2016 17:11

J81u69r25a 69D29z69u48r19i59k 7701891350

Takové hrůzy si pouštíme v 21 století na naše koleje? Zkusme recipročně němcům nabídnout pro spoj Mnichov - Norimberk naše skvělé busy Škoda 706 RTO.

+17/−3
13.11.2016 17:03

P45a57v22e47l 66S34o68v46i24č47k12a 4546958905402

Já bych řekl, že je to stále o dost lepší jak Regionova...

+7/0
13.11.2016 17:04

J70a57n 45R92y39s 4198789358353

Jenže tyhle vlaky nejezdí po lokálce jako Regionova, ale po koridorech. Vědátore.

+6/−4
13.11.2016 17:41

R89o52m62a46n 32S31t78o53n64e57k 1429133199721

pořád lepší než Honeckerova pomsta která je stejně stará ale těmto vozům v kvalitě nesahá ani po kotníky

0/0
13.11.2016 19:24

J90a92r81o90s83l89a38v 54N21o83v75á19k 1106793440

prostě pokrok nezastavíš :-)) a němce nedoženeš ....

+3/0
13.11.2016 17:01

S64t45a92n93i74s24l44a54v 25K81r66e15j98c44a32r 6107476883654

Ale nejen Němce. Ale ani Thaiwan!!

+1/0
13.11.2016 17:03

J61i12ř10í 64E66r51b58e80n 1523824126677

Jo, až se u nás budou do hromadné dopravy vrážet takové peníze jako na Tchaj-wanu... ;-)

0/0
13.11.2016 18:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.