Diskuze
Chybí koleje. Oblíbené Esko zpomalí i přes miliardovou modernizaci
Děkujeme za pochopení.
V10á10c45l41a20v 28K86y46s13e48l27k89a
No hlavní problém je ten, že neexistuje kocepce rozvoje struktury železničních tratí v ČR. Opravují se koridory a zcela nahodile pak vybrané úseky jiných tratí. Stačí se podívat na hektický rok 2015. Jenom v okolí Brna: poloviční reko Brno - Kuřim, poloviční reko Brno - Nesovice (bez stanic), dálkové řízení Újezdec - Vlárský průsmyk (kde lišky dávají dobrou noc).... Vše provedeno v časové tísni díky konci dotačního období EU. Pak se nesmíme divit, že smysluplné projekty nejsou realizovány.
V47l98a84d47i73m83í51r 73F77i61b11i64g54e57r
Výměna kolejí a pražců a zabezpařovacího zařízení kapacitu trati nezvýší o víc než jednotky %, neříkám, že není potřeba optsvovat, ale na mnoha trasách je prostě plno a ke zvýšení kapacity pomůže jen zvýšení počtu kolejí.
J10a94n 57D33a76t81e88l
Modernizace po Česku: Proinvestujeme miliardy ,ale vlaky pojedou ještě delší dobu(a pomaleji) než před tím. To je logika dle SŽDC. To je hnus.
O83l45d79ř42i73c10h 23J61a66n78e90č39e32k
Další, kdo evidentně nepochopil, anebo ani nečetl článek, ale nutně potřebuje nadávat v diskuzi?
Můžete uvést konkrétní příklady, kde na modernizovaných tratích většina vlaků zpomalila a to více než o 2 minuty a může za to SŽDC?
Zde jde v první řadě o fatálně zavádějící titulek - prodloužení jízdních dob v jízdním řádu se nikterak netýká modernizovaného úseku. A když se někde díky modernizaci 30 sekund ušetří a jinde 2 minuty ztratí, tak se logicky v součtu jízdní doba nemůže zkrátit. Navíc úsek Běchovice - Úvaly se nemodernizoval kvůli Esku, které kvůli frekvenci zastávek zvýšení maximální traťové rychlosti z nějakých cca. 120 km/h na 160 km/h využít nemůže vůbec anebo jen minimálně, ale kvůli dálkovým vlakům, které skutečně zrychlí.
M58i44c81h87a81l 41K12r24e60j48č97í
Kocourkov.... Ten kdo něco umí, podniká, ten kdo nic neumí,je u nás ve vládě nebo ve vedení CD.
O80l85d62ř27i90c87h 79J71a45n11e62č63e15k
anebo pindá v diskuzi pod článkem, kterému ani neporozuměl (nebo si ho vůbec nepřečetl). za to totiž nemůžou ani ČD, ani vláda (resp. ta trochu ano, ale je dost důležitějších viníků).
O14l98d82ř37i21c21h 81J20a34n32e97č64e23k
Článek vyznívá tak, že "zpomalení" se týká vlaků jedoucích do centra a sice jen některých a jde toliko o číslo v jízdním řádu. Nevidím důvod, když se nějaký spoj na záhlaví s ničím nepotkává, ho prostě nechat jet a dojet o 2 minuty v předstihu - tedy reálné prodloužení jízdní doby žádné. Takže zase mnoho povyku pro nic.
M95a80r60t86i47n 94V70l77á98š29e92k
Nechápu, proč se teda přestalo mluvit o zdvoukolejnění trati Velký Osek - Choceň přes Hradec Králové. Tohle řešení by bylo schopný dost ulevit trati Praha-Kolín hlavně od nákladní dopravy, jednoduše by nákladní vlaky, co nestaví mezi Prahou a Pardubicemi mohli jezdit touto alternativní trasou a třeba by to i zrychlilo dopravu na HK z Prahy přímo a lidi by využívali víc tuhle možnost než cestu z Prahy s přestupem v PCE. Přes Pardubice jedete z Prahy do HK 1:40 s 12 minutovým přestupem a z Prahy do HK přímým rychlíkem přes Lysou a Chlumec taky 1:40...
M30a95r80t75i82n 82G57r73o13c49h65o87l
Vámi navrhovaná úprava není v centru zájmu Práglu, co je za Kolínem je out. To jste ještě nepochopil, jak tento Kocourkov funguje? ... S pozdravem z města tak daleko od Práglu, jak to jen jde ... se 45000 auty denně na průtahu centrem, bez obchvatu
D56o62m63i61n76i28k 38Ž36ď66á36n39s66k34ý
To už je na hlavu. Tady se honí každá minuta na železnici, aby vyšlo ekonomické hodnocení a mohlo se to financovat z evropských peněz a pak postaví Běchovice-střed, aby se tísímům lidem prosloužila cesta do centra Prahy, kvůli několika lidem z Běchovic. Bohužel tahle stavba nikdy CBA neměla. A pak do toho ještě tohle?
M52i21l44a42n 50V42o82l90e40k
Vzpomínáte, jak byli komunisti kritizovaní, že sídliště na okraji Prahy jsou jen noclehárny? Tak teď se nám ten poloměr dojíždění z nocleháren rozrostl o desítky kilometrů. Rychlejší doprava jen umožňuje, aby se 'pražské noclehárny' budovaly dále od Prahy.
O11l11d83ř47i85c67h 85J14a70n82e39č92e14k
To je ve vyspělém světě úplně normální.
A ta města, která z velké části fungují jako noclehárny pro Prahu, přeci jen nejsou jen noclehárnami, ale plnohodnotnými funkčními městy s veškerou infrastrukturou.
M33a82r43t92i58n69a 91L36e93v66á
Ano a proto se povoluje dopravce jako ARRIVA, hnusný motorák na elektrifikované trati pro pár lidí.
P23a51v39e70l 22O41b61d17r81ž95á25l61e62k
Nepovolíte a bude křik o omezování konkurence. Povolíte a bude křik o přetížených tratích.
B77r39o42n69i49s61l65a56v 37G41a48b87r61y98š
Ze současného stavu dopravy jsem nešťastný. Nerozumím tomu, že kdejaký politik má větší váhu slova a názoru než odborník. Už dávno jsme mohli mít všechno dokončeno, ale lidem se házejí klacky pod nohy, místo abychom si užívali pohodovou jízdu autem, vlakem a MHD.
Minimálně do České Třebové by měla vést z Prahy alespoň čtyřkolejná trať, protože se ještě mísí s nákladní dopravou. O minutu delší jízdní doba není zase tak hrozná, ale pokud člověk bude přestupovat, je 60 sekund dost dlouhá doba. To je ovšem způsobeno nerovnoměrným grafikonem. V každém případě by se měla doprava ubírat směrem ke zrychlování.
F56r82a22n97t14i17š44e69k 94F55l96i72n71t18a
Kudy např. v Kolíéně protáhnete další dvě koleje?
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...