- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cestovali jsme mnohokrát jako velká skupina. ČD nám nikdy (Nikdy) vlak neposílily, i když jsme jeli lokálkou. Není totiž jak.
Jen umě argumentují zrušení elké výhody cestování ve skupinách po ČR, protože skupinovou jízdenku by nám mohli jinde po Evropě závidět. Brzy už bohužel nebude co.
V oddíle totiž málokdy máme jistotu, kolik nás pojede. :/
co to mele o posilování vlaku kvůli skupině nad šest osob? největší špička je tradičně v pátek z Prahy a v neděli do Prahy každý týden 10 měsíců v roce. přesto na to nejsou schopni nijak reagovat lidi jezdí ve vlaku narvaném jak v Indii
Ne všechny vlaky lze technicky či organizačně v Pá a Ne posilovat. např. vlaky jedoucí z/do ciziny, ucelené soupravy a pod.
cestování vlakem se u nás dostalo na úroveň letecké přepravy...ne rychlostí a komfortem, ale složitostí tarifů a přepravních podmínek. Ještě bych to pochopil u mezinárodních vlaků jedoucích přes celou Evropu, ale na vnitrostátních linkách je to na palici
Komfort a možnost vlaky posílit je samozřejmě jen výmluva - ČD stejně nakonec řeknou, že nemají k dispozici potřebné vozy anebo se vymluví na nějaké "provozní důvody". Slyšel jsem jednou od známého, že se obrátil na ČD, že jich určitým vlakem pojede 200, jestli ho mohou posílit - ČD nestačilo, že 200 lidí zaplatí jízdné, oni si za dva vagony navíc řekli o poplatek v řádu mnoha tisíc.
Znamy mel provest rezervaci mist a mel by vyreseno.
Výlet dětí (8.-9.ročník). Na poslední chvíli mi jich 5 onemocní a storno poplatek zaplatím ze svého (vlastní zkušenost s ČD...).
Výlet uskutečníte, necháte si ve vlaku potvrdit skutečný počet cestujích dětí a po návratu vám vrátí cenu za děti, které nejely beze srážky. Je dobré se seznámit s podmínkami předem. Řeší to SPPO a jsou na webu. Lze poslat i dotaz přes kontaktní formulář, ale hodně záleží na tom, jak ho formulujete.
Ta fotka byla pořízena po odborářské demonstraci?
To je prevence, aby se nemohli domlouvat náhodni cestující, kteří se potkali na nadrazi a při zakoupení jízdenky nechtěli slevu na to, že jsou skupina. Evokuje mi to naše zákony. Vymysli se blbost a když se přijde na to, jak velká ta blbost je, místo aby se zrušila, začne se novelizovat.
to jako, myslíte že se náhodně na nádraží vytváří skupiny 6 a více lidí, aby dosáhli na slevu, na která se poskytuje již od 3 cestujících?? To bych teda v reálu chtěl vidět.
Ještě jsem nezažil posílený spoj, pokud se rozhodne jet škola nebo skautící vlakem. Největší problém je u regionálních spojů, pokud vlak tvoří například pouze jedna jednotka regionovy. Je vůbec možné navyšovat kapacitu spoje nad rámec smlouvy s krajem?
Nevidím důvod, proč by dopravce nemohl kapacitu krajem objednaného spoje navýšit, když za to od kraje nepožaduje žádnou úhradu.
Ale máte pravdu, že ČD vlak prostě neposílí, vymluví se na nedostatek vhodných vozů (což speciálně u motorových vozů a jejich souprav i může být pravda) nebo prostě na provozní důvody, je to výmluva.
jak chtějí k Elefantu připojit další vagon........
nejsem odborník na železnici ale typoval bych že spřáhlem ?
Jo a porod ohlásit alespoň 10 měsíců předem.
A není to pro české zdravotnictví pozdě?