- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skoro všude co prodávali výpravčí i jízdenky budou zrušeny pokladny a následně i čekárny. Rozdělení železnice nese plody. Výpravčí patří SŽDC a pokladny ČD
Zrušení by správně měli být i výpravčí. Viz vývoj na Západě, ale i na mnohých tratích u nás. Automatika tuto práci zvládne levněji.
Klement s.r.o. Sídlo v bývalém kravíně u Ústí nad Labem, zkušenost se zateplováním paneláků, opravami střešních konstrukcí, rekonstrukce interiérů v obytných a průmyslových objektech. Úsměvné je také to, jak se chlubí referencemi na projektech, kterých se ani neúčastnili, případně jen jako subdodavatelé několika bezvýznamných prvků.
Tak to jsou skutečně "odborníci" na rekonstrukci železniční tratě za 713 mega. Podmínky výběrového řízení byly asi nastaveny velmi pružně... :(((
Zpackaná oprava nebo zpackané výběrové řízení, kdy vyhrává ten kdo splní "administrativní" požadavky a nabídne "nejnižší" cenu, bez ohledu jestli to umí dělat?
Jsem zvědav, zda na "modernizované" trati 323 Ostrava Frenštát, V úseku 14 km Frenštát - Frýdlant nad Ostravicí se bude vůbec někdy moct jezdit navrhovanou 80 - 100. Nebo zda po "modernizaci" za miliardu se bude dál vlak ploužit 50kou navždy, tedy méně než před tím. Nebo se to někde trochu zvýší, někde nechají pomalé jízdy. Za miliardu super.
Že by to někdo dával rychle záručně do pořádku jsem moc neviděl. Něco v létě, ale stejně pak 50 km/h. Od nového řádu stále výlukový řád + nově 1 minuta navíc. Tedy další půlrok asi nic a o 3 minuty déle než před modernizací.(Ostrava Střed, Čeladná).
Není nad to, když za 7? roků se mimo koridory nic nemodernizuje a pooslední půl rok před propadnutím dotací se pak začne všechno opravovat. Pak se to dělá v zimě. A podle toho to asi vypadá. :-) A to v roce 2012 mělo být zdvoukolejnění Ostrava Frýdek HOTOVÉ (sliby, chyby). Jako podmínka stavby Hiundai. Výsledek je takový, že prý možná 2019 se začne dělat, protože dnes 2016 asi není nic moc připraveno. (jako na Kladno) EU peníze se radši nechají propadnout nebo utratí za blbosti a 2023 končí. Přestože se o tom taky mluví asi 30 let. A průměr 36 km/h na vytížené příměstské trati. Po x miliardách již nainvestovaných.
Proč při těchto pseudomodernizacích zavírají nádraží, Kunčice p. O. tam si dali do čekárny pro jistotu asi rozvaděče. Bez jakýchkoliv veřejných debat. Pěkně tiše a po otevření šup - čekárna zavřená a "rozvaděč". Proč to nepřevedli, nepronajali za 0 obci? Proč není dohoda dopravce, obec, kraj na financování. V Čeladné podobné nové nádraží funguje a všichni uživatelé jsou za něj rádi. Ve špičce tam nastupuje hromada lidí. Nemyslím si, že o zastávku dál je to jinak. K tomu Kunčice - omezení parkovacích míst (opak západu) - nová podivná slepá kolej, jestli výkolejka? (na západě dělají ETCS )
SŽDC už oznámila částečný konec modernizace, která přišla téměř na miliardu korun. Trať, kterou proslavil komiks Alois Nebel, je po modernizaci rychlejší a bezpečnější.
Tomu paskvilu co tam SŽDC v současné době provozuje říkat bezpečnější?
Proč místo ilustračního fota, nám nedají fota z nových nástupišť, které si cestující chválí...
A doveda, který nasmlouval firmu, která nikdy reko železnic nedělala je samozřejmě vysmátej a za vodou.
Dneska jsou zákony takové, že vypsat výběrové řízení takové, aby nebyla klíčovým kritériem cena, je dost těžké.
Každé jiné kritérium může neúspěšný uchazeč napadnout a oddalovat tak stavbu u soudu.
Podle dohody jsme odkoupili v hodnotě penále zboží. Z našeho pohledu je spor tímto ukončen,“ řekla mluvčí SŽDC Kateřina Šubová.
To logicky nedává smysl. Buď je tedy chyba na straně czdc a to mělo zaplatit těm firmám. Ovšem já pochopil, že firma má platit nám. Tedy pak odkup materiálu szdc je nesmysl, snad převzali jsme materiál v hodnotě penále. ??? Pokud by za něj zaplatili tak jsou szdc stále na nule.
Ono to pravděpodobně bude tak, že si objednali zboží a poté započetli své vzájemné pohledávky.
Trochu by mne zajímaly detaily té opravy.
Třeba na trati ze Zábřehu do Jeseníka se zkrátí jízdní doba spěšného vlaku o kolik?
O tři minuty? O půl hodiny?
Rychlost až 100km/h znamená, že pojede na jednom dvoukilometrovém úseku stovkou a na zbytku 70-80 km/h?
Pokud se nemění stopa tratě (což se zde předpokládám neměnila, to by to trvalo déle a stálo víc), tak traťovou rychlost nelze přiliš zvýšit.
V poslední době SŽDC a SFDI bohužel preferují jen tyto mírné rekonstrukce, protože změnit stopu trati kromě vyšší ceny znamená i o mnoho více práce pro úředníky (výkupy pozemků, ekologikcé posudky, atd.). A to se nedělalo a peníze EU je třeba utratit rychle ..
Tak jest. Již od dob Lichtenštejnů, kteří zdejší obci říkali Kömeth. Z toho vzniklo Komniatky atd.