Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Růst skončil v říjnu. Kupců nových aut v Unii mírně ubylo

Prodej aut v Evropské unii v říjnu mírně klesl o 0,02 procenta na 1,1 milionu vozů. Zaznamenal tak první pokles pro tento měsíc od roku 2012. Vyplývá to z údajů, které ve čtvrtek zveřejnilo Evropské sdružení výrobců automobilů. Letos však počet registrací nových aut stoupl o 7,2 procenta na 12,35 milionu vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L63a44d25i96s91l89a59v 86K84a43l77o83u28s 7615646891130

Každý Čech musí mít nejméně 3 auta. Jedno na ježdění a 2 na náhradní díly.;-D

0/0
18.11.2016 13:57

J17a50k82u55b 28K94r23e22j36č52í15k 8713354242734

Nazdárek lidičky..

Hlavní problém růstu států na celém světě jsou dluhy.,. nejde ani o růst cen nemovitostí, prodej aut, či dalších věcí, ale příčinou vznikajícího problému je spotřeba poháněna růstem nekrytých dluhů, prakticky je to cesta přímo do další krize..

S pozdravem!

0/0
17.11.2016 20:29

J33a74r80o39s89l29a90v 32T48e27p68l22ý 6881304151680

1.1 milionu aut, 0.02 % pokles...cca 220 aut? Bože takový propad.

+3/0
17.11.2016 11:19

P28a79v16e77l 16Ř43a67p30e12k 7692496839865

Točením volantem nevzniká žádná nová hodnota, naopak se spousta zdrojů spotřebovává. To obrovské množství aut logicky znamená i obrovský vnitřní dluh této "vyspělé" společnosti. Až dotace a podvody centrálních bank nebudou stačit na udržení téhle bubliny, která je ještě děsivější, než byla bublina realitní a hypoteční, celé se to sesype jako domeček z karet. Člověk nemusí být ani moc chytrý, aby mu docvaklo, že když lidé od skutečné práce přecházejí k hrabání se v papírech, klikání myší a točení volantem a věcem s tím spojeným (práce v automobilkách, vylévání asfaltu atd.), tak se prostě dlouhodobě nemohou mít dobře. Dnes registrujeme stále mohutnější pohyb hmoty, který má ovšem stále menší smysl.

0/−3
17.11.2016 11:18

J60o69s69e53f 18K47o31p73e70c22k39y 9684322245

Diky tocenim volantem se lide dostanou do prace, lekari, ci do skol. Toceni volantem zachranuje lidske zivoty ci chrani majetek. Vase prispevky jsou ve sve nenavisti ponekud nudne... Mimochodem jake jine reseni navrhujete? ;-)

+1/0
17.11.2016 12:11

P42a39v74e18l 53Ř17a72p98e93k 7292796169125

Vše je otázkou míry. Bydlení je bezpochyby ještě užitečnější než automobil, přesto i bydlení dokázalo před 8 lety shodit ekonomiku půlky světa, protože se to zkrátka přehnalo. Masový automobilismus bude ještě větší průšvih, jakkoli se to bude svádět na všechno možné okolo. Vzpomeňte si na moje slova za pár let.

+1/0
17.11.2016 12:21

J72o20s89e15f 41K39o61p77e72c59k74y 9664552445

Bydleni samo o sobe opravdu nemuze za nedodrzovani podminek pri sjednavani hypotek... Stejne tak je opravdu tezko rict, v cem by mel byt automobilismus pricinou nejakou pricinou jeste vetsi krize? A neodpovedle jste na otazku, co jineho navrhujete...

0/0
17.11.2016 12:31

P56a88v20e82l 62Ř72a14p91e22k 7572626769845

Navrhuji odstranit všechny státní zásahy do ekonomiky dopravy a zavést tržní principy i do takových oblastí, jako je parkování či výstavba komunikací.

+1/0
17.11.2016 14:01

O91n40d89ř62e50j 45L36o41š68o38t81h 9770892594632

To by samozřejmě šlo, jenže nemůžete chtít po lidech financovat něco, na co už zaplatili daně. Spotřební daně z benzínu, DPH z prodaných aut, dálniční známky, silniční daň - stát si tyhle peníze bere a za to holt musí stavět silnice a parkoviště.

0/0
17.11.2016 14:14

A67n71t29o72n96í28n 61S25v40o56b75o23d89a 3244573229292

parkoviště stát stavět nemá, to má zajistit majitel vozidla, obchody a firmy provozující služby. Vždy jsem se postaral o parkování našich aut i zákazníků, ale na Letné jsem neměl kde zaparkovat, i když jsem si chtěl v poledne zaplatit, na modré bylo volno :-(

0/0
17.11.2016 14:35

R49o98m71a25n 31J24e47s34c86h16k74e 9208305337985

Každý, kdo si pořizuje auto by měl mít svou garáž nebo místo na parkování. Zda vlastní nebo pronajmuté je jedno. Pokud vidím v naší ulici rodiny se 3 auty, tak se pak nedivím, že se tam všichni nevlezou.

0/0
19.11.2016 7:19

J14o42s72e48f 60K43o24p69e61c83k23y 9494602305

Pokud byste odstranil statni zasahy do ekonomiky, tak byste dosahl posileni individualni a tedy vami nenavidene automobilove dopravy. Takze moc to smysl nedava... Vystavba komunikaci je od urcite vyuzitelnosti nerentabilni, takze by se prestala stavet. To je cilem vasi zmeny? ;-)

0/0
17.11.2016 14:15

O78n28d48ř88e82j 15L73o37š49o29t46h 9410662324172

On si neuvědomuje, že po té silnici jezdí sanitky, hasiči, policie, pekaři vozí rohlíky. Je o dost jednodušší plánovat a budovat infrastrukturu centrálně z daní. Navíc, infrastruktura je jedna z věcí, o kterou by se měl stát starat.

0/0
17.11.2016 14:18

V40í90ť40a 51K42r49u50t63i23š 1970594865247

Ano, souhlasím. Odstraňte státní zásahy i do železniční dopravy, třeba jen provozní dotace je ve výši 1,40Kč/os./km, do autobusové, kde to bude obdobné. Nebo MHD, kde třeba v našem městě je ta dotace 90%, takže zde byla myšlenka, ať je úplně zdarma.

A pak chci vidět, zda po takových zásazích bude kromě pár tratí a hlavních tahů bude někde fungovat veřejná doprava.

0/0
17.11.2016 16:53
Foto

B57r75o70n92i67s16l48a27v 91G15a55b95r59y83š 2952419811

Sám dobře víte, že bez veřejné dopravy se žádná obec neobejde. Neobejdete se bez ní ani Vy, i když jste zavřený v autě přikurtovaný k sedadlu. Takže podpora a posilování významu IAD zcela postrádá smysl.

0/0
17.11.2016 21:08

R35o83m77a30n 41J80e98s20c66h65k30e 9878115677575

Jsem pro švýcarský model, ubývá majitelů aut. Silnice, parkoviště a chodníky jsou plné aut. Větší podpora MHD. Jsme spotřební společnost,

kupujte další věci. Banky se radují z úvěrů. Mám staré auto a peníze mám raději v rezervě abych se nemusel zadlužovat.

0/0
19.11.2016 7:15

L97a66d55i61s40l92a49v 40K12a83l94o80u67s 7465186681340

To máte sice pravdu, na druhou stranu je to pilíř státního rozpočtu. Kolik lidí působí ve výrobě aut, dálniční známky, STK, servisy,pojišťovny,banky,prodejny náhradích dílů, výrobci provozních kapalin, PALIVA. Celé ŘSD by jinak chcíplo- Ťoka by odvezli na psycho pozorování, silničáři, provozovatelé silnic/dálnic,stavební firmy,.....

0/0
18.11.2016 10:02

Š86t24e81f66a82n 76F76r59i35č12a 7842598253336

Hlavně by si neměly auto pořizovat socky, které nemají zajišteno soukromé parkování v místě bydliště. Veřejná parkování by měla zdražit. Je neúnosné, aby familie s dvěma dospělými dětmi zabírala 4 nebo 5 parkovacích míst.

+3/−3
17.11.2016 10:53

P57a57v39e14l 32Ř64a47p41e97k 7332986819485

O tom tu píšu už roky. Dnes není výjimkou, že jeden trumpeta má i 3 auta, kterými bezplatně zabírá veřejný prostor, navíc z veřejných peněz stavebně upravený. Něco takového je v případě jakéhokoli jiného soukromého majetku zcela nevídané. Státní zvýhodňování automobilismu již dosáhlo absurdních rozměrů a jeho vinou narostl masový automobilismus do obří ekonomické bubliny.

0/0
17.11.2016 11:21

J89o50s42e77f 16K15o44p83e79c31k16y 9294582545

Pokud ma nejaky trumpeta 3 auta, tak tim nejspise zabira prostor sve vlastni zahrady nebo garaze, coz vam muze byt vcelku jedno. Ale ani po tech letech jsme se od vas nedozvedeli v cem ta obri ekonomicka bublina spociva? ;-)

+1/0
17.11.2016 12:38

P33e16t54r 36D65r76a44p80a69l 3365368623255

viděl ste někdy město? To je barák, v něm jsou desítky bytů, vedle druhý barák, třetí...kde by asi to soukromé parkování mělo být?

0/0
18.11.2016 10:48

M98a27r19c42e85l 19B92í33l78ý 2533802492769

Kdo má ty plechovky furt kupovat ! ;-D

0/0
17.11.2016 10:46

K74a46r45e95l 35B34a75m87b52u66l76a 4113429927709

Unie by okamzite mela zavest nejaka opatreni na podporu rustu !

0/0
17.11.2016 10:06

J71a64k28u44b 83F52e82i54f79a80r 7669949866199

Tak to že se nová auta nekupují před zimou je dávno známé. Výjimkou snad jen korporace.

Spíš mi přijde nedobré, že pokles prodejů aut tak viditelně pohne s čísly kolosu jako je unie. To rozhodně dobré není...

+1/−1
17.11.2016 9:49

L86a47d63i73s39l89a35v 57S48t42e27h64l35í11k 6691829785

to srovnání je meziroční ...

0/−1
17.11.2016 10:30

M67a89r63e94k 70K40o47l33m71a94n 5656774117471

Vlastnit auto začíná být poslední dobou už trochu "za trest". Majitelé aut jen aby se neustále báli, kolik z nich budou další rok vlády zase chtít vycucat.

+11/−4
17.11.2016 9:14

K25a88r49e88l 91N46o20v16o44t31n38y 6479631199815

Pokud na to nemate, tak jezdete vlakem.

+1/−3
17.11.2016 10:04

M81a98r75e21k 89K12o98l26m77a49n 5246904777721

Já mám zase radu pro Vás - pokud na to nemáte, tak sem raději nepište.

+4/0
17.11.2016 10:20

V21l34a19d33i53s76l74a42v 64B59u76r44y46š61e26k 1419612577644

jaký vlády co z nás cucají, co je to za kraviny, spotřební daň je ve všech zemích kolem dokola, takže s tím nic naše vláda neudělá, tak snad jen ta dálniční známka, když na ni nemáte 1500korun, tak jezděte po dálnici autobusem

0/0
17.11.2016 12:01

V33l94a83d75i75s11l31a46v 49B35u96r23y72š98e81k 1349972837694

já jezdím 40 let a provoz auta nebyl nikdy tak levný, jako teď, je to i vidět na počtu aut co dnes jezdí, po revoluci stál favorit 80 průměrných platů, litr behzínu hodinovej plat, běžte se vycpat s tím vaším fňukáním

0/0
17.11.2016 12:05

M87a75r27t32i32n 41K73a38r84á67s63e30k 9838893948938

Muzete to nak blize specifikovat? Ja jsem zadnou zasadnejsi zmenu za poslednich x let nepocitil

0/0
17.11.2016 10:25

M96a44r32e87k 85K14o51l77m28a90n 5596934197481

Tak například z našich luhů a hájů - nové rozšíření modrých zón v Praze.

Hlavně vzrůstá snaha o podojit lidi pod záštitou různých ekoblbostí.

+1/0
17.11.2016 13:18

A76l55o52i84s 40J42i11n63d19r46a 9900424677265

sorry, melo byt + :-)

0/0
17.11.2016 11:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.