- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Masakr cen" - si pamatuji, je to už dávno, když létaly ty dálkovky, že ty ceny nebyly žádnej extra zázrak.
ceny začínaly na 150 euro za zpáteční let a dlouhodobě si držely hranici 400 euro....
menu euro sklonujeme... takze 150 eur (taky nepisete 150 koruna)
Já letěl zrovna s Asia minulý měsíc z Phuketu do Bangkoku a přišli mi rozhodně lepší než Wizz i Ryanair. Takže pokud by to pro ně byla dobrá konkurence. .:-)
my tiež. Saigon-Bangkok-Macau. Spokojnosť.
Air Asia je výborná a mnohokrát jsme využili jejich služeb. Je levná, má kvalitní servis, letadla a místa na nohy asi dvakrát tolik jako Travel Service. Takže pokud ještě sníží ceny letenek do Bangkoku bude to super
Obavam se, ze cena letenky z Prahy do Bangkoku potazmo kamkoliv do Asie nikdy nebude stabilne pod treba 10tisic Kc. Zde by bylo jednoznacne nejzajimavejsi samo letiste Don Mueang (DMK), protoze z nej leta AA po cele Asii. Krome samotneho Thajska je zajimavou destinaci Malajsie, Indonesie, Singapur atd. To samotne propojeni by poskytovalo velmi pruznou a rychlou dopravu z Prahy do techto mist. Myslim si ale, ze hodne linek je politika. Urcite existuje zajem nejvetsich aerolinek na tom, aby takova linka tady nebyla provozovana. Kdyz nekdo dokazal zabranit Pente otevreni druheho letiste v Praze, tak jedna lajna uz je sranda ...
No pokud se to povede budou na lince operovat A330/A330 neo a nebo A350.
Air Asia je jedna z nejlepších nízkonákladových linek na světě. Před léty létali z Londýna do Kuala Lumpur , zpátěční do 8000 Kč. Jídlo na palubě do 200 Kč. Servis super. Z KL do celé Asie za pár kaček. Určitě bych uvítal a fandím tomu
Nízkonákladová linka do Thajska,to bude docela o hubu...?
Divím se, že ještě nikoho nenapadla linka Sýrie - Německo. Já tam vidím obrovský potenciál.
Do Sýrie létala spousta evropských aerolinek. Jakmile jsme ale přijali doktrínu "Assad musí jít", tak jsme si to zakázali. Přitom do Damašku z jiných arabských zemí aerolinky stále létají.
kdyz clovek vidi ty statisice cestujicih kteri letaji z Prahy do dalekych destinaci ktere obsluhuji vsechny ty Emirates a Turkish airlines clovek zaplace nad osudem CSA a jejimi promarnenymi prilezitostmi.
Takovy Finnair s domacim trhem ktery je mene nez polovicni ma velkou dalkovou flotilu..... a to navic mimo domaci trh nejsou Helsinky zadnou turistickou destinaci sama o sobe jako Praha.
Tohle vsechno mely CSA na zlatem podnose