- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skandál s NOx, COx. Přitom vyrobit se to dá. Jenom by to bylo asi poněkud dražší, a naftové motory by zřejmě skončily, tam budou náklady na snížení emisních hodnot velmi vysoké.
Nové TDI jako jedny z mála plní podle testu Euro 6 i v běžném provozu. A prodávají se jedna radost, takže to tak žhavé nebude
Vidím, že američané chtějí odstranit veškerý management VW. Může být, pokud podváděli. Ale v rámci rovného zacházení by po skandálu s odposlechy měl rezignovat každý představitel USA, který s tím má cokoli společné.
Kdyby do toho pořád nerejpali zrovna Američani, kteří mají nejraději velké SUV, tak by celá ta "aféra" možná nebyla tolik k smíchu. Myslím, že u nich mají aktuálně větší problémy, než co a kolik toho "vypouštějí" naše auta. Či co takhle zaměřit se pro změnu třeba na nákladní lodě (1 velká nákladní loď = cca 50 milionů osobních automobilů). Proto dodnes nechápu tu obsesi EU se tím tolik zabývat a neustále honit procenta emisí u osobních automobilů, jejichž celkový podíl např. CO2 je 0,2%. Automobilky (jakožto jeden z hlavních ekonomických subjektů EU) to stojí neuvěřitelné peníze a de facto je to brzda celé naši ekonomiky.
to ano ovšem na čem jiném by bruselští byroaktivisté mohli vykazovat nějakou aktivitu? V zahraniční politice neschopní a v hospodářských otázkách nekompetentní. Nezbylo tak nic jiného než se uchýlit na pole ekoterorismu.