- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě by měli napsat v kterém století bude D1 dostavěná.
No to bude hardcore, hlavně před Jihlavou. Ach jo...
Opravu dálnice nejvíc protahuje snaha dělat to co nejdéle za víc peněz. Je to komické, při porovnání s ruční stavbou železnic přes pohoří v 19 století. Já vím, technologie, přestávky, materiál, předpisy. Močíte nám na nohy. Hůř se hledají důvody proč by to mělo jít.
Naopak, rychlejší tempo stavby je dražší...
10% jestli se nemýlým. Zbytek zárola a cena.
Jak byste si to představoval vy?
Kdyby chtěli, rozdělí D1 na x úseků, vyberou firmy a za měsíc je opraveno. Na měcíc či dva by to zavřeli celé. Jenže nechcou.
Za měsíc? Vy nejste ze stavebnictví, že?
V roce 2020 už ministrem na 99% nebude, tak může naslibovat i dokončení všech dálnic do 10 let
Ostrava-Olomouc-Mohelnice-Česká Třebová-Litomyšl-Vysoké Mýto-Chrudim-Čáslav-Kolín. Týden co týden jezdím do práce (ne do TPCA) touto trasou. Možná, že na havlobrod a D1 bych byl doma rychleji. Takhle mi každá cesta trvá o 20 minut déle, zato se mi nestane, že se zaseknu na 2 hodiny v koloně a vždycky mám možnost objížďky. Už 5 měsíců jsem nejel přes Brno ani Vyškov a můj život je mnohem sladší :D
On prujezd leckdy VM , Litomysli nebo i Chrudimi taky neni kdo vi jakej zazitek.
To ja zas teda budu radsi stat na dalnici nez se tahnout za nekonecnou kolonou tiraku na tehle trase jeste s obtiznym prujezdem mesty na teto trase.
Ale to je jedno, kazdopadne davno mela stat severni dalnice a nemuselo se tohle vubec resit.
Proč mám pocit, že je Ťok větší slibotechna než Bárta?
Ťok má podnikatelské zkušenosti ve stavebním bussinesu u fy. Skanska. Teď podniká v ŘSD.
Národ který dokázal postavit Karlův Most, Ještěd, Slapy, Lipno, nejhustší síť kolejí, razí tunely na Islandu, kde to nikdo jiný nezvládá - neumí postavit 200km čtyřproudé cesty??? Fakt tomu nevěřím! Oni to postavit NECHTĚJÍ!!!
Oni nestaví, oni rekonstruují, za plného provozu!
To je taky dobré. Obce přišly zdarma k výběru pokut z D1, ale použijí je pro svoje účely. Proč proboha nebylo určeno, že si nechají nějaké procento za agendu a zbytek půjde na třeba ty další radary nebo nové světelné tabule. Prostě zpět do bezpečnosti na D1.
do bezpečnosti = na radary? Jste upad, ne?