Diskuze

D1 se bude opravovat až na devíti místech najednou, cíl je v roce 2020

Dálnice D1 se stihne kompletně opravit do roku 2020. Kvůli stihnutí termínu ale bude nutné zvýšit tempo oprav, v jeden čas tak budou silničáři příští rok opravovat až devět úseků dálnice. Na pondělním setkání s novináři to řekl ministr dopravy Dan Ťok.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě by měli napsat v kterém století bude D1 dostavěná.

0 0
možnosti

No to bude hardcore, hlavně před Jihlavou. Ach jo...

0 0
možnosti

D12a23v78i82d 49P67e68c33a

22. 11. 2016 10:01

Opravu dálnice nejvíc protahuje snaha dělat to co nejdéle za víc peněz. Je to komické, při porovnání s ruční stavbou železnic přes pohoří v 19 století. Já vím, technologie, přestávky, materiál, předpisy. Močíte nám na nohy. Hůř se hledají důvody proč by to mělo jít.

0 1
možnosti

Naopak, rychlejší tempo stavby je dražší...

0 0
možnosti

R60a66d75e15k 31N72o17v25a89k

21. 11. 2016 22:08

10% jestli se nemýlým. Zbytek zárola a cena.

Jak byste si to představoval vy?

0 1
možnosti

I42v22a73n85a 21N54o54v81á

21. 11. 2016 21:48

Kdyby chtěli, rozdělí D1 na x úseků, vyberou firmy a za měsíc je opraveno. Na měcíc či dva by to zavřeli celé. Jenže nechcou.

0 2
možnosti

Za měsíc? Vy nejste ze stavebnictví, že?;-D

1 0
možnosti

I66v27a58n58a 75N74o97v44á

21. 11. 2016 21:44

Tik Ťak už toho nasliboval.

0 0
možnosti

V roce 2020 už ministrem na 99% nebude, tak může naslibovat i dokončení všech dálnic do 10 let

0 0
možnosti

L93u86k38á72š 79Z89e93m54a75n

21. 11. 2016 18:36

Ostrava-Olomouc-Mohelnice-Česká Třebová-Litomyšl-Vysoké Mýto-Chrudim-Čáslav-Kolín. Týden co týden jezdím do práce (ne do TPCA) touto trasou. Možná, že na havlobrod a D1 bych byl doma rychleji. Takhle mi každá cesta trvá o 20 minut déle, zato se mi nestane, že se zaseknu na 2 hodiny v koloně a vždycky mám možnost objížďky. Už 5 měsíců jsem nejel přes Brno ani Vyškov a můj život je mnohem sladší :D

1 0
možnosti

P57e62t21r 57B71á83č63a

21. 11. 2016 19:15

On prujezd leckdy VM , Litomysli nebo i Chrudimi taky neni kdo vi jakej zazitek.

To ja zas teda budu radsi stat na dalnici nez se tahnout za nekonecnou kolonou tiraku na tehle trase jeste s obtiznym prujezdem mesty na teto trase.

Ale to je jedno, kazdopadne davno mela stat severni dalnice a nemuselo se tohle vubec resit.

0 0
možnosti

Proč mám pocit, že je Ťok větší slibotechna než Bárta?

2 0
možnosti

Ťok má podnikatelské zkušenosti ve stavebním bussinesu u fy. Skanska. Teď podniká v ŘSD.

0 0
možnosti

Národ který dokázal postavit Karlův Most, Ještěd, Slapy, Lipno, nejhustší síť kolejí, razí tunely na Islandu, kde to nikdo jiný nezvládá - neumí postavit 200km čtyřproudé cesty??? Fakt tomu nevěřím! Oni to postavit NECHTĚJÍ!!!

8 1
možnosti

R56a73d96e86k 90N83o53v11a90k

21. 11. 2016 22:12

Oni nestaví, oni rekonstruují, za plného provozu!

1 0
možnosti

P61e55t55r 89O68t63r22u89b48a

21. 11. 2016 17:23

To je taky dobré. Obce přišly zdarma k výběru pokut z D1, ale použijí je pro svoje účely. Proč proboha nebylo určeno, že si nechají nějaké procento za agendu a zbytek půjde na třeba ty další radary nebo nové světelné tabule. Prostě zpět do bezpečnosti na D1.

2 0
možnosti

I22v43a94n26a 14N69o26v22á

21. 11. 2016 21:45

do bezpečnosti = na radary? Jste upad, ne?

3 0
možnosti