- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, Amazon si myslel, že když ho vláda vítá, tak se bude moct vy... na EIA
Jak vidno, nemohl
Nehledě na to, že by potřeboval Pražský okruh, což vláda taky neumí
3000 tisice lidi v Praze..haha haha haha.. Nase nedokazala najmout za rok 200. A to jsme jeden z nejlip platicich zamestnavatelu..
Tak vám tam postaví 4 firmy a efekt to bude mít stejně jako Amazon.
Mýlíte se. Zde bylo schválenov r. 2010 toto pro pět hal, jedna již stojí, takže si to o pětinu ještěumenšete, jsou to počty pro pět hal:
Počet zaměstnanců 456 osob ve dvou směnách, dopravnízatížení 92 těžkých nákladních automobilů, 174 lehkých nákladních automobilů, 564osobních automobilů.
A Amazon: Prvnízáměr stavby haly Amazonu v Horních Počernicích, který byl zveřejněný na CENIA,hovořil o denních průjezdech 960 těžkých nákladních automobilů, 48 lehkýchnákladních automobilů, 1260 osobních automobilů a 3000 osob ve 2 směnách.
Logistická centra tu Amazon nestaví pro naše krásné oči a pro pracovní vytíženost nezaměstnatelných (na svoje otroky má svoje vlastní drakonická výkonová měřítka), ale proto, že v civilizaci za západní hranicí by je platy a pojistné vyšly draho, tak se přesídlilo do Protektorátu a hledá chudáky, kterým 140 Kč za hodinu přijdou jako trhák. V nejhorším si je bude vozit z Rumunska a ti, kteří to nezvládnou, obohatí ekosystém pražských bezdomovců. Praha na to má, ty sociální služby pro cizí bezdomovce jsou pro ni brnkačka.
180,- na hod vcetne bonusu za praci bez absenci
Haha, už se těsím na tu blamáž, jestli tady bude chtít Tesla postavit Gigafactory II
Přesně tak. Proč se to nepostaví v Ústeckém nebo Moravskoslezském kraji, tam to smysl má. V Praze tam budou pracovat stejně jenom lidé, kteří se z těchto krajů za prací přestěhují !!!
Máte pravdu. Bojujeme proti vylidňování vesnic a celých krajů, kde není práce, ale když máme zaměstnavatele donutit postavit sklady a montovny tam, kde jsou potřeba a kde je pracovní síla, tak se do toho nikomu nechce.
Zaměstnavatel si to samozřejmě chce usnadnit a zlevnit a mít to co nejblíž letiště, ale z našeho pohledu to výhodné není.
Když na to ještě tlačí Sobotka a Dolínek dopisy z magistrátu, jak je to úžasná příležitost a zaměstnanost kolem Prahy, kde je chronický nedostatek skladníků a mělo se to řešit dovozem pracovníků až z severních Čech, tak to zůstává rozum stát, jak pracují naši politici, kteří by měli především na zaměstnavatele tlačit, aby se přesunuli tam, kde je nejen místo, ale hlavně pracovní síla.
Je potřeba se na to podívat z pohledu místních obyvatel, abyste to pochopili. Nejde o žádné úplatky radním,zpátečnictví nebo o to, že se jedná o Amazon, ale o neúnosné dopravní zatížení daného místa, hluk, emise a co se týče nových míst, jsou to místa, o které tu nikdo nestojí, neb je to sklad na skladu a všechny shánějí skladníky a přetahují se o ně.
První záměr stavby haly Amazonu v Horních Počernicích hovořilo denních průjezdech 960 těžkých nákladních automobilů, 48 lehkých nákladníchautomobilů, 1260 osobních automobilů. To je pro Horní Počernice vzhledem ksoučasné dopravní vytíženosti naprosto nepředstavitelné. Z dopravního hlediskaje problém i chybějící sjezd.
Pro region to není přínosem ani v nárůstu pracovních míst, protože je tu jedensklad vedle druhého a skladová zóna se táhne až do Nehvizd. Všechny tyto skladyvytrvale shání skladové manipulanty.
Nová logistická zóna měla sloužit jako prozatímní skladyelektrotechniky, bílého zboží, domácích potřeb a náhradních dílů proautomobilový průmysl. Předmětnou výstavbou mělo být doplněno již stávajícívyužití území – sklady MALL, IKEA, PET atd.
A ty 4 male haly ktere nahradi jednu velkou nebudou obsluhovst žadne auta?
Silně pochybuji, že by platy zaměstnanců stačily na pražské bydlení, proto většina takových firem postupuje opačně, stěhují se za levnou pracovní silou. Snad jedině, že by sázeli na doručování drony, pak by blízkost velké kupní síly, ochotné si zaplatit za rychlost, mohla hrát nějakou roli.
Oni je též mínili dovážet desítkami autobusů převážně ze severních Čech.
Nechapu proc to proste nepostavi nekde u Ostravy nebo u Mostu, Chomutova apod. Tam je vysoka nezamestnanost a ne v Praze...
Ano, v tom je zakopaný pes. Amazonu jde o dopravní náklady, ne o zaměstnanost tam, kde je potřeba. Trvali na Brně nebo Praze kvůli letišti.
Urednici holt cekali na (vetsi) uplatky, to je cele.