Diskuze

Pat v hledání regulátora železnice. Kandidáti mají stejný počet bodů

Výběr nového regulátora české železnice se nečekaně zkomplikoval. Po písemných i ústních zkouškách má totiž konkurz dva vítěze: Dalibor Zelený i Pavel Kodym získali stejný počet bodů. Kdo se regulátorem nakonec stane, záleží na ministrovi dopravy a vládě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Celý úřad vznikl jen proto, aby se snáze uplatnili Němci a jejich ARRIVA na českých kolejích!

1 0
možnosti

Možná otázka. Jak to vůbec bude fungovat? Např. spor ČD/RJ na Brno.

Bude nějaká metodika důležitosti spojů (mezinárodní, objednané atd.), kvalita spojů resp. staří vozů na trati, jejich vybavenost nebo to bude po starém kdo dřív přijde, ten dřív mele?

Nebo předseda bude rozhodovat podle sympatií?

0 0
možnosti

Bude to po "starém", nejdříve spoje dohodnuté na mezinárodní konferenci jízdních řádů (tedy hlavně EC a EN), dále ty závazku veřejné služby. A nakonec ti co požádali o danou časovou polohu dřív. Jinak to ani nejde.

0 0
možnosti

Když už není infrastruktura schopná pojmout provoz, je tu ještě jedno řešení, jak přidělit dopravní cestu: Dražit sloty. Ale to je neznámé pole a vody neorané.

0 0
možnosti

pekny igracek estebacek na ilustracnim foto :)

0 0
možnosti

Během měsíce 2x stejné ilustrační foto.

0 0
možnosti
Foto

Nové zákony budiž, ale bez nových úřadů.

0 0
možnosti

Taková funkce by měla být svázána se stejnými povinnostmi jako např u šéfa NKÚ, tzn. Bez politické příslušnosti

4 0
možnosti