- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celý úřad vznikl jen proto, aby se snáze uplatnili Němci a jejich ARRIVA na českých kolejích!
Možná otázka. Jak to vůbec bude fungovat? Např. spor ČD/RJ na Brno.
Bude nějaká metodika důležitosti spojů (mezinárodní, objednané atd.), kvalita spojů resp. staří vozů na trati, jejich vybavenost nebo to bude po starém kdo dřív přijde, ten dřív mele?
Nebo předseda bude rozhodovat podle sympatií?
Bude to po "starém", nejdříve spoje dohodnuté na mezinárodní konferenci jízdních řádů (tedy hlavně EC a EN), dále ty závazku veřejné služby. A nakonec ti co požádali o danou časovou polohu dřív. Jinak to ani nejde.
Když už není infrastruktura schopná pojmout provoz, je tu ještě jedno řešení, jak přidělit dopravní cestu: Dražit sloty. Ale to je neznámé pole a vody neorané.
pekny igracek estebacek na ilustracnim foto :)
Během měsíce 2x stejné ilustrační foto.
Nové zákony budiž, ale bez nových úřadů.
Taková funkce by měla být svázána se stejnými povinnostmi jako např u šéfa NKÚ, tzn. Bez politické příslušnosti