- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám takový pocit, že celý slavný fond je třetina toho, co se zaplatilo za naše dvě slavné cestovatelky ..
Nechápu proč takové povinné pojištění existuje. Pokud klient nevěří své cestovce a nemá dostatečné rezervy, aby se když tak z dovolené vrátil, ať se pojistí sám, cestovní pojištění podobná rizika mohou zahrnovat. Pokud se přesto nějaký chudák, co se nepojistil, zasekne v zahraničí bez peněz, na to jsou snad standardní mechanismy. Zachrání ho česká ambasáda a peníze po něm pak bude vymáhat exekučně.
Nejlepší ochrana je zdravý selský rozum potenciálních účastníků zájezdu...
A výhledově zrušit soukromé cestovky a provozovat jen jednu - státní... Aby nikdo nikoho neokradl.
Zatím jezdím na vlastní triko, ale časem se vrátím k Německým cestovkám.
Nejlépe nejezdit nikam s cestovkou. Levičácký zloději chtějí další a další zvyšování daní, poplatků - okrádání lidí a snižování nabídky.
Doporučuji - už několik let to tak dělám - koupit si letenku přímo u letecké společnosti (klidně v akci) a ubytovat se podle destinace - přímo na místě, nebo koupit jen hotel u zprostředkovatelské agentury případně přímo v hotelu (klidně slevový balíček). Výsledná cena o cca 30-50% nižší než u cestovky.
docetl jsem se, ze chteji vybrat rocne 50mega. to chteji vybrat kazdy rok? a co bude s tim fondem kdyz se nevycerpa?
Já tomu nerozumím. Proč probůh nestačí jeden mechanismus ochrany klientů? Protože má málo peněz? Tak změňme u něj parametry.
Zavádění dalšího fondu jen zbytečně zvyšuje administrativu a režii.
Mohl by si to po sobě autor ještě jednou přečíst a opravit chyby? Tohle je perla vedle perly... Ministerstvo pro místní rozvoj se rozhodlo zabránit praxi, kdy se klienti zkrachovalé cestovky nedostanou i přes povinné pojištění k svých peněz. Připravuje nový zákon, který počítá s garančním fondem, do nějž by cestovní kanceláře povinně odváděli část tržeb. Pojištění budou mít i pouzí prodejci zájezdů.
S českými cestovkami ještě někdo riskuje zkaženou dovolenou??
Já bych napsal. On ještě někdo cestuje s cestovkami? S nimi jsem skončil někdy okolo roku 2000, když mi Ficher nechal sedět s manželkou a dítětem na chodníku od 16 do 2 hodin ráno.