- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslim,ze rozumna cizi firma,by rychlost stavby dalnic zachranila.Otazka ovsem,je kdo udela kontrakt s firmou.Vetsinou to dopadlo tak,ze se po par letech se musela dalnice opravovat a platil to stat.Prece musi byt nejake zaruky v kontraktu.
Přiznám se, že už je mi úplně jedno, za kolik se ta dálnice postaví a kolik se na tom kdo napakuje. Ta absence dálnice po tolik desetiletí už stála naši ekonomiku mnohem víc.
Skutečnost, že není možné absolvovat obchodní schůzku ve 150-200km vzdáleném místě a v rozumné době se ještě vrátit zpátky do místa, odkud jsem ráno vyjel, je zcela ubíjející. A ještě člověk pokaždé riskuje, že se nevrátí vůbec.
Všichni chtějí u nás stavět dálnice. Máme je nejdražší.
Jen se musí posílat pár drobných do stranických pokladen.
Opravdu 27km dálnice odlehčí, když do Mohelnice je potřeba dostavět cca 100? To budou v Lytomišli a Vysokém mýtě rádi, že jim tam bude jezdít víc aut.
Ano, odlehčí hlavně Hradci a dalším obcím mezi Hradcem a Vysokým Mýtem a zkrátí cestu od D11 do Vysokého Mýta asi o půl hodiny - to není málo.
Cizí firmy již dálnice zde dávno staví, přes své tuzemské pobočky
Poslední co potřebujeme, je za současné ceny získávat tureckou kvalitu
Řeknu vám jak to dopadne. Vyhraje zahraniční společnost s poloviční cenou tech českých, to ty české napadnou, ŘSD to uzná a postaví to Skanska, nebo Metrostav.
až na to, že třeba Skanska je švédská, takže už zde cizí firmy dávno staví
Dokud bude dálniční projekty řešit bambilion ministerstev a cesta k vydání stavebního povolení bude trvat stále 15-20 let tak kdo je za ty 3 roky postaví (za požadovanou cenu a kvalitu) mi už přijde jako nejmenší problém
az to skonci v Casech, to bude jako doprava pokracovat po ty tragicky silnici Casy- Holice?
taky nerozumím tomu, proč není úsek protažený až k Holicím