Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

RegioJet končí s přímým vlakem Praha - Zvolen, nahradí jej autobusy

Soukromý dopravce RegioJet ukončí od 11. prosince provoz přímých vlaků mezi Prahou a slovenským Zvolenem. Jako důvod uvádí i postup slovenského ministerstva dopravy, které objednalo více přímých spojů mezi Zvolenem a Českem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V43l83a31d41i50m32i30r 35S98v79o17r22a16k 8354276568699

Ďalej Tím Regiojet pokračuje: "Súčasne bola Regiojetu pridelená trasa, ktorá okrem iného, zahřňa zbytočné 15 - minútové čakanie v Banskej Bystrici, čo značne znižuje komfort cestovania vlakom." V doterajšom grafikone je čakanie v Banskej Bystrici 24 - minútové.... A Regiojet si na zníženie komfortu nesťažoval.

0/0
1.12.2016 14:15

Ľ85u45b40o59m91í12r 93J34a76n45o27š13k19a 7824436207800

kazdy sa tu serie a obhajuje "pana dokonaleho" a kyda na ZSSK , ale keby ste si otvorili grafikon tak by ste zistili , ze dany vlak jazdil do Ziliny aj pred tym a ikoho to nesralo. az teraz ked to predlzili do Ovy tak zrazu , je to zle a urobili to naschval.

0/0
30.11.2016 20:36

V37í52t37ě76z26s16l14a91v 16K55l72o27z88í77k 3731469934667

Ano, jde o prachy, vytahnout dieslem na Čremošne 300tun nejakou tu naftu spolkne.

0/0
29.11.2016 13:05

V86e51r97o25n37i61k54a 14Š90k69v42á95r84o81v44á 5691170236466

Já se nedivím, ten spoj měl úplně blbý jízdní řád. Nebyl to ani denní, ani noční spoj, ale takový polodeno-noční.

0/0
29.11.2016 11:13

J85a52n 35H59o32p48p 7747272177692

Čím to je, že pan Jančura tentokráte nevytahuje jednu žalobu za druhou tak, jako to dělá u nás, a prostě to tam ukončí? Má ČR nějakou jinou legislativu oproti slovákům?

0/0
29.11.2016 8:34
Foto

J40a35n 95Č63e19r25m30á13k 4639168435207

nj, co chcete od socialistů... !!

Holt "...Kudy chodil, tudy škodil, kudy chodil, tudy krad. Sociální demokrat...!

+1/−2
28.11.2016 21:21

M39i63l16o75š 78S92e28t23í96k 3189409494180

Kdyby kradli jen oni, bylo by nám hej. V tomhle jsou si bohužel všichni mocipáni rovni bez ohledu na politickou příslušnost.

0/0
29.11.2016 10:48

L83i51b81o89r 11Z89a74v11ř77e41l 8469926311662

řekl nefachčenko a neplatič daní ??

0/0
30.11.2016 6:41
Foto

J73a74n 38Č81e27r82m76á36k 4149558685427

řekl Karel Čapek

0/0
3.12.2016 11:37

V41á17c76l16a34v 58K27a69m89í11r 9322947321666

Jančura přiznává,že kde nejezdí jen sám tak si nevydělá... :D

+2/−2
28.11.2016 19:46

J34o35s87e81f 25Š73o87l27t26e44s 8644708470283

Ehm, no ano. Když někdo jezdí s dotacemi, tak je jasné, že když jezdíte bez nich, že si nevyděláte. Tomu totiž nejde konkurovat.

+5/0
28.11.2016 19:56

R51o19m75a52n 18S83t16o97n74e73k 1859773609881

vydělávat v prostředí kde stát zneužívá svého postavení a upřednostňuje jediného dopravce je dost těžké

+1/−1
28.11.2016 20:20

J58a96r68o14s32l98a22v 85K34u80b60r45i74c17h81t 2884337185833

Nechci být hnidopich, ale ten nadpis mi nedává smysl.

"RegioJet končí s přímým vlakem Praha - Zvolen, nahradí je autobusy". To vypadá, jak kdyby jen vlak nahradilo několik autobusů.

Správně by mělo být: RegioJet končí s přímým vlakem Praha - Zvolen, nahradí JEJ autobusy", ale nebavíme se o jednom vlaku, takže taky nesmysl, že?

"Na trase Praha - Zvolen končí vlaky RegioJet, nahradí je žluté autobusy"

Dává to větší smysl a dokonce se Vám to bude vejít do 180 limitu na počet znaků, což bývá normální u nadpisu.

+2/0
28.11.2016 16:38

J38a52n 73S66ů67r33a 4845483823252

Máte pravdu, díky za upozornění:)

+2/0
28.11.2016 17:16

J22a39r17o88s80l29a51v 70K78u92b85r38i91c22h17t 2474857845933

Nemáte za co pane Sůro.

0/0
28.11.2016 18:11

M21i49c92h34a41l 84H81e76b18e44d95a 3476697698225

Pane Kubrichte, nedá mi to, abych na Váš příspěvek nereagoval. Zaujala mě formulace "...dokonce se Vám to bude vejít..." - to je germanismus jak vyšitý.

S formulací nadpisu máte pochopitelně plnou pravdu.

+1/0
28.11.2016 20:26

J67a23r36o60s36l34a65v 75K93u11b94r56i33c31h94t 2874407975203

Ja, ich weiß. Aber wir schaffen DAS! ;-D;-D

0/0
28.11.2016 20:41

M89i13c14h90a31l 14H86e17b12e76d54a 3606107558245

;-D;-D;-D

0/0
28.11.2016 21:08

J14o72s51e47f 24T33r98ö80g78l 8969802586576

Vaše verze zase vypadá, že vlak končí úplně, což taky není pravda, jde jen o ten dieslový úsek (mimochodem velice pěkný - hafo tunelů, výhledy...).

+2/0
28.11.2016 22:21
Foto

T21o41m49á94š 52D22v46o89ř71á35k 3955613256436

Vyzobávání rozinek to není, tak to zabalíme? Moc nevydržel, hrdina...

+13/−12
28.11.2016 16:37

J61a71n 12C78e89p69e26k 1294286420

Vy jste asi nečetl článek že? Druhý takový. Tak šupky, přečíst, aby jste si ujasnil situaci. ;-)

+5/0
28.11.2016 16:55
Foto

J78a97n 63V75a98l41a49l82í89k 6636179310976

no situace je taková že pro RJ je ta trat ztrátová jak uvádí a ztrácí se tam i atraktivita a pak tam začne jezdit další dopravce jelikož pro RJ jsou dva body nelukrativní tak raději odejde

Současně RegioJetu byla přidělena trasa, která mimo jiné zahrnuje zbytečné 15 minutové čekání v Banské Bystrici, což samozřejmě výrazně snižuje atraktivitu vlakového spoje,“ dodal Ondrůj.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/regiojet-konec-spoju-praha-zvolen-dro-/eko-doprava.aspx?c=A161128_132907_eko-doprava_suj

RegioJet má i další důvod, proč spoj zrušit: nákladově jde o velmi náročný provoz.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/regiojet-konec-spoju-praha-zvolen-dro-/eko-doprava.aspx?c=A161128_132907_eko-doprava_suj

0/0
28.11.2016 19:36

R56o78m50a96n 13S72t32o55n94e11k 1869193189531

a zase ten nesmysl o vyzobávaní rozinek

+4/−2
28.11.2016 16:57

J11i29n42d24ř58i68c46h 25Š62k52o30p70e53k 4915261620615

místo vlaku jako náhrada bus ? Nikdy, sebelepší bus neumí nabídnout pohodlí vlaku, pokud se tedy nejedná o starou lokálku

+5/0
28.11.2016 16:28

T66o62m40á62š 95T98a15t18í96č29e85k 5100562660728

I v té máš místa.

0/0
28.11.2016 16:59

T35o18m92á86š 88T75a97t22í53č55e59k 5170822530138

*víc místa

0/0
28.11.2016 17:03

J84i40n42d57ř66i47c63h 61Š83k65o80p56e94k 4375831280625

narážím na pohodlí. Sebelepší autobus má nižší komfort než jakýkoli vlak (mimo lokálky sunoucí se 50 km/h rychlostí )

+2/0
28.11.2016 18:03

F46r21a72n33t15i26š16e94k 93V36a32n68ě18k 1207394207847

Prostě Zvolen není ta třešíňka na železničním dopravním dortu. :-)

+7/−6
28.11.2016 16:25

J75a39n 49C48e82p28e32k 1324626540

No já tam hlavně čtu, že stát si tam objednal a platí spoje na stejnou trať, kterou jezdí soukromník bez dotací.

+9/−1
28.11.2016 16:32

F40r19a59n57t90i70š93e36k 35V57a74n11ě21k 1787204547747

Jenže při objednání spojů ze strany státu je jistota, že tam bude objednaný provoz fungovat celý rok a nebude tam nejistota, že Regiojet tam přestane jezdit ze dne na den dle svého uvážení. Navíc stát si určí kdy ten vlak pojede, aby byl spoji pokryt celý den a nebo jen přepravní špička.

+7/−8
28.11.2016 16:36

O39n55d67ř59e85j 61N67o15v24á20k 9527174119879

- má stejnou "jistotu" jako u každého jiného dopravce ....

- a nic nebrání státu si objednat - vykrýt - pouze ten čas, kdy nejezdí soukromník ... jestli má potřebu "nasadit" vlaky v jiné časy, než jezdí soukromník ...

jenomže tohle je zcela záměrná likvidace konkurence ....

+6/−1
28.11.2016 16:38

F57r74a76n66t21i75š14e98k 16V63a78n29ě59k 1367834677557

Myslím, že Jančura měl předem vědět do čeho jde a je to jeho problém, že se ekonomicky přepočítal. A jako vždy se všichni spikli proti němu. A nikdo mu tam nebrání dál jezdit na své riziko a nabízet lepší služby, než ZSSK.

+6/−5
28.11.2016 16:49

J22a57n 69C56e31p50e74k 1304646840

Co to mumláte? On má jezdit tam na vlastní riziko, kde jiný jezdí s jistými platbami od státu? A ve stejný čas?

+7/0
28.11.2016 16:55

P27a45v13e43l 49S72v89o68b86o11d36a 4127530862812

Proc mumla? Jancura snad vedel za jakych podminek do toho jde. Pokud nema nijak osetreno to, ze mu tam stat muze kdykoliv nasadit "dotovany" spoj a do stejneho casu, pak je to jeho podikatelske riziko. Nic vic, nic min.

+1/0
29.11.2016 16:25

D79a89v91i74d 85D63i16r17g55a 7735871508

On se ekonomicky nepřepočítal. Provozoval trať, na kterou mu stát následně nasadil dotovanou konkurenci, tak se z ní stáhl. Reaguje na měnící se situaci.

+6/0
28.11.2016 17:41

F60r72a17n30t54i62š15e56k 76V65a87n57ě63k 1747184487647

Ono to bylo spíše tím, že tam byl ve ztrátě tak jako tak i bez objednávky státu u ZSSK. Jen je to dobrý mediální důvod jak tuto ztrátovou trať opustit.

+4/−5
28.11.2016 17:45

R21o71m83a79n 86S44t49o48n27e21k 1969443649231

na této ztrátě má podíl i slovenský stát který z peněz daňových poplatníku platí jízdné za půlku cestujících

+2/−1
28.11.2016 18:59

L51i74b86o35r 62Z78a54v62ř23e12l 8359196721682

soukromník at si jezdí jak chce, stát je přednější, ten zajištuje dopravní obslužnost.

0/0
30.11.2016 6:45

O21n80d16ř38e51j 67N25o33v74á51k 9337524199819

Přesně tak.

Takto se ostatně socdemáci chovají i v čechách ...

+2/−1
28.11.2016 16:36

P77a34v69e42l 25M48a40t52o76u72š83e50k 5680967968534

Hlavně tam od severu nemůžou elektrický mašinky.

+1/0
28.11.2016 17:07

M34a64r93t85i13n 18V71e35s90e53l13ý 1620168297336

Na trati Turčianské Teplice - Banská Bystrica mně především chybějí osobní vlaky (obsluha stanic Čremošné a Harmanec jaskyňa). Na slovenské poměry bohužel člověk může ovšem být rád, že tam jezdí aspoň ti rexíci... 8-o

+5/0
28.11.2016 16:13

J36a86n 46Š88i36ř82i85n30a 5595655

Podobně vylepšili i trať Červená Skala - Margecany s unikátním telgýrtským tunelem a viaduktem, Dobšinskou ladovou jaskyní či Dedinkami. Ve Vernáru už vlaky nestaví vůbec a počet spojů na té trati se smrskl na 2 denně...A pak najednou nasadí ŽSSK spolu s ČD dotovaný vlak přesně v čase, kdy jezdí trať Ostrava - Zvolen RegioJet. Důvod toho nebude na 99 % zlepšení dopravní obslužnosti, ale snaha o likvidaci konkurence pro ŽSSK/ČD.

+8/−1
28.11.2016 18:34

V42í55t46ě95z35s28l84a80v 97K78l49o11z49í83k 3801799444767

Taky mi chybi osobni vlaky, aspon 3 denně by mohly jet, rano poledne vecer par nahoru a dolů.

0/0
29.11.2016 13:08

O31n62d36ř43e15j 47N91o96v65á44k 9907344109379

No jo ... nastupující levicová diktatura se snaží RegioJet vytlačit ...

Jihočeši by mohli vyprávět, jak jim jihočeský kraj zrušil přímá spojení ... a nahradil je "vlastními" autobusy ..... zastaralými a bez dosud fungujícího spojení jihočeského kraje se zbytkem republiky ....

+10/−4
28.11.2016 15:39

L23u80k87á49š 69Š92m47a29h59e82l 2377114672614

Autobus je zastaralý způsob dopravy jako celek. Naštěstí se blýská na lepší časy a spojení Praha - Krumlov přes Budějovice přímými vlakovými expresy už od prosince začíná. Sice zatím jen dvěma páry, ale i to je dobrý začátek.

+3/0
28.11.2016 18:47

J18o38s14e46f 29Š19o80l61t74e11s 8284148650573

Vtipné, autobus je zastaralý, ale vlak ne? Možná byste si měl ujasnit, co bylo dřív.

0/−2
28.11.2016 20:00

F24r40a51n72t36i49š86e15k 51P83á13p50a83y 2662669847807

? Ale autobus jazdí všade...

0/−1
29.11.2016 7:14

R95u11d13o70l46f 72K88o26m35á40r71e28k 7668789892529

škoda že už nejezdí parní lokomotivy

+2/−2
28.11.2016 15:33

T45o83m75á42š 34T98a66t34í58č13e70k 5220732360178

Jako technická památka je to pěkný, proč si občas neudělat výlet pod parou. Ale já si to ještě pamatuju, byla to trochu pruda, neb cestování bylo o poznání méně čisté. Kouř je sviňa.

+1/0
28.11.2016 17:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.