Diskuze

Dopravní podniky chtějí více peněz pro řidiče. Kde je vezmou, není jasné

Velkorysé navýšení platů řidičů, na kterém se dohodla vláda krátce před krajskými volbami, začíná být pro dopravce i kraje spíše noční můrou. Řidiči sice mají od ledna dostávat více, v některých případech až o­ 40 procent, jenže po dvou měsících jednání není stále jasné, kde se peníze vezmou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Další produkt marxistického ministerstva, vždyť po spidlovsku přece "Zdroje jsou." a ony nejsou, tedy jen do doby než se socialistická vláda po vyvolání v článků popisovaného chaosu rozhodne je někomu vzít a přidělit na další "správnou věc".

0 0
možnosti

Ne, že bych nepřál řidičům autobusů vyšší platy. Oni si je zaslouží, o tom není sporu. Ale nařídit úředně vyšší platy bez jakékoliv zodpovědnosti, to je od vlády chucpe. A když by tedy Sobotka a spol. přispěli krajům na platy řidičů, pak by logicky museli přispět i městům.

1 0
možnosti

NEVOLNICTVíI zrušili r.1781léta páně. , Řidič příměst.busu musí !! (šichty má přiděleny) robotovat za téměř dvojnásobný!! roční ;-D pracovní fond než státní zaměstnanec! Na výplatnici má 180 hod/měsíčně, skutečně ale s čekačkama oddělá 220-240 hod měsíčně. KOntroly práce jsou asi podmazané. Toto se z bezpečnostních důvodů na výplatní pásce u nás nevykazuje. Příměstské do 50km nejezdí se na karty, ušetří mzdy dalších řidičů [>-]a tohle ten hrubý rozpor s malou pracovní dobou EU řidičů v Německu,Rakousku. A pak mají být pozorní,odpočatí a vysmátí na klienty?

3 0
možnosti

R12o69m74a11n 28B45í10l44ý

1. 12. 2016 9:57

Tuhl jsem jel z Prahy do Kladno s ČSAD Kladno... Starý zrezlý autobus Karosa, intervaly po hodině, takže i když jsme ostatní stáli až k řidiči a museli vydechnout, abychom se vešli, tak se asi 10 lidí nevešlo. Pak další zastávky, kde prakticky zůstávali lidé stát, nebyla kam se vejít. Tak to jděte někam teda Rv

0 0
možnosti

Ja neviém prečo pridávať tým avtobusiákom a njé vodičom nákladiákov a kamiónov?

Tý by si to zaslúžili viácej, lebo mosijá okrem riáděnija nakladáť a vykladáť všeliký ten piésok, štěrk a všetký ten továr čo vozijá.

A prečo pridaté dostanú len tý avtobusiákovjá?

Veď tý němajú s nákladom praktýcky nijáku robotu. Ten ich náklad sa naloží a vyloží praktýcky sam, okrem zopár prípádov keď dákto usnie a mosijá ho na konečnej vyhodíť...

0 2
možnosti

bože, do čeho s to dušu dal?

3 0
možnosti

tak proste musi zvysit cenu jizdneho. hodne nepopularni krok. ale v nemecku taky nejezdi za nase ceny.

to mate jako s kadernikem ktery vaz v Mutenicich udela strojkem za 50 kacek kdezto v Erkhaimu dostanete tu stejnou sluzbu za 15 euro.

a to je ten rozdil, energie, potraviny, zbozi, proste vsechno co se da bez problemu prepravit pres pulku sveta stoji stejne

0 0
možnosti

A co platy k tomu -taky se zvysej na nemeckou minimální mzdu

0 0
možnosti

Jednou jsem jel nějakým busem ze Štěchovic do Prahy, vepředu se bavili řidiči, ten jeden říkal: "je mi 50 a sem tam nejmladší".

1 0
možnosti

přesně tak, ale asi je odpovědným jedno, že jejich děti budou vozit do školy řidiči v důchodovém věku

0 0
možnosti

Ať si smíží platy management a bude pokryta část peněz pro řidiče.!!!!!!

5 5
možnosti

Kolik odhaduješ, že by tak zbylo na každého řidiče?

3 2
možnosti

Za chvíli budou chtít zvýšení platů všichni na německou úroveň.

1 1
možnosti

Na tom ale není nic špatného.

5 0
možnosti

S sliby se slibují, blázni se radují. V politice a zvlášť před volbami to platí 2x.

4 0
možnosti