- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten, Jadran, myslim ze si nějaká zeme rekla o velké penize za prujezd vlaku.
zajimave, neprijde mi jako soutez, kdyz je prihlasen pouze jeden ucastnik. rozhodne to musel byt zajimavy vyber : "aaaaaa zakazku dostaneeeeee, tenhle ten nejaky JLV"
rozhodne svou konkurenci roznesl na kopytech (cti kolejich)
a kdo může za to, že se více firem třeba nepřihlásí ?
To už zase budou volby, že se všechno slibuje?
Proč nejezdí lůžkové vozy na Jadran?
Pokud stoji letenka vsude po Evrope vetsinou kolem 1tis, tak nechapu ze vubec nekdo jezdi vlakem na delsi trasy pres noc.
a) letenka nestojí většinou "kolem 1000 Kč". To jsou akční nabídky, kterých je pár. Vždyť jen odletová taxa na pražském letišti je 591 Kč. Myslíte, že za zbylých 400 Kč lze vypravit let? Pokud máte daný termín a destinaci, takovou cenu neuvidíte.
b) noční vlak je konkurentem ranních letů. V destinaci jste ráno. To jsou časy vhodné na obchodní cesty a takové lety jsou nejdražší. Alternativa je letět ještě večer, ale pak platíte i hotel.
c) noční vlaky mají na rozdíl od letadel více destinací. Například z nočního vlaku Praha-Zürich můžete ráno vystoupit ve stanicích Bludenz, Feldkirch, Buchs, Sargans. Tam se letadlem dostává blbě.
d) noční vlaky nemusí být drahé. Například toto úterý Praha-Krakow: podle e-shopu 607 Kč k sezení, 910 Kč lůžko.
To bych raději čučel do stropu, než četl časopis ČD. Doufám, že pán s přístrojem od Applu nečte jeho elektronickou verzi :-).
Viděl jste ho někdy? Většina obsahu s ČD nesouvisí, dokonce ani se železnicí ne.