- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zrovna jsem koukal na ten jejich vyprodaný shop a řikal jsem si že už asi končej.
Tak snad můj patentovaný zlepšovák, když mi bylo asi 12. To by je mohlo vytrhnout.
Ty ovladače hořely. Byl tam drátový odpor, který uměl ten plast roztavit a ovladač zničit. Ovladač na jedno použití... Tak jsem ten odpor rozmotal a natáhl odporový drát přes kolíčky do krabice velikosti A5, aby se pěkně chladil a nasázel jsem k němu 5 tlačítek. Měly to být jako rychlosti a jezdilo se pak na 1, 2... až 5.
A teď to přijde. Moje genialita je nebezpečná. Přidal jsem speciální přepínač na trvalé zapnutí 3. To byla rychlost, kdy auto nevyletělo z dráhy. Takže se pak dalo závodit s mírně imbecilním soupeřem, když se nevyskytl žádný kamarád. Stejný princip, co přinesly mnohem později počítačové hry.
Samozřejmě to měl i druhý okruh. Takže se daly pustit dvě autíčka na dráhu a ona jezdila sama. Dalo se jít na sváču, koukat na TV nebo jít ven bruslit. A pořád to samo jezdilo. No není to geniální?
Ne. Protože zábava byla právě v tom řešit rychlost tak, abys nevyjel a přesto byl rychlejší než soupeř.
Kdo zná původní československou autodráhu a zná ty dnešní, tak ten rozdíl jasně pozná. Naše se vám nezkroutí a nepoláme. Výjimka byla u malinkých "háčků" na straně, které držely mantinely. Kdo si chce pořídit Carreru z Číny má možnost. Jsou jich všude mraky. Tu českou neseženete. A také se po ní zapráší, uvidíte.
Co z toho, ze se to nepolame, kdyz o proti digitalu je tak 1/10 zabavy, mam starou monzu z roku 88 a stejne jsem koupil klukovi carreru d143, k tomu za 500 3 autodrahy carrera go z druhy ruky bez auticek, moznost 3 aut a predjizdeni da tomu uplne jinou uroven
Nevím proč připlácet za Faro, která je dražší než Carrera nebo Scalextric, navíc má mnohem menší výběr aut a nemá možnost upgradu na digitál
Automodeláři: pneu mazali revmazinem i medem
http://zajimavosti.info/automodelari-pneu-mazali-revmazinem-i-medem/
Hlavně aby to nešlo stejnou cestou jako ETA. Koupit značku, haly prodat, výrobu se objednávat v čínských noname montovnách
Toto řešení je efektivnější. V číně vyrobí za podstatně nižší cenu a se stejnou kvalitou jako v ČR.
Já jsem tedy nadšen a doufám, že to dotáhnou do konce a zachrání výrobu. Je to sice naivní, ale bylo by hezké udržet alespoň jeden český výrobek na živu a v zisku. Jestli to opravdu rozjedou, už vím, co koupím synovci. I kdybych u toho s ním měl sedět sám.
Montisystém i SEVA se u nás taky vyrábějí stále. Akorát že to už nejsou Kovozávody Semily, ale Beneš & Lát.
Takú autodráhu mám stále doma,dostal som ju pod stromček v roku 1983,stále je úplne funkčná ,stála 999 Kčs
To nemůžeš takto napsat - jsou tady diskutéři, kteří jsou přesvědčeni, že za socíku se vyráběly samé šmejdy .....
schvalne jestli dokazou vyrobit klopenou drahu 90mm (Shadow)m, kde FARO tenhle dil proste ignoruje. Ale bambule asi koupi hotovou firmu a na tohle se vykasle ..
Tak to vidím poprvé. Ona byla souprava rovnou s klopenou zatáčkou a už v novém formátu 90 mm. (1984) Přitom popisují, že to lze kombinovat s rozchodem 74 mm.
http://czauticka.cz/home/autodraha/autodraha-shadow/
Já dostal tuhle jako základ. (1977)
http://czauticka.cz/autodraha-mc-laren/
A dokupoval jsem si auta Porsche.
http://czauticka.cz/autodraha-porsche/
Ta klopená zatáčka se prodávala samostatně. Mám snad 2 sady. A tady jsem to zkusil vyhledat, aktuální inzerce. A níže mají přímo tu škatuli. No nekup to. Včera inzerováno a za babku.
https://deti.bazos.cz/?hledat=klopena+zatacka&hlokalita=&iddel=1
https://deti.bazos.cz/inzerat/68660202/Ites-autodraha--trafoautickaklopeny-dil.php