Diskuze

Korejci dál dusí VW za dieselgate. Rekordně pokutovali klamavou reklamu

Jihokorejský regulační úřad FTC se rozhodl vyměřit německé automobilce Volkswagen rekordní pokutu 37,3 miliardy wonů, v přepočtu zhruba 800 milionů korun, za klamavou reklamu týkající se emisí. Úřad ve středu rovněž oznámil, že podá trestní oznámení na pět bývalých i současných vedoucích pracovníků jihokorejské divize VW.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, vypadá to s emisema bídně, což si asi nebudeme nalhávat. ALE, ALE.... by mne zajímalo proč to trápí zrovna Koreu? Myslím, že pokud Škoda přestane vozy do této země dovážet, tak se pro místní ekonomiku nic moc nezmění.

0 0
možnosti

Tím místním....myslým jak korejskou, tak naší....

0 0
možnosti

J73a21n 31T21a54r17a90b49a

8. 12. 2016 20:51

Korejci si dost troufají. Taky by se jim mohlo stát, že jejich křápy v EU budou pod drobnohledem například ochrany autorských práv či se jejich eurofabriky ocitnou bez daňových prázdnin.

0 1
možnosti

já nevěřim že to šidil jenom VW , šiděj to všichni ale odskáče to jenom jeden

3 0
možnosti

A kdo jiny sidi na US trhu, kdyz tam prodaval diesely hlavne VW? Prave ze ostatni meli soudnost a do US se nehnali. Vedeli jak tam jsou prisne limity a silene sankce.

0 0
možnosti

R57a64d30e44k 12S14e76m40a

7. 12. 2016 16:56

jak se taková kravina dá nafouknout do obřích rozměrů...

0 1
možnosti

Kravina? Od kdy je podvádění kravina?

2 0
možnosti

No tak jim to za ta léta trochu vrací.;-D

1 0
možnosti

A EU s Volkswagenem neudělá nic? Že by v tom hrál nějakou roli fakt, že VW je spoluvlastněný dolnosaskou vládou? A co naše eurokomisařka Jourová - zatímco USA vypálili obrovskou pokutu, tak EU debatuje už rok s VW, jak to jako budou řešit.Rv

0 0
možnosti

zákaz prodeje korejských okopírovaných křápů do evropy by to chtělo, at si to kupujou doma ty křápy okopírované od ostatních automobilek

7 9
možnosti

Hyundai a Kia kopírují konkrétně kterou evropskou automobilku? Jestli vy si nepletete Koreu a Čínu...

4 0
možnosti

Jo kdyby ty naftový chrochtáci chtěli skončit úplně. Ještě by se všichni ostatní začali divit, kdyby se spotřební daň z nafty a benzínu srovnali na stejno. Ještě když pak čtu srovnání u hloupé fábie, kde rozdíl pořizovacích nákladů se splatí po 150 tisících najetých km, a to se nebere v potaz, že opravy na naftových motorech jsou kapánek dražší...

V americe vědí, že tyhle parodovaný motory s naftou a objemem půl litru je k ničemu. A upřímně, místní zvuk všudypřítomných V8 mi v Evropě fakt chybí.

0 0
možnosti

J88o82s79e36f 36V46a38l78a

7. 12. 2016 11:28

Dieselgate je jenom produkt sikovnych americkych pravniku a zblblych uredniku ze "zivotniho prostredi". Lze predpokladat, ze vetsina dieslovych motoru napric znackami ma zhruba stejne problemy, jenom je kazdy resil jinak. Treba FIAT vypina uplne cisteni vyfukovych plynu uz po nekolika minutach provozu. Nejde o nic jineho nez jinou technologii, ta od VW je sofistikovanejsi

1 1
možnosti

Jisne a proto se resi pouze VW a ostatni znacky problem nemaji. VW byl rok pred vypuknutim afery upozornen Americany na problem a pozadan o napravu. Ten pak udelat fake svolani k oprave s tim ze je vse vyreseno. Kdyz urady zjistily ze byly opet podvedeny, tak az pak nastala zaloba. Jenom hlupak lze uradum, kdyz vi ze jsou proti nemu dukazy.

0 0
možnosti

Jsem zvedavy kolik se ozve priznivcu VW s tim, ze podvadeni je normalni, delaji to vsichni a pristup uradu je pouze sikana firmy.

Nejak se zapomina ze VW podvadel ucelove pro zisk, nikdo jej k prodeji naftovemu motoru v US nenutil (naftove motory jsou v US velka vyjimka). Navic opakovane lhat uradum ze je vse OK, tj. si svym pristupem o potrestani sam rekl.

1 0
možnosti

J77o58s23e32f 77V62a71l20a

7. 12. 2016 11:35

taky to tak je. Dneska je uz dost dukazu, ze zrejme ani jedna autofirma neni schopna nasadit moderni dieselovy motor tak, aby vyhovel nejakym umele nastavenym podminkam. A tyka se to i treba FIATu, kteremu patri na americkem trhu Chrysler. Samozrejme jde o podvadeni a VW to bude stat astronomicke castky. Ale je to ciste pravni a nikoli moralni problem, co vsechno defeat device jeste pravne smi a co uz je podvod. S nejakym zivotnim prostredim to nema nic spolecneho a dovoluji si tvrdit, ze z hlediska zivotniho prostredi je na tom zatim nejhure elektromobil, ktery jenom presune spalovani fosilnich paliv ven ze mest, ale zato se tech paliv spali o to vic.......

0 0
možnosti