- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to teda skoro nic, ale lůžko Brno - Prešov přes Fiľakovo taky stojí za zmínku
Nejvíce lidí jezdí vlakem do práce, takže tam by měl stát směřovat nejvíce podpory.
V Česku? Snad v Čechách. Česko = Čechy + Morava + Slezsko...
"Nové Jižní Expresy"? To odted budou jezdit vlaky s nazvem "Jizni Expres", pane autore?
Ne. Ale České dráhy jim tak říkají. Google a vyhledávání jistě znáte.
Osobne vítam nové vlaky z Ostravy do Banskej Bystrice/Zvolena a späť. Doteraz bola strata času s prestupom v Žiline viac ako hodinu.
Soukromí dopravci měli být na železnici vpuštěni teprve v okamžiku, kdy by existoval plně funkční systém vzájemného uznávání jízdenek a to včetně různých slev. Momentálně je situace taková, že tam, kde bude nutné při cestě do práce přesedat mezi více dopravci, bude cena za jízdné pro cestujícího podstatně vyšší než kdyby jezdil pouze s jedním dopravcem a to nemluvím o nutnosti navštěvovat více pokladen, navíc každou v jiném místě (na venkovských nádražích jsou pouze pokladny ČD). Nějaký nákup jízdenek přes internet nebo rezervace dopředu situaci rozhodně nevyřeší. Nejvíce budou na těchto změnách tratit Ti, kteří dojíždějí do práce denně na větší vzdálenost s nutností přesedání. Chápu, že změnám, tleskají Ti, kteří cestují vlakem jednou za čas, nevyužívají slevové karty a vzhledem k tomu, že to není moc často, tak jim systém více pokladen nevadí.
Potom by ČD stačilo bojkotovat uznavani jizdenek aby se zbavili konkorunce na dalšich 20 let.
Pěkný rozbor. jak je vidno, MD (tedy hlavně Ťok), jsou arogantní <censored> <censored>. To už tam rovnou mohou pustit přemalovaného Stanjuru, který dopravě rozumněl asi jako kachna kobylinci.
V MS kraji si zase dělají dráhy přípoje na své a od svých dálkových vlaků. Hlavně v ranních a večerních hodinách. A osobám tak v řadě případů na sebe v těchto důležitých okrajových časech na sebe nenavazují vůbec. Nebo v lepším případě se dlouho čeká. Já nemám slušných slov pro tuto státní organizaci a vyvaruji se tentokráte ostrých slov, aby mi to nesmazali. Uf. Na ranní nebo z odpolední je téměř nemožné se z/do Ostravy rozumně dostat. A, raději mlčím...
Jediný přímák ze Zlína do Prahy a udělají z Expresu courák.
Vážně je 11 minut jednoho spoje na trase Zlín-Praha dlouhé 3,5 hodiny takový problém? Navíc tímto dojde ke zpravidelnění jízdního řádu - takže mimo tento ranní čas se spojení Otrokovice-Praha naopak o 20 minut zrychlí.
Vy si spíš v tom Zlíně konečně opravte to nádraží a elektrifikujte trať, ať se neztrácí 10 minut přepřahem v Otrokovicích. Spolu s Libercem jste jediné krajské město bez elektrifikované železnice. Ale zatímco Liberec to má k hlavní trati daleko, vy jen kousek.
To je sice hezké, ale k obnově vozového parku na rychlících Děčín - Praha opět nedojde. „Béčka" nejsou žádná sláva.
To můžete poděkovat ministerstvu dopravy které už mnoho let slibuje vypsání výběrového řízení na tuto linku. ČD tam nebudou kupovat nové vozy když ví, že se může kdykoliv vypsat soutěž a můžou o tu linku přijít.
Pokud se nemýlím tak zrovna na tuhle linku by měly jít vlaky z té státní půjčovny.