Diskuze

Nový jízdní řád: více konkurence pro ČD i rychlejší vlaky

Od neděle začíná platit na železnici nový jízdní řád. Vlaků má jezdit víc než dosud. Ne vždy jsou ale chystané změny krokem k lepšímu komfortu pro cestující.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R12a14d98i24m 80Š64o98l26c

10. 12. 2016 22:01

Je to teda skoro nic, ale lůžko Brno - Prešov přes Fiľakovo taky stojí za zmínku ;-)

1 0
možnosti

D59a17v70i40d 93P78e93t98r

10. 12. 2016 20:38

Nejvíce lidí jezdí vlakem do práce, takže tam by měl stát směřovat nejvíce podpory.

2 0
možnosti

V Česku? Snad v Čechách. Česko = Čechy + Morava + Slezsko...

3 0
možnosti

J88i49ř57í 92N81e10v65r27l13a

10. 12. 2016 15:09

"Nové Jižní Expresy"? To odted budou jezdit vlaky s nazvem "Jizni Expres", pane autore?:-P

1 0
možnosti

J21a64n 48S68ů52r56a

10. 12. 2016 15:27

Ne. Ale České dráhy jim tak říkají. Google a vyhledávání jistě znáte.

3 0
možnosti

Osobne vítam nové vlaky z Ostravy do Banskej Bystrice/Zvolena a späť. Doteraz bola strata času s prestupom v Žiline viac ako hodinu.

3 0
možnosti

Soukromí dopravci měli být na železnici vpuštěni teprve v okamžiku, kdy by existoval plně funkční systém vzájemného uznávání jízdenek a to včetně různých slev. Momentálně je situace taková, že tam, kde bude nutné při cestě do práce přesedat mezi více dopravci, bude cena za jízdné pro cestujícího podstatně vyšší než kdyby jezdil pouze s jedním dopravcem a to nemluvím o nutnosti navštěvovat více pokladen, navíc každou v jiném místě (na venkovských nádražích jsou pouze pokladny ČD). Nějaký nákup jízdenek přes internet nebo rezervace dopředu situaci rozhodně nevyřeší. Nejvíce budou na těchto změnách tratit Ti, kteří dojíždějí do práce denně na větší vzdálenost s nutností přesedání. Chápu, že změnám, tleskají Ti, kteří cestují vlakem jednou za čas, nevyužívají slevové karty a vzhledem k tomu, že to není moc často, tak jim systém více pokladen nevadí.

15 3
možnosti

Potom by ČD stačilo bojkotovat uznavani jizdenek aby se zbavili konkorunce na dalšich 20 let.

3 5
možnosti

Pěkný rozbor. jak je vidno, MD (tedy hlavně Ťok), jsou arogantní <censored> <censored>. To už tam rovnou mohou pustit přemalovaného Stanjuru, který dopravě rozumněl asi jako kachna kobylinci.

4 0
možnosti

R30a15d16e98k 47K47o92h34u24t

10. 12. 2016 13:04

V MS kraji si zase dělají dráhy přípoje na své a od svých dálkových vlaků. Hlavně v ranních a večerních hodinách. A osobám tak v řadě případů na sebe v těchto důležitých okrajových časech na sebe nenavazují vůbec. Nebo v lepším případě se dlouho čeká. Já nemám slušných slov pro tuto státní organizaci a vyvaruji se tentokráte ostrých slov, aby mi to nesmazali. Uf. Na ranní nebo z odpolední je téměř nemožné se z/do Ostravy rozumně dostat. A, raději mlčím...

0 8
možnosti

R26a46d38e80k 71K82o45h43u75t

10. 12. 2016 13:06

A osobáky tak...

Oprava...

0 0
možnosti

L76u25k78á40š 46D32u14d79a

10. 12. 2016 13:04

Jediný přímák ze Zlína do Prahy a udělají z Expresu courák.

2 3
možnosti

Vážně je 11 minut jednoho spoje na trase Zlín-Praha dlouhé 3,5 hodiny takový problém? Navíc tímto dojde ke zpravidelnění jízdního řádu - takže mimo tento ranní čas se spojení Otrokovice-Praha naopak o 20 minut zrychlí.

Vy si spíš v tom Zlíně konečně opravte to nádraží a elektrifikujte trať, ať se neztrácí 10 minut přepřahem v Otrokovicích. Spolu s Libercem jste jediné krajské město bez elektrifikované železnice. Ale zatímco Liberec to má k hlavní trati daleko, vy jen kousek.

14 1
možnosti

F94e46l63i69x 29M14e33d37e61k

10. 12. 2016 12:17

To je sice hezké, ale k obnově vozového parku na rychlících Děčín - Praha opět nedojde. „Béčka" nejsou žádná sláva.

2 1
možnosti

To můžete poděkovat ministerstvu dopravy které už mnoho let slibuje vypsání výběrového řízení na tuto linku. ČD tam nebudou kupovat nové vozy když ví, že se může kdykoliv vypsat soutěž a můžou o tu linku přijít.

Pokud se nemýlím tak zrovna na tuhle linku by měly jít vlaky z té státní půjčovny.

7 0
možnosti