Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Evropy do Austrálie bez přestupu. Nonstop spojení spustí Qantas

Poprvé v historii poletí cestující mezi Evropou a Austrálií bez přestupu. Australský Qantas od března 2018 spustí přímé spojení mezi Londýnem a Perthem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M41i87c89h40a41l 14M86i38l43l86e14r 9866222149662

Qantas dnes oznamil, ze novy Dreamliner B787-9 s prodlouzenym doletem a kapacitou 236 pasazeru bude prvne nasazen na spoj Melbourne - Los Angeles (6x tydne) od prosince 2017.

0/0
13.12.2016 12:57

J53i81r35i 88D29o87m33i92n43i38k 1101848521610

Ale jo, obchodníkům v první třídě se to bude určitě líbit, vyspí se tam, vysprchují atd. Ale pro běžnou cestu např. študáka, který honí co nejlevnější letenku to nebude.

Jinak, mě osobně přestupy nevadí a to ani maličko. Protáhnu hřbet, projdu transit , případně, jestli je delší přestávka třeba přes noc, tak se vyspím v hotelu v posteli a nejsem zkroucený ze sedačky. Loni jsem takto 2x letěl přes Atlantu do Brazilie a v Atlantě jsem se v klidu vyspal, dal si skvělý steak, ráno fajn snídani a pak jsem letěl odpočatý a svěží dál. Dlouhé lety mi nevadí, ale být někde 18 hodin zkroucený v sedačce s občasnými procházkami v uličkách určitě není mé hobby:-)

0/0
12.12.2016 15:08

M53i14c39h43a30l 95M84i70l95l42e48r 9586382859512

Dreamliner Qantasu nebude mit 1. tridu, ale Business, Premium economy a Economy. Tudiz nebude sprcha.

Luzka v Business ale budou= sedadla ktera se rozlozi na luzko.

A jen tak mimochodem, ve vyssich tridach neletaji jen obchodnici. Leta tam kazdy, kdo na to ma a stoji mu za to predplatit si vyssi pohodli na dlouhou cestu. Napr. moje nevlastni matka, stara pani, kdyz jednou za 2 roky leti za pribuznymi do Evropy.

0/0
13.12.2016 0:32

M35i52c59h18a62l 70M96i69l18l94e68r 9186942559122

ja docela dobre zvladnu streku Australie (Melbourne / nebo Sydney) -Singapore nebo Dubaj - Evropa (Londyn, Amsterdam, Praha atd) jen s mensi prestavkou v Singapore ci Dubaji, ale cestou zpet pri prestupu v Dubaji davam prednost 10hodinove pauze s prenocovanim v tranzitnim hotelu na letisti a pokracovat do Australie tech nasledujicich 13 hodin dalsim spojem.

0/0
13.12.2016 0:37

M40i28c44h76a89l 81M73i52l90l18e81r 9826842919502

vybaveni kabiny Qantas B787-9 (popis v anglictine)

https://dreamliner.qantas.com/article/qantas-unveils-next-generation-cabins-for-787-dreamliner

0/0
12.12.2016 12:58

J70a58n 46C50e18p84e49k 1754896890

Tak to vypadá na 16-17 hodin na palubě letadla. Brrr odporná představa. Já letěl 13 hodin a měl jsem toho plné necky.

0/0
12.12.2016 8:59

M56i43c31h48a61l 86M89i24l92l12e29r 9246612959682

16-17 hodin dnes uz neni zadna rarita.

Dubaj - Auckland (Emirates B 777- 300 ER) 16 hodin, opacnym smerem 17hodin 15 minut,

Sydney - Dallas Fort Worth (Qantas A 380) 15 hodin 25 minut, opacnym smerem 17hodin

0/0
12.12.2016 11:43

J60a10n 67C98e80p86e21k 1774666340

Věřím, ale vůbec si to nedokážu představit a to jsem měl místo do uličky, tak že protáhnout jsem se mohl, kdy jsem zachtěl.

0/0
12.12.2016 12:31

M19i71c53h46a27l 89M52i53l85l43e48r 9516142399302

Letel jsem mezi Australii a Evropou 4x (tam a zpet, tedy 8 cest) behem 5 1/2 let, takze mi to jako takova hruza nepripada.

0/0
12.12.2016 12:35

M90i67c90h89a30e55l 96K50o81n56e83č81n75ý 6182133449649

A bude to letadlo lůžkáč? Jinak neletím.:-P

0/0
11.12.2016 22:17

T63o23m51á25š 45T76a75t21í76č69e74k 5610302180948

V první třídě určitě.

+1/0
12.12.2016 0:00

M28i29c87h46a78l 21M30i71l88l42e18r 9756452829972

v business

0/0
13.12.2016 0:37

P82a86v90e86l 15R55u89s 9258778529850

Perfektní plánování, první let se uskuteční za rok a čtyři měsíce.

0/0
11.12.2016 22:04

T32o87m61á48š 88T52a96t29í83č24e76k 5270442400938

Třeba musí čekat na letadla?

+1/0
12.12.2016 0:02

M73i86c43h12a11l 34M91i62l46l31e14r 9506722439372

V clanku se nepise, ze Qantas sice Dreamlinery B787 ma neco pres dva roky, ale letaji doposud ve standardni konfiguraci 336 pasazeru povetsine na mezinarodnich linkach v jeho nizkonakladovce Jetstar. Obcas na nektere domaci lince.

Letouny B787-9 se specialni super-dalkovou konfiguraci pro 236 pasazeru dostane Qantas az v prosinci 2017, tudiz nemuze planoval spojeni do Londyna, dokud nezaleta nove modely B787 -9.

0/0
12.12.2016 12:15

R14o19s92ť91a 88J41a20n50č52a64r 4777269981836

Pokud se prokáže zájem o linku, nebude pro Boeing problém zvětšit dolet. Měně cestujících má méně zavazadel a tudíž je v letadle místo pro další nádrže pro dolet až do Sydney.

+1/0
11.12.2016 21:30

M15a69r56t56i20n 81S13e80d75o51n61a 2405356246279

Pochybuji ze se budou zvetsovat nadrze, spise se na delsi ceste zlepsi komfort pro cestujici na ukor prostoru. A mene cestujicich a bagaze znamena vetsi dolet.

0/−1
11.12.2016 21:35

M84i12l33a85n 55M20a67j33e51r50č61í63k 1460890464326

1.) (Vámi naznačené) méně cestujících (resp. sedadel pro ně ) v kabině = větší komfort pro cestující (ať již širší či polohovatelná sedadla, ale spíše zejména méně jejich řad = více místa pro nohy)

2.) (p. Jančarem uvedené) méně cestujících využije méně místa v zavazadlovém prostoru = JE NESMYSL JEJ NECHAT NEVYUŽITÝ, TAK PŘIDAJÍ DO NĚJ NÁDRŽ, PRO ZVĚTŠENÍ REZERVY PALIVA NA DELŠÍ DOLET (zvětšují-li délku letu těsně pod hranici výrobcem stanoveného doletu "základní" verze, tak by velmi pravděpodobně museli s touto verzí velmi často mimořádně mezipřistávat pro nutné dotankování z důvodu nedostatku paliva způsobeného nepříznivými povětrnostními podmínkámi)!!

0/0
5.2.2017 21:44

G17e91o78r40g 60K57o93m61b60e34r32e42c 9514401586161

litat se taky chysta Lufthansa s novou A350 Frankfurt - Sydney. Testy zrovna probihaji.

0/0
11.12.2016 21:29
Foto

O94n33d67r62e54j 39B53o72c47e45k 1140155584278

Nemá první 350 dorazit až na Vánoce?;-)

0/0
12.12.2016 11:15

V66a90l38e28r53i47e 55W82e65b37e17r70o34v30á 1872340807200

No, jestli jednou navštívím Austrálii, tak bych asi z Perthu do Londýna touto nonstop linkou letěla, ale opačným směrem bych to neriskla. Ten dolet do cílového letiště bude jen taktak, i když uberou sedačky a sníží tím váhu letadla. Před Londýnem je letišť dost, ale před Perthem je jen hluboký oceán.

0/−2
11.12.2016 20:35

M91i54c67h22a31l 82M77i76l48l16e92r 9246522879132

konspiracni uvahy zalozene na nedostatecnych informacich.

Solidni aerolinky nikdy neletaji s palivem "jen taktak". Vzdycky s predepsanou rezervou.

O Qantasu si prosim te nejdriv neco precti.

To neni nejaka Lamia Bolivia!!!

+1/0
12.12.2016 11:49

M42i67c40h14a32l 86M21i59l21l67e40r 9556822159322

FYI: let Qantasu Perth-Londyn v B787 bude jen o 15 minut delsi, nez je soucasny let Emirates B777 - 300ER Auckland - Dubai a o 30 minut delsi, nez je let s Qantas A380 Dallas- Sydney.

0/0
12.12.2016 12:00

J84a22n 64M93a23z13u59r53e68k 8545504757979

Mně se děsně líbí, jak pan Sůra zařadil hned za článek video, co dokáže Dreamliner bez cestujících. Takže ani on nevěří, že tam cestující vůbec doletěj?

0/0
11.12.2016 19:57

J49a89n 50S83ů28r67a 4905613563302

pan Sůra ho tam nezařadil. ale jsem rád, že se Vám líbí.

+2/0
11.12.2016 20:03

J58a33n 79M93a56z54u90r37e94k 8715264307809

Já jsem si to video ani nepustil, takže nevím, jestli se mi líbí. A když jste ho tam nezařadil vy, tak kdo?

0/0
11.12.2016 21:38

J59a58n 74S98ů82r24a 4715583813212

editor.

+1/0
11.12.2016 21:39

O23n20d31ř26e55j 36F24e24n69c38l 9902166693420

Náhodou taková přímá linka British Airways z Londýna do Sydney s dotankováním v Singapuru je docela osvěžující zastávka. Člověk se protáhne po 12ti hod v letadle a připraví na dalších 8hod let přes kontinent... Co vůbec dělat v Perthu?

+6/0
11.12.2016 19:40

P18a13t98r77i26k 55E13g80e29r 2188900359521

Můj brácha má prima bráchu tak tohle může říct můj kolega. Protože pracuje pro Emirates tak rodičům koupil luxusní dárek cestu do Dubaje a já se poprvé svezu v F1 fakt Ondro jsi dobrej a díky!

0/−4
11.12.2016 18:48

M67a17r47t84i71n 75S22e66d83o34n37a 2455116796569

Jste pobavil. Neuvedl jste co vnimate jako luxus, ale obecne Dubaj vyjde levneji nez Londyn ci New York a neni tak zajimava. F1 je nazev zavodu, pochybuji ze jste se stal pilotem tohoto podniku kde se toci milardy. Spis to vidim tak, ze jste se svezl ve voze co F1 jezdil.

+2/−1
11.12.2016 21:41
Foto

P55a91v89e53l 87Č42e90r79n24í92k 1418365170410

Neverim ze lidem vyrazne vadi jestli musi po ceste jednou ci dvakrat vystoupit. quantas/emirates/singapore maji stejne lety naplanovane tak ze v dubaji/singapuru presedate behem par hodin tak akorat.

Jeden dlouhy let behem ktereho jste skoro porad na jedne sedacce bude podle me spise utrpenim protoze potrva odhadem 22 hodin. Sam jsem se po deseti hodinach letu tesil, az se budu chvili promenadovat v hale.

+4/−4
11.12.2016 18:31
Foto

O90n22d34r29e82j 55B16o32c52e29k 1390575744348

22hodin?8-o

+1/0
11.12.2016 18:34

J77o70s42e25f 74Š55o35l36t28e47s 8474208760363

17 hodin, dle článku.

+2/0
11.12.2016 19:39

G32e90o39r49g 14K35o92m21b13e25r27e34c 9504321486691

me to vadi, a hrozne. A navic v ty sedacce nemusite stale sedet jak prikovanej.

0/0
11.12.2016 21:35

M24i39c66h65a12l 53M60i25l60l60e15r 9636932869812

ale kdepak prikovanej.!!To si asi jeste neletel treba mezi Dubaji a Australii, 13-14 hodin (podle toho kterym smerem).

V letadle se chodi na prochazku, protahnout se ve foyeru nebo v prostoru u emergencnich vychodu. Cestujici jsou vyzyvani jak v palubnim casopisu tak v zabavnim systemu k pravidelnemu cviceni behem letu. Nekdo cvici v sedacce, jiny ve zminenych prostorach.

0/0
12.12.2016 11:54

M71i78c79h98a61l 88M88i53l49l41e65r 9676262969502

omlouvam se - cetl jsem "musite sedet" a teprve az kdyz jsem odeslal odpoved jsem videl, ze pises "nemusite sedet"

0/0
12.12.2016 11:55

T15o12m86á57š 32T17a52t21í34č78e39k 5240882530308

Když budou mít míň míst, třeba tam bude báreček, a to nejen pro first class.

0/0
12.12.2016 0:05
Foto

O38n27d25r42e54j 55B70o33c86e80k 1350855274348

Se divim že IDNES nenapsalo Quantas :-P;-D

+8/−1
11.12.2016 18:28

J45a85n 44S27ů20r54a 4125763453642

Ne každý dosahuje Vaší dokonalosti, pane Bočku.

+1/0
11.12.2016 20:04
Foto

O74n29d67r54e30j 32B73o10c98e29k 1120475514828

Už byste se mohl naučit aspoň pořádně mé jméno:-/

0/−1
11.12.2016 21:02

J52a93n 44S78ů10r75a 4965303353852

Omlouvám se.

+1/0
11.12.2016 21:03

P87a91v94e95l 77Z97a27t61l81o60u67k35a87l 4251121633168

"Půjde o první běžnou komerční linku, která nabídne cestujícím let mezi dvěma kontinenty bez přestupu."

Snad mezi "oběma", ne? Protože letů mezi DVĚMA kontinenty je pěkná řádka :)

+17/0
11.12.2016 18:22

J35a85n 97S31ů97r43a 4605743253192

ano, celou dobu píšeme o spojení Evropy a Austrálie a naši čtenáři si hned myslí, že píšeme o spojení Afrika - Antarktida. Ale snad jste s úpravou spokojen.

+4/−5
11.12.2016 20:07

A32d75a68m 66Ž53í92d80e66k 8375372775313

tohle bych nechtel zazit ... mimochodem rozum mi napovida, ze je ekologictejsi netahat sebou desitky tun paliva kolem zeme, a jeste omezit kapacitu aby to same palivo stacilo

co vlastne brani tankovani za letu u civilnich letadel? (krome vystroje letadla)

0/0
11.12.2016 17:39

P10e11t50r 65K90r24e26j16z29e76k 7459686

technicky by to dotankování za letu možné bylo,tohle se zatím dělá jen u vojenských letectev a jenom u některých, je to složité na pilotáž žádný autopilot,představte si,že by se tomu civilnímu letadlu nepodařilo dotankovat,tohle není řešení pro civilní letadla.

+5/0
11.12.2016 18:11

J71a43n 37S63e89m58i43k 4304617882939

asi to hlavne nebude uplne lacine- jedno letadlo navic ve vzduchu dotankuje kolik dopravaku? netusim, ale obavam se ze ne vic nez 2 az 3

0/0
11.12.2016 18:14

E85v22a 92D24r42o16z57d73o36v38á 7139847955805

Jeden kapitán dopravního letadla mi říkal, že tento nesmysl patří jen do amerických filmů.

0/0
11.12.2016 18:37

P41a51t45r58i19k 88Z55a39b98r94a19n65s27k76y 1771929575693

tankovani za letu ? kapitan cmelaka ne ? u voj. letadel bezna vec.mimochodem falklandy a odkud startoval ten vulcen ? :-)

0/0
11.12.2016 18:53

J21o17s63e53f 97Š10o83l10t70e12s 8194408680573

Ze 60. a 70. let? Protože už tehdy dotankovávali Američané své bombardéry za letu.

0/0
11.12.2016 19:41

L40u81k57á16š 96M70a52l98v47i55n22s97k14y 2758884803948

asi i to, že to je potenciálně nebezpečný manévr, např. v turbulencích se blbě trefuje do otvoru, prostě bezpečnost především. Řešením by bylo i častěji přistávat ale tam zase hovoří proti vyšší opotřebení letadla.

0/0
11.12.2016 18:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.