Diskuze

Z Evropy do Austrálie bez přestupu. Nonstop spojení spustí Qantas

Poprvé v historii poletí cestující mezi Evropou a Austrálií bez přestupu. Australský Qantas od března 2018 spustí přímé spojení mezi Londýnem a Perthem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Qantas dnes oznamil, ze novy Dreamliner B787-9 s prodlouzenym doletem a kapacitou 236 pasazeru bude prvne nasazen na spoj Melbourne - Los Angeles (6x tydne) od prosince 2017.

0 0
možnosti

Ale jo, obchodníkům v první třídě se to bude určitě líbit, vyspí se tam, vysprchují atd. Ale pro běžnou cestu např. študáka, který honí co nejlevnější letenku to nebude.

Jinak, mě osobně přestupy nevadí a to ani maličko. Protáhnu hřbet, projdu transit , případně, jestli je delší přestávka třeba přes noc, tak se vyspím v hotelu v posteli a nejsem zkroucený ze sedačky. Loni jsem takto 2x letěl přes Atlantu do Brazilie a v Atlantě jsem se v klidu vyspal, dal si skvělý steak, ráno fajn snídani a pak jsem letěl odpočatý a svěží dál. Dlouhé lety mi nevadí, ale být někde 18 hodin zkroucený v sedačce s občasnými procházkami v uličkách určitě není mé hobby:-)

0 0
možnosti

Dreamliner Qantasu nebude mit 1. tridu, ale Business, Premium economy a Economy. Tudiz nebude sprcha.

Luzka v Business ale budou= sedadla ktera se rozlozi na luzko.

A jen tak mimochodem, ve vyssich tridach neletaji jen obchodnici. Leta tam kazdy, kdo na to ma a stoji mu za to predplatit si vyssi pohodli na dlouhou cestu. Napr. moje nevlastni matka, stara pani, kdyz jednou za 2 roky leti za pribuznymi do Evropy.

0 0
možnosti

J39a86n 94C86e33p38e33k

12. 12. 2016 8:59

Tak to vypadá na 16-17 hodin na palubě letadla. Brrr odporná představa. Já letěl 13 hodin a měl jsem toho plné necky.

0 0
možnosti

16-17 hodin dnes uz neni zadna rarita.

Dubaj - Auckland (Emirates B 777- 300 ER) 16 hodin, opacnym smerem 17hodin 15 minut,

Sydney - Dallas Fort Worth (Qantas A 380) 15 hodin 25 minut, opacnym smerem 17hodin

0 0
možnosti

A bude to letadlo lůžkáč? Jinak neletím.:-P

0 0
možnosti

V první třídě určitě.

1 0
možnosti

P45a47v13e74l 52R80u10s

11. 12. 2016 22:04

Perfektní plánování, první let se uskuteční za rok a čtyři měsíce.

0 0
možnosti

Třeba musí čekat na letadla?

1 0
možnosti

Pokud se prokáže zájem o linku, nebude pro Boeing problém zvětšit dolet. Měně cestujících má méně zavazadel a tudíž je v letadle místo pro další nádrže pro dolet až do Sydney.

1 0
možnosti

Pochybuji ze se budou zvetsovat nadrze, spise se na delsi ceste zlepsi komfort pro cestujici na ukor prostoru. A mene cestujicich a bagaze znamena vetsi dolet.

0 1
možnosti

litat se taky chysta Lufthansa s novou A350 Frankfurt - Sydney. Testy zrovna probihaji.

0 0
možnosti
Foto

Nemá první 350 dorazit až na Vánoce?;-)

0 0
možnosti

No, jestli jednou navštívím Austrálii, tak bych asi z Perthu do Londýna touto nonstop linkou letěla, ale opačným směrem bych to neriskla. Ten dolet do cílového letiště bude jen taktak, i když uberou sedačky a sníží tím váhu letadla. Před Londýnem je letišť dost, ale před Perthem je jen hluboký oceán.

0 2
možnosti

konspiracni uvahy zalozene na nedostatecnych informacich.

Solidni aerolinky nikdy neletaji s palivem "jen taktak". Vzdycky s predepsanou rezervou.

O Qantasu si prosim te nejdriv neco precti.

To neni nejaka Lamia Bolivia!!!

1 0
možnosti

J34a20n 43M45a55z83u31r17e97k

11. 12. 2016 19:57

Mně se děsně líbí, jak pan Sůra zařadil hned za článek video, co dokáže Dreamliner bez cestujících. Takže ani on nevěří, že tam cestující vůbec doletěj?

0 0
možnosti

J87a22n 52S19ů56r30a

11. 12. 2016 20:03

pan Sůra ho tam nezařadil. ale jsem rád, že se Vám líbí.

2 0
možnosti