- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Qantas dnes oznamil, ze novy Dreamliner B787-9 s prodlouzenym doletem a kapacitou 236 pasazeru bude prvne nasazen na spoj Melbourne - Los Angeles (6x tydne) od prosince 2017.
Ale jo, obchodníkům v první třídě se to bude určitě líbit, vyspí se tam, vysprchují atd. Ale pro běžnou cestu např. študáka, který honí co nejlevnější letenku to nebude.
Jinak, mě osobně přestupy nevadí a to ani maličko. Protáhnu hřbet, projdu transit , případně, jestli je delší přestávka třeba přes noc, tak se vyspím v hotelu v posteli a nejsem zkroucený ze sedačky. Loni jsem takto 2x letěl přes Atlantu do Brazilie a v Atlantě jsem se v klidu vyspal, dal si skvělý steak, ráno fajn snídani a pak jsem letěl odpočatý a svěží dál. Dlouhé lety mi nevadí, ale být někde 18 hodin zkroucený v sedačce s občasnými procházkami v uličkách určitě není mé hobby
Dreamliner Qantasu nebude mit 1. tridu, ale Business, Premium economy a Economy. Tudiz nebude sprcha.
Luzka v Business ale budou= sedadla ktera se rozlozi na luzko.
A jen tak mimochodem, ve vyssich tridach neletaji jen obchodnici. Leta tam kazdy, kdo na to ma a stoji mu za to predplatit si vyssi pohodli na dlouhou cestu. Napr. moje nevlastni matka, stara pani, kdyz jednou za 2 roky leti za pribuznymi do Evropy.
vybaveni kabiny Qantas B787-9 (popis v anglictine)
https://dreamliner.qantas.com/article/qantas-unveils-next-generation-cabins-for-787-dreamliner
Tak to vypadá na 16-17 hodin na palubě letadla. Brrr odporná představa. Já letěl 13 hodin a měl jsem toho plné necky.
16-17 hodin dnes uz neni zadna rarita.
Dubaj - Auckland (Emirates B 777- 300 ER) 16 hodin, opacnym smerem 17hodin 15 minut,
Sydney - Dallas Fort Worth (Qantas A 380) 15 hodin 25 minut, opacnym smerem 17hodin
A bude to letadlo lůžkáč? Jinak neletím.
Perfektní plánování, první let se uskuteční za rok a čtyři měsíce.
Pokud se prokáže zájem o linku, nebude pro Boeing problém zvětšit dolet. Měně cestujících má méně zavazadel a tudíž je v letadle místo pro další nádrže pro dolet až do Sydney.
Pochybuji ze se budou zvetsovat nadrze, spise se na delsi ceste zlepsi komfort pro cestujici na ukor prostoru. A mene cestujicich a bagaze znamena vetsi dolet.
litat se taky chysta Lufthansa s novou A350 Frankfurt - Sydney. Testy zrovna probihaji.
Nemá první 350 dorazit až na Vánoce?
No, jestli jednou navštívím Austrálii, tak bych asi z Perthu do Londýna touto nonstop linkou letěla, ale opačným směrem bych to neriskla. Ten dolet do cílového letiště bude jen taktak, i když uberou sedačky a sníží tím váhu letadla. Před Londýnem je letišť dost, ale před Perthem je jen hluboký oceán.
konspiracni uvahy zalozene na nedostatecnych informacich.
Solidni aerolinky nikdy neletaji s palivem "jen taktak". Vzdycky s predepsanou rezervou.
O Qantasu si prosim te nejdriv neco precti.
To neni nejaka Lamia Bolivia!
Mně se děsně líbí, jak pan Sůra zařadil hned za článek video, co dokáže Dreamliner bez cestujících. Takže ani on nevěří, že tam cestující vůbec doletěj?
pan Sůra ho tam nezařadil. ale jsem rád, že se Vám líbí.