Diskuze

Nový leasingový fenomén: rok starých automobilů je na trhu moc

Na českém trhu s novými vozy nenajdete rychleji rostoucí segment než vyšší střední třídu. Na první pohled to mohou být data dokazující, jak Češi bohatnou nebo jak české firmy svým zaměstnancům dopřávají čím dál lepší vozy. Ve skutečnosti se však za rostoucím odbytem vozů vyšší střední třídy skrývá především problém některých leasingových firem a automobilek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z76d14e67n16ě39k 69V63r15b95a

14. 12. 2016 4:45

Ehmm, většina diskutujících o tom jen zjevně kecá. Já mám taková nová auta na rok už asi 5 let a to jsem mnohdy i za provizi po 2 měsících fakt pro kupujícího výhodný operativní leasing předával za provizi dál, protože auto hned a ne za půl roku. Nájezd 15 tis = přesně reklama BMW, leas Unicredit. Ale auto jde vymazlit do konfigurace co chci, nájezd zvednout klidně na 40 tis a cena se přizpůsobí. Reálně. Reklamní BMW 2 bez volantu (fakt, i ten se připlácí) je za 7500. Reálná, nájezd 20 tis, diesel, dost vysoká výbava, na 3 roky 11 tis. BMW X1 reklamní 9499 Kč, dostali jsme se reálně na 12 tis s výbavou a nájezdem 25 tis. Grand Scenic byl za 8200 Kč, Zafira paradoxně za 9200. Nejlíp vyšel Jeep Renegate za 8 tis v dieselu, 9 st automat, dost vysoká výbava. Taky jich bylo za ty prachy 20 ks pro ČR. A do loňska měly super nabídky i třeba otroci v Partners, taková Audo Q5 za 8 tis s DPH, nájezd 20 tis a výbava dost slušná. P.S. Teď mám objednaného Kodiaka a bude za cca 11 tis. měsíčně (ofic pořizovačka auta 998 tis, leasingovka má slevu 12%)

1 0
možnosti
JV

Tak to nezní špatně. Unicredit leasing říkáte?

My máme v práci na výběr - služební oktávka nebo měsíční příspěvek cca 14 tis + amortizace. Oktávka mi nevyhovuje a měl jsem v plánu to řešit. Toto by mohla být cesta dostat se k něčemu zajímavějšímu a za stejný peníz. A každý rok nové. Mrknu na to, díky!

0 0
možnosti
VV

Od toho prodejny ustoupí. To je neudržitelné. Prodělečné.

Jednoroční lease je nesmysl. (z USA)

0 0
možnosti
JD

J47a37n 76D43l98o15u86h32ý

13. 12. 2016 7:27

Koukal jsem po operaku na bmw i3, cena neni spatna, ale podminky najezdu jsou smesne: max. 15000km/rok. Nebudu si preci porizovat/pujcovat auto a platit za nej, kdyz by stalo pul roku v garazi :-D s temito km to neni ani 100km kazdy den v prac. Tydnu (5dni).Rv;-D

1 0
možnosti
SN

Za ty peníze můžete jezdit taxíkama denně i meziměsto. Tohle fakt nemůžu pochopit.

2 10
možnosti
MK

No nevim, dojizdeni treba drobnych 15km do prace a zpet je celkem cca 600 mesicne tj pri taxikarskych 20kc/km nakych 12 000, k tomu mate obcas nejakou dalku a i ten drahy leasing mate max za polovic...

3 0
možnosti
KN

Ono rok starych automobilu na trhu moc neni. Jenom jejich cena je spatne nastavena.

Neni tak komplikovane se rozhodnout:

1) Alternativa novy vuz:

+ Clovek voli jen vybavu, kterou opravdu chce a ne nesmysly (tj. v pripade Suberbu vystacim s Ambiente + par drobnosti do 40-50k, max Style)

+ Lze usmlouvat slevu (jen na ksicht clovek dostane ca 10% - ale to jsem je otukaval - par procent navic by asi slo)

- Cekaci doby jsou momentalne opravdu dlouhe

2) Alternativa zanovni vuz

+ Je hned k dispozici

- Neda se smlouvat o cene (nebo velmi tezko); Spousta nesmyslne vybavy, kterou nevyuziju a ktera je schopna vyhnat cenu o stovky tisic u noveho vozu; Sleva v souvislosti s nesmyslnosti vybavy je casto neatraktivni - 20% je smesne!; nekteri umelci jsou schopni nacit turbo uz po 30 tisic km, vytaceni studeneho motoru - ponevadz to stejnak neni moje...

Tj. srovnavam nove auto s rozumnou vybavou a slevou 10% vs. rocni auto se slevou 20% oproti ceniku a vybavovym balastem ve vysi 10% z ceny, tak rocni ojetina proste vychazi mizerne a nebudu ji kupovat.

0 1
možnosti
JD

J14a46n 84D18v61o65ř66á53k

12. 12. 2016 16:40

Tak jak to podáváte, máte pravdu. Leč v článku píšou, že oproti ceníku roční auto koupíte až o 50% levněji a ne o 20%, jak píšete...

0 0
možnosti

V září mi skončí operák na Mondeo a zatím nevím, co dál. Taky to měli "v akci", operák za 9700 s dph. Údajná ceníková cena mega. Nájezd 40tis, pak pokuta koruna za km. Jestli mi ho budou chtít třeba prodat za 800tis, tak to fakt ne:-)) třeba zlevněj ty rok starý jiný, jak tady teda píšou:-))

1 0
možnosti
JD

Nejsem žádný studovaný manager, ale tohle se dalo čekat, že ta auta po roce nebudou prodejná tak, jak si mnozí představovali. Roční operativní leasing je zajímavý pro koncové spotřebitele ale už vůbec ne pro leasingovky. Ale na druhou strabu, alespoň jich pár zkrachuje a pročistí se trh

0 0
možnosti
PK

dělení na třídy neuznávám, auta jsou bud velká,nebo malá,nebo teréní nebo sporták....nevim koho zajímá třída auta..

1 0
možnosti

P37e30t56r 62Č98e66r51m70á31k

12. 12. 2016 15:03

A právě proto jsou tu třídy - pro někoho je velké auto octavie, pro jiného je A6 malá, proto to musí být rozdělené aby se to dalo porovnávat. ;-)

2 0
možnosti
JH

J81a17n 26H81á31l15a

12. 12. 2016 12:21

No nevím, ale 15-20% slevy člověk usmlouvá u auta střední třídy bez větších problémů. Rok staré jeté auto z leasingu by s cenou muselo jít dolů tak o 30%, aby to začalo mít zajímavý poměr cena/výkon

0 0
možnosti
MZ

Nevím, kde smlouváte, ale většinou se slevy pohybují max. mezi 8-12%. Záleží na automobilce. 20% je nereálné.

1 0
možnosti

Pořízení zánovního vozu jsem řešil před 4 mesíci. Hledal jsem přesně takový vůz - cca rok starý, do 30000km a shodou náhod jsem pokukoval právě po Superbu III a Passatu B8. Když jsem procházel nabídky v ČR, tak to byla katastrofa. Vůz jsem nakonec pořídil v Německu - volba padla na B8 přímo od VW ve Wolfsburgu. Uvedení do provozu 6/2015, najeto 29000km. Ceníková cena nového byla cca 46000EUR, koupil jsem ho za 23890EUR včetně kompletní sady zimích kol. Zánovní auto bych se v ČR opravdu koupit ani nesnažil...

1 1
možnosti
TL

Tenhle mýtus o autech z Německa se tu bude držet i kdyby Euro bylo za 50 Kč.

5 2
možnosti